Topbedrijf!

Dit was de tweede klus die we door Kozijn en Zo hebben laten uitvoeren. Geweldig goed geholpen in de showroom. Snelle inmeting en nette duidelijke offerte. We hebben wel een tijd moeten wachten tot de uitvoering. Maar het was het wachten meer dan waard. Heel aardige en kundige werklui. Nette afwerking, alles netjes achtergelaten. Kortom: we weten jullie weer te vinden als we weer eens een klus willen laten doen. Heel erg bedankt!

• Waar kent u ons van: Eerder klant geweest

zeer tevreden over de betrouwbaarheid en kennis van het bedrijf

Een hele fijne benadering in de showroom,nemen alle tijd voor je en informeren je goed over de mogelijkheden. Erg prettig dat er nagebeld wordt als je de offerte plaatst of alles duidelijk is en ook weer nadat kozijnen geplaatst waren. De gemaakte afspraken worden goed nageleefd en de plaatsing van de kozijnen wordt door vakkundig personeel gedaan. Voor herhaling vatbaar om met dit bedrijf nogmaals in zee te gaan.

• Waar kent u ons van: Internet

Nette, beleefde en goede buitendienst mensen.

De buitendeur werd keurig geplaatst. De door hun gemaakte rommel als gevolg van het zagen werd netjes opgeruimd.

• Ik ben: N.v.t.
  • Ik heb ervaring met: Dakkapellen
  • Waar kent u ons van: Anders

Mooi afgetimmerd binnen en buiten, regenton ook aangesloten.

Mooi afgetimmerd binnen en buiten .

• Ik heb ervaring met: Schuifpuien

Zeer slechte klantenservice

Gekozen voor kozijn&zo omdat het ons een betrouwbaar bedrijf leek. Offerte niet de laagste maar goed gevoel erbij. Verkoop prima . Zonnescherm, voordeur en achterdeur besteld . We hoorden niks in de maand dat het binnen zou zijn, dus paar keer gebeld. Deuren waren binnen, zonnescherm niet. Gevraagd of ze dan misschien de deuren wilden plaatsen. Dat gelukt, mooie deuren goeie kwaliteit . Zonnescherm later geplaatst. Echter liep deze al snel uit de rails. Gemaild met foto’s. Geen reactie. Gebeld, u wordt teruggebeld. Niks gehoord. 2 weken later Weer gebeld, toen pas opende de mevrouw onze e-mail. Mail moest naar leverancier. Kregen netjes een mail (in oktober) dat we nieuw doek krijgen vanaf Week 46. In week 50 maar weer eens gebeld . Ze gingen nabellen. Nu week 51, weer geen reactie . Weer zelf gebeld. Ze gaan weer nakijken. Spullen prima (op doek na maar kan gebeuren) Goeie kundige monteurs. Maar de communicatie en klantenservice zijn echt ver beneden maats.

• Waar kent u ons van: Bedrijfswagen

Uitmuntend

Al onze kozijnen en gevelbeplaating vervangen door kozijn &zo. We hebben vanaf het begin een goed gevoel gehad bij kozijn &zo. Het advies wat we kregen in de showroom tot uiteindelijk het plaatsen van alles is super verlopen. Monteurs werkte super netjes. Er was een week gepland en duurde uiteindelijk twee dagen langer, maar ondanks dat is er niets afgeraffeld. Kozijn &zo kunnen wij alleen maar bij iedereen aanraden.

Plaatsen kozijnen in orde

Plaatsen van de kozijnen en de totale afwerking naar tevredenheid uitgevoerd.

Een warme douche

Vanaf het showroom bezoek tot en met plaatsing zeer vriendelijk en kundig geholpen. Het was 38 graden, maar de plaatsing ging gewoon door. Klasse. Product ziet er mooi uit en geheel zoals afgesproken. Lange levertijd, dat wel. Maar exact op de dag 8 maanden eerder vastgelegd.

• Waar kent u ons van: Via mond tot mond reclame

Installateurs zijn top, producten ook

Het is iedere keer een hele investering, maar dan koop je ook wat. Installateurs waren ook bij ons vorige huis installateurs van rolluiken en dergelijke. Fijn dat ze bij kozijnen en zo een vaste club monteurs hebben. Werken zeer netjes en zijn super vriendelijk. Producten hadden een lange levertijd, maar dat zal overal zijn op het moment. Wij hebben gekozen voor rolluiken met zonnepanelen. Echt een aanrader. je hebt namelijk geen snoeren in huis die op een stopcontact moeten worden aangesloten. Ideaal. Wederom, was weer klasse allemaal.

• Waar kent u ons van: Eerder klant geweest

Super mooie kozijnen, en heel netjes gewerkt, al het afval ging via de stelling naar buiten . Zo bleef mij huis redelijk schoon. Top werkmannen, heel tevreden

goed geholpen

De service is goed netjes op tijd afgeleverd, de deurkozijnen zijn vakkundig geplaatst dikke pluim

Kwaliteit & vaklui

Gedurende de oriëntatie, aanschaf en plaatsing een zeer posifltief gevoel, we genieten iedere dag.

• Prijs N.v.t.
  • Waar kent u ons van: Internet

Veelzijdig en vakkundige leverancier (en installatie) voor alles in en rondom het huis

Na onze eerste opdracht waarin we een aantal puien, voordeur, garagedeur hebben laten vervangen was de vervolgopdracht niet meer dan logisch. Van advies, offerte, inmeten tot installatie - alles was top! En als de mensen die je over de vloer krijgt ook nog eens meedenken en bijsturen (en zeer netjes) dan kunnen we niet anders zeggen: hier moet je zijn voor je verbouwing aan je huis! Dank en wie weet tot een volgende keer

• Ik heb ervaring met: Overige

Zeer tevreden!

Harde en nette werkers , zeker de Portugese man , (ben helaas zijn naam vergeten )

• Ik heb ervaring met: Zonwering
  • Waar kent u ons van: Via mond tot mond reclame

Uiteindelijk de voordeur gekregen zoals afgesproken, maar slechte communicatie en lang gewacht

Het begon eigenlijk al bij de showroom waar we netjes een afspraak hadden gemaakt om te komen kijken, maar toch bij aankomst verbaasde gezichten zagen dat we binnen kwamen want alle verkopers waren al bezet. Nadat we akkoord gingen met de offerte, is er iemand komen meten en kregen wij te horen dat de voordeur een halfjaar later zou worden geplaatst. Zo gezegd zo gedaan. Nadat de voordeur was geplaatst, hebben we alles gecontroleerd en bleek dat er geen openingsbegrenzer zoals afgesproken op zat. De monteur beweerde eerst nog dat dit niet in de offerte stond, maar kwam daar op terug toen de offerte erbij was gepakt. Hij gaf aan dat Kozijn & Zo contact met ons zou opnemen hierover. Pas een halfjaar later kreeg ik een telefoontje van GevelNed om een afspraak te maken voor het monteren van de openingsbegrenzer. Van Kozijn & Zo nog steeds helemaal niets vernomen. De monteur van GevelNed gaf echter aan dat het plaatsen van de openingsbegrenzer erg lastig was en dat de voordeur er niet van zou opknappen. Pas daarna nam Kozijn & Zo contact op en gaven aan dat het op hun risico was. Zodoende kwam de monteur nogmaals langs om de openingsbegrenzer te plaatsen en hadden wij uiteindelijk ruim een jaar na offerte de voordeur zoals afgesproken. Helaas laat inmiddels de kitrand los met tocht als gevolg...

• Waar kent u ons van: Bedrijfswagen

We zijn dik en dik tevreden

Vanaf de uitnodiging om in de showroom te kijken, het ontvangen van een uitgebreide offerte, tot en met het plaatsen van twee kunststof ramen en een voordeurpui is alles voortreffelijk verlopen. Het ziet er mooi uit en ook de eventuele nazorg loopt op rolletje. Ik zou Kozijn&Zo bij iedereen aanbevelen.

• Waar kent u ons van: Via mond tot mond reclame

Superblij met mijn nieuwe achtergevel

goed team, Dennis en Hugo. Er werd gestructureerd en heel netjes gewerkt. Meten en meten en nog eens meten, heel secuur. Elke werkdag alles weer schoongeveegd. In de hitte werd er hard doorgewerkt. Petje af. Gezellig ook nog!

Uitvoerders uitstekend. Planning zeer matig

Uitvoerders hebben heel secuur en met het geven van informatie iedere keer goed werk geleverd. Zij moeten helaas mijn onvrede aanhoren over de planning De planning matig omdat een van de werkers de laatste dag alleen moest komen tegen zijn wens. Hij kreeg het werk niet af. Kwam op zaterdag ook en ook toen kwam het werk niet af. Na meerdere keren vanuit mijzelf moeten bellen dan toch twee man om de klus af te maken. Echter de ervaring ontbreekt bij 2 niet kantelende ramen. De voordeur is door een fabricagefout pas in augustus/september beschikbaar. Verkeerde kleur waterslag. Misschien dan ook herstel van de kantelramen??? Kortom, voor een bedrag van €35.000 servicetekort.

close to perfection

Eigenlijk moet ik een tien geven, maar omdat er een vertraging zit in het ophalen van de container (waar Kozijn & Zo niks aan kan doen trouwens!) blijf ik toch een half punt achter op wat ze eigenlijk verdienen. Vanaf het eerste contact in de showroom tot met de laatste handdruk na oplevering, geen enkel probleem gehad. Problemen die er ontstonden werden vakkundig uitgelegd, bekeken en daarna opgelost. Een opgeruimde veilige werkplek begint in ieder geval bij Kozijn & Zo.

• Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Waar kent u ons van: Internet

goed advies en vakkundige plaatsing

goed advies en hulp bij het maken van de keuze in de showroom. vakkundige plaatsing en afwerking in ouder huis

Helemaal top

Even zoals bij de voorgaande keren, ook nu weer in ons nieuwe huis, alles keurig geplaatst, afgewerkt en opgeruimd. Ook nu weer 100% tevreden!!

Prima zaak

Door Kozijn & Zo is ons gehele huis voorzien van kunststof- kozijnen. Schuifpui en voordeur en rondom de boeiborden vervangen. Goed advies. Prima vakmensen. Wij zijn zeer tevreden. Topzaak.

• Waar kent u ons van: Internet

Mijn hele huis heeft kunststof kozijnen gekregen.op enkele deuren na en een raam wat al enkele jaren geleden iwas aangebracht. De kwaliteit van deze sloten en ramen enz. zijn erg degelijk en goed van kwaliteit. Het is op een zeer fijne manier verlopen. De afwerking laat niets te wensen over is echt helemaal top. Er is heel netjes gewerkt werd overal op gelet het geheel is in een woord prachtig geworden Ben superblij mee met het geheel en zou dit bedrijf bij iedereen aan bevelen.

Goed en eerlijk bedrijf.

Uitstekend!

Kozijn & Zo heeft binnen 5 werkdagen onze kozijnen vervangen en wij zijn uiterst content hiermee. De mannen werken vlot, zorgvuldig en ruimen alles keurig op. Zeker een aanrader!

Hoefsmidstraat 46 3194AA Hoogvliet rotterdam

Over Kozijn & Zo

Kozijn & Zo is de specialist in kunststof, aluminium en houten gevelelementen met een enorme keuze uit een veelzijdig leveringsprogramma, dat bestaat uit ramen, deuren, serres, schuifpuien, dakkapellen, garagedeuren, veranda's, vouwsystemen, balkonbeglazing en gevelbekleding. Onze producten worden geproduceerd in een uiterst moderne fabriek, waar met grote precisie elk product voor u op maat wordt gemaakt. De montage van de aangeschafte ramen en deuren gebeurt door vakkundige en speciaal hiervoor opgeleide eigen monteurs. Zij garanderen een snelle, schone en perfecte montage. Kopen bij Kozijn & Zo is veilig en betrouwbaar.