Super service en grote klantvriendelijkheid

Ik ga er altijd met een goed gevoel naar toe omdat ik weet dat de service en de communicatie gewoon perfect is. En na een beurt een gewassen auto en van binnen helemaal schoon gemaakt.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Top service, denken met je mee en kijken naar oplossing.

Driessen is helemaal top. Ik woon en werk in Soest. Maar ga altijd naar Driessen, ook voor onderhoud. Vanaf het moment dat je belt tot het eind resultaat voel ik mij een speciale klant. Ga zo door team Driessen. Voor jullie een dikke 10!

Prettige ervaring

Verbeterpunt: Informatievoorziening tussen aankoop en aflevering moet beter kunnen (Voorbeeld: Amazon, Bol.com etc). Ik vermoed echter dat Driessen daar niet zoveel aan kan doen en het meer bij de fabrikant en importeur ligt.

• Service N.v.t.

Driessen uitstekend

In dit specifieke geval vervelend dat eerst na bijna 2 jaar een softwarefout in mijn beveiligingssysteem zat, wat er van het begin af aan in gezeten heeft.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Prima dienstverlening

Professioneel en goed afgehandeld

prima en snel geholpen

Goed geholpen

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Prima geholpen, goede service en uitleg op vragen

Zie korte samenvatting

Goed, vriendelijk en behulpzaam

Goed en direct geholpen. Ook leenauto was snel geregeld. Jammer dat ik (net als vorige keer) niet op papier ontvang wat er precies is gedaan aan mijn auto..

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Vriendelijk informatief en behulpzaam

Nette ontvangst. Duidelijke uitleg. Meedenken. Goed luisteren. Kortom zeer klant vriendelijk.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Snel en behulpzaam geholpen. Prima vervangend vervoer. Werkzaamheden goed uitgevoerd. Auto netjes schoongemaakt opgeleverd. Uitstekend.

Goed geholpen

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Winterbanden wissel incl. onverwachte wasbeurt

Ik heb de auto aangeboden voor en winterbandenwissel en de auto bleek na ontvangst gewassen en van binnen uitgezogen. Lekker fris weer. Banden zijn goed gebalanceerd en ik krijg geen melding dat luchtdruk in de banden niet juist is. Meer kan ik niet wensen, ook nog eens sneller klaar dan verwacht. Dank je wel mannen van Driessen Alfa Romeo.

• Reden bezoek: Andere reden

Keurig zoals je dat wenst

Buitengewoon voorkomend

Wederom goede service

Een bandenwissel van zomer naar winter duurde bijna 2 uur... Ik had het prettig gevonden als ik dat van te voren geweten had!

• Reden bezoek: Andere reden

Activiteiten en timing exact volgens afspraak!

Naast het feit dat de timing precies was, zoals vooraf afgesproken, deskundige en zeer klantvriendelijke begeleiding. Probleem met de automatisch afschakelende achterruitverwarming (veiligheidsissue!) bij een lage capaciteit van de accu klopte exact. Na een weekend aan de druppellader werkte de achterruit- en spiegelverwarming weer. Is natuurlijk geen echte oplossing, daar moet Fiat middels een software update mee komen. Zou ik snel doen wat het is bijna winter. Zou mij niet verbazen dat hier een aansprakelijkheidsrisico voor Fiat aan hangt i.v.m. het veiligheidsrisico. Goede koffie en een gewassen auto als bonus. Zeer tevreden!

goed advies en communicatie

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Tevreden klant over verrichte onderhoudsbeurt

Het contact is zeer goed. Kundig personeel. Er wordt bij de receptie goed geluisterd naar de bijzonderheden die ik te melden heb over de auto. Als extra service was de auto gewassen en gestofzuigd. Alleen vond ik het minder netjes. De gedroogde druppels waren over de hele auto (die donker is) te zien. Uiteindelijk zelf de auto gewassen en gedroogd.

gewoon prima

ik heb eigenlijk altijd Alfa Romeo gereden , dit is volgens mij nummer 10. 1 of 2 eerdere heb ik ook bij Driessen gekocht,maar op een gegeven moment was het aanbod van Alfa Romeo naar mijn oordeel (qua model) zo ondermaats ,dat ik op een ander merk ben overgestapt. Met het nieuwe model Gulia was dit "'probleem"' opgelost.

Vriendelijk en ongedwongen

Snelle vriendelijke informele verkoper dhr Jos van Deursen

Prima dienstverlening werkplaats

Prima ontvangst en werkplek

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Geweldige mensen en zeeeer goede service

Uitstekende service.

Makkelijk afspraak maken. Werkzaamheden worden soepl met leasingmij geregeld. Beurt meteen gedaan zodat ik niet terug hoef. Auto gewassen, zeer sympathiek.

erg goed

goede service . word goed geluisterd . al jaren erg tevreden . ga zo door .

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Flexibele afhandeling . Zowel bij(te late) aankomst als bij ophalen na sluiting werkplaats .