• Afspraak nakomen
  • In welke mate zou u deze Starline dealer en haar producten aanraden aan vrienden/familie/collega’s?
  • Ervaring met: Spa/Whirlpool

• Ervaring met: Zwembad

Fijn contact met Gino en overige medewerkers Bouwman Zwembaden. Denkt mee in mogelijkheden.

2 sterren: slechter dan verwacht

• Ervaring met: Zwembad

Staan altijd voor je klaar, komen op tijd en leveren prima werk af.
  • Ervaring met: Zwembad

Super bedrijf met supervriendelijke en vakbekwame mensen die altijd hun afspraken nakomen

• Ervaring met: Zwembad

Over het geheel tevreden. Reparatie lek verdiende niet de schoonheidsprijs, duurde te lang en kwam ook omdat niet snel genoeg onderzoek met kleurstof was gedaan om te zien waar lek zat.
  • Advies N.v.t.
  • Ervaring met: Zwembad

prima service , vakkundig en vriendelijk. Verbeterpunt zou zijn om afspraken bv via w-app of sms 1 week van te voren nog aan te melden, nu via de jaarlijkse brief is het lastig om deze data in het oog te houden en te regelen dat er iemand thuis aanwezig is.

• Ervaring met: Spa/Whirlpool

vriendelijk en behulpzaam, alleen bereikbaarheid in weekend kan verbeterd worden

• Ervaring met: Zwembad

al 5 jaar perfecte service na een heel slechte ervaring bij Avanti die ons zwembad afleverde met een lange lijst van mankementen en toen maar failliet ging. We werden gered door Bouwman zwembaden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb door de tijd heen een zeer goede ervaring met Bouwman. Enige waar meer op getraind mag worden is de technische kennis van de medewerkers zodat zij ook meer direct het advies kunnen geven.
  • Vakkundige montage N.v.t.

• Afspraak nakomen

Betrouwbaar adres, waarmee wij goede ervaringen hebben!!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Ervaring met: Zwembad

Firma met nodige kennis van zaken en nauwkeurigheid. Personeel steeds vriendelijk. Een tevreden klant !

• Ervaring met: Zwembad

Goede dienstverlening Helaas is de afstand wat groot waardoor reiskosten aanzienlijk zijn
  • Afspraak nakomen

We zijn super tevreden over hoe Bouwman Zwembaden ons heeft geholpen. We zijn van A tot Z in het proces meegenomen en ook na het plaatsen van het zwembad is de service prima.

Over Starline Group B.V.

Starline is producent van Monoblock zwembaden van hoogwaardig polyestercomposiet en zwembadafdekkingen, het Starline Roldeck. Ook zwembadtoebehoren zoals polyester filters en zwembadbesturingen worden door Starline geproduceerd. Starline is tevens distributeur van whirlpools, ook wel spa of jacuzzi genoemd en is exclusief distributeur van Starline whirlpools met cederhouten omkasting.

Over Bouwman Zwembaden

Filter op Taal