Helemaal prima en n prettig contact

Prima geholpen en vooral ook op n prettige manier door verkoper Edwin Kok. Mooie collectie auto’s in verschillende uitvoeringen en kleuren aanwezig wat helpt bij t maken van de keuze.

• Service N.v.t.
  • Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto? N.v.t.
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? N.v.t.

Kopen van een (gebruikte) alfa bij de dealer is een ervaring die iedereen een keer mee moet maken.

Niks dan lof. Kwam toevallig door de alfa showroom en werd aangesproken door Edwin. Grapte voor de gein dat ik wel een mooie Guilia Veloce zou willen. Die hadden ze niet staan maar Edwin wist me te vertellen dat er dezelfde week nog één binnen kwam; precies mijn model. Hij zou mij bellen als deze binnen was en deze nog niet in de reguliere verkoop doen. Ik had dus eerste keus. En hij had ook echt gelijk. Wat een prachtige auto. Hij nam de tijd voor me en gaf me ook de ruimte om er goed over na te denken; auto was namelijk iets boven budget. Knoop doorgehakt en er toch voor gegaan. Dag van aflevering stond de auto ingepakt in een zwarte hoes met rode accenten. Wat was dat gaaf; een echte kers op de taart (laat ik het hier netjes houden en geen pure porno noemen). Edwin heeft me gefilmd terwijl ik de auto uitpakte. Die huge smile op mijn face komt nu elke keer weer terug als ik mijn alfa alleen maar zie. Wat een genot. Zeer tevreden klant. Uiteraard wil ik hier nog lang van blijven genieten dus zal de auto ook bij deze dealer in onderhoud blijven. Thanks Edwin

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee

Prettig geholpen voor de perfecte auto

Na enige tijd al opzoek te zijn geweest naar de juiste auto uiteindelijk bij Driessen uitgekomen. Voor de aankoop bijgestaan door Wilbert, iemand die zeker zijn vak kent en ook erg prettig is om een deal mee te sluiten en afspraken nakomt! Afgezien van de auto zijn wij erg te spreken over de service en de wijze waarop wij geholpen zijn. Zeker in deze tijd goed te zien dat klantvriendelijkheid bij Driessen nog steeds hoog in het vaandel staat.

Adequate en professionele service

Incidentele storingen aan het elektrische circuit zijn niet eenvoudig te vinden. Probleem was dat de motor "soms" niet wilde starten. Mede door het kunnen versturen van foto's met een beschrijving van het probleem per email is er op professionele wijze adequaat gereageerd en gezocht naar de oorzaak. Over de oorzaak en oplossing van het probleem is goed gecommuniceerd waardoor ik vertrouwen heb gekregen in de reparatie. Tot op heden heeft het probleem zich niet meer voorgedaan.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Top service. Duidelijk, netjes. Bespreken alles wat er gedaan moet worden.

zeer goede service

personeel doet er altijd alles aan om je zo goed mogelijk te helpen

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Ontzettend plezierig contact tijdens begeleiding aankoop auto

Mijn eerste ervaring met deze dealer was meteen uitstekend. Vanaf de kennismaking tot en met de afronding van de aankoop een zeer goed gevoel over gehouden. Ik ben geholpen door Edwin Kok, een enthousiaste en betrokken verkoopmedewerker. Dankzij Driessen autogroep rijd ik nu met heel veel plezier in een schitterende auto,

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Zeer flexibele opstelling en hulp, hele duidelijke uitleg en uitmuntende ontvangst.

Snelle, goede en adequate service

Snelle, goede en adequate service

Netjes en vlot gehopen

Netjes en vlot gehopen

10+ super service

Top service en heel goed meegedacht omdat ik van ver kom 100km enkele reis Onderdeel was niet op voorraad dus werd er besloten een showroom model leeg te halen dan kon ik vandaag nog gerepareerd naar huis en hoef ik de rit niet nog eens te doen. En alles netjes gedaan onder garantie. Tijdens het wachten goed geïnformeerd en lekker aan de koffie genoten van de mooie showrooms.. 10+ is vandaag voor mij eigenlijk een 11 voor service ......bedankt!!

Uitvoering naar volle tevredenheid

Prima informatie ontvangen. Opdracht uitgevoerd. Kon ik op wachten. Koffie naar behoefte beschikbaar.

top

alles klopt en auto netjes gewassen

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Niks verloopt tegenwoordig volgens afspraak

We hebben de auto niet in onderhoud gehad maar verkocht. De dienstverlening van Driesen holt achteruit. Welke afspraak je ook maakt, er is altijd iemand anders belangrijker. Uiteindelijk heeft ook nu weer iemand de afspraak over genomen. Keurige jongeman die het wel begrijpt en klantvriendelijkheid was.

a

a

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Afspraak maken snel geregeld, goede uitleg

Snel, vriendelijk, goede leenfiets, duidelijke prijsafspraak

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Aftersales is net zo goed als de sales

Alfa Romeo giulia gekocht in december . Nu problemen met de parkeer sensoren dus zonder afspraak langs gegaan , geen probleem meteen mee gekeken en service zoals je het wilt . Zijn altijd vriendelijk doen altijd hun best gewoon top !! Ik hoop dat dit zo blijft . We komen snel weer langs voor een 2de auto

Prima geholpen

Waneer we hier moeten zijn worden we heel vriendelijk en goed geholpen.

Altijd goed!

Ik kom er al jaren. De service is altijd top!

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Goed service, attente medewerkers en klaar terwijl ik kon wachten: uitstekend!

Zie titel

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Prima afhandeling, zeer klantvriendelijk personeel

Weer is het mij opgevallen dat de afhandeling bij deze garage geweldig is. De kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden is perfect. Er wordt meegedacht. En dan krijg je ook nog een kop koffie toe. Ik maak met plezier de rit van 55 km voor een onderhoudsbeurt.

Klantvriendelijk en correct

Persoonlijke dienstverlening en afspraak is afspraak

Prima zaak.

Ik werd perfect te woord gestaan. Vriendelijk personeel. Alleen mijn probleem is niet echt verholpen. Er zit in tik in de motor bij de opwarming van de motor wat mij enorm stoort. Er werd me medegedeeld dat dit er veel hebben en het zou geen probleem verder zijn. Er moet iets zijn wat aan het verslijten is want hij had het geluid vantevoren niet. Verder heb ik totaal geen klachten over de auto en de service.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Ja

Zoals het hoort!

Ik ben voordat ik inging op de auto in gesprek gegaan met het bedrijf. Ik heb hierin aangegeven dat ik geen auto's koop van een bedrijf waar het gevoel niet goed is. Uiteindelijk heeft dit geleid tot een gesprek van bijna 2 uur, waarin vanalles werd besproken. Zowel prive als zakelijk van beide kanten. Hierna de koop zelf. Er waren wat kleine dingen opgevallen tijdens de proefrit, waarvan ik vond dat dit opgepakt moest worden voordat ik over ging tot het kopen zelf (roest onder de motorkap en kleine parkeerschade aan de velg). Daar was niks te moeilijk aan en dat werd ook allemaal top opgelost. Klantvriendelijkheid staat hier centraal en een kopje koffie hoort er hier bij. Als je vriendelijk te woord gestaan wilt worden, voor ook nog eens een hele mooie auto die op een eerlijke manier verkocht wordt, ben je hier aan het juiste adres.

Prima adequaat

Al meer dan 45 jaar prima