• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

In vergelijking met eerdere service beurten, deze wat minder

Ik moest zelf na 17:00 bellen in erachter te komen dat mijn auto klaar was. De ene keer wordt de auto wel gewassen, de andere keer niet. Dit alles zegt niets over de uitgevoerde werkzaamheden, maar meer over de organisatie. Ik mag aannemen dat de werkzaamheden zoals altijd goed uitgevoerd zijn.

Klanvriendelijke meedenkend en servicegreicht

Bij het proces om mijn alfa te leasen ben ik zeer goed geholpen door Driessen Alfa Romeo

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Nvt

Super goed geholpen

Goed en volgens afspraak geholpen

Prettig

Deskundig, duidelijk, komen afspraken na

goed en prettig

prima service en uitleg.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

onderhoud naar behoren uit gevoerd.

Mijn auto heeft een grote onderhoudsbeurt gekregen. Ondanks de drukte en de wachttijd van 3 weken ben ik goed geholpen. De service is goed omdat onder andere alle afspraken zijn nageleefd en er de tijd wordt genomen voor advies (aandachtspunten toekomst) en uitleg van de factuur. Het enige kleine aandachtpuntje is dat ik een kaartje in de auto vond waarop stond dat ik mijn brandstoftank moest vullen en indien er een halve tank is wederom vullen. Ik weet niet of dit van toepassing is omdat dit niet besproken is .

Prettig

Goed ontvangen, goed geholpen

Altijd optimaal klantvriendelijk.

Vriendelijk, zorgvuldig, snelle hulp, auto door Driesen gewassen en schoongemaakt etc. Ik kom hier al jaren en dit heeft al die tijd dezelfde kwaliteit. Echte service.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Service en klantvriendelijkheid staan bij alle medewerkers hoog in het vaandel

Sinds vele jaren ben ik klant bij Driessen Alfa Romeo en steeds weer ervaar ik de ontvangst als een warm bad

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Bij deze type Alfa Mito moet na het olie bijvullen in het menu een reset worden gedaan. Ik kwam er met Alfa Assistence niet uit, waardoor ik een dag later bij de dealer snel en goed werd geholpen.

.......

.......

prima zoals altijd. Nette behandeling

zie in een zin omschrijving

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Prima geholpen en alles netjes geregeld.

Uitstekende service volgens afspraak

Betreft APK + onderhoudsbeurt Alfa Spider bouwjaar 2002. Uitgevoerd volgens afspraak. Zoals wij gewend zijn worden geen extra reparaties aanbevolen als die niet noodzakelijke zijn. Spider is al vele jaren in onderhoud bij Driessen en loopt als een zonnetje.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Zoals als altijd goede service

Fijne service

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Ook tijdens de corona crisis, met zorg geholpen!

Ondanks de situatie toch werkzaamheden kunnen laten uitvoeren bij Driessen Alfa Romeo. Overal aan gedacht tijdens deze crisis! En het werk is zoals verwacht goed uitgevoerd! Tussentijdse update terwijl ik ter plekke aan het wachten was. En ja, het is altijd te duur als je de rekening krijgt. Maar geen onverwachte dingen!

Prima en snelle service

Het betrof een bandenwissel. Is snel en goed uitgevoerd.

• Reden bezoek: Andere reden

Snel en juist vlgs afspraak!

Netjes en correct geholpen

Excellent

Everything perfect as usual, except due to several rescheduling the Summer tyres were not available as planned. This is not a problem as following APK appointment had to be scheduled in any case.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Bijzonder goed geholpen gedurende het moment dat de auto besteld werd tot en met de aflevering.

Uitermate positief, zeker nadat Wilbert vd Burgt eea heeft overgenomen als gevolg vertrek en / of ziekte van de andere verkopers bij Alfa.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Uitstekende klantvriendelijkheid en goede service.

Alfa Mito voor 30.000 km beurt gebracht. Vriendelijk te woord gestaan en binnen de afgesproken tijd was de auto weer klaar en mooi gewassen. Heel erg tevreden.

Teleurstellend

Aanleiding voor het bezoek was een software probleem. Ondanks dat eerder nieuwe software (tegen meerkosten!) was geladen valt er zo af en toe van alles uit blijkbaar. Ik kreeg weer een rekening, maar het zou eigenlijk garantie moeten zijn. Mijn vorige auto was een Volvo en daar gaat men heel anders met dit soort problemen om. Het andere probleem was een reparatie die door DAS destijds niet goed is uitgevoerd en na een beurt bij DAR blijkbaar nog niet goed was verholpen. Nu is mogelijk de linker koplamp daardoor kapot.

• Reden bezoek: Andere reden

Zeer vriendelijk en bekwaam personeel.

Zeer prettige ervaring en uitstekend geholpen.