Vriendelijk, vlot, meedenkend.

Afspraak maken is makkelijk. De prijs wordt vooraf besproken, zodat je niet voor verrassingen staat. Er is lekkere koffie in de corner. Jammer dat de banken doorgezakt zijn. De vaat opgestapeld staat en de leestafellectuur erg verouderd en oninteressant is.

Ouderwets goed!

Al jaren ben ik klant van de garage. De klantgerichtheid, vriendelijkheid en professionaliteit zijn al die jaren een stabiele factor gebleken.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Keurig, alles zoals gedacht verlopen

• Reden bezoek: Aankoop en/of accessoires

Geen verplichten velden in een enquête

Verplichte velden zijn een reden om niets in te vullen en naar de prullenmand te stoppen!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

apk, beurt en reparatie liepen niet zoals verwacht

Normaal ben ik gewend dat de heer Fles mij belde van joh meneer Van der Veer het is weer tijd voor de APK, zullen we gelijk een beurt erbij doen en evt reparatie als dat zou spelen? Nu maak ik een afspraak in de veronderstelling dat de beurt e.d. erbij zitten. Nee hoor dat moet u zelf afspreken ok daar kan ik nog mee leven. Maar dan breng ik de auto weer voor de beurt is een rechtsdraaiende ipv een linksdraaiende ruitewisser geleverd dus weer een afspraak gemaakt en auto langer kwijt. Ja er is een leenauto aangeboden maar daar ben ik dan langer mee bezig om die te halen dan dat het tijdwinst oplevert. Laten we zeggen dat kan iets gesmeerder lopen. That's all de rest is ok.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

De communicatie en afhandeling was prima

Ik heb altijd het gevoel dat ik correct wordt behandeld. Probeer de kosten ook altijd wel in de gaten houden. een punt wat ik jammer vind dat de budgetbeurten zijn afgeschaft. Daardoor worden de kosten toch wat hoger en dat is jammer. Verder is auto verder keurig verzorgd heb ik ook het gevoel dat Abswoude met je meedenkt om te kosten te beheersen.

Snel, efficient en deskundig

APK in eerste instantie afgekeurd, na overleg zijn alle benodigde reparaties naar volle tevredenheid uitgevoerd.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Nieuwe Qashqai rijklaar véél duurder dan inruilvoorstel én website!

Inruilvoorstel gekregen voor nieuw Qashqai N-Connecta rijklaar à 29435€. Website dealer vermeldt vanaf prijs 34435€ (exclusief 5000€ korting) standaard voorzien van o.a. Metallic lak en Design Pack. Verkoper begrijpt het niet en na overleg met directie blijkt auto 3000€ duurder!!! Kan me volgens hem niet beroepen of afgegeven prijzen.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

zeer tevreden

elke keer dat ik kom denken jullie mee zodat ik niet steeds hele hoge kosten heb en iets kan wachten tot de volgende keer,service gericht,aardig, ik vind het een prettige sfeer en dat ik mijn auto weer schoon mee krijg dat vind ik fantastisch

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Nette aflevering van de auto met duidelijke uitleg wat er is gebeurd.

Duidelijke uitleg over de werkzaamheden.

Een zeer net bedrijf

Heb een trekhaak laten plaatsen. Van af de afspraak maken tot het plaatsen is top gehandeld. Erg te vrede.

• Reden bezoek: N.v.t.

technisch goed uitgevoerd, maar service medewerkers aan balie niet ok

Bij binnenkomst een norse onaardige medewerker die mij hielp. op order bon stond ook dat er een fietsendrager geleverd moest worden, maar ik had al per mail doorgegeven dat dit niet nodig is. Bij ophalen is er geen enkele instructie gegeven over de werking van de afneembare trekhaak. Toen ik thuis was zag ik dat het wel was aangevinkt op het certificaat. dus het was onderdeel van de procedure. Echter het gehele certificaat is niet besproken tijdens ophalen .

• Reden bezoek: Aankoop en/of accessoires

Bedankt voor uw reactie, Vervelend dat u deze ervaring heeft gehad bij ons. Wij streven er altijd naar om elke klant zo goed mogelijk te helpen. De trekhaak word geleverd met een montage instructie en eventueel kunnen wij de montage demonstreren. Dit is niet standaard. Graag willen wij u uitnodigen om eventuele onduidelijkheden over het gebruik van de trekhaak uit te leggen, Wilt u contact met ons opnemen hiervoor. Met vriendelijke groet, Robert Caspers

Trekhaak is keurig gemonteerd

Echter wanneer ik mijn auto in de achteruit zet dan krijg ik direct een storing, de parkeerhulp valt uit en op mijn dashboard blijft een waarschuwingslampje branden, die pas weggaat wanneer ik de motor afzet. Waarschijnlijk is men vergeten de computer in te leren.

• Reden bezoek: Andere reden

Bedankt voor uw reactie. Vervelend dat deze storing bij uw auto optreed. Na de trekhaak montage word de trekhaak geprogrammeerd in de auto en gecontroleerd. Het kan zijn dat hier een fout met programmeren is opgetreden. Graag willen wij u uitnodigen om de storing zo snel mogelijk te verhelpen. Wilt u contact met ons opnemen om dit te verzorgen voor u. Met vriendelijke groet, Robert Caspers

goed geholpen trekhaak monteren

• Reden bezoek: Andere reden

Tevreden over het gehele trajekt.

Ik ben tevreden over de gang van zaken met betrekking tot deze onderhoudsbeurt.

goed en snel

snel onderhoud uitgevoerd; vervolg actie in gang gezet

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Goede en objectieve service

Duidelijk en objectief advies wordt gegeven. Eerlijke service.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Super nette service, een aanrader.

Zeer prettige ervaring, goed en snelle service. Afspraak maken ging snel en makkelijk met een duidelijke bevestiging via de mail. Leenauto stond klaar.

Zeer goed ervaren

De ontvangst was uiterst vriendelijk. De leenfietsen was goed en alles bij elkaar een zeer goede indruk.

• Reden bezoek: Aankoop en/of accessoires

Zoals altijd: betrouwbaar, klantgericht en klantvriendelijk

Betrouwbaar, klantgericht en klantvriendelijk

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Gemakkelijk afspraak maken en goede service

Ook dit keer zelf online afspraak gemaakt voor servicebeurt en apk. Bij sleuteloverdracht werden de werkzaamheden nog eens besproken.Tijdens onderhoud moesten extra werkzaamheden verricht worden wat netjes even telefonisch werd besproken. Service was zoals gebruikelijk uitstekend

Zeer klantvriendelijk

Zoals altijd zeer behulpzaam. Geen Honda dealer meer....ik blijf.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

montage trekhaak, prima volgens afspraak geregeld

soepele afhandeling, prima ontvangst

• Reden bezoek: Aankoop en/of accessoires

Service was goed, jammer van de rekening.

De service was goed , de kosten waren te hoog .

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Efficiënte aanpak van begin tot einde.

Afspraken zijn duidelijk, worden goed geregeld en nagekomen. Transparante werkwijze. Praktisch alles is bespreekbaar.