Mooie keuken super blij

Er zijn wel 2 marmeren vloertegels kapot gegaan met het plaatsen dat is het enige minpuntje verder goede service

Bijna perfect

Jammer dat de geleverde keuken kraan niet juist gemonteerd kon worden

Prima service en kwaliteit

Door personeelswisseling wat rommelig. Inmeetwerk vensterbank/spatstrook niet correct uitgevoerd met als gevolg extra kosten. Niet blij mee.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Heel goed meegedacht over onze wensen, prettige werknemers die de installatie hebben uitgevoerd. 1 klein puntje: de dimmer voor de keukenlampjes werkt niet heel goed, knippert nogal bij het indrukken. Communiceren dimmer en lampjes misschien niet goed, of is led-verlichting moeilijk te dimmen? Verder zijn we heel tevreden. Met vriendelijke groet, Fan Wester

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken

Van aankoopadvies tot plaatsing één fantastische ervaring

Vanaf het eerste contact met de verkoopadviseur een prettig gevoel bij de totale service en aandacht vanuit de van Manen Keukens organisatie. Ook de aanpassingen die wij in een later stadium nog wilden doorvoeren waren geen enkel probleem. Tijdens de plaatsing van de keuken werd er goed meegedacht en zijn de puntjes op de ï gezet. Wij kunnen Van Manen Keukens uit Barneveld dus aan iedereen van harte aanbevelen !

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Prettige manier van adviseren en uitvoeren !

Zowel tijdens het oriënterende gesprek met Josbert en de afhandeling van de plaatsing van de keuken zijn we vol lof!

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken

Zeer goede communicatie met als uitkomst een prachtige keuken

Kan beter en netter

Als ik zie hoe ze de achterwand van her werkblad geplaatst hebben , is echt niet mooi, op een plaats zit een grote kier. Had best anders gekunt. Ook beschadeging bij de naad van het werkblad, het is nog steeds niet hersteld heb vorige week op gebeld naar de service schade waarom het toch zo lang duurt , het telefoonnummer klopte niet zodoende, nou ja

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken

Beste Lia, Hartelijk dank voor het schrijven van de review. Erg vervelend om te vernemen dat het punt nog niet opgelost is. Zoals via de mail besproken is de melding doorgegeven aan de leverancier. We nemen vandaag contact op met hen en laten daarna weten wat de status is. Ons werk willen we doen op basis van 'dat voelt goed', daarin zijn we echter wel afhankelijk van alle partijen. We wensen je veel woonplezier toe in je nieuwe woning en met de nieuwe keuken! Team Van Manen Keukens

geweldig

alles netjes volgens afspraak gedaan en netjes afgerond ook monteurs correct en vriendelijk

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken

Door een fijne en professionele samenwerking hebben we onze droomkeuken kunnen realiseren.

Vanaf het eerste adviesgesprek met Corstian een goed gevoel bij van Manen gehad. Dit heeft er uiteindelijk toe geleid dat we nu kunnen genieten van onze droomkeuken.

Netjes geholpen.

We zijn met het kopen van de keuken netjes geholpen. Het plaatsen ging ook naar wens. Alleen de nazorg (er mankeert best wat kleine dingen aan de keuken) laat erg lang op zich wachten.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Hartelijk dank voor het schrijven van de review. Fijn dat het helpen en monteren naar wens is verlopen. Daar werken we ook elke dag met plezier aan. Mijn collega neemt binnenkort nog contact met u op, we doen onze uiterste best om spoedig een monteur voor u in te plannen. Wij wensen u verder veel plezier toe met uw keuken! Team Van Manen Keukens

Heel tevreden over het meedenken, de communicatie, plaatsing en service achteraf!

Ik ben ontzettend blij met mijn keuken. Het is mooier dan ik had gedacht. Ook de uitdagingen over de plaatsing zijn naar meer dan tevredenheid opgelost. Ik heb nog een vraag uitstaan aan Hars die niet is beantwoord, maar daar neem ik tzt nog een keer contact over op. Dit is mijn tweede keuken bij jullie vandaan en zou een derde keer weer opnieuw doen!

Prima prijs en service

Alles netjes gemonteerd

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Voor de tweede keer zeer tevreden

Bij meerdere keukenzaken geweest en offertes laten maken. Toch weer bij van Manen de meeste keuze en beste prijs-kwaliteit verhouding gevonden. Ze luisteren goed naar je wensen en denken mee in mogelijkheden en alternatieven. Prettig contact in de winkel en prima communicatie over het proces. Montage ook zeer professioneel en letten goed op details.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Topresultaat, van advies tot en met montage

Ontspannen en professioneel advies, snelle levering, vakkundige montage; supertevreden!

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken

Het begon met een goede ervaring, maar de uitvoering liet te wensen over.

Toen wij de keuken kochten waren wij erg enthousiast over de behulpzaamheid. Tijdens het plaatsen van het keuken werd ik erop gewezen dat de keuken korter zou zijn. Hiervan zouden wij op de hoogte zijn geweest. Als wij hiervan op de hoogte waren geweest, zou ik niet verbaasd hebben gereageerd toen de installateur mij hierop wees. Toen ik vroeg of wij een bepaalde compensatie zouden kunnen krijgen, werd er gereageerd dat dit niet mogelijk is, want degene die de keuken had ingemeten had mijn moeder daarvan op de hoogte gesteld. Mijn moeder noch ik waren hiervan op de hoogte. Met als gevolg dat wij een nieuwe vloer hebben laten plaatsten wat weer extra kosten met zich heeft meegebracht. Daarnaast waren er een aantal kleine dingen die niet helemaal goed verliepen. De leiding onder de wasbak lekte en de koolstoffilters waren niet geleverd bij het plaatsen van de keuken. Voordat de lek bij de leiding van de wasbak was gerepareerd, moest 2 keer een monteur langs komen.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken

Beste Catherine, Hartelijk dank voor het invullen van de review. Jammer dat het eerste enthousiasme veranderde in een minder goede ervaring. Ook wij betreuren het dat er een verschil van inzicht is ontstaan over de lengte van de keuken. De monteur heeft tijdens de montage gezocht naar een oplossing, waardoor het toch opgelost kon worden. Wij wensen u veel plezier toe met uw keuken, wanneer er in de toekomst wat is met de keuken, laat het ons rustig weten! Team Van Manen Keukens BV

Prima!

Goede communicatie, service. Afspraken worden goed nagekomen.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken

Keuken helemaal naar onze zin.

Alles is goed verlopen, goed advies gekregen, goede communicatie over de planning, en de monteurs zijn fijne mensen die hun werk netjes uitvoeren. Kortom, blij met de nieuwe keuken!

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken

Prachtige keuken, helemaal naar ons zin.

Netjes geholpen bij het uitzoeken van de keuken. Installatie/montage prima verlopen. Er werd super netjes gewerkt.

Naar wens verlopen

Het is gegaan zoals gepland mooi op tijd Ook het monteren van de keuken is zeer professioneel gebeurd. En niet te vergeten vriendelijke mensen (monteur, stukadoor)

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Ook nu weer een goed gevoel overgehouden

Prima service, goed en naar tevredenheid uitgevoerd. Eerst even verkeerde factuur, maar werd direct gecorrigeerd na contact. Perfect.

• Montage
  • Wat heeft u bij ons gekocht? N.v.t.

Er wordt naar je geluisterd als koper

Er wordt op een professionele manier meegedacht, alle wensen worden verwerkt in de keuken die de klant voor ogen heeft

Kan beter

We hebben de keuken ruim van te voren besteld. Vooraf een afspraak gemaakt om alles op te meten. Toen de monteurs op de afgesproken montage dag met hun werkzaamheden begonnen hadden ze smetplint niet meegenomen. Wat bleek? die moest nog opgemeten en besteld worden! levertijd ca. 4 weken. 2e manco bij montage bleek de onderplint te kort en moest nabesteld worden. 3e manco, men had de verkeerde grepen bij zich. Monteur weer naar de zaak om de juiste op te pikken. Allemaal verloren uren maar je krijgt een fikse rekening voor de montage. Uiteindelijk is alles wel goed gekomen gelukkig.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken

Hartelijk dank voor het invullen van de review. Wij streven ernaar om het werk zo compleet en goed mogelijk uit te voeren. Helaas is de praktijk soms weerbarstiger, we zijn echter blij dat het is goed gekomen! Veel plezier gewenst met uw gerestylede keuken.

Goed service en prachtig resultaat.

Op een prettige wijze geadviseerd en geïnformeerd over de aankoop en plaatsing van de keuken. Het verwijderen van de oude en plaatsen van de nieuwe keuken verliep vlot, prettig en vakkundig. Adviezen over het onderhoud e.d. kwamen pas toen ik daar tegenaan liep tijdens het gebruik. Tip: geef de adviezen bij oplevering, desnoods op een A-4.

Prima service !

Bij aankoop van onze keuken zijn wij erg goed geadviseerd en werd er alle tijd voor ons genomen. Verder zijn wij goed op de hoogte gehouden over de planning en is de montage cfm afspraak zeer professioneel verlopen.

Dr. W. Dreeslaan 2 3771RW Barneveld

Over Van Manen Keukens

Een droomkeuken realiseren is een kwestie van samenwerken, vinden we bij Van Manen Keukens in Barneveld. Samen kijken we naar de mogelijkheden en zullen we een keuken ontwerp schetsen die je een indicatie geeft van hoe je droomkeuken eruit zal komen te zien. Vanaf het moment van contact tot na de keuken montage zullen we in nauw contact met elkaar blijven staan. We vinden bij dit proces jouw mening en ervaring erg belangrijk. Om die reden ontvangen we graag je beoordeling.