Snel, accuraat, vakkundig

Snel, accuraat, vakkundig.

• Welke bestemming heeft u geboekt? INDIA

Heel persoonlijk en alles goed geregeld

Jop heeft onze reis samengesteld. Er was alle ruimte voor eigen ideeën, alternatieven t.o.v. het standaard aanbod en er was goede communicatie rondom bevestigingen/wijzigingen. Onze reis verliep soepel. Het was een heerlijke vakantie en we zijn heel tevreden!

• Welke bestemming heeft u geboekt? THAILAND2GO.nl

Wij hebben een prachtige vakantie gehad

We hebben erg genoten van de Cubaanse sfeer en gastvrijheid

• Welke bestemming heeft u geboekt? CUBA

Goed georganiseerde reis naar Cuba.

Alles conform plan, mooie en vooral boeiende reis door west Cuba gemaakt.

• Welke bestemming heeft u geboekt? CUBA

Hele fijne meedenk voorbereiding.

We voelden ons gesteund en gehoord in onze zoektocht naar een mooie reis met ons gezin. Door corona en later door de oorlog in Oekraine hebben we 3 keer een andere reis moeten bedenken. Medewerkers van Your Way2go zijn voortdurend behulpzaam en meedenkend gebleven. Klasse. Uiteindelijk hebben we een mooie trip in het Griekse binnenland gedaan.

• Welke bestemming heeft u geboekt? MAROKKO2GO.nl

Professioneel en geduldig met het creëren van een topreis!

Met wat los-vast ideeën over de wens om met onze kinderen Cuba te bezoeken, heeft Rosanne van YW2G de perfecte reis van 2 weken voor ons samengesteld. Het is fijn als hetgeen je verwacht ook werkelijkheid wordt op vakantie. Geen probleem om tijdens het samenstellen van idee te wijzigen, want dit werd prima en snel aangepast. Ook werd goed meegedacht over wat voor ons het beste reistempo zou kunnen zijn (3 kinderen van 21, 18 en 14) 1 week rondreis met excursies en overnachten bij lokale bevolking en 1 week een all in resort De voorbereidingen en tips (zeker handig voor een land als Cuba) waren uitstekend, dus we gingen met een gerust gevoel op reis. Het resort viel echter wel enorm tegen, maar ik heb begrepen dat YW2G dit onmiddellijk uit het programma heeft gehaald.

• Welke bestemming heeft u geboekt? CUBA

vooraf goede communicatie - bij kritische noot geen gehoor

als je een dure excursie een paar dagen vooraf afmeld en dan geen geld terug krijgt dan vinden we dat niet juist en dat maakt dat ik geen gebruik meer zal maken van deze reisorganisatie. Ook bleef de taxi transfer naar vliegveld niet aanwezig te zijn..en dan wordt er moeilijk gedaan over de taxi betaling die we zelf hebben gedaan.

In 1 woord fantastisch!

Voor de 2e keer geboekt bij YourWay2Go. De benadering is klantvriendelijk en persoonlijk. Er wordt goed gekeken naar wat het beste past bij de klant en er wordt ook gezocht naar de meest scherpe prijzen voor bv vluchten. Ook de reis was geweldig, ondanks dat er een aantal tegenslagen waren doordat het toerisme weer net opgestart werd na Covid was de reis fantastisch. Ook bij de dingen die (nog) niet goed liepen heb ik veel steun ervaren tijdens mijn reis van het reisbureau. De aftercare is ook heel goed. Het is fijn om even samen door te nemen hoe de reis was, wat er goed ging en wat er minder goed ging en ook achteraf is dat fantastisch opgelost.

• Welke bestemming heeft u geboekt? CUBA

Excellent. Alles was top!

Reis was met veel zorg samengesteld! Alle accomodaties waren leuk en helemaal onze smaak. Verder een goddelijk land!!

• Welke bestemming heeft u geboekt? COSTARICA2GO.nl

Geweldige klantenservice

Mooie reis gemaakt naar Fins Lapland. Alles goed geregeld en geweldige klantenservice.

• Welke bestemming heeft u geboekt? JAPAN

Geweldige reis gehad

Prachtige plekken ,en iedere keer weer verbaast dat ze in de lodges steeds weer onze kamersleutels klaar hadden. En dat de gidsen steeds weer op de afgesproken tijd klaar stonden,zonder enige miscommunicatie.

• Welke bestemming heeft u geboekt? COSTARICA

begin heel leuk, maar uiteindelijk viel het tegen

Bij de eerste kennismaking troffen we een enthousiaste medewerkster waarmee we onze reis hebben samengesteld. Nadat ze was vervangen was het enthousiasme weg. Onze reis door IJsland was erg mooi, maar wat we ontzettend gemist hebben was informatie over bezienswaardigheden. Uiteindelijk hebben we een lijst met hotels gekregen, en tickets, zonder enige informatie. We moesten nu zelf uitzoeken wat de bezienswaardigheden waren in de omgeving van elk hotel. Of onderweg tussen de hotels. Dat is niet wat je verwacht, en ook niet waarom je boekt gelijk resibureau. Een sterk contrast met de enthousiaste begeleiding aan het begin van ons contact met Youway2Go.

• Welke bestemming heeft u geboekt? PERU

Bedankt voor de fantastische reis

Met privé chauffeur kriskras door Bali rondgereisd. Ik vond op de site van Yourway2go een mooie route die me aansprak, maar wilde iets langer aan het strand verblijven. Geen probleem! Ik kreeg via de mail een aangepast reisschema en de prijs viel me alles mee! Mooi land, vriendelijke mensen en genoeg te beleven op Bali zelf. Heb me er 2,5 week fantastisch vermaakt.

• Welke bestemming heeft u geboekt? INDONESIE2GO.nl

Heerlijke ren goed georganiseerde reis naar Griekenland gehad!

We hebben de rondreis Parels van Peloponnesos naar eigen wens samen gesteld met het advies van René. Bedankt René voor het samenstellen van deze fanstatische reis waarbij we de griekse cultuur hebben kunnen comineren met leuke dorpjes en heerlijke baaitjes!

• Welke bestemming heeft u geboekt? THAILAND2GO.nl

Super heldere communicatie

Ondanks alle onzekerheid rondom corona zijn we altijd keurig op de hoogte gehouden. Ook kregen wij nette voorstellen ter afwikkeling van de uiteindelijk geannuleerde reis. Ook bij het boeken zelf hebben we een goede ondersteuning ervaren en merkten we dat er een schat aan ervaring zit bij jullie Madagaskar specialist.

• Welke bestemming heeft u geboekt? MADAGASCAR

Fantastische reis naar China met Yourway2GO

Hebben onze reis naar China geregeld met Jop. Zeer betrokken, kwam met een leuk en passend programma. Alles was top geregeld met lokale agent wat betreft vervoer, kaartjes, gids, etc. Leuke, karakteristieke hotelletjes op goede locaties, bijvoorbeeld in oude stad of mooi natuurgebied. Jop was ook zeer betrokken en behulpzaam bij situatie rond Coronavirus, maar dat ging helemaal goed.

• Welke bestemming heeft u geboekt? CHINA2GO.nl

Mijn ervaring met Your way 2 go was voortreffelijk!

Het persoonlijke contact met Sanne tijdens het plannen van de reis naar China en na terugkomst hebben wij als zeer prettig ervaren. Alles was perfect geregeld in China. Wij hebben geen enkele keer op een transfer hoeven wachten en de hotels waren van goede kwaliteit en vele waren zeer sfeervol. De aangeboden excursies waren zeer de moeite waard. Wat was het een geweldige vakantie in een zeer fotogeniek land! Het aanzicht kaartje bij terugkomst hebben we gewaardeerd.

• Welke bestemming heeft u geboekt? CHINA2GO.nl

Prettige samenwerking met als resultaat een meer dan geslaagde vakantie.

Jop heeft onze vakantie wensen met eigen ideeën prima vertaald naar een vakantieplanning met reisschema en overnachtingen. Top!

• Welke bestemming heeft u geboekt? JAPAN2GO.nl

Fantastische reis gehad

Een rondreis op maat geboekt bij YourWay2GO, snel contact gekregen met adviseur (Thomas in ons geval). Onze wensen besproken, snel een offerte ontvangen. Nog wat aanpassingen gedaan en een fantastisch reisvoorstel ontvangen. Maar dan komt het, je link naar Travelkey app, dit is echt fantastisch. De reis zelf in een woord, Romantiek, Natuur, Vriendelijkheid en Veilig gevoel, Heerlijk eten. Van de ene positieve ervaring vielen we in een andere positieve ervaring. Tijdens een misverstand bij autoverhuur, waar wij desondanks geen schade, tijdverlies of financiele gevolgen van ondervinden, mail contact gehad en werd supersnel opgepakt en opgelost.Bij thuiskomst een handgeschreven welkom thuiskaartje. Kortom Chapeau YourWay2GO, voor een volgende reis, deze was naar Costa Rica, weten we jullie zeer zeker weer te vinden. Twee zeer tevreden reizigers, die nu nog volop nagenieten en lekker met de prachtige foto’s een mooie herinnering gaan maken

• Welke bestemming heeft u geboekt? COSTARICA2GO.nl

Prima geregeld!

Wij zijn twee keer met YourWay2Go naar China geweest, en beide keren zijn erg goed bevallen. Bij het samenstellen van de reis wordt er goed meegedacht en worden er leuke suggesties gedaan, ook buiten de bestaande blokken is er altijd wat te regelen. Ter plekke was alles goed geregeld. Chauffeurs kwamen altijd op tijd, plaatselijke agenten bereikbaar als dat nodig was, hotels goed met behulpzaam personeel. Heerlijke reizen gehad!

• Welke bestemming heeft u geboekt? CHINA

Goed geregeld, zoals beloofd.

Prachtige op maat gemaakte reis, zoals wij het wilden.

• Welke bestemming heeft u geboekt? VIETNAM

Alles was echt prima geregeld!

Goede tips voor locaties en excursies. Alles top geregeld inclusief de routebeschrijving en achtergrond informatie.

• Welke bestemming heeft u geboekt? ZUIDAFRIKA

Goed geregeld allemaal, super strak!

Dank voor de het uitpuzzelen voor onze reis naar Thailand. Het was super goed verdeeld over de 2 weken. Het leek achteraf wel een maand. Alles sloot goed aan, Thxs Peter

Alles super geregeld! 2x een mooie reis gemaakt

Alles goed geregeld! Een fijn idee op reis

Wij hebben een prachtige reis door China gemaakt, YourWay2Go heeft vooraf een heel deel voor ons geboekt, helemaal volgens onze wensen. Wij hebben fijne service gekregen en heel prettig persoonlijk contact gehad.