Zonder te vragen is mijn auto schoongemaakt. Prettige ervaring toen ik de auto kwam ophalen

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goede diagnose, korte termijn planning en snelle bestelling en montage van een nieuwe tussenbak en nieuwe banden.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

De service bij deze dealer is uitstekend!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Veel begrip om mijn oudere vader met zijn auto te helpen als er weer wat aan mankeerd. ( mijn vader gaat er graag langs ) Staan altijd klaar en altijd even vriendelijk & behulpzaam Super service !

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: N.v.t.

Betrouwbaar en deskundig.

Dit heb ik ervaren bij de onderhoudsbeurt en de APK.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goede service, conform afspraak.

• Reden bezoek: Andere reden

goede behandeling

afspraak maken voor servicebeurt ging perfect, na enkele vragen besproken te hebben was et hafwachten. na 4 uur kon ik de auto weer ophalen en besproken of er problemen waren en dat was gelukkig niet zo. ik ga dus tevreden huiswaarts, kortom alles perfect.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

top geregeld, heel aardig geholpen

snel en vakkundig

Netjes uitgevoerd

Prima werk en goed op de hoogte gehouden Nieuwe trekhaak met een vervangende auto 1 heel klein dingetje is dat u misschien bij gratis vervangende auto staat ex brandstof ,maar er ook bij moet vermelden dat er een afkoop eigen risico bij zit ! Het was maar 7,50 euro maar vermeld dat er gewoon bij Verder uitstekend

• Reden bezoek: Aankoop en/of accessoires

Klantvriendelijkheid in optima forma

Van aankoopintentie tot de financiële afhandeling uitermate correct en plezierig.

• Reden bezoek: Aankoop en/of accessoires

We moesten wel 4 weken van tevoren boeken voor een service beurt van onze Honda CR_V maar alles wordt nauwkeurig nagezien en reparaties worden telefoonisch eerst besproken. Een degelijke garage die een hele goede Service verleent.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Heel goed en ook weer niet.

Werkzaamheden goed uitgevoerd op doorsmeren na. Moest thuis toch op de knieën om zelf veer en spie bij wiel remklauw te smeren. Hadden ze vorige keer wel goed gedaan. Kreeg de auto dashboard stoffig terug, matjes wel gezogen ed. Erg naar toen ik thuis kwam en zag strepen op het zwarte dak, bleken helaas lelijke krassen te zijn. Van iets op dak gezet en het er schuivend afgehaald? Zoiets meld je toch even! Band keurig gerepareerd en de grote beurt en APK verder uitstekend uitgevoerd. Ook de e bike leenfiets was top!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Uitstekende uitleg op mijn vraag en goede opvolging indien gewenst en nodig.nog niet nodig gebleken.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Aanvankelijk enthousiast, later wat minder.

Hoewel ik in een telefoongesprek had aangegeven dat ik een trekhaak voor mijn caravan wilde, heeft men mij er toen niet op geattendeerd dat ik dan ook een caravan pakket moest afnemen om koelkast en licht in caravan te laten werken. Ik ging er vanuit dat dit bij een 13- polige aansluiting vanzelfsprekend was. Niet dus. Nu ben ik op vakantie met een onderweg niet bruikbare koelkast. Geen koude drankjes en zuivel en vleeswaren bederven.

• Reden bezoek: Andere reden

Al jaren een vertrouwd bedrijf

Auto voor APk en grote beurt en kleine reparatie. Vooraf werden de werkzaamheden en bijbehorende kosten goed doorgesproken. Auto werd na onderhoud van bonen en van buiten schoon opgeleverd. Tijdens de werkzaamheden werden bijkomstige zaken even telefonisch doorgesproken waardoor ik niet voor onverwachte kosten kwam te staan. Prima dus!

heel goed

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Gewoon, zoals het hoort: open en transparant!

Deskundig geholpen

Deskundig, gastvrij, netjes

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Precies zoals het eigenlijk overal zou moeten

De auto wordt grondig gecontroleerd, tot in de kleine details en waar nodig gerepareerd of onderhoud gepleegd. Keurig op tijd, precies volgens afspraak. Als klap de vuurpijl is de auto ook nog grondig gereinigd en gewassen. Dat is echt goed.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Precies op afspraak en volgens de afspraak.

Prima service lekkere koffie en wacht zitje met genoeg ontspannend leeswerk. Prima leenfiets mee.

Prima ervaring!

Goede duidelijke afspraken en goed werk geleverd. Vriendelijk personeel!

Kwaliteit

Ik ben nu een aantal jaar klant. De service en kwaliteit van de medewerkers en uitgevoerde werkzaamheden voldoen aan wat ik van ze verwacht.

uitgevoerd zoals besproken

Duidelijk en op tijd

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Houden aan afspraken is belangrijk. Volledig aan voldaan.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Ik ben tevreden met de service voor de onderhoud aan mijn Renault Captur. Alleen een paar kleine dingen die ik had gevraagd was uiteindelijk niet uitgevoerd. Heb zelf maar het batterij van mijn afstandsbediening vervangen. En of mijn Airco is gechecked kan ik niet controleren. Verder prima advies gekregen en niet te duur.