Als een warme deken

Vanaf het moment dat de medewerker naar me toe kwam met de vraag wat ik zocht tot het wegrijden met mijn “nieuwe” auto is het een aaneenschakeling van klantvriendelijkheid, goede adviezen en wederzijds vertrouwen geweest en kan niet anders zeggen dat ik het kopen van een auto bij Frank Vaneman dankzij de verkoper als een super relaxte en leuke ervaren heb.!!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Dank voor de mooie review, en heel veel plezier met uw auto!

Ben fantastisch geholpen door Dirk van de Wal

Dirk heeft oog voor de klant, als je belt belt hij altijd terug! Dirk doet wat hij beloofd, no nonsens gewoon een prettige verkoper. Hij pusht niet hij behandelt je zoals je graag behandelt wil worden chapeau!!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Geweldig om te horen! Dank voor de mooie review! :)

Great service and cars!

It was my first experience with KIA and buying a new car. Everything went great. The office is very nice. Coffee is very delicious. I did a test drive and loved it. Personnel paid enough attention to me and my questions. Thanks KIA and Frank Vaneman!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

That's great to hear. Thanks for the amazing review, and you're always welcome for a coffee!

5-sterren service, advies op maat, kwaliteit, vakkundigheid, betrouwbaarheid, transparantie.

Ik ben klant van het eerste uur en bewonder het team van Vaneman en hun immer professionele houding. Ik heb altijd KIA gereden, maar maakte vorig jaar toch een uitstapje naar JEEP. Toen JEEP werd afgestoten, werd al snel duidelijk waarom Vaneman die keuze had gemaakt. Hierna direct Marcel Maat en Wesley Bakker gevraagd te zoeken naar een passende KIA. Ik wilde terug onder de veilige vleugels van Vaneman. Wesley heeft mijn wensenpakket perfect weten om te zetten naar een top auto! Hij heeft mij met professionaliteit, kennis, geduld en humor geholpen. De sleuteloverdracht was weer een feest. Ik ben weer terug op het vertrouwde honk! Team Vaneman Amsterdam Zuidoost en in bijzonder Wesley Bakker; bedankt!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Wat goed om te lezen; hier doen we het voor! Groet namens Marcel, Wesley en het hele team van Zuidoost!

Uitstekend!

Kortgeleden mijn e-Niro opgehaald bij de vestiging in Amsterdam Zuid-Oost. Vriendelijk ontvangen met een kop koffie. Vervolgens een goed 1-op-1 gesprek met salesman Norbert gehad; hij nam ruim de tijd (anderhalf uur) voor de overdracht van de auto. Duidelijke uitleg over de kenmerken en functies in en om de auto. Gelegenheid tot stellen van vragen. Je mag pas weg, als je geen vragen of onduidelijkheden meer hebt m.b.t. de auto. Dat zegt wel iets over de service en aandacht voor klanten!

De service is super

Ik ben zeer tevreden met de vriendelijke correcte service en de prettige manier van oplossingsgericht meedenken. In het bijzonder Mark Rijser en Rolf Wakker hebben hun uiterste best gedaan om mij tegemoet te komen met betrekking tot de inruil van mijn “nieuwe” KIA Picanto. Daarbij heeft Mark alle tijd genomen om mij van goede uitleg en advies te voorzien, zodat ik als een blije en tevreden klant kon wegrijden met mijn Kia Picanto.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Fantastisch! Dank voor de mooie review en geniet van uw Picanto! :)

Werd heel leuk ontvangen en goed geholpen door Mark alles was zo geregeld Mark is een topper en zeer vriendelijk

Zeer teleurstellend

Zaterdagochtend 31 juli zeer concrete interesse getoond in een Kia Sorento en gevraagd om een inruilvoorstel. Omdat mijn in te ruilen auto nogal specifiek is kon men mij niet meteen een voorstel doen en zou ik Maandag (2 Augustus) een aantrekkelijk voorstel ontvangen. Inmiddels Woensdag (4 Augustus) en niks meer mogen vernemen van de Firma Vaneman .................. Blijkbaar gaat het zo goed met het bedrijf dat de verkoop van een Sorento (t.w.v. + Euro 53.000) meer of minder hier niet uitmaakt.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

perfecte service

Kia Ceed (januari 2015) begaf het in Italië. Probleem met koppeling/versnellingsbak. Kon niet in Italië worden gerepareerd, auto moest naar Nederland worden getransporteerd. Reparatie viel onder de garantie. Twaalf dagen leenauto. Totale kosten: 0 (nul) Euro. (en de auto was nog gewassen ook) Compliment

Goede ervaring.

Bij de aanschaf van onze “nieuwe” auto zijn wij erg prettig geholpen door Wesley. We keken eerst naar een grotere wagen om eventueel te leasen maar kozen er een paar dagen later toch voor om een wat bescheidenere auto te kopen. Het was fijn om te ervaren dat dat geen verschil maakte. Ook hebben we het gevoel dat WIJ een auto hebben gekocht en niet dat ons een auto IS verkocht! Grote klasse Wesley! Het telefoontje hoe onze eerste kilometers met de Kia Rio waren gegaan stelden we ook zeer op prijs. We waren al jaren klant bij Vaneman en blijven dit ook.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Professionele mensen met hart voor hun fantastische product!

Na bijna 50 jaar in 2e hands auto's te hebben gereden leek het ons tijd om eens een splinternieuwe auto te gaan rijden. En dit keer niet meer 'kopen', maar (zorgeloos) 'leasen'. Op basis van de ervaring van de ANWB met mankementen bij de diverse automerken kwamen we al snel terecht bij het Koreaanse automerk KIA (weinig problemen). En als je in Hoofddorp KIA zegt dan zeg je VANEMAN. Een afspraak voor een proefrit was snel gemaakt en mede door de professionele hulp van verkoper Dirk van der Wal was daarna een leaseovereenkomst snel gesloten. En een paar weken later konden wij de KIA Niro ophalen. Met een duidelijke uitleg van de heer Van der Wal was de auto al snel vertrouwd, alsof we 'm al jaren hadden. En wij verwonderen ons nog elke dag over de vele handige snufjes, die het rijden in deze KIA Niro tot een aangename ervaring maken. Wij verheugen ons op de komende 5 jaar, dat wij zorgeloos en met veel comfort op pad kunnen met deze fraaie, milieubewuste auto.

Top bedrijf in 1 woord

Vandaag mijn auto opgehaald in Hoofddorp. Ben er zeer tevreden mee. Heel vriendelijke en correcte service, met bijzondere dank aan Daan.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Geen antwoord op mijn mail nav klacht in auto

Heb nav van een ronkend geluid in de auto. Dit laten onderzoeken . Naar aan leiding hiervan zou het linker voorwiel lager versleten zijn. En is verwisseld €600+ . Echter de klacht zit nog steeds in de auto. Getracht via mail ( Ben op vakantie) dit kenbaar te maken aan de garage. Echter geen antwoord ontvangen Hoe het euvel wordt opgelost. Ben erg teleurgesteld in deze. Heb het idee dat ik niet de juiste klant ben. Met vriendelijke groet L.S.L. Piepers Klant bij Vaneman Hoofddorp

• Service N.v.t.

Óók de 5e KIA is weer een feest

Wij zijn twee zeer tevreden KIA klanten. Na 2 Sportages, een kleinere auto gekocht de Stonic, was een prima auto, maar toch iets te klein. Deze week onze nieuwe aankoop opgehaald de Niro hibrid. Wat een aanwinst, wat een auto, mooie kleur en voldoet aan onze wensen. En de service is door de jaren heen altijd zeer goed geweest, zo ook de dag na ophalen, hadden we problemen met de trekhaak. Op naar de KIA en Marcel Maat heeft ons direct geholpen. Onze dank aan Alexander en Marcel

Top service!

Super mooie auto gekocht. Geholpen door Mark, echt een vriendelijke man! Aanrader!!!

Zoals het hoort!

Vriendelijk personeel en goede uitleg en service.

IK VIND HET GEWELDIG!!!

Ik ben ben extreem tevreden! Ik heb een Kia Picanto private lease. De verkoper heeft mij goed geleid door alle opties en keuzes. Heeft alles goed uitgelegd en mij geholpen om de beste auto en overeenkomst te kiezen voor wat ik nodig heb. Blij met de auto! Blij met de service! Blij met Vaneman!

• Reden bezoek: N.v.t.

Direct goed geregeld!

Afgelopen vrijdag mijn nieuwe Kia Picanto X-Line opgehaald bij Frank Vaneman in Amsterdam Zuid-Oost. Na een eerdere aanschaf van een Fiat 500X weer besloten terug te gaan naar deze dealer aangezien ik altijd erg prettig geholpen ben. Ook deze keer weer keurig geholpen door verkoopadviseur Ramon. Het financiële deel lag iets ingewikkelder dan normaalgesproken waardoor alles iets meer tijd koste. Maar uiteindelijk is alles goedgekomen en is de auto binnen 2 weken keurig gepoetst afgeleverd. Tot nu toe erg tevreden over de auto en uiteraard Kia Frank Vaneman en verkoopadviseur Ramon.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Vriendelijk, eerlijk en goede service

Mooie auto online zien staan, tijdens de Corona maatregelen een afspraak kunnen maken, welke ook goed was geregeld. Later is de auto nog even terug geweest voor een klein herstel. Keurig geholpen en goede service!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Er is een goede sfeer voelde me op mijn gemak daar

Goede sfeer er werd de tijd genomen en wat er gedaan moest worden aan de auto is gedaan en de afleverling van de auto was goed de auto zag er netjes uit en ik ben er blij mee .

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Hallo allemaal Op 13-4-2021 heb ik een review geschreven over mijn Mercedes 500s en de Bovag garantie van Vaneman Deze review wil ik graag herzien Na het plaatsen van mijn review werd ik gebeld en werd de situatie uitgelegd en het bleek dus een grote mis communicatie probleem te zijn ik ben gelijk uitgenodigd om de auto te brengen en te laten repareren dus ik was blij verrast dat Mark ( medewerker Vaneman) na een uurtje met sleutels kwam van een Kia seed en ik te horen kreeg dat die reparatie niet gelijk kon worden uitgevoerd en deze auto kosteloos konden gebruiken tot de auto klaar was Nou dat had ik nog nooit meegemaakt dus TOP De reparatie duurde wel langer dan verwacht maar dat was geen probleem want ik kon gewoon in de Kia naar mijn werk Inmiddels is de Mercedes perfect gerepareerd en rijdt hij als nooit tevoren Dus bij deze Vaneman is zijn woord nagekomen en top service geleverd Nogmaals bedankt voor de goede zorgen Anetta kedzior

top

keurig geholpen door Ramon en daarna alles netjes afgehandeld.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Nieuwe kia stonic gekocht.

Fijne nieuwe auto. Perfect geholpen door Mark.

Snel en goed geholpen!

Great Service!!!

Highly recommended to go with the KIA brand with Frank Vaneman. On Saturday we picked up a new Sorento. Since from the beginning when we first time saw the car and having the test drive, we were really excited and the service was amazing. Delivery was on time, we were receiving updates during the waiting process, etc. Great delivery and good explanation. Very satisfied. I would recommend Frank Vaneman to everyone! Regards, Dom

Klokkenbergweg 15

1101 AK Amsterdam