Super keukeninstallateur

Alle apparatuur vervangen na 14 jaar in de bestaande keuken. Vervanging gedaan door excellente installateur.

• Advies en ontwerp N.v.t.
  • Wat heeft u bij ons gekocht? Apparatuur

Prettig en professioneel

Vanaf het eerste gesprek tot de definitieve aflevering hebben jullie vakwerk geleverd. Steeds in een prettige, resultaatgerichte sfeer. Tips: stoomoven onder monteren en de gewone oven boven, ivm met schoonmaak en bedieningsgemak. Laat de monteur altijd het afval meenemen. Degene die het voorwerk monteerde liet alle puin in de kelder liggen. Niet een ramp maar wel slordig. Een compliment voor onze ontwerper. Nog een dik compliment voor de monteur die de keuken heeft gemonteerd; wat een aardige en professionele vakman. Tot slot wil ik melden dat we onze keuken met veel plezier gebruiken. Kasper Voshart

prima keukenbedrijf

goed en duidelijk advies, prima

Vakkundig en zeer klantgericht

Wij hebben de samenwerking met Van Manen Keukens als zeer prettig en professioneel ervaren. Er wordt goed mee gedacht over de mogelijkheden, prettige communicatie en de montage is netjes en vakkundig gedaan.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Buitengewoon positief en tevreden over het geheel.

Totstandkoming ontwerp positief in samenspraak tussen ons als klant en uw collega. Uitvoering in 3 werkdagen volgens planning. Bijzonder prettig dat 2 vakbekwame collega's van u al het werk, uitgezonderd het stucwerk, uitvoeren. Op een vraag van mij na uitvoering werk snel en adequaat gereageerd

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken

Een zeer fijn en professioneel contact met de verkoper en planner.

Wij hebben de service van Maanen als zeer prettig ervaren. Ze nemen ruim de tijd, om je goed te informeren. Verder qua planning super goed geregeld ivm Corona vertraging door onze vakmensen en in goed overleg de keuken als nog snel kunnen plaatsen. De monteur die de keuken heeft gemonteerd, werken heel netjes en rustig. En nam keurig de tijd om de apparaten uit te leggen. Een zeer vriendelijke man.

Prettig bedrijf

Komen afspraken na en eventuele foutjes of problemen worden snel opgelost.

We hebben een droomkeuken

Er is goed geadviseerd en meegedacht bij het ontwerpen van de keuken. Ook de mensen die de keuken hebben geïnstalleerd waren zeer ervaren en konden ter plaatse problemen oplossen. Wij zijn zeer tevreden over het eindresultaat.

Heel positief.

Vriendelijk en deskundig advies en hulp bij uitzoeken van o.a. apparatuur. Ruime keuze en heel veel mogelijkheden om de keuken helemaal naar mijn wens te maken.

Montage aanvang mei 2020, nog altijd niet klaar

Wellicht niet allemaal aan Van Manen Keukens te wijten, maar het is inmiddels december '20 en onze keuken is nog niet opgeleverd naar tevredenheid. (25 mei '20 was de start van de montage). Een niet volledig open kunnende lade in de koelkast niet gemeld, gemaakte afspraak wordt eenzijdig gewijzigd, gemaakte schade niet gemeld en de oplossing kan alleen komen van de leverancier van de componenten van de keuken, maar Van Manen is in onze ogen onze leverancier.

Goed geholpen.

Keuken is mooi. Wel wat punten die verholpen moeten worden. Dat komt vast goed!

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken

oven nog moeilijk te bedienen

wij zijn tevreden over koop, plaatsing en gebruik v/d keuken, alleen nog erg wennen aan inductie-koken.

Prima in een keer goed.

Prima uitwerking van de opbouw van de keuken. Dank aan mevrouw van Essen. De plaatsing van de keuken ging in prima samenwerking met de aannemer. Binnen de afgesproken tijd was alles in één keer goed. En nu in gebruik is het heel fijn.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Prettige manier van aanpak qua verkoop en montage

Prettige ontvangst in showroom. Verkoopgesprek als zeer prettig ervaren. Duidelijke uitleg, waarom het één wel en ander niet. Montage, 2 monteurs die goed meedachten. Netjes en vakkundig gewerkt.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Keukenplad is niet netjes gesneden

Keukenblad is niet netjes gesneden. Oplossen van probleem is ingewikkeld en twijfel of ze de problem kunnen oplossen.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Zeer professioneel en correct bedrijf

Komt afspraken na, secuur ingemeten ter plaatse, vakkundig advies in de showroom, snelle en nette montage. Al met al zeer tevreden over onze keuken (en openhaard)!

Prima service en advies

Tijdens de fase van uitzoeken en ontwerpen werden we zeer prettig geholpen, zonder druk of haast. Geen verkoper die met kortingen wappert 'als u nu meteen tekent', maar iemand die oprecht geïnteresseerd is en meedenkt over het ontwerp en de inrichting van de keuken. Na de koop goede informatie en flexibiliteit bij de plaatsing (ivm uitlopende andere werkzaamheden in het huis moest de plaatsingsdatum aangepast worden) en zeer netjes gewerkt door de monteur.

pracht van een keuken

Wij zijn zeer blij met de geleverde keuken. Alles precies zoals afgesproken, aanrechtblad dat krom was is ook netjes vervangen. Enige dat ontbreekt is stukje nazorg (of dat moet nog komen), vorig huis hadden we ook een nieuwe keuken en daar kwamen ze na paar maand nog eens langs om de kastdeurtjes bij te stellen

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Mooie keuken en netjes geplaatst

Uitstekende ervaring

Uitstekende en hernieuwde ervaring met deze onderneming gehad. Onze keuken is keurig en zeer vakkundige geïnstalleerd en een paar kleine zaken zijn zeer snel en tot tevredenheid van ons professioneel opgelost.

Erg blij, Top!!

Elke dag weer blij als ik de woonkamer in loop met de nieuwe keuken.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Fijne betrouwbare medewerkers die een uitstekende kwaliteit hebben geleverd.

Erg prettige ervaring van begin tot eind.

prima service en kwalteit

Goed advies, vakkundig geplaatst en prima service

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Goed geholpen bij ontwerp. Daarna goed geinstalleerd. paar kleine dingetjes die niet goed gingen maar heel snel verholpen. Prima gelopen zo! Dank.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Goede kwaliteit en levering volgens afspraak

We zijn zeer tevreden met de geleverde keuken en het hele proces vanaf het eerste bezoek aan de showroom tot en met het plaatsen van de keuken.

Over Van Manen Keukens

Een droomkeuken realiseren is een kwestie van samenwerken, vinden we bij Van Manen Keukens in Barneveld. Samen kijken we naar de mogelijkheden en zullen we een keuken ontwerp schetsen die je een indicatie geeft van hoe je droomkeuken eruit zal komen te zien. Vanaf het moment van contact tot na de keuken montage zullen we in nauw contact met elkaar blijven staan. We vinden bij dit proces jouw mening en ervaring erg belangrijk. Om die reden ontvangen we graag je beoordeling.