Binnen 3 dagen een auto kopen, zo moet het zijn.

Na een tip van een vriend dat ik snel langs Vaneman Hoofddorp moest gaan om een tweedehands BMW te gaan bekijken ben ik direct in de auto gesprongen en heb mij gemeld bij Pedro Andernach. Van a-z (in 3 dagen) ben ik top behandeld en hebben ze alles op alles gezet om de auto te leveren. De auto en alle administratieve zaken waren dik voor elkaar. Mijn eerste kilometers zitten er op en ik ben nog altijd even blij met mijn auto. Dank voor de goede service.

Prima geholpen

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Gewoonweg fantastisch, nog nooit zo meegemaakt!

De aankoop van mijn Kia Picanto verliep - vanaf de eerste minuut van kennismaking tot en met heden toe - op een wijze die ik nog nooit zo mooi heb mogen ervaren bij de aanschaf van een auto. Super goed geadviseerd en geholpen door Ramon Hogenhout. Pluim voor het Vaneman team en de kijk op de mens achter het stuur van de auto!

Fijn!

Heel goed geholpen door Ramon! Mooi bedrijf en tot nu toe zeker een bedrijf om terug te komen.

Geweldige service en klantvriendelijkheid

Uitstekende klandizie en ik ben zeer te spreken over de verleende service en afhandeling bij de aanschaf van mijn KIA Picanto. DHr A Van Heijningen heeft mij zeer professioneel geholpen en alles duidelijk uitgelegd over de auto. Alles was binnen 3 tot 4 dagen geregeld. Ik kan dit bedrijf ten zeerste aanraden en als ik weer een Kia zal gaan kopen weet ik al waar dat gaat gebeuren.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Prima geholpen veel begrip petje af voor team frank vaneman

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Nieuwe Kia E Niro besteld. Aflevering duurde langer dan gepland vanwege mondiale problemen. Kregen huurauto voor zacht prijsje om de tijd te overbruggen. Over de info en service van Alexander zijn we heel tevreden. Hij hield gedurende de wachttijd goed contact met ons. Ook medewerkers van het bedrijf stonden ons netjes te woord en verwezen ons naar de juiste perso(o)n(en). Kortom het bedrijf van Frank Vaneman is een aanrader.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

De verkoper die mij hielp was Mark klantvriendelijk reageerde snel ook in de avond heeft mij goed geholpen en de dag van het halen van mijn nieuwe auto was alles top geregeld zoals wij hadden afgesproken dus ik ben zeer tevredenenige min puntje wat ik vond is dat de auto gepoetst zou worden omdat er staat de auto word afgeleverd met een poetsbeurt maar ik kon voelen dat het niet was gebeurd!

Goed gedaan.

Er werd goed geluisterd. Als er opmerkingen of vragen waren werd het ook opgelost.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Ook tijdens corona erg goed geholpen. Het vriendelijke eerste contact via de telefoon was uitstekend. Uiteindelijk een afspraak kunnen maken op locatie met een van de verkopers voor een proefrit. Als in klaar ben met de oriëntatie en het wordt een Kia, dan koop ik hem zeker hier!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Verbrande koppeling niet gedetecteerd na "proefrit"

Na pech kwam ik met Fiat bij Vaneman terecht. De schakelkabel was gebroken en vervolgens was de koppeling verbrand. De schakelkabel is door Vaneman gerepareerd (voor 664 euro), maar zij hebben na een proefrit niet geconstateerd dat de koppeling verbrand was. Dat heb ik zelf geconstateerd en door een BOVAG-garage laten herstellen. Met een vork een factuur schrijven is tot daar aan toe, maar liegen over een gemaakte proefrit en iemand met een gevaarlijke auto de weg opsturen is een doodzonde.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Negatief

Nieuwe e Niro Edition gekocht (via Hyundai dealer vanwege langdurige goede relatie), geleverd op 23 december. Aan het eind van de dag storing, auto wilde niet in welke versnelling dan ook. Gebeld met de storingsdienst van KIA. Na een half uur kwam een bergingswagen, de monteur kon niks vinden en resette de auto (via de accu). Daarna deed hij het weer. Mijn vertrouwen in de nieuwe e Niro was wel weg. 1 dag oud en dan dit. Dit 24 december gemeld bij de afd. Verkoop van Vanenburg; later belde chef Verkoop mij met de melding dat de auto terug moet voor een software update. Nog weer later belde iemand anders van de afd. Verkoop mij met de melding dat er geen sprake was van een terugroep actie want die software update gold niet voor dit type eNiro. Hoe kan dit nu? Twee mensen van hetzelfde bedrijf die met 2 tegenstrijdige verklaringen komen, hoe moet ik nou vertrouwen krijgen in dit bedrijf? Ik koop een nieuwe auto en op dag 1 heb ik al problemen waarvan niemand weet wat er aan de hand is en wat middels een reset van de auto "opgelost" is. Ik ben het vertrouwen krijt in deze auto, ik heb de auto 1 dag en er zijn al problemen; m.a.w. ik wil een andere nieuwe auto. Inmiddels blijkt dat ik met de auto terug moet om hem middels een computer te laten uitlezen om te zien waar de storing vandaan komt. Nu heb ik de nodige negatieve ervaringen van storingen uitlezen en steeds niks vinden: hoe vaak moet ik terugkomen met de auto om steeds de storing te laten uitlezen?

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek: N.v.t.

Vriendelijk en servicegericht

Al jaren een trouwe kia rijder Maar de Goede service blijft mij verbazen . Rechtsachter in de auto hoorde wij tijdens het rijden over drempels een kraak dit bleek een lekke schokbreker te zijn . En daarbij hebben ze ook gekeken naar onze winterbanden . Deze bleek ik zelf verkeerd gemonteerd te hebben in de verkeerde rijrichting . Dit alles wordt voor ons zonder kosten geregeld Dit vinden wij nog eens een TOP service HENDRIK EN JEANNINE KOOIJ DANK JULLIE WEL .

• Reden bezoek: Andere reden

Above and Beyond

I got my company car at Vaneman and had a superb experience with Alexander. He was always professional, patient, knowledgeable (change of regulations, saved me a lot of money!), detail-oriented, and available for answering my frequent questions. Also when picking up the car, he also went the extra mile and made it a great experience! The quality of the car is one thing, the personal customer service another, Kia at Vaneman excels in both! It took a year for me to make a decision and quite a few test drives. It is a tribute to Vaneman that they never lost patience and always took me seriously as a customer.

Perfecte service

Uitstekend geholpen met een nieuwe private lease contract. Personeel altijd snelle terugkoppeling en vriendelijk en meedenkend! Verkoper Dirk van der Wal heeft ons goed geholpen en alle opties doorgenomen. Goede kennis van zaken en zeer vriendelijk. Als je op zoek bent naar een goede dealer waar altijd een kopje koffie klaar staat en uitstekend personeel je te woord staat kom dan naar Vaneman!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Zoals het zou moeten zijn.

Eindelijk het gevoel dat je bij een merk dealer komt die een klant nog serieus neemt. Korte lijnen, flexibel, transparant over gemaakte kosten, net een klein beetje meer. Occasion gekocht alles prima volgens afspraak. Zou zeker hier nog een keer terug komen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Heel deskundige en prettige omgang

De ontvangst en de informatieverstrekking was heel plezierig en to the point.

Uistekend

We zijn erg goed geholpen door Daan en Dirk. We hebben de auto nog maar een week, en tot nu toe zijn we erg tevreden.

Prettige ervaring

De aanschaf van een eerste auto is altijd spannend, maar ik ben door Ramon Hogenhout super geholpen. Prettige en heldere communicatie en fijne mailing. Dank daarvoor Ramon. Het betreft een tweedehands auto, maar werd als nieuw afgeleverd. Ontzettend blij mee!

super teleurgesteld

Op 5-10-2020 heb ik een review geplaatst "super blij" dit was voor bedoeld voor mark rijser heb zelfs de week daarna de auto ingeruild voor een rode fiat waar ik nog blijer mee was mark heeft daarbij in gedachten ook een rode loper die volledig uit gegooid word als je een auto koopt nou die loper word net zo hard weer ingetrokken als je de deur uit bent service is totaal waardeloos bij de firma faneman !!!! in het begin waren er wat problemen mark was toen ook niet thuis hij heeft hiervoor excuses gemaakt nu na jaar kreeg ik bericht dat auro aan service beurt toe was heb 23 sept contact opgenomen met mark had een paar vragen die ik per sms gestuurd had zal het kort houden hij nam geen contact op schuift het vervolgens af ik had zelfs nog voorstel voor hem hij is voor mij belangrijk contact persoon ! maar wens hem veel succes met verkoop daar is hij goed in en van de week 2x keer mail gestuurd over een annulering word ook niet op gereageerd vandaag tot 17.00 gewacht op evt excuses van hogerhand of mark helaas dus niet NOOIT MEER VANEMAN !!!

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Fijn bedrijf met goede service

Erg vriendelijk personeel wat nog echt de tijd neemt om te helpen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Een super goede ervaring vanaf de eerste dag

Vanaf de allereerste dag dat ik in de showroom stapte ben ik echt fantastisch geholpen. Ik was nog geen minuut binnen en er werd mij al een kopje koffie aangeboden. Nadat ik een beetje rond gelopen had vroeg Alexander mij of ik al wat op het oog had. Ik vertelde dat ik al een beetje op internet had rond gekeken en dat ik de STONIC wel een mooie auto vond. Hij nodigde mij in zijn kantoortje en vroeg mij wat ik precies wilde. Nadat ik dat verteld had, had hij met een paar klikjes op zijn laptop precies de configuratie ik ik voor ogen had en ook het prijskaartje dat er aan hing was wat mij betreft uitstekend. Direct alle papierwerk in orde gemaakt en de afleverdatum was ik week 43. Een paar weken later kreeg ik een mailtje dat de afleverdatum 6 weken eerder zou zijn namelijk week 37 wat ik natuurlijk niet erg vond. Op 21 september stond ik weer in de showroom om mijn KIA op te halen en wat bleek ik had mij in de dag vergist, ik was een dag te vroeg. Alexander heeft toen alles op alles gezet (volgens mij zag hij mijn teleurgestelde blik) om het voor elkaar te krijgen dat ik de auto die dag zou krijgen en het is hem ook gelukt. Een paar uur later kon ik de KIA STONIC ophalen.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Helemaal tevreden met de aanschaf van mijn (2e hands) Kia Sportage!

Verkoper Mark Rijser van Vaneman heeft ons prima geïnformeerd bij de aanschaf van de Kia Sportage. Ook bij de uitlevering heeft hij alle tijd genomen om alle details van de wagen uit te leggen. Inmiddels zijn wij op vakantie naar Zwitserland en Italië geweest en tevens hebben wij diverse Nederlandse trips gedaan met de wagen. Natuurlijk weet je nooit hoe een 2e hands wagen zich houdt maar het is alsof het een gloednieuwe wagen is. Wij hebben er alle vertrouwen in!

Heel fijn geholpen

Ik ben zeer vriendelijk ontvangen en geholpen door Alexander van Heijningen. Heb mijn eerste Kia Picanto gekocht en dit zal zeker niet mijn laatste zijn.... Mooi bod gekregen voor mijn vorige auto. Ben heel tevreden met mijn nieuwe autoen met dit autobedrijf. Zeer aan te bevelen.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

KIA customer service was great!

I have worked with Alexander van Heijningen. He was so polite and friendly. He helped us too much, explained all the processes and details clearly. I answered my all emails in asap. Furthermore, because of not having car park permit, he let me to park my car inside of KIA service. I am very happy to work with you! Thanks,

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Thank you so much for the review, great to hear!