• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hoi vandaag een auto gekocht bij Kuijer voor de tweede keer moet zeggen zeer vakkundig geholpen.\r\nDaarnaast is hij ook niet te beroerd om met je mee te denken zowel voor de aankoop als de verkoop.\r\nMoet van ver komen voor een auto maar dat is geen enkel probleem je moet er toch een tijd in rijden.\r\nAl met al ben ik zeer tevreden over deze garage en is zeker een aanrader groet Tonnie

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via internet een gebruikte auto gevonden welke bij Auto Kuijer te koop stond.\r\nWe wilden graag een auto met dealer garantie vandaar dat we bij Auto Kuijer uitkwamen.\r\nEenmaal aangekomen stond de auto klaar voor de proefrit en voldeed aan de verwachting zoals ook naar ons beschreven.\r\n\r\nVerder was alles geregeld zoals afgesproken en werd de Auto in bijna nieuwstaat afgeleverd!!\r\n\r\nDe reden dat we uiteindelijk voor Auto Kuijer hebben gekozen is het gevoel dat we begrepen worden en echt als klant behandeld zijn.\r\nIk heb het gevoel dat we een goede deal hebben gedaan en dat ze hier net iets meer willen doen!!\r\n\r\nTeam van Auto kuijer bedankt!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer matige ervaring bij dit bedrijf.\r\nAfspraak gemaakt voor een goedkoop boodschappen autotje. Wellicht een te geringe prijs, om gewoon als volwaardige klant geholpen te worden.\r\nSchrik me helemaal rot als de betreffende Fiat buiten gezet wordt.\r\nGrote deuk, wellicht gebruikt als vrachtwagen, totaal versleten, en ingebrande lak over de hele zijkant.en dak,\r\ndaar heb je dan een flinke reis voor gemaakt.\r\nHet enige pluspunt, totale onderhoud staat in de computer.\r\nEen uitdraai hiervan was beloofd, maar schijnt toch wel erg lastig te zijn als ik die vraag.\r\nVerwacht dan toch minimaal dat er even een automaten bakkie wordt aangeboden.\r\nNou mooi niet, zal wel voor de duurdere klanten zijn.\r\nKortom, hier geen Fiat gekocht, en kom hier ook nooit meer.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg tevreden over dit autobedrijf. Zijn transparant over de kosten en geven goed advies. Mijn vrouw rijdt al jaren tevreden rond in haar Panda. Nu zaten er wat hogere onderhoudskosten aan te komen, twijfel gehad om in te ruilen. Ook al kon de firma Kuijer misschien wel een nieuwe 2ehands verkopen, hebben ze ons rustig de voor- en nadelen verteld. Nu toch maar een wat duurdere reparatie uitvoeren, en hopen dat we weer wat jaren vooruit kunnen. \r\n\r\nMijn vader heeft daarnaast een camper, waarbij er al jaren problemen waren. Verschillende experts naar gekeken, niemand kon wat vinden. Omdat wij tevreden waren over Kuijer is hij daar ook eens heen gegaan. Probleem redelijk snel gevonden, de camper rijdt weer als een zonnetje!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor de Fiat 500 van mijn zoon heeft hij een beurt afgesproken bij Fiat Kuijer. Kosten rond de 500 EUR. Aardig hoog voor een kleine auto, maar hij heeft de auto gewoon nodig. Word ik de dag van de beurt gebeld door Fiat Kuijer dat er van alles mis is met de auto. Mijn zoon werd verteld de auto maar te laten staan omdat verder rijden de boel kapot zou kunnen laten gaan. Later kon hij de auto voor een gereduceerd bedrag wel aan Kuijer verkopen.\r\nIk heb alle mankementen op mail laten zetten om dit na te kijken en te beoordelen.\r\nMail:\r\n----------------\r\nGoedemiddag,\r\n\r\nHier de mankementen van de Fiat 500 met kenteken XX-XXX-X\r\n\r\nRaammechanisme linksvoor E 85,80 excl.\r\nKabelboom achter onderdeel E 70,- excl\r\nPookknop rechtsvoor onderdeel E 94,- excl.\r\nVliegwiel E 299,- excl.\r\nKoppeling E 172,- excl\r\nDraagarm rechtsvoor E 129,- excl.\r\nUitlaat E 330,- excl\r\nTotaal E 1179,80 excl.\r\n\r\n\r\nArbeid raammechanisme E 57,- excl\r\nArbeid kabelboom vervangen E 152,- excl.\r\nArbeid Vliegwiel de + montage E 535,- excl.\r\nArbeid Draagarm vervangen E 114,- excl.\r\nArbeid uitlaat vervangen E 76,- excl.\r\nAirco vullen E 75,- excl.\r\nTotaal E 1009,- excl.\r\n\r\nGrote onderhoudsbeurt kost E 371,90 excl. \r\nGraag hoor ik van u\r\n----------------\r\nInclusief BTW toch bijna 3100 EUR !!!\r\nIk heb hierop een second opinion aangevraagd bij een andere garage en de auto daar laten nakijken. Blijkt helemaal niets van waar te zijn. Vliegwiel en koppeling was grote onzin, de uitlaat is opnieuw een beugel op gelast, kabelboom gesoldeerd, draagarm vervangen en beurt gegeven. Dit voor 750 EUR incl BTW laten doen en verhaal gehaald bij Kuijer. Wazige antwoorden gehad.\r\nConclusie: Pas op met Kuijer, grote kans dat je wordt belazerd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto Kuijer is een betrouwbare dealer waar ik graag kom.\r\nDe mensen zijn zeer vriendelijk en vakkundig.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds 2003 (zeer tevreden) klant.Fiat nr.5,6 en 7 komen van dit bedrijf ,allemaal 2e hands.\r\nOnderhoud altijd in overleg.\r\nPersoneel is deskundig en klantgericht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige, vlotte service ervaringen. Met levering van onderdelen, onderhoud en garantie afwikkeling. Mensen die het presteren over deze dealer ontevreden te zijnmoeten bij zichzelf te rade gaan
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onpersoonlijk , niet vriendelijk ,niet duidelijk.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We komen al jaren bij Auto Kuijer en we blijven terug komen omdat de service goed en vriendelijk is. Je wordt echt als klant behandeld. Jouw wensen staan voorop en mocht er een onverwachte reparatie moeten gebeuren dan word je van tevoren op de hoogte gesteld. Nu een nieuwe 500 opgehaald. Persoonlijke aandacht, bosje bloemen erbij, goede uitleg. Helemaal top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prijs weet ik nog niet dus geen Prijs/kwaliteit oordeel.\r\nGeen bezoek bij bedrijf dus geen oordeel receptie en ophalen auto

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn al vanaf 1992 bij deze garage en dit naar volle tevredenheid. Hoewel ik weinig pech heb gehad met onze Fiat (onze zesde en zevende Fiat waren een nieuwe, daarvoor allemaal tweedehands) stonden de mensen altijd direct klaar om te helpen. De persoonlijke benadering is bijzonder prettig! Ik scoor dan ook op alle onderstaande vragen zeer hoog omdat ik niets kan bedenken wat verbetering nodig heeft...

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik koop al mijn 3 e Fiat bij Auto Kuijer ,Je word geholpen door deskundige verkopers die aandacht aan je besteden. Goede service duidelijke uitleg over factuur .Bij grotere problemen is men zeer behulpzaam om te zorgen dat u mobiel blijft. Ik vind het een goede ,vriendelijke garage waar ik als het nodig is graag kom. Al is het alleen al voor de koffie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na verschillende nare ervaringen bij een andere Fiat dealer uit Ede kwam ik via een kennis bij Auto Kuijer. Wereld van verschil veel persoonlijker en geen nummer. \r\nFactuur en werkzaamheden worden netjes toegelicht. Zeer tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na verschillende dealers te hebben gezocht was dit de eerste verkoper welke mij echt als klant behandelde.\r\n\r\nIk heb uiteindelijk een nieuwe Panda gekocht. Alles top geregeld en volgens afspraak.\r\n\r\nVriendelijk bedankt.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf begin tot nu toe als zeer prettig ervaren.

Over Auto Kuijer B.V.