Mijn ervaring bij Vaneman weerhoudt mij er niet van om hier ooit weer een auto te kopen.

Het eerste contact: ik had eerst gebeld om te horen of de auto naar keuze nog aanwezig was. Daarna een afspraak gemaakt voor een bezichtiging en proefrit. Het bedrijf: keurig pand met veel licht. Toiletruimte is schoon en netjes. De ontvangst: ik moest heel even wachten op de verkoper. Een consumptie en een stoel werden snel geregeld. De verkoper: enthousiast en toch bescheiden, er werd na de proefrit niet richting verkoop gepushed. Hij is nooit overgegaan op tutoyeren. Zijn voorkomen en uitstraling zijn in overeenstemming met die van het bedrijf. Het gesprek had de juiste mix van zakelijk en informeel. Hij heeft er een fors aandeel in gehad dat de auto verkocht werd. De service: tot nog toe uitstekend; wel met als opmerking dat de after sales ervaring voor deze beoordeling veel zwaarder gaat wegen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Prima afhandeling bij aankoop nieuwe auto

Helaas jammer dat er in de stoffering op de achterzijde van de rechter achterstoel 2 gaten zitten.

Zeer slecht

De verkoopmedewerker geeft een aantrekkelijk bod op de in te ruilen auto. Bij aankomst zakt de inruilprijs zomaar met 1350 Euro. Volkomen belachelijk dat hij dit doet. Voor niets 160 kilometer gereden.

korte lijnen

Goed inspelen op wat gevraagd wordt

• Deskundigheid N.v.t.

prettige benadering verkopers

Goede hulp bij uitkiezen auto. nette afwikkeling

Oké

Er waren wat ‘start’ problemen, maar die zijn naar behoren en direct verholpen.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Een goede ervaring

De informatie en de klantvriendelijk heb ik als prettig ervaren

• Reden bezoek: Andere reden

Net Bedrijf.

Altijd een vriendelijk ontvangst en luisterend oor bij de receptie en verkopers.

• Reden bezoek: Andere reden

ontspanne sweer

Er wordt ruimschoots tijd genomen.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

maken zelf fouten en leggen dat bij de klant neer

Geeft een foute bandenmaat op. Daardoor ben ik er vanuit gegaan dat ik dezelfde nieuwe velgen kon gebruiken voor mijn 'oude' winterbanden. Heb nadrukkelijk hierover gevraagd. Anders had ik waarschijnlijk gekozen voor goede all-weather banden, maar is nu telaat. Daardoor nieuwe TPMS ventielen aanschaffen voor nieuwe stalen velgen. Wacht trouwens nog op een prijsopgave. Het navigatie-systeem is ook oud en moet de klant zelf updaten terwijl vanuit de garage is aangeven dat deze up to date is. 4612 11-10-2016. Op de diverse sites die aangegeven zijn is geen doorkomen aan. Daardoor nog steeds geen update van het navigatiesysteem.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Really good and friendly service

Gino was excellent. He explained the whole process efficiently and quickly. Dealing with him was a pleasure.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Mooi bedrijf met aandacht voor klant

Zie boven

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Als er een probleem is dan lossen ze die z.s.m. op

Een prima zakelijke afhandeling

Mijn wensen werden vriendelijk en doeltreffend opgepakt en afgehandeld. Het verliep allemaal snel mede omdat ik precies wist wat ik wilde.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Top service en erg klant vriendelijk!

Wij voelden ons erg welkom toen we aankwamen. Het pand straalt een warme sfeer uit en het personeel is erg vriendelijk en gastvrij. Mark heeft ons goed geholpen en we zijn erg blij met onze nieuwe auto.

Slechte service

Ik kreeg niet het gevoel dat er voor de aflevering van mijn nieuwe lease-auto met mij mee werd gedacht (ik vroeg of de aflevering anderhalf uur eerder kon (15u), maar dat was niet mogelijk, terwijl een collega had gezegd dat de trekhaak er in de ochtend onder werd gezet. Daarnaast was ik degene die iedere keer eerst contact moest zoeken. Toen we eindelijk een afspraak hadden voor de volgende ochtend (dit moest even gecheckt of een collega de aflevering kon overnemen, waarna het contact verbroken werd en ik een dag later werd gebeld wanneer we zouden komen??), heb ik ruim een uur moeten wachten. Toen ik betreffende medewerker op de hoogte stelde van de gang van zaken werd excuus gemaakt met de opmerking wij maken het goed de komende dagen. Maar twee weken later nog niets gemerkt.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

bij de aankoop vriendelijk en deskundig geholpen

voor de rest heb ik nog niet zoveel ervaring met de dealer ik heb er voor het eerst een auto gekocht

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Top geregeld en speciale service

De afgelopen maand hebben we in goede harmonie met verkoper Dean Sabajo een Kia Stonic aangeschaft en een Kia Rio ingeruild. Het contact was vanaf moment éėn prettig, ontspannen en professioneel tegelijk. De begeleiding tot aan overdracht verdient een pluim. En dan ook nog op zaterdag afleveren, omdat wij klem in de tijd zaten... hartelijk dank..!

Vakkundig,vriendelijk

Mooi pand, goede ontvangst ,ruim overzicht en vriendelijke adviseurs/ verkopers . Zijn in principe voor nieuwe auto gekomen, dit werd uiteindelijk een Kia RIO, na drie dagen bleek deze toch een te lage zit te hebben, terug in gesprek met adviseur en uiteindelijk nieuwe stonic gekocht, ..

,,,

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Alles vlot en netjes geregeld

De aanschaf van mijn Kia picanto als lease auto werd snel geregeld temeer daar de picanto al in de showroom stond

Goed en vakkundig advies

Kreeg de juiste informatie zonder dat er druk uitgeoefend werd

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Mijn ervaring is zonder meer goed te noemen.

Mijn ervaring is zonder meer goed te noemen. Jammer alleen dat het te vervangen onderdeel (kapotte benzinemeter) blijkbaar zo'n lange levertijd heeft.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Topdealer met aandacht voor de mens

Met heel veel plezier Vaneman in Amsterdam bezocht om me te oriënteren op een nieuwe auto. Echt een ervaring! Zo te horen waren ze net klaar met een verbouwing, de showrooms zagen er verbluffend netjes en strak uit. Erg goede ontvangst waarbij ik vrijwel direct werd aangesproken en naar mijn wensen gevraagd werd. Goed advies gekregen over de Kia Niro, XCeed en Stonic. Helaas had ik geen tijd om een proefrit te maken, maar alles ging in een zeer ongedwongen, relaxte en humoristische sfeer. Brochures en prijslijsten meegekregen, dus genoeg om over na te denken. Mocht het een Kia worden, dan heb ik nu al mijn dealer gevonden!

Vriendelijk en goede informatie

Vriendelijk en goede informatie