9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Stef en Thom zijn ambitieuze mannen, die weten ze het over hebben. Nemen alle tijd voor je om voor mij de perfecte keuken seamen te stellen. Niets is ze teveel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies / Ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Bereikbaarheid (e-mail/telefoon)
  • Website
  • Ervaring met: Maatwerk keuken
  • Heeft u nog tips voor ons? De monteur Albert mag wel iets sneller werken
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Alles was perfect in orde

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies / Ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Bereikbaarheid (e-mail/telefoon)
  • Website
  • Ervaring met: Design keuken
  • Heeft u nog tips voor ons? Koop altijd een keuken bij zenner👍
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Hoewel het gehele traject bij Zenner Keukenarchitektuur goed is verlopen, vind ik verreweg het belangrijkste dat je je niet de 'zoveelste klant' (een nummertje) voelt. De benadering is erg persoonlijk en dat is fijn. Bij de grote keukenboeren van ons land druipt de zakelijke geniepigheid ervan af. Zenner doet daar niet aan mee. Tijdens het advies- en ontwerptraject werd alles goed uitgelegd. Zenner neemt de tijd voor je en legt op een eenvoudige manier de te maken keuzes uit en welke gevolgen die keuzes hebben. Hoge mate van transparantie dus en dat blijkt ook uit de gedetailleerde offerte. De mensen van Zenner (zowel op kantoor als de monteur(s)) kennen duidelijk hun vak. En wat een prettige mensen: toegankelijk, denken met je mee, open en eerlijk. Ik twijfel er niet aan dat Zenner pas tevreden is, als wij ook tevreden zijn. Ik hoop en ik verwacht ook dat als er over een paar maanden iets met de keuken is, dat ik bij Zenner mag aankloppen en dat ze niet moeilijk doen. Een volgende keer weer Zenner en een hartelijke aanbeveling naar vrienden en familie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies / Ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Bereikbaarheid (e-mail/telefoon)
  • Website
  • Ervaring met: Maatwerk keuken
  • Heeft u nog tips voor ons? Twee tips in de marge: Helaas bleek de aansluittekening op een aantal puntjes niet compleet. Dat leverde wat meerwerk op voor onze aannemer. Zou mooi zijn als die in één keer goed was geweest. Het verschil in prijs tussen de eerste en tweede offerte (aantal gewijzigde voorkeuren van onze kant) was groter dan we verwacht hadden. Ondanks de zorgvuldigheid van de gesprekken is onze tip toch om in de gesprekken daar nog iets meer aandacht voor te hebben (verwachtingsmanagement).
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Meedenken met onze wensen en wijzigingen. De tijd nemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies / Ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Bereikbaarheid (e-mail/telefoon)
  • Website
  • Ervaring met: Maatwerk keuken
  • Heeft u nog tips voor ons? Ik had me meer willen oriënteren op de apparatuur. We vinden de apparatuur van Atag van mindere kwaliteit w.b. gebruiksgemak dan wat we gewend waren.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Alles was zeer goed geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies / Ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Bereikbaarheid (e-mail/telefoon)
  • Website
  • Heeft u nog tips voor ons? Geen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Persoonlijke benadering en vakmanschap

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies / Ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Bereikbaarheid (e-mail/telefoon)
  • Website
  • Ervaring met: Maatwerk keuken
  • Heeft u nog tips voor ons? Offerte nog duidelijker bespreken zodat de klant niet voor verrassingen komt te staan. Wat voor jullie logisch is, is voor de klant nieuw.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Serviceniveau, flexibiliteit en het vakmanschap. En oprechte interesse in de mensen niet alleen in het verkopen van een keuken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies / Ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Bereikbaarheid (e-mail/telefoon)
  • Website N.v.t.
  • Ervaring met: Lifestyle keuken
  • Heeft u nog tips voor ons? De onduidelijkheid in de meerkosten (aannemers), voor ons blijft het nog steeds een verrassing. Uurtarieven, vierkante metertarieven. Wij missen daar een stukje controle op. Showroom: meer interactie op het gebied van koken Verkooptraject: het accent ligt op het ontwerpen en materiaal. Omdat het maken van de apparatuurkeuze gecompliceerd is zou het kunnen helpen als je klanten in contact brengt met de diverse workshops die er gegeven worden. Onze ervaring met Zenner is heel goed geweest en met onze opmerkingen is het ons doel geweest jullie te helpen om jullie kwaliteit verder te vergroten.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Veel geduld in het proces van bedenken in opstelling en type keuken. Goede smaak. Uitermate vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies / Ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Bereikbaarheid (e-mail/telefoon)
  • Website
  • Ervaring met: Maatwerk keuken
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Persoonlijke aandacht, goed advies en er wordt de tijd voor je genomen. Duidelijke uitleg en opbouw van het gehele "keuken koop" traject Open & eerlijke uitleg en opbouw, geeft een goed gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies / Ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Bereikbaarheid (e-mail/telefoon)
  • Website
  • Ervaring met: Maatwerk keuken
  • Heeft u nog tips voor ons? - Persoonlijk mis ik de mogelijkheid om bij bovenstaande rapportcijfers een losse opmerking erbij aan te kunnen geven. - Na een maand of drie, pro-actief de vraag stellen of alles naar wens is en of evt. nog punten zijn waarover men nog vragen heeft.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ongewoon goed door gewoon te doen. Helder, transparant en altijd volgens afspraak. Wij werden er blij van.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies / Ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Bereikbaarheid (e-mail/telefoon)
  • Website N.v.t.
  • Ervaring met: Design keuken
  • Heeft u nog tips voor ons? Blijf gewoon doen!
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het personeel probeert aan alle kanten rekening te houden met onze wensen en komt dan ook uiteindelijk tot een zo goed mogelijk voorstel. Er wordt ook tijdens het ontwerp alle tijd genomen om met ons mee te denken. Ook tijdens uitvoering kunnen nog kleine details worden aangepast. We kijken nu elke dag tevreden naar onze keuken en dat hebben we te danken aan het personeel van Zenner keukenarchitectuur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies / Ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Bereikbaarheid (e-mail/telefoon)
  • Website
  • Ervaring met: Maatwerk keuken
  • Heeft u nog tips voor ons? Ga zo door.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De persoonlijke benadering. Meedenken vanaf het begin en niets was teveel....

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies / Ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Bereikbaarheid (e-mail/telefoon)
  • Website
  • Ervaring met: Maatwerk keuken
  • Heeft u nog tips voor ons? ga vooral zo door....
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies / Ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs) N.v.t.
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Bereikbaarheid (e-mail/telefoon)
  • Website
  • Ervaring met: Design keuken
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Correct en duidelijk !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies / Ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Prijs
  • Bereikbaarheid (e-mail/telefoon)
  • Website
  • Ervaring met: Maatwerk keuken
  • Heeft u nog tips voor ons? Geen tips alleen maar compliment . Wij zijn zeer tevreden . De nazorg en garantie is nog tekort om daar over te oordelen .
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Er is duidelijk meegedacht. Persoonlijke behandeling. Zeer ervaren monteur

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies / Ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Bereikbaarheid (e-mail/telefoon)
  • Website
  • Ervaring met: Design keuken
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

degelijk, netjes, nauwkeurig werk. goed advies en denken mee. doen uiterste best om een mooie keuken af te leveren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies / Ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Bereikbaarheid (e-mail/telefoon)
  • Website
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Duidelijke afspraken

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies / Ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Bereikbaarheid (e-mail/telefoon)
  • Website
  • Ervaring met: Maatwerk keuken
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Dienstverlening. Alles is bespreekbaar. Vriendelijkheid. Kwaliteit. Niets wordt er opgedrongen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies / Ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Bereikbaarheid (e-mail/telefoon)
  • Website
  • Ervaring met: Maatwerk keuken
  • Heeft u nog tips voor ons? Ga zo door met zaken doen. Het werpt ongetwijfeld zijn vruchten af.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Persoonlijke aandacht en oplossend meedenken en handelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies / Ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Bereikbaarheid (e-mail/telefoon)
  • Website
  • Ervaring met: Lifestyle keuken
  • Heeft u nog tips voor ons? Ga zo door
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Meedenken Out of the box omgaan met offerte. Vrijheid om eigen dingen te doen via vakspecialisten van zenner zonder daarmee de eigen verantwoordelijkheid los te laten

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies / Ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Bereikbaarheid (e-mail/telefoon)
  • Website
  • Ervaring met: Design keuken
  • Heeft u nog tips voor ons? Wees zuinig op je personeel en vakrelaties die hebben bij ons naast het mooie ontwerp en de kwaliteit van de keuken het verschil gemaakt.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Snel en deskundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom N.v.t.
  • Advies / Ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Bereikbaarheid (e-mail/telefoon)
  • Website N.v.t.
  • Ervaring met: Maatwerk keuken
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

het inleven in mij idee was heel fijn daardoor is de keuken precies geworden als ik voor ogen had

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies / Ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Bereikbaarheid (e-mail/telefoon)
  • Website N.v.t.
  • Ervaring met: Design keuken
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Persoonlijk en vakkundig advies. Prettige manier van zaken doen. Ook bij onverwachte tegenslagen een constructieve en meewerkende houding om zaken voor elkaar te krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies / Ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Bereikbaarheid (e-mail/telefoon)
  • Website N.v.t.
  • Ervaring met: Lifestyle keuken
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Advisering over de nieuwe keuken en uitleg heel goed. Monteur ('de chirurg') heeft bijzonder goed en vakkundig werk geleverd. Kwaliteit van de keukenkasten en afwerking (Rational) is ook heel goed en strak. Totaalplaatje is gewoon goed en afspraak is afspraak. Als je geen boodschap hebt aan de "keuken-prijs-stunter" van het moment, zou ik zeker langs gaan !

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies / Ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs
  • Bereikbaarheid (e-mail/telefoon)
  • Website
  • Ervaring met: Design keuken
  • Heeft u nog tips voor ons? Contact met de klant vanaf montage en bij gereed werk zou wat ons betreft een puntje van aandacht kunnen zijn.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Eigenlijk is alles gewoon goed bevallen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Inrichting showroom
  • Advies / Ontwerp
  • Personeel (verkoop)
  • Offerte traject
  • Levertijd
  • Personeel (monteurs)
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Nazorg en garantie
  • Prijs N.v.t.
  • Bereikbaarheid (e-mail/telefoon)
  • Website N.v.t.
  • Ervaring met: Maatwerk keuken
  • Heeft u nog tips voor ons? Ivm facturen vooraf communiceren dat afhandeling van facturen (met name van onderaannemers) alleen via Zenner loopt.

Filter op taal

Over De Keuken Designers

Bij De Keuken Designers draait het om vertrouwen, persoonlijke aandacht en een eerlijk advies. De Keuken Designers komen niet aan met snelle verkooppraatjes of megakortingen, maar zij luisteren goed naar uw wensen. De adviezen en conclusies komen dan vanzelf. Samen met u realiseren De Keuken Designers uw droomkeuken.

Klantenvertellen Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina