Adekwaat en flexibel

Een aantal malen overleg gehad ove programma en gewenste aanpassingen. Alles adekwaat gecommuniceerd en afgehandeld. De adressen op reis waren buitengewoon goed

Onze reis naar Madagaskar is super georganiseerd! We hebben fantastische reis gehad.

De reis is goed georganiseerd. We hebben met chauffeurs gereisd die onderweg tips en uitleg gaven. De hotels waren goed uitgekozen. We hebben genoten.

Fantastische reis gehad

Goede hotels. Voor wandelaars niet altijd de beste uitvalsbasis ib Torres del Paine. Route in het Noorden met de huurauto top geregeld. Betere beschrijving van wegconditie geeft meer beeld. Huurbedrijf prima. Ushuaia was voor ons een topper. Prachtig NP om re wandelen. Busreis daar naar toe hadden we liever gevlogen. Voegt niet echt iets toe. Excursies top. Bedankt

Goede ervaring, wordt meegedacht en communicatie is goed!

We kijken terug op een fantastische reis. Alles top geregeld.

We kijken terug op een fantastische reis. Alles top geregeld.

Eén vast aanspreekpunt, kennis van het gebied.

We zijn zeer tevreden over het meedenken en samenstellen van onze reis naar China.

Zelfstandig op reis met uitstekende begeleiding op de juiste momenten

Wij vonden het heel prettig om met veel vrijheid door een vreemd land te reizen, en dat op de juiste momenten, (vliegvelden, stations, hotels) YW2Go aanwezig was om te zorgen dat er niets mis ging. De contactpersonen waren ook allemaal erg prettige mensen. Ook was de gedachte aangenaam dat we op iemand (YWToGo) terug konden vallen in het geval er iets vervelends gebeurde. Dat laatste was gelukkig niet nodig. Het enige waar we steeds mee worstelden was het fooi geven in het algemeen, maar ook aan de mensen van YourWay2GO. We kregen eigenlijk nooit goed helderheid wat een correcte fooi was. In een enkel geval kregen we heel concreet van jullie contactpersoon te horen wat we bijvoorbeeld aan iemand moesten geven die onze koffers droeg bij een station. De uitgekozen chauffeurs waren ook stuk voor stuk geweldige mensen. Verder heeft YourWay2Go heel goed ingeschat welke hotels wij leuk vinden en die binnen ons budget pasten.

Vloeiend, samenwerkend.

Ik heb erg goed samengewerkt met Rene. Hij weet veel, voelt goed aan, communiceert heel prettig en de prijzen zijn goed.

Super klantvriendelijk en alles perfect geregeld

Onze eerste ervaring met deze organisatie was top . Van de voorbereiding , de uitvoering van onze speciale wensen tot zelfs het welkomstkaartje op de mat bij thuiskomst . Tijdens onze reis naar China werden we op afstand prima begeleid door de plaatselijke agent en alles was perfect geregeld: hotels, vervoer en gidsen . Op deze manier is reizen door China op eigen gelegenheid een fluitje van een cent .

Prima service en een betrokken, meedenkende reisadviseuse (Kimberly))

We hebben een prachtige reis gemaakt door Japan, samengesteld in overleg met Kimberly Bertrand. Ze is zeer ter zake kundig, heeft met ons meegedacht en ons erg goed geadviseerd. Ook de uitgebreide reisbeschrijving met tips wat waar te doen/zien hebben we op prijs gesteld. Wel hebben we nog als tip om in de algemene reisbeschrijving de volgende zaken op te nemen: - het Nakizumo Crying Baby festival (in Tokyo, dit jaar op 28 april) -de ‘gouden week’, een week met 4 officiële feestdagen: 29 april Showa-dag (vroegere verjaardag van keizer Hirohito), 3, 4 en 5 mei resp. Dag van de grondwet, Dag van natuurgroen en Kinderdag.

Heerlijk en eerlijk advies !

Iwein heeft een mooie reis in Madagascar samengesteld, voordeel dat hij zelf daar enkele jaren heeft gereisd! Goed op maat met kids die ook al wat reizen gewend zijn. Top !

Goede service , zie hieronder

Buitengewoon goed advies over onze groepsreis naar Cuba. Alles klopte , uitstekende casas, uitstekend vervoer. Goed reisschema. uitstekende lokale gidsen. Alleen het op het laatst ingevoegde verblijf in een all- inclusive resort werd niet door een ieder hoog gewaardeerd. Overigens wel even op adem gekomen voor de thuisreis.

Gewoon een heel heldere interactie samen over de invulling van de reis met adviezen die beter waren dan de eigen ideeen bleek ook achteraf

Kleurrijk India is betoverend

Achteraf gezien zijn we enorm blij dat de groepsreis niet is doorgegaan en we daardoor in contact kwamen met YourWay2GO! Onze individuele rondreis is helemaal aangepast aan onze wensen, goed voorbereid en georganiseerd door medewerker René die India kent als zijn eigen broekzak. De bemiddeling en begeleiding kan zover gaan als je zelf wilt en dat hebben wij als zeer prettig ervaren. De korte lijntjes, bereikbaar- en deskundigheid maken het communiceren makkelijk en levert veel vakantievoorpret op.

Goed overleg om een goed resutaat te krijgen.

Een hele goede ervaring tijdens het boeken van de reis. Ook een goede website waar ik mijn reisinfo kan terugkijken enz. M.n. in Vietnam was alles tot in de puntjes geregeld. In Cambodja valt nog het e.e.a. te verbeteren maar wel een hele leuke reis. Alleen jammer van de evaluatie van onze reis naar Cambodja. Op de gegeven kritiek (waarin echt dingen zijn misgelopen) hebben geen reactie gehad. Het ging ons niet om een vergoeding maar een reactie hadden we wel verwacht, jammer.

Perfecte organisatie van onze vakanties door vriendelijke, kundige medewerkers.

We zijn nu twee keer met YourWay2Go op vakantie geweest: in 2017 rondreis door Noord India en in 2019 een rondreis door Bolivia en Peru. Allebei de rondreizen waren heel plezierig en perfect geregeld. Ook de uitvoering ter plaatse ging zonder problemen, mede door de keuze van zeer goede lokale partners. Een persoonlijke behandeling en grote flexibiliteit bij het samenstellen van de reis door vriendelijke, kundige medewerkers maakt YourWay2Go een top reisorganisatie.

Uitstekende service, goede bereikbaarheid en erg persoonlijk. Yourway2go raad ik iedereen aan.

Persoonlijke benadering / Perfecte organisatie / Prettige samenwerking

Onze reis naar India werd uitstekend voorbereid door René van Helvoort van YourWay2Go en vlekkeloos uitgevoerd door Go Vacations in India. Ondanks dat het een complexe roadtrip van 3 weken betrof langs 10 steden – inclusief vervoer per auto, trein en vliegtuig – is alles zonder problemen verlopen. Deze India-ervaring had een rijk gevuld programma en heeft ons veel meer gebracht dan wij ervan durfden te verwachten. Van harte aanbevolen dus!

Deskundige ideeën en adviezen

We hebben buiten dat alles super goed geregeld was nog wel een opmerking : Jammer dat je bij thuiskomst geen vragen krijgt over eventuele op-en-aanmerkingen. Sommige beschrijvingen van hotels of omgeving klopten niet. Als je weer wat langer thuis bent heb je al gauw zoiets van, laat maar......

Meedenkend, flexibel, klantgericht

Goed geluisterd naar onze wensen. Prima uitvoering van onze familiereis.

Goed geluisterd naar onze wensen. Prima uitvoering van onze familiereis.

Door samen met een medewerker van Your Way2go een programma samen te stellen en hun tips serieus te nemen hebben wij een fantastische reis beleefd! Alles is precies verlopen zoals ik gehoopt had! Alle transfers, gidsen en hotels waren tot in de puntjes verzorgd! Wat heel erg leuk was: toen we thuis kwamen lag er een kaartje van Your Way2Go in de brievenbus met een welkom thuis bericht.

• Welke bestemming heeft u geboekt? JORDANIE
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
  • Tips & Verbeterpunten Voor Jordanie is het belangrijk te vermelden dat de toegang tot Petra contant betaald moet worden dus dat de reizigers genoeg cash geld op zak hebben. Pinnen is in die buurt lastig.

We hebben een prachtige droomreis door Zuid-Afrika gemaakt. Tijdens een gesprek over de mogelijkheden en onze wensen is er een reisvoorstel gemaakt dat helemaal paste bij wat wij wilden zien. Een goede mix van natuur en cultuur. Eenmaal in Zuid-Afrika zaten we in mooie accommodaties, bleek dat de reisafstanden prima te doen waren en hebben we ongelooflijk veel gezien en gedaan. Je merkte echt dat Marcella wist waar ze over sprak en dat ze de accommodaties en plekken kende. Door een fijne persoonlijke benadering was onze reis een droom die uitkwam. Dank jullie wel!

• Welke bestemming heeft u geboekt? ZUIDAFRIKA2GO.nl
  • Hoe vaak bent u met ons op reis geweest? 1 keer
  • Tips & Verbeterpunten Geen.

Wij hebben een fantastische reis van drie weken door India gemaakt. Heel fijn dat de reis precies naar onze wens kon worden gemaakt en dat er met ons werd meegedacht. Alles was tot in de puntjes geregeld. Geen negatieve ervaringen. De chauffeurs waren goed en de contacten met de lokale agenten ook. Een van de hotels werd verbouwd. Na een telefoontje kregen we een ander luxe hotel aangeboden en werd onze reis op ons verzoek een klein beetje aangepast.

• Welke bestemming heeft u geboekt? INDIA

• Welke bestemming heeft u geboekt? JAPAN2GO.nl