Mooie reis, maar veel gemiste kansen door de invulling van K Aap

Ik heb onze reis een uitgebreide beoordeling gegeven, maar er helaas geen reactie op gekregen. Mijn mening blijft dat de organisatie van de te bezoeken plaatsen en de grote steden onvoldoende doordacht is en daardoor als reiziger veel gemist

Telkenmale mooie reiservaringen

Koning Aap heeft telkenmale een mooi reisprogramma met aandacht voor de locale bevolking, hun cultuur en hun noden met daarbij verblijven in leuke en unieke locaties.

Snel en adequaat handelen als het nodig is

Toen bleek dat ik de 'connected flight' naar de eindbestemming (Asjchabat) niet zou halen en Koning Aap (Belgie) daar over informeerde, nam KA een aantal belangrijke beslissingen snel en adequaat

correcte reisorganisatie met goede reizen en aan correcte prijs

zeer goed

iedere keer een fijne vakantie en open voor eigen inbreng.

iedere keer een fijne vakantie en open voor eigen inbreng.

Alternatief reizen, niet toeristische uithoeken

KA doet zijn best om je een unieke etvaring te laten beleven. Voor mij zou dit nog net iets meer mogen zijn. Vb: minder hotels

Grandioos

Beste reisagentschap die wij al ervaren hebben. Doe zo verder !

Een mooie goed georganiseerde groepsreis

Goede reisleiding, programma en hotels zijn top en ook met top locaties.

vriendelijke en behulpzame mensen met een prachtig product

uitgebreid aanbod medewerkers zijn heel vriendelijk en geven duidelijke info

Onvergetelijk

Ik deed drie reizen georganiseerd door Koning Aap. Deze waren elk op zichzelf uniek. Elke keer een zeer goede reisleider. In de voorbereiding werd elke vraag vriendelijk en correct beantwoord. Individueel had ik nooit zoveel uit deze reizen gehaald. De verschillende accomodaties, het vervoer en de meerwaarde van een groep en de altijd aanwezige reisleider had ikzelf niet kunnen realiseren.

Top.

Toffe reis naar Marokko, goede begeleiding en toffe websisde en service vooraf.

Zwak programma

Uw programma laten bepalen door een plaatselijke agent met een plaatselijke gids, zonder verdere inspraak van deelnemers- die behandeld worden als bijna debielen- is er ver over.

Beste John Dankjewel voor je feedback. Deze specifieke reis heeft minder vrije momenten dan andere reizen, omdat er onderweg vaak dingen bezocht worden, maar op andere momenten kies je wel of je al dan niet deelneemt aan voorgestelde excursies. Vriendelijke groet Koning Aap

Goede herinneringen

We hebben een mooie reis in Marroko gehad. Suzan heeft alles tot in de puntjes geregeld: vb. de menu's in de restaurants waren steeds geboekt zodat we niet moesten wachten wanneer we onderweg stopten voor de lunch. Ze kent het land zeer goed en lijkt overal mensen te kennen.

Prima reizen, goede gidsen.

Mooie reizen met goede gidsen, wij zijn heel tevreden over jullie organisatie.

Betroiwbaar en gevarieerd

Alles staat en valt met de reisbegeleider

2 superreizen met supergidsen en een mooie reis met een mindere begeleider maar met steeds heel toffe reisgenoten.

Goed, maar kan beter

Waarom geen rechtstreekse vlucht groepsreis naar Albanië, dit scheelt co2 tov nu met een tussenlanding in Frankfurt Uitbetaling geldretributie à €210 laat op zich wachten

Moet je minstens eenmaal uitproberen

luxe aan een betaalbare prijs

goed georganiseerde reis

Met KONING AAP heb ik een mooie reis gehad onze reisbegeleider verdient ook een dikke pluim(RALF VAN RIETSCHOTEN) Van "ALLIANZ"verzekeringen kan dat niet gezegd worden(ben nog steeds wachtende op antwoord)

Prettige organisatie met een ruim aanbod voor een goede prijs

Het contact met Koning Aap verloopt prettig en soepel. De reis was goed opgebouwd en had een leuk en afwisselend programma. De prijs is eerlijk en wij vonden dat wij er veel voor terugkregen. Minder prettig is de website die soms wat traag is en de MijnKoningAap site die vaak niet opent en je het herhaaldelijk moet proberen. Ook hadden wij het graag gezien dat er iets meer communicatie via de mail zou zijn, zeker tijdens de laatste dagen voor de reis. Nu moesten wij alle informatie van de Mijn KoningAap account halen en dat ging soms stroef en was soms ook moeilijk te vinden.

De reis zelf is mij goed bevallen

Maar Koning Aap, is mij tegen gevallen moet ik helaas zeggen. Informatie voorziening mager. Domme dingen zelfs. Iemand uit de groep heeft gewoon een rechtstreekse vlucht kunnen regelen vanuit Amsterdam. En nog €100 voordelig. Terwijl wij ook nog eens vier uur langer onderweg waren. Echt wat een aanfluiting :-(. Dit was dus de eerst en laatste keer. Verder had deze ervaren reiziger ook nog eens € 900 bespaard. Kreeg ook gewoon een eenpersoons kamer. Kortom, Koning Aap .... NOOIT MEER. Voel mij echt bekocht.

Beste prijs/kwaliteit

2 groepsreizen gemaakt met KA en allebei heel goede ervaringen. Er is een goede verhouding ts. groepsactiviteiten en vrije momenten. De accomodaties waren perfect in verhouding tot de prijs en de reisbegleiding was uitmuntend.

Hele goede reisleider top programma

Correct en vriendelijk

Een leuke reis met supertoffe reisgenoten.

Slechte communicatie

Bij aankomst in Windhoek zou er iemand staan met bord Drifters. Er was niemand. Pas anderhalf uur later. Taxi voor terugvlucht was onduidelijk of deze zou komen. Was geen bericht over gestuurd Website Koning Aap werd niet bijgehouden en wat er in stond klopte niet. Oa er zou maar 1 persoon deelnemen. Er was onbekend wie de reisleider was. Het was onduidelijk of de 2de nacht bij aankomst betaald was. Volgens hotel niet

Entrada 223 1114 AA Amsterdam-duivendrecht