10

Goed

aantal dagen voor vakantie begaf de turbo het de garage heeft ondanks de drukte en vakantie periode toch de reparatie kunnen uitvoeren waardoor wij toch op vakantie konden met de auto

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over onze telefoniste(s)?
  • Bent u tevreden over de werknemer die uw afspraak heeft ingepland?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden?
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden?
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden? N.v.t.
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • In welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen?
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee
10

geweldige service gehad

Fijne garage fijn geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over onze telefoniste(s)?
  • Bent u tevreden over de werknemer die uw afspraak heeft ingepland?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden?
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden?
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden?
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • In welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen?
  • Reden bezoek: Andere reden
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee
7

Een goede dealer

Alleen jammer dat na het verwisselen van de banden de de bandenspanningscontrole in de auto niet gereset wordt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over onze telefoniste(s)?
  • Bent u tevreden over de werknemer die uw afspraak heeft ingepland?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden?
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden? N.v.t.
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden?
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • In welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? N.v.t.
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee
10

Zeer goed

Zeer goede service En vriendelijk en netjes behandeld Kan niet beter Ga zo door

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over onze telefoniste(s)?
  • Bent u tevreden over de werknemer die uw afspraak heeft ingepland?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden?
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden? N.v.t.
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden? N.v.t.
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld? N.v.t.
  • In welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen?
  • Reden bezoek: Andere reden
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Ja
10

Prima geholpen.

Geen opmerkingen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over onze telefoniste(s)?
  • Bent u tevreden over de werknemer die uw afspraak heeft ingepland?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden?
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden? N.v.t.
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden?
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • In welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? N.v.t.
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee
9

Klantvriendelijk en fijne uitleg over de onderhoudsbeurt.

Goede ervaringen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over onze telefoniste(s)? N.v.t.
  • Bent u tevreden over de werknemer die uw afspraak heeft ingepland?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden?
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden?
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden?
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • In welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen?
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? N.v.t.
10

Grote klasse!

Mijn open dak ging onderweg stuk en ik kon direct mijn auto laten maken, super service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over onze telefoniste(s)?
  • Bent u tevreden over de werknemer die uw afspraak heeft ingepland?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden? N.v.t.
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden? N.v.t.
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden?
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • In welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? N.v.t.
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? N.v.t.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijk personeel en deskundig
  • Reden bezoek Andere reden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn camper is op woensdag 3 april voor onderhoud + APK naar Lettenmeijer BV geweest. Ervaringen:\r\n1) Het display was niet gereset (het symbool voor onderhoud stond nog op het display). Dit was vorig jaar ook al het geval! Toen ik thuis kwam heb ik gebeld met de Receptie en kreeg te horen dat de monteur het niet voor elkaar had gekregen om het display te resetten. Vervolgens heb ik het de volgende dag telefonisch gedaan en lukte het wel in een keer.......\r\n2) Het serviceboekje was niet ingevuld. Ik heb hierover eveneens telefonsich contact opgenomen en mij werd verteld dat de monteur het serviceboekje niet kon vinden. Voor alle duidelijkheid: het serviceboekje lag gewoon in het dashboardkastje. Dus dat excuus gaat niet op maar wordt wel doodleuk aan de klant verteld die dus genoodzaakt is om binnenkort weer terug te rijden om het boekje alsnog te laten invullen.\r\nAl met al niet erg overtuigd over de professionaliteit van de betreffende monteur en ik mag hopen dat de beurt verder wqel goed en accuraat is uitgevoerd!
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn familie bedrijf, al ruim 30 jaar klant, zegt genoeg.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastisch
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk ontvangen . Vriendelijke geholpen. Kortom niets te klagen
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf altijd vriendelijke ontvangst\r\nmeedenken met wat je wilt\r\nmelden als iets (duurder) extra gedaan moet worden\r\n
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedrijf met vriendelijk personeel waar je keurig als klant wordt behandelt
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prma, altijd correct en vriendelijke hulp.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alleen maar goede ervaringen door de jaren heen
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK

Filter op taal