9

Goed geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe (tweedehands) Kia.

Meerdere jaren heb ik mijn vorige Kia bij jullie in onderhoud gehad, altijd naar tevredenheid (al is het af en toe even slikken als de rekening komt... ;-). Nu ik toe was aan een nieuwe auto ging ik uiteraard ook bij jullie langs (Vestiging Hoofddorp). Ik werd goed geholpen (bijv. in drie verschillende auto's een proefrit gemaakt) en vond ook wat ik zocht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid? N.v.t.
  • Bent u tevreden over onze telefoniste(s)? N.v.t.
  • Bent u tevreden over de werknemer die uw afspraak heeft ingepland? N.v.t.
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden? N.v.t.
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden? N.v.t.
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden?
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • In welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee
10

Zeer goed

De aankoop van onze auto ging op een zeer ongedwongen manier. We hebben echt de tijd gekregen om de aankoop tot stand te brengen en zijn er goed geïnformeerd en goed te woord gestaan. Kortom keurig en goed geholpen wat een goede indruk heeft nagelaten bij ons.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over onze telefoniste(s)?
  • Bent u tevreden over de werknemer die uw afspraak heeft ingepland?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden?
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden?
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden?
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • In welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee
10

Goede, vriendelijke service overal TOP!

Wat nu? Na de privileges te hebben gehad om enkele jaren in een erg mooie Jaguar XE te mogen rijden was het tijd voor een nieuwe bolide. Verwend door de Jaguar kom je dan voor een (luxueuze) moeilijke keuze te staan. Aangemoedigd door mijn twee zonen die allebei meer dan auto fanaat zijn hebben we een shortlist gemaakt. Die shortlist was al snel ten einde toen we binnen liepen bij Jeep Vaneman in Amsterdam. Jeep! Bij binnenkomst viel ons op dat de showroom er zeer netjes en strak eruit ziet. Mijn zonen sprinten naar de Jeep Compass die daar in zijn volle glorie uitgestald staat. Met een schuin ook kijk ik de mannen achterna en verscheur de shortlist (die was niet meer nodig). Kennis gemaakt met Mark (achternaam zal ik weglaten omwille pricacy zaken) een zeer vriendelijk, open en gezellig gesprek/offerte laten maken. Op de terugweg hoefde ik eigenlijk al niet meer te vragen aan de mannen “en wat vonden jullie ervan” Levering! Begin augustus was het dan zo ver we konden onze nieuwe Jeep Compass Night eagle ophalen. Met het hele gezin buiten aan het wachten (uiteraard werd er door de jeugd live streaming gedaan op Instagram) en daar kwam de Jeep. Wat een pareltje en de kleur erg goed gekozen zo in de zon. Vriendelijk neemt Mark de tijd om alles uit te leggen en na korte rijd rijden wij met een glimlach op onze gezichten terug naar huis. Service! Complimenten aan Vaneman en Mark voor de service die geleverd is. Wat een fijne en aangename manier van zaken doen (helaas ben ik dit vaker weleens anders tegen gekomen). Eerste indruk! De auto`s zijn uiteraard niet met elkaar te vergelijken echter heeft de Jeep een behoorlijke concurrent/ervaring waar hij het tegen op moet nemen. En dat doet hij! Wat een fijne auto is dit. Wij houden ervan om niet in een “dertien in een dozijn” auto te rijden en dat is onze Jeep ook niet. Menig geen op straat/weg draait even zijn/haar hoofd om een blik te werpen. Ook bij ons in de straat staat hij vrolijk te shinen tussen de grijze muizen om h

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over onze telefoniste(s)?
  • Bent u tevreden over de werknemer die uw afspraak heeft ingepland?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden?
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden?
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden?
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • In welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Ja
10

Helemaal top wat een fantastische AUTO!!!

Allemaal bedankt dat deze deal zo is gegaan. Lieve groeten van Emmie en Jan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over onze telefoniste(s)?
  • Bent u tevreden over de werknemer die uw afspraak heeft ingepland?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden?
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden?
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden?
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • In welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen?
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee
8

Duidelijke afspraken, worden ook nagekomen.

Foutje weliswaar met aflevering, werd direct een oplossing gegeven en later ook uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over onze telefoniste(s)? N.v.t.
  • Bent u tevreden over de werknemer die uw afspraak heeft ingepland?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie? N.v.t.
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden? N.v.t.
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden?
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden? N.v.t.
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • In welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen?
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Ja
10

Top service

Afgelopen maand voor een beurt bij de garage geweest in Zuid Oost, konden voor mij geen deurkruk onderdeel los regelen alleen een hele set, ik heb vervolgens via EBay een set van 4 Chrome deurkruk overzet grepen gekocht. Gisteren belde de garage dat zij mijn “negatieve” ervaring in mijn review hadden gelezen. Als oplossing werd mijn rekening van EBay vergoed door Vaneman. Top service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid? N.v.t.
  • Bent u tevreden over onze telefoniste(s)? N.v.t.
  • Bent u tevreden over de werknemer die uw afspraak heeft ingepland?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie? N.v.t.
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden? N.v.t.
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden? N.v.t.
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden? N.v.t.
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • In welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? N.v.t.
  • Reden bezoek: Andere reden
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? N.v.t.
1

Slechter kan niet En wat een gedoe

Paar dagen geleden hebben we een Jeep gekocht. We hadden afspraak gemaakt voor 2 Aug betalen en zouden kenteken krijg voor verzekering... en maandag 5 Aug auto gaan ophalen. Zo gezegd zo gedaan. Een dag later kregen we e-mail of mag ik jullie bellen prima. We kregen te horen auto nog niet klaar is. We zeiden waarom na ons betaling zeg het pas, jij had kunnen een dagje eerder gezegd dan hadden we een dagje later betaalt. Woensdag 7 hebben auto opgehaald Paul Vaarkamp heeft ons goed geholpen en uitgelegd... We zijn heel blij met ons auto hebben auto paar dagen in parkeergarage geparkeerd tot gisteren 11 Aug gingen we naar schoonouders, mijn schoonvader is toevallig auto schilder hij heeft er gezien op ons nieuw auto paar plekken beschadig en ze hebben het gewoon gelakt of geverfd en niemand heeft ons er over verteld. Wij probeerden vandaag Paul Vaarkamp paar keer bellen we kregen hem niet te pakken. We hebben algemeen nummer gebeld en we zouden teruggebeld worden dat gebeurt ook niet! Echt vervelend allemaal en wat een gedoe!!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid? N.v.t.
  • Bent u tevreden over onze telefoniste(s)? N.v.t.
  • Bent u tevreden over de werknemer die uw afspraak heeft ingepland? N.v.t.
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie? N.v.t.
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden? N.v.t.
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden?
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden?
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • In welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Ja
8

Goede verkoop en service

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over onze telefoniste(s)?
  • Bent u tevreden over de werknemer die uw afspraak heeft ingepland?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden?
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden? N.v.t.
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden?
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • In welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie? N.v.t.
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee
8

Zeer prettig geholpen, met aandacht en tijd voor de klant!

Bij de aankoop van een occasion geholpen door Mark Rijser, er was alle tijd voor vragen. Mark dacht mee met ons in oplossingen, toen bleek dat er winterbanden op de auto zaten. Uiteindelijk netjes omgeruild met een andere occasion met all season banden. Zonder extra kosten. Auto werd bij aflevering zeer netjes, schoon en met grote onderhoudsbeurt afgeleverd! De aflevering ging ook in alle rust en tijd voor ons! Na de aankoop ook erg prettig geholpen en contact gehad. Mark nogmaals bedankt voor je service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over onze telefoniste(s)? N.v.t.
  • Bent u tevreden over de werknemer die uw afspraak heeft ingepland?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden?
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden? N.v.t.
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden?
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • In welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee
7

Ik heb goede ervaring met Vaneman

Ik kreeg mail over de ervaring die ik had met Vaneman. In de mail wordt alleen gesproken over een nieuwe auto ipv occasion

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over onze telefoniste(s)?
  • Bent u tevreden over de werknemer die uw afspraak heeft ingepland?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden?
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden?
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden?
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • In welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen?
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee
10

zeer klant vriendelijk !

wij zijn zeer goed / fijn geholpen door mark rijser

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over onze telefoniste(s)? N.v.t.
  • Bent u tevreden over de werknemer die uw afspraak heeft ingepland? N.v.t.
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie? N.v.t.
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden? N.v.t.
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden? N.v.t.
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden? N.v.t.
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld? N.v.t.
  • In welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee
10

onwijs goed

Enorm goed en deskundig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over onze telefoniste(s)? N.v.t.
  • Bent u tevreden over de werknemer die uw afspraak heeft ingepland?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie? N.v.t.
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden? N.v.t.
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden? N.v.t.
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden? N.v.t.
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • In welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen?
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? N.v.t.
9

Verstand van Alfa romeo

Kom er erg graag, vriendelijke mensen daar!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over onze telefoniste(s)?
  • Bent u tevreden over de werknemer die uw afspraak heeft ingepland?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden?
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden?
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden? N.v.t.
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • In welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen?
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Ja
10

Gewoon uitstekende dealer

De medewerker die ons de nieuwe Stonic heeft verkocht was deskundig en service gericht. Heeft alle voordelen aan ons uitgelegd en gaf ons de ruimte om zelf de beslissing te nemen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over onze telefoniste(s)? N.v.t.
  • Bent u tevreden over de werknemer die uw afspraak heeft ingepland?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden? N.v.t.
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden? N.v.t.
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden? N.v.t.
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld? N.v.t.
  • In welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen?
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee
10

Mijn dochter en ik zijn echt fantastisch geholpen door Mark,

We zijn echt fantastisch geholpen door Mark Rijser, prachtige Jeep Wrangler gekocht en prima deal qua inruil, gewoon straight zonder flauw gedoe ! Daarnaast nog wat contact gehad en altijd wordt er direct contact op genomen en echt een verkoper die ook doet wat hij zegt . Geloof me ik heb heel wat auto’s gehad in mijn leven en ook in het hogere segment , waar dit soort service ver te zoeken is ! Dus wat mij betreft een dik verdiende 10! Kees Been

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over onze telefoniste(s)?
  • Bent u tevreden over de werknemer die uw afspraak heeft ingepland?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden?
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden?
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden?
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • In welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Ja
1

Slechte service, vooral voor Garantie

Nieuwe auto gekocht, deel van bestelde onderdelen niet gemonteerd. Garantie claimen gaat daar niet, zeker niet als ze eronderuit kunnen komen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over onze telefoniste(s)?
  • Bent u tevreden over de werknemer die uw afspraak heeft ingepland?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden?
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden?
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden?
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • In welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen?
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee
1

Geen enkele aftersales!

Bijna 15 jaar lang privé en zakelijk auto's gekocht. Service laatste aankoop Kia Stonic en Fiat 500 schandalig slecht. Ongeintreesseerd personeel maar ook directeur / eigenaar Dhr. F. Vaneman die na twee weken nog niet mijn waarschuwingsmail heeft beantwoord. Draag nu kwestie over. Nooit, maar dan ook nooit meer Vaneman! De goede zogenaamde goede recensies lijken te zijn gemeld door werknemers of klanten na aankoop van hun auto. Op het moment van mijn klacht bij de servicebalie omtrent reparatieduur en ongeïnteresseerdheid melden zich spontaan twee andere klanten met zelfde mening.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over onze telefoniste(s)?
  • Bent u tevreden over de werknemer die uw afspraak heeft ingepland?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden? N.v.t.
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden? N.v.t.
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden? N.v.t.
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • In welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen?
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee
10

Perfect

Vanaf het moment van binnenkomen in de showroom tot het ophalen van de auto is alles goed geregeld en werden we vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over onze telefoniste(s)?
  • Bent u tevreden over de werknemer die uw afspraak heeft ingepland?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden? N.v.t.
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden? N.v.t.
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden? N.v.t.
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld? N.v.t.
  • In welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? N.v.t.
10

Ontzettend goede en vlotte service

Dean heeft mij vanaf het begin tot de aflevering ontzettend goed geholpen. Vlotte service, goede verkoper door meedenkt met wat nodig heb. Receptie waren ook heel behulpzaam. Ik kan alleen maar een groot compliment geven!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over onze telefoniste(s)?
  • Bent u tevreden over de werknemer die uw afspraak heeft ingepland?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden?
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden?
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden?
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • In welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen?
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee
10

Perfecte service

Kreeg zondag 14-07-2019 pech met mijn auto, Vaneman gebeld en die gaven mij een nummer van CLS service waar ze bij aangesloten zijn. Vanochtend gebeld en binnen 30 minuten waren ze ter plaatse. Eerst een starthulp en toen naar een servicepunt gereden waar meteen een nieuwe accu werd geplaatst. Helemaal top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over onze telefoniste(s)?
  • Bent u tevreden over de werknemer die uw afspraak heeft ingepland?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie? N.v.t.
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden? N.v.t.
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden? N.v.t.
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden? N.v.t.
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • In welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? N.v.t.
  • Reden bezoek: N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? N.v.t.
10

Hr. D. vd Wal , heel behulpzaam en vriendelijk

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid? N.v.t.
  • Bent u tevreden over onze telefoniste(s)?
  • Bent u tevreden over de werknemer die uw afspraak heeft ingepland? N.v.t.
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden? N.v.t.
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden? N.v.t.
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden? N.v.t.
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld? N.v.t.
  • In welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen?
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Ja
8

Vriendelijke en prettige service

Prima ervaring, goed follow up op vragen die we hadden en meedenken door de verkoper

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over onze telefoniste(s)? N.v.t.
  • Bent u tevreden over de werknemer die uw afspraak heeft ingepland?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie?
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden? N.v.t.
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden? N.v.t.
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden?
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • In welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee
10

Goed

Service goed Bediening goed Personeel vriendelijk Monteur goed Verder goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over onze telefoniste(s)? N.v.t.
  • Bent u tevreden over de werknemer die uw afspraak heeft ingepland?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie? N.v.t.
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden?
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden?
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden?
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld?
  • In welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen?
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Ja
10

Goed communicatie en begeleiding

Helemaal tevreden met de service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid?
  • Bent u tevreden over onze telefoniste(s)? N.v.t.
  • Bent u tevreden over de werknemer die uw afspraak heeft ingepland?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie? N.v.t.
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden? N.v.t.
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden? N.v.t.
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden? N.v.t.
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld? N.v.t.
  • In welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee
10

Klantbeleving

Van het begin tot het eind was de klantbeleving zeer postief te noemen. Persoonlijke aandacht,vriendelijkheid,duidelijkheid en goede informatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid? N.v.t.
  • Bent u tevreden over onze telefoniste(s)? N.v.t.
  • Bent u tevreden over de werknemer die uw afspraak heeft ingepland? N.v.t.
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie? N.v.t.
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden? N.v.t.
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden? N.v.t.
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden? N.v.t.
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld? N.v.t.
  • In welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie?
  • Wilt u in de toekomst informatie van de dealer en importeur ontvangen? N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Filter op taal