Altijd klantvriendelijk, behulpzaam en deskundig

Jarenlang goede service en ervaring met zowel de verkopers als de werkplaats medewerkers.

• Reden bezoek: Aankoop en/of accessoires

Ga er niet meer heen

Prutswerk bij het vervangen van een raam + onaangename manier van aanspreken bij de receptie.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

TOP SERVICE!!

Even langs gegaan om lamp van mijn fiat te verwisselen. Meteen geholpen en de klus geklaard binnen 5 minuten. Rekening: NIETS wat een service!!!

• Reden bezoek: Aankoop en/of accessoires

Communicatie moet beter

De verkoper maakt beloftes waar hij zelf later niets meer van weet. Hield mij niet voldoende op de hoogte. Na de aankoop wilde ik wat extra aan de auto hier werd totaal niet over meegedacht. En voor mij als rijschoolhouder is dat nogal een probleem en is tot op heden niet opgelost. Ik kreeg een app dat hij zich er niet meer mee wilde bemoeien . Vind dat niet kunnen.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek: N.v.t.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Waardeloze garage. Ga ik nooit meer naar toe. Voel mij hier als klant niet serieus genomen. Medewerkers zijn onderling niet kritisch naar elkaar en houden elkaar bij fouten de hand boven het hoofd. Veroorzaken tijdens een onderhoudsbeurt schade aan mijn camper. \"Vergeten\" het aan mij te melden en geven na aandringen pas toe dat de handrem is vergeten aan te trekken en dat de camper achteruit is gerold tegen een obstakel aan. In plaats van het te laten repareren door een ervaren camperspecialist, willen ze liever de schade zelf repareren, bestellen vervolgens eigenwijs niet alle benodigde materialen in een keer waardoor ik weken op de reparatie moet wachten. Uiteindelijk is de reparatie, alhoewel niet netjes zoals het hoort, gelukt. Gedurende deze weken was het mij niet mogelijk om de camper af te melden bij de wegenbelasting. Schadebedrag dat hiermee gemoeid is weigert men te betalen. \r\nVoel mij niet serieus genomen als klant. Zeker niet na de opmerking dat de schade, scheur in de achterbumper, \"wel mee viel\" en dat ze mijn ophef en eis tot reparatie van de schade wat overdreven vonden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf wij hebben naar volle tevredenheid onze tweede auto bij dit bedrijf gekocht

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en heel klantvriendelijk. Bij laatste bezoek, kwam ik niet voor reparatie maar voor het kopen van een andere auto.\r\nBen goed voorgelicht en en de afhandeling van de koop aanschaf auto was heel correct \r\n\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen, keurige uitstraling pand, komen afspraken na,

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd vriendelijk, professioneel en erop gericht de vraag goed te vervullen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een prima bedrijf met zeer prettige, vakkundige medewerkers, ik kan niet anders zeggen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief en netjes en niet opdringerig geholpen door verkoper André Bartels. Verder heeft de auto (Fiat 500X) nog geen beurt gehad, dus met de garage heb ik nog geen ervaring.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een zeer betrouwbaar bedrijf met een goede service.\r\nDe afhandeling was zeer goed om aan te spreken.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn familie is al meer dan vijftig jaar klant. En de deskundigheid en hartelijkheid en service zijn nog altijd buitengewoon. Altijd het gevoel dat men klaar staat om te helpen. Zelfs zo, dat ander werk ervoor wijkt. En dat geeft mij een soort VIP-gevoel. Heerlijk, toch...

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima en persoonlijke service ! Prettige medewerkers die met de klanten \"meedenken\"....\r\nAltijd tevreden...

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en netjes geholpen, wordt goed geluisterd naar de klant.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helaas de laatste tweemaal heel veel minder dan we gewend zijn!!!! \r\n1) Bij vervanging schotbrekers verkeerde bouten gebruikt. Resultaat een bonkende auto en teruggegaan. Toen verholpen. Ook hadden we een stukkend motortje van de ruitensproeier. Dit was niet ontdekt.\r\nMoesten we nogmaals terug.\r\n2) Deze keer liep het ophalen ook niet vlekkeloos omdat de vloeistoftank leeg was van de ruitensproeier. Omdat wij hem brachten met een volle tank dachten we dat het motortje het nog steeds niet deed en zijn we weer terugreden.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \r\nKom al jaren bij dit filiaal voorheen Rhee en heb goede ervaringen. Wordt altijd goed geholpen en te woord gestaan en zijn heel vriendelijk en eerlijk \r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf altijd bereid om tot een oplossing te komen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend!