Een warm familiebedrijf met goede service en prachtige karretjes.

Heb alhier tot tevredenheid al een aantal auto's aangeschaft. Meer dan eens verrast door aangename deals bij het inruilen van een wat ouder beestje tegen een nieuwe, of zoals onlangs, een jong gebruikt autootje. Ook nu weer zeer in mijn sas met het huidige koetsje...... het rijd als een zonnetje en het Fiatje 500 mag gezien worden. Ook het onderhoud aan de auto is hier in goede handen. Looking for wheels? Ga gerust langs bij WEIJERS auto BV te Ridderkerk Jan Vente

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Super bedrijf top service zeer klant gericht doen wat ze beloven nemen de tijd voor je Klant is koning 👑

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Voorbeeld voor ieder familie bedrijf

gisteren weer een auto bij Weijers gekocht omdat je gewoon weet dat je met respect en eerlijk behandeld wordt. Zowel bij de verkoop als ook bij de service/ garage afdeling. Komen er nu al vele jaren en zijn dik tevreden. denken altijd mee in oplossingen en niet zoals vaak ergens anders aan geld.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Voor de tweede keer nieuwe auto gekocht. Zo vriendelijk, ondanks kort tijdsbestek zelfs geregeld dat ik op mijn verjaardag de auto kon ophalen met gebak.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Aardige, betrouwbare mensen en een goede prijs!

Zeer tevreden! Aardige, betrouwbare mensen een goede prijs!

Prima bedrijf, fijne mensen

Snel geholpen omdat ik eigenlijk niet zonder mijn auto kan. Alles aan gedaan dat ik zo snel mogelijk weer op pad kon. En thuisgebracht en opgehaald, zodat ik dan tenminste thuis nog aan het werk kon.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Fijne persoonlijke service

Goede inruil, vriendelijk geholpen en snelle levering. Een verademing na sommige andere autobedrijven. Een familiebedrijf met hart voor de zaak maar ook voor de klant. Top.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Super bedrijf: vriendelijk, service & professioneel

Zeer aan te bevelen. Prachtige Mazda MX gekocht Topkwaliteit!!

Uitstekende dealer

Na een aantal Fiat dealers in de omgeving van R'dam te hebben bezocht, kwam ik bij Weijers Ridderkerk. Hier werd ik prima geholpen en heb ik een uitstekende deal gedaan. Alle afspraken werden nagekomen en nu rijd ik dolblij in mijn nieuwe 500. Hartelijke dank aan het team van Weijers !!!!

• Service N.v.t.

Super klantvriendelijk bedrijf

Weijers auto bv is een super klantvriendelijk bedrijf en ze luisteren goed naar wat de klant wil. Niets is hen te veel. Een aantal jaren geleden een auto bij hen gekocht, maar nog steeds goede service. Top!!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Persoonlijk contact is heel belangrijk bij dit bedrijf

Voor de tweede keer een auto hier gekocht, Alles wordt in een gemoedelijke sfeer tot volle tevredenheid afgehandeld. Zeer vriendelijk geholpen.

Klantvriendelijkheid en service TOP

Geweldig goed geholpen hier, vriendelijk en behulpzaam personeel. Had eerst een probleem met mijn kentekenplaat, dit werd dezelfde dag opgelost.Daarna een probleem met de leasemaatschappij, zij hebben mij hiermee ook keurig geholpen en ik mocht direct komen omdat ik een probleem met de remmen had. Kan iedereen aanraden hier naartoe te gaan !

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Professioneel en klantvriendelijk

Gisteren mijn Fiat 500 opgehaald. Stond exact zoals afgesproken voor mij klaar. Blij met m’n autootje en blij met de service en afhandeling!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Heel fijn geholpen. Alles duidelijk en niet te duur.

Kwam voor een beurt en APK. Alles duidelijk overlegd. Vooraf gebeld over een noodzakelijke reparatie. Kosten waren goed afgesproken. Auto stond weer helemaal schoon klaar. heel tevreden over de service.

Perfect behandeld.

Een nieuwe Fiat 500 120th Anniversary gekocht. Door iedereen vriendelijk te woord gestaan. Weijers gaf een prima inruilprijs voor onze Fiat 500 uit 2011. Uitleg bij aflevering was perfect. Omdat wij er rond lunchtijd waren was er zelfs voor een lunch gezorgd. Het bedrijf geeft je echt het gevoel dat je klant bent.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Kosten van de apk en kleine beurt waren niet juist gecommuniceerd

De kosten voor het uitvoeren van de apk en de kleine beurt is niet van te voren juist gecommuniceerd, omdat de bijkomende kosten achterwege werd gelaten. Dus absoluut niet transparant!!!! Bij Weijers auto b.v moet je niet je auto laten keuren en of een beurt laten uit voeren, omdat je onverwachts tegen hoge kosten aanloopt die niet transparant worden afgestemd.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Service zoals het hoort, met een glimlach en een vriendelijk woord!

afspraak snel gemaakt, klachten vrijwel direct duidelijk en door de service mensen adequaat opgelost.

• Reden bezoek: Andere reden

Op 9 mei 2018 een gebruikte Lancia Musa gekocht bij Weijers Auto, Ridderkerk. Pracht auto! Precies wat wij zochten! Op ons verzoek trekhaak (80 kg belastbaar) gemonteerd voor 2 el. fietsen! Op weg naar een korte vakantie bleek, dat de achtervering bij het passeren van verkeersdrempels problemen gaf. Garage Weijers daarover gebeld en afspraak gemaakt. Zij hebben toen steunveren aangebracht en het probleem is tot onze volle tevredenheid en kosteloos verholpen! Garantie!!!

• Reden bezoek Andere reden

Sinds een paar maanden de trotse bezitter van een Tipo hatchback 1,4 120 pk. Ten eerste echt een super auto en zeer fijn geholpen. Duidelijke afspraken en de aflevering was geweldig,.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Een naar gevoel overgehouden aan dit bedrijf. Moest uit Alkmaar komen en had vooraf fotó\'s gestuurd van mijn Renault Twingo. Dhr. Weijers heeft wel in de mail aangegeven een prijs voor inruil tussen de 4500 en 5000 Maar wilde de auto wel zien. Bij aankomst 4750 voor de Twingo. Uiteraard probeerde ik 5000. Dus bellen met handelaren. Na 25 minuten hoop commentaar op de Twingo. Auto heeft schade gehad, strippen kloppen niet etc. Koper gebeld met Renault in Breda en zij bevestigde dat auto in orde is. Heer Weijers als je de prijs van 4750 niet kan waarmaken (auto niet kwijt kunnen bij de handel) moet U het de klant niet kwalijk nemen dat hij boos is. Ook nog de Fiat achterin de showroom zetten. Waarom niet buiten, we hadden toch afspraak!!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Sinds kort een Tipo gekocht bij Weijers. Geweldige auto en eveneens de ervaring bij Weijers Nemen ruim de tijd,Tot een hele leuke deal gekomen waar je geen nee tegen kon zeggen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Aanschaf mooie blauwe 500s. Gewoon netjes behandeld en voor beide partijen tot een nette prijs gekomen. Geen verrassingen met afleverkosten oid. Wagen netjes afgeleverd!

• Service N.v.t.

Al jaren klant bij Weijers auto , en al jaren geweldig geholpen.

Uitstekende service ! Vakkundig/beleefd personeel Een toppertje onder de Fiat dealers Fiat dealer Weijers ��