Een fijn en betrokken dealer

De correcte, betrokken en no-nonsense houding van de verkoper Joey Olislaegers vond ik heel fijn. Geen gladde verkooppraatjes of onnodige gesprekstof. To the point en erg correct. Dat bevalt mij wel. De afwikkeling van de verkoop ging vlot. Ook werd er tijdens het rijklaar maken van de auto meegedacht en werden we pro actief benaderd met een goede deal voor het wisselen van de banden. Kortom, zeer tevreden en ik zal voor een volgende keer zeker weer bij deze dealer mijn auto inruilen voor een nieuwe(re).

• Bent u tevreden over onze telefoniste(s)? N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

zeer tevreden

uitstekende controle en afhandeling een vriendelijk ontvangst via de mail en aan de info balie voor de APK en onderhoudsbeurt kwam er een tweede afspraak bij, waardoor mijn auto twee keer werd gewassen top! een goede prijs afspraak van te voren ik ben zeer tevreden met vriendelijke groet w.van schijndel

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Ja

Snel en voortvarend tot deal gekomen

Inruil bespreking en overleg gingen over de inruil verliepen prima. Wel teleurgesteld met de mededeling dat de klimaatheffing op Alfa Romeo's extreem worden verhoogd. Tevens verbaasd dat om die reden giulietta's met automaat niet meer worden geleverd.

• Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden? N.v.t.
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden? N.v.t.
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden? N.v.t.
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld? N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Zoals tot nu toe eigenlijk altijd nagenoeg perfect!

Prima geholpen, auto weer perfect!

Snel en effectief

Helaas voor een terugroepactie, maar repair (nieuwe SW) werd snel uitgevoerd

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Geweldig geholpen met 100% uitleg over de factuur.

Deskundige uitleg over de factuur. Alle tijd en geduld. Erg vriendelijk. Geen wachttijden aan telefoon en balie. Auto netjes gewassen.

Geen opmerkingen

• Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden? N.v.t.
  • Reden bezoek: Andere reden

Goede service, betrouwbare afspraken

👍👍

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Zeer correct, vriendelijk en vakkundig

Mijn, bij de Driessen Groep aangeschafte, Alfa Romeo Guilia is voor schadeherstel en onderhoud bij mij thuis opgehaald en na twee dagen weer in een perfecte conditie teruggebracht. E.e.a. tegen een allerzins redelijke prijs. Over de totale afhandeling heb ik geen enkele negatieve op- of aanmerking.

• Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid? N.v.t.
  • Bent u tevreden over de werknemer die uw afspraak heeft ingepland?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie? N.v.t.
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Service niet klantgericht

Eerst diverse pogingen gedaan onderhoud in te plannen , kwam weinig reactie op verzoek .Auto voor onderhoud aangeboden . Duidelijk aangegeven uiterlijk 15 u deze weer nodig te hebben . Werd na 14 u gebeld dat men er net a begonnen was en er zelfs nog banden besteld moesten worden die pas tegen 16 u zouden arriveren of later en dan nog gemonteerd moesten worden. Heel bijzonder! Resultaat was meer dan 1 uur later vertrekken zonder nieuwe banden omdat daar geen tijd voor was , vol in de spits komen en kei te laat op volgende afspraak .

• Bent u tevreden over onze telefoniste(s)? N.v.t.
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? N.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en vertrouwd maar erg hoog uitgevallen rekening voor uitgevoerde werkzaamheden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima, goed en fijn geholpen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer bekwaam personeel in de werkplaats als in de showroom. Ben al sinds 1999 vaste klant bij Driessen Alfa Romeo.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wissel van winter- naar zomerbanden.\r\n Auto keurig gewassen teruggekregen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed, keurig pesoneel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De ervaring is in principe goed. Ik kwam voor een beurt en had vooraf aangegeven dat het start/stop niet werkte. Bleek er een sensor vervangen te moeten worden. Was niet op voorraad dus moest ik daar een keer voor terugkomen. Ik zou denken dat zo’n onderdeel minimaal een van op voorraad ligt. Zeker omdat ik het euvel vooraf heb aangegeven. \r\nNa inbouw werkte start/stop nog niet. Weer terug. Bleek dat de auto eerst 5 keer gestart moet worden en dan na 4 uur zou de sensor moeten werken. Dit had ook direct bij aflevering verteld kunnen worden.

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professioneel bedrijf met klantvriendelijke benadering. Afspraken die telefonisch gemaakt zijn, zijn bij aankomst goed doorgesproken en naar tevredenheid behandeld. Een klein puntje van verbetering; het wassen van de auto vind ik een perfecte service maar dan past het dat dit goed uitgevoerd wordt. In mijn geval was de auto niet echt schoon maar misschien iets te snel te zijn afgehandeld.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren lang een goede verhouding.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ken Driessen al jaren en ben zeer tevreden. Ook nu bij de aanschaf van een nieuwe Stelvio is alles perfect verlopen. Johan van de Broek geeft je het gevoel dat hij er alles aan doet om je als klant tevreden te houden.