Geen antwoorden over levertijd van auto's

Communicatie is het grote probleem in elk conflict.!!!

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Ja

Fantastische service van A tot Z

Vanaf het moment dat je binnenkomt staan de medewerkers gelijk voor je klaar en ze weten wie je bent, waarvoor je komt. Houden je continu op de hoogte en alle medewerkers komen een praatje maken. Hier voel je je nog echt gewaardeerd als klant.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee

Al vele tientallen jaren uitstekende ervaring. Zowel m.b.t. informatie, service, reparatie, garantie en... bij inruil en aankoop van een nieuwe (of occasion) Alfa Romeo.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? N.v.t.

Proffessioneel

Autobedrijf heeft goede uitstraling en geeft deskundige indruk.

Fijn

Ben altijd super blij met alles en iedereen van Driessen. Vriendelijk, vertrouwd, persoonlijk -je bent geen nummer- , vakmensen. Jammer dat het soms lang duurt vanwege de volle agenda en weer een rib uit m’n lijf

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Mooi bedrijf met klantvriendelijke medewerkers

Verkoopadviseur Edwin is een gedreven klantvriendelijke man. Aankoop en aflevering in ongedwongen sfeer.

Zoals eigenlijk altijd: perfect

Gewoon goed

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto? N.v.t.

Altijd goede service

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Prima gevoel overgehouden aan laten uitvoeren van servicebeurt van mijn Alfa.

Op 18 april j.l. mijn Alfa Romeo Giulia voor een afgesproken servicebeurt bij Driessen Alfa Romeo ingeleverd. Baliemedewerker Teun bleek mij nog te kennen van een Alfa aankoop van jaren geleden! Verrassend.. Gaandeweg de beurt nog telefonisch bijgepraat door onderhoudsmonteur met goede aandachtspunten voor de nabije toekomst. Bij ophalen van de auto andermaal een fijn "Alfa" afleveringsgesprek gehad met Remco Scheepers. Dat Driessen/Alfa Romeo trots mag zijn op deze medewerkers die het gevoel van de Alfa familie uitdragen...

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

De beste autoservice die ik ooit heb meegemaakt

Het is duidelijk dat het hele team van Driessen Alfa een passie heeft voor het merk. Ik waardeer het zeer dat de monteur met mij meeliep naar de auto, en alles uitlegde wat er gedaan was. Zelfs tot in het kleine detail dat hij me erop wees dat ik een paar kleine steenslagjes op de lak had!!

fantastic car, excellent service

Very happy with the way Driessen handled the process. Couldn't be happier with my new car! They were professional and helpful and listened to all my requests.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Onderhoud, APK en bandenwissel perfect uitgevoerd.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Vanaf eerste moment bij binnenkomst showroom een goed gevoel.

De totale begeleiding door Edwin Kok als zeer prettig ervaren! Chappeau voor Edwin!

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Vertrouwd adres, vriendelijk geholpen.

Zoals altijd was het makkelijk om een afspraak te maken. Ben ik vriendelijk ontvangen en stond er keurig een leenauto klaar. Ook het ophalen van de auto verliep heel soepel.

Heel prettige ervaring

Keuring volgens afspraak uitgevoerd. Goed op de hoogte gehouden. Vriendelijk contact en hele fijne leenauto. Lage prijs.

Wederom uitstekend geholpen

Vriendelijke ontvangst

• Reden bezoek Andere reden

Gastvrije ontvangst en uitstekende service

Zoals altijd ben ik heel gastvrij ontvangen. Verder is er deskundig advies gegeven en was de service weer uitstekend.

Zeer klantgericht

Niet alleen vakkundig, ook goed op de hoogte van de klantwensen en de klantsituatie.

• Reden bezoek Andere reden

Helemaal prima en n prettig contact

Prima geholpen en vooral ook op n prettige manier door verkoper Edwin Kok. Mooie collectie auto’s in verschillende uitvoeringen en kleuren aanwezig wat helpt bij t maken van de keuze.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Kopen van een (gebruikte) alfa bij de dealer is een ervaring die iedereen een keer mee moet maken.

Niks dan lof. Kwam toevallig door de alfa showroom en werd aangesproken door Edwin. Grapte voor de gein dat ik wel een mooie Guilia Veloce zou willen. Die hadden ze niet staan maar Edwin wist me te vertellen dat er dezelfde week nog één binnen kwam; precies mijn model. Hij zou mij bellen als deze binnen was en deze nog niet in de reguliere verkoop doen. Ik had dus eerste keus. En hij had ook echt gelijk. Wat een prachtige auto. Hij nam de tijd voor me en gaf me ook de ruimte om er goed over na te denken; auto was namelijk iets boven budget. Knoop doorgehakt en er toch voor gegaan. Dag van aflevering stond de auto ingepakt in een zwarte hoes met rode accenten. Wat was dat gaaf; een echte kers op de taart (laat ik het hier netjes houden en geen pure porno noemen). Edwin heeft me gefilmd terwijl ik de auto uitpakte. Die huge smile op mijn face komt nu elke keer weer terug als ik mijn alfa alleen maar zie. Wat een genot. Zeer tevreden klant. Uiteraard wil ik hier nog lang van blijven genieten dus zal de auto ook bij deze dealer in onderhoud blijven. Thanks Edwin

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Prettig geholpen voor de perfecte auto

Na enige tijd al opzoek te zijn geweest naar de juiste auto uiteindelijk bij Driessen uitgekomen. Voor de aankoop bijgestaan door Wilbert, iemand die zeker zijn vak kent en ook erg prettig is om een deal mee te sluiten en afspraken nakomt! Afgezien van de auto zijn wij erg te spreken over de service en de wijze waarop wij geholpen zijn. Zeker in deze tijd goed te zien dat klantvriendelijkheid bij Driessen nog steeds hoog in het vaandel staat.

Adequate en professionele service

Incidentele storingen aan het elektrische circuit zijn niet eenvoudig te vinden. Probleem was dat de motor "soms" niet wilde starten. Mede door het kunnen versturen van foto's met een beschrijving van het probleem per email is er op professionele wijze adequaat gereageerd en gezocht naar de oorzaak. Over de oorzaak en oplossing van het probleem is goed gecommuniceerd waardoor ik vertrouwen heb gekregen in de reparatie. Tot op heden heeft het probleem zich niet meer voorgedaan.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Top service. Duidelijk, netjes. Bespreken alles wat er gedaan moet worden.

zeer goede service

personeel doet er altijd alles aan om je zo goed mogelijk te helpen

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?

Ontzettend plezierig contact tijdens begeleiding aankoop auto

Mijn eerste ervaring met deze dealer was meteen uitstekend. Vanaf de kennismaking tot en met de afronding van de aankoop een zeer goed gevoel over gehouden. Ik ben geholpen door Edwin Kok, een enthousiaste en betrokken verkoopmedewerker. Dankzij Driessen autogroep rijd ik nu met heel veel plezier in een schitterende auto,