Prima vakmensen

Verkoop soms te star als klant persé een zelfgekozen apparaat wil.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur

Mooi eindresultaat maar het duurt erg lang

De keuken plaatsen ging prima maar de opleverpunten ging een hoop tijd overheen. De kast die daarna geplaatst werd is behoorlijk problematisch, en moet nog worden opgeleverd. Hopelijk gaat dit nu wel in 1 x goedkomen zonder beschadiging

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Door een mooie samenwerking hebben wij onze droomkeuken kunnen realiseren!

Vanaf het moment van oriënteren tot aan het plaatsen van onze keuken hebben wij alleen maar positieve ervaringen met de mensen van van Manen keukens. Afspraken zijn nagekomen volgens afspraak. We hebben alleen maar te maken gehad met professionals. Het was op voorhand duidelijk wie waar verantwoordelijk voor was. Goede en snelle bereikbaarheid bij vragen. Meer dan tevreden en een absolute aanrader!

Super geholpen

Prima service, ontwerp en levering

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Klantvriendelijk Monteurs klant vriendelijk Netjes/ ruimte netjes de spullen op En humor

gewoon heel goed

Van begin tot einde goed geholpen door corstiaan.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken

Meedenken bij ontwerp, installatie zeer vakkundig! Heel goede service ook achteraf. Ik ben heel blij met mijn nieuwe keuken!

In het algemeen prima

Wij waren op zoek naar een keuken om te gebruiken (het woord droomkeuken vinden we flauwekul) en dat is prima gelukt bij van Manen. De advisering was in het algemeen prima, er werd goed geluisterd naar onze wensen. Enige minpuntje is dat er eigenlijk nauwelijks overleg is geweest over de te plaatsen apparatuur: twee apparaten uit onze oude keuken hebben we behouden, maar we hadden een nieuwe magnetron nodig, en dat is - achteraf gezien - gewoon aangevinkt. Wat we blijken te hebben gekocht is vast het modernste van het modernste, maar we snappen de werking van het apparaat na vier weken nog steeds niet helemaal, en de symbolen aan de voorkant zijn nauwelijks zichtbaar (diepdonkergrijs op zwart). We zijn er zelf ook bij geweest, maar we vinden dat meer alternatieven hadden moeten worden besproken. De montage is uitstekend verlopen, alles binnen de afgesproken tijd en alles paste en werkte in één keer. Compliment1

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken

Prettig on zaken mee te doen.

Tot en met de plaatsing liep alles vlot. Eindafwerking zou wat beter gepland kunnen worden.

Van stress naar relaxed!

We zijn bij een aantal keukenzaken gaan kijken, offertes op laten maken en óf het klikte niet óf zulke 'rare' offertes dat we er niet meer op vertrouwden. We hebben onze haard door Van Manen laten plaatsen en dat verliep compleet volgens plan en wensen en we dachten laten we opnieuw naar Barneveld gaan voor de keuken. We zijn heel goed begeleid, alle geduld, expertise, ideeën, meedenken, echt heel fijn, duidelijke tekeningen en offerte. De keuken is binnen 1,5 dag geplaatst wat wij van te voren niet konden geloven -de oude moest in die 1,5 dag nog afgebroken worden! - alles staat keurig, ook nu weer meedenken, vooral in oplossingen. We zijn zeer tevreden en gingen dus van stress naar relaxed dankzij Van Manen Keukens.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Vriendelijke service en goede keuken.

Zeer vriendelijk geholpen met uitzoeken van een keuken voor mijn nieuwbouwwoning. Aan alle wensen voldaan en de prijs viel mij erg mee. Zeker een aanrader!

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Vriendelijke verkoper, beroerde service.

Je kan hier prima terecht om geadviseerd te worden over een nieuwe keuken, maar wacht geen perfecte keuken bij de oplevering. We hadden meerdere opleverpunten en die zijn nu - bijna anderhalve maand later - nog altijd niet opgelost. Daarbij reageert de klantenservice traag en niet adequaat op de aangedragen opleverpunten. Jammer en onnodig!

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Beste, Dank voor uw reactie. Uw reactie lezend zijn ook wij hier uiteraard ontevreden over. Wij streven altijd naar een tevreden klant en een mooi eindresultaat. Om deze reden zullen wij vandaag nog telefonisch contact met u opnemen om de kwestie met u te bespreken. Wij gaan ervan uit dat één en ander alsnog naar tevredenheid opgelost zal worden. Met vriendelijke groet, Team Van Manen Keukens BV

Prachtig

Een prachtige keuken en de service is super goed

Zeer kundige installatie

Zelfs de monteur kwam met goede adviezen.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Goede voorlichting, advisering. En snelle stand-by.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken

Top keuken en fijne service

In de winkel fijn geholpen, maar ook fijn geholpen toen een kastje iets beschadigd bleek te zijn. Top!

Geweldige service

Wij zijn erg te spreken over van Manen. Zowel tijdens het aankoopproces, de wachttijd en de plaatsing voelen wij ons gehoord en gewaardeerd als klant! Vriendelijk, bekwaam en servicegericht. We zijn enorm tevreden over het eindresultaat.

Tevreden van A tot Z

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken

Goede ervaring met van Manen Keukens, plaatsen was snel geregeld. Ben erg tevreden met de keuken

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken

Van Manen heeft op de afgesproken dagen de keuken tot onze tevredenheid geplaatst. Alles naar wens. Maar denkt u nog even aan het veertje in de besteklade. Nu loopt de lade niet mee. Een kleinigheid maar wel lastig.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Goed advies en service, mooie keuken!

Alles prima verlopen. Goed kontakt

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

After sales laat de wensen over..

De koop en plaatsing is gegaan zoals het hoorde correct en netjes. Helaas wel wat puntjes op en aan de keuken die naderhand nog verholpen moesten worden. Zou zo spoedig mogelijk contact over worden opgenomen om een bezoek in te plannen. Ondertussen een maand verder zonder enig contact vanaf hun zijde. Beetje matig geeft het gevoel van geld is binnen succes ermee.

• Wat heeft u bij ons gekocht? Keuken, Apparatuur, Werk/Keukenblad

Beste Wout, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen. Onze excuses dat je nog niks hebt gehoord van de collega's van de after-sales. Vandaag nemen zij contact met je op. We vinden het juist belangrijk om goed en tijdig te communiceren. Veel plezier gewenst in je nieuwe woning. Met vriendelijke groet, Team Van Manen Keukens BV

Klantgericht, vriendelijk meedenkend vanaf eerste stap in het pand tot uiteindelijk plaatsing van d

Josbert heeft ons goed begeleid in het ontwerp van de keuken en materialen. De communicatie verliep soepel. Zowel telefonisch als per mail snelle en duidelijke reactie. Plaatsing verliep keurig volgens afspraak, met eigen personeel, die goed werk heeft afgeleverd.

Keurig werk

De keuken is keurig afgeleverd. Heel zorgvuldig geplaatst. Geen enkele opmerking of klacht

Dr. W. Dreeslaan 2

3771RW Barneveld

Over Van Manen Keukens

Een droomkeuken realiseren is een kwestie van samenwerken, vinden we bij Van Manen Keukens in Barneveld. Samen kijken we naar de mogelijkheden en zullen we een keuken ontwerp schetsen die je een indicatie geeft van hoe je droomkeuken eruit zal komen te zien. Vanaf het moment van contact tot na de keuken montage zullen we in nauw contact met elkaar blijven staan. We vinden bij dit proces jouw mening en ervaring erg belangrijk. Om die reden ontvangen we graag je beoordeling.