Goede service, oplossingsgericht en vriendelijke verkopers

Wat een ontzettend leuk bedrijf is dit, goede service, heel erg mee denkend en heel erg vriendelijk.

Warm welkom!

Mijn leasecontract overgezet naar een nieuwe vroegtijdig! Wij hebben meer ruimte nodig en zijn overgestapt naar een Kia Stonic

Vriendelijk en duidelijk

Vriendelijke en duidelijke benadering/ uitleg. Had wel iets kunnen zeggen over de kleine beschadigingen (stoeprandje?) aan de velgen, welke door mij niet direct waren opgemerkt, echter pas thuis.

Ontevreden

Weinig samenmenwerking tussen verkoop team en monteurs. Verkopers nemen de tijd, maar hebben die vragen naar monteurs, dan is daar eigenlijk geen tijd voor om het bevredigend op te lossen.

• Showroom

Beste Enée, Dank je wel voor je feedback. Dit vinden wij niet leuk om te horen. Wij zijn een familiebedrijf en vinden het juist belangrijk dat wij elkaar helpen om te zorgen dat iedere klant met een lach bij ons wegrijdt. Uiteraard zullen wij deze situatie met elkaar bespreken zodat dit niet meer gebeurt. Met vriendelijke groet, namens team Frank Vaneman

Prima ervaring bij aankoop occasion en inruil auto

Na belletje voor interesse in een aangeboden occasion, een Sportage, stond deze na een half uur klaar voor een proefrit. Vervolgens een korte onderhandeling m.b.t. de inruilprijs voor mijn Peugeot 208. Daar waren wij snel uit, met een bod waarover ik een goed gevoel had, en voldeed aan mijn verwachtingen. De benodigde trekhaak en vier nieuwe banden werden in goed overleg qua prijs en tot tevredenheid gemonteerd. Op aflevering was niets aan te merken. Gewoon prima in orde. Nu de eerste kilometers gemaakt en de auto rijdt heerlijk. Comfortabel en binnenkort met een caravan erachter, want dat was uiteindelijk de reden voor de switch van auto. Zeer tevreden over het contact met de verkoper, niet opdringerig en oprecht geïnteresseerd. Top!

Altijd vriendelijk, rij al vanaf 2008 in een Kia Picanto. Elke 4 jaar een nwe. Sinds 31/10/2023 weer in een nwe Picanto. In een woord, Super

Super om te lezen, en wat fijn dat de Picanto's zo goed bevallen! Bedankt voor de review, geniet van de nieuwe aanwinst en een groet namens ons hele team!

Teleurgesteld maar uiteindelijk toch goedgekomen

Afspraak gemaakt om Kia Sportage gt line te komen kijken Eenmaal aangekomen werd eerst gevraagd voor welke auto ik kwam Daarna in een kantoortje gezet met een kopje koffie want de auto stond namelijk buiten nat geregend nog niet klaar , Op de vraag of de auto afgedroogd kon worden omdat ik hem anders niet goed kon bekijken werd hij even snel afgezeemd Beetje teleurstellend als je een afspraak hebt gemaakt. Bovendien was de sportage van 5 maanden oud niet in smetteloze staat zoals de verkoper aan mij had gemeld door de telefoon. Ter plekke iemand erbij met een poetsmachine maar beschadigingen bleven Kon wel worden opgelost met een lakstiftje Ik vind dat dit niet kan voor een auto van €44.000. En dan moet je zeker niet komen dat dat normale slijtage is voor een auto van 5 maanden oud en 14000km Ik besloot van de koop af te zien en kreeg te horen dat ik nooit meer zo een goed bodvoor mijn eigen auto zou krijgen Verkoper Mark probeerde nog wel een andere sportage's te laten zien Maar die moesten nog gepoetst en klaar gemaakt worden en hadden meer kilometers. Ik vind dat als ik een afspraak heb om een auto te komen kijken dat deze er smetteloos en gepoetst bij moet staan Dan heb je een zuiver beeld van wat je wel of niet koopt. Dus al met al een gemiste kans Jammer!!! 27 december na telefonisch contact met Mark opnieuw afspraak gemaakt om een sportage te komen kijken Deze voldeed ook niet aan mijn verwachtingen want lever een smetteloze auto in dus wul ook graag een smetteloze terug Mark vertelde al dat het wel heel moeilijk is als je zo precies bent want dat is niet iedereen met een nieuwe auto dus besloten voor een offerte nieuwe auto Na een gesprek met de verkoper Nick over een nieuwe sportage besloten om daarvoor te gaan Duidelijke uitleg en er snel met hem uitgekomen wat betrefd de inruilprijs van mijn huidige sportage Nu wachten tot dat deze geleverd word Blij dat we er toch zijn uitgekomen

Beste Alex, Bedankt dat je de moeite heeft genomen voor een review. Jammer dat je ervaring met ons niet prettig is verlopen. Dat is inderdaad een gemiste kans. Wij zullen jouw feedback intern terugkoppelen en zorgen dat we dit een volgende keer absoluut anders doen! Met vriendelijke groet, team Vaneman

Top dealer en goede sfeer.

Bij Kia dealer Frank Vaneman in Amsterdam binnenlopen, werd een héle prettige ervaring. Na een paar fijne gesprekken met verkoper Max Gelaudi en voor mij aan het zoeken is gegaan, werd het een Kia Stonic van 2021. Wat het contact met Max betreft:”Openheid, kundig, vriendelijk, empathie en… lekkere koffie :)” Toen wij de auto konden halen, stond de auto onder een rode doek te wachten. Zo leuk en aardig! Daaronder vandaan een hele mooie opgepoetste glimmende auto… Als nieuw! Voor de uitleg hoe alles werkt nam Max alle tijd. Daar ben je als vrouw blij mee. Ik rij graag auto, maar niet zo thuis met alle technische snufjes. Als laatste en niet minder belangrijk, Frank Vaneman “gefeliciteerd met deze verkoper!,” ( Jammer dat Max ontbreekt op de foto! )

Super, en zo hoort het! We wensen u heel veel plezier van de nieuwe auto. Groeten van Max en het hele team van Vaneman! (We zorgen dat Max snel op de foto gaat ;))

Auto gekocht en goede service

Tevreden met aankoop van mijn auto bij Vaneman, ook na aankoop is de service uitstekend!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Fantastisch om te horen, dank voor de mooie review!

Auto gekocht, Alles prima geregeld, Zeer tevreden.

Alles is zeer goed geregeld. Erg blij met de nieuwe auto. Zag er keurig uit bij aflevering. Zeer fijn bedrijf. Aardige verkoper. Kortom zeer tevreden

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goed om te horen, dank voor de mooie beoordeling! Namens ons hele team wensen we u heel veel plezier van de nieuwe auto!

Vaneman gaat altijd voor de 10!!

We zijn al jaren zeer tevreden over Vaneman. Altijd super klantvriendelijk en we zijn blij met onze auto. Nu ook met onze nieuwe auto!! We hebben in het verleden helaas echt slechte ervaringen gehad met dealers. Maar nu zijn we super tevreden!

• Reden bezoek: N.v.t.

vriendelijke service en snelle, duidelijke communicatie!

Gewoon goed in alles.

Altijd een hartelijke ontvangst met een kopje koffie(of iets anders natuurlijk). Vriendelijke mensen en prima service! 6 oktober(nadat ik de afspraak zonder problemen kon verzetten bij Fatna) voor de 2e keer een auto bij Martin opgehaald en uitstekend geholpen. Ik ben sinds 3 jaar klant en denk dat voorlopig ook wel te blijven. Erg tevreden!

Meedenkend en behulpzaam

Binnengestapt op oktober 2021 ivm interesse Sorento. Direct een proefrit kunnen maken en daarna rustig de tijd genomen en kunnen nemen om de Sorento aan te schaffen. Koop uiteindelijk in april 2022 bekrachtigd waarna het wachten begon. Door alle problemen rondom materialen etc. Werd de wachttijd langer en langer. Vakantie augustus 2023 hadden wij echter de Sorento 7 zitter nodig en werd door Martin meegedacht en konden wij een Sorento occasion tot onze beschikking krijgen totdat onze eigen auto bestelde binnen zou komen. Inmiddels bekend dat de bestelde auto eind oktober er is en wij de omruil kunnen bewerkstelligen. Inmiddels afgelopen weekend besloten om onze 2e auto in te ruilen voor een Niro. Mede door de fijne en goede rijeigenschappen van de Sorento de keuze voor wederom een Kia, alleen een kleinere uitvoering. Ook hier heeft Martin snel een mooie offerte gemaakt en zijn wij tot koop overgegaan. Kortom, wij zijn blij met Kia Vaneman Amsterdam/Hoofddorp, kom er regelmatig langs om bij te kletsen met Martin, Wesley en Joëlle. De interesse van een ieder, ook van de overige medewerkers over de stand van zaken gedurende het hele wachtproces van de Sorento van ruim 1,5 jaar geeft mij een familiair gevoel. En de service en meedenken naar oplossingen spreken mij zeer aan. Binnenkort zijn wij de gelukkige bezitters van de Sorento en Niro mede dankzij Vaneman.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Wat een geweldige review, hartelijk dank! Fijn dat u dit gevoel hebt gekregen bij ons bedrijf: zo hoort het en daar doen we het voor. Geniet van de Sorento en de komst van de Niro! Een hartelijke groet namens ons hele team.

Ben enorm blij met mijn Kia en de manier hoe het hele verkoop proces is gegaan. Jay heeft fantastisch geholpen om de auto te reserveren en deze te leveren. Communicatie was goed. Goed uitleg gekregen bij het ophalen . Kortom heel blij

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Goed om te lezen, want zo hoort het! Namens het hele team heel veel plezier van de auto!

Totaal andere rij ervaring. Hybride en automaat.

Zelf voelde ik mij onmiddellijk thuis in de Kia Niro. Ik had er al eens mee gereden in de Niro van mijn schoonzoon. Ik heb een uitgebreide uitleg gehad van de verkoper. Dus wist ik al snel de basiszaken. En de verzekering, dat ik met vragen zeker contact moet opnemen of langskomen. Mijn vrouw was onwennig, Auto rijden is toch al niet haar hobby. De vorige auto, een schakelauto vond ze fantastisch. Dat was helemaal haar auto. Al 8 jaar lang. Nu een automaat, daar zag ze erg tegen op en ook nog hybride met allemaal nieuwe dingen. De eerste rit was spannend. Maar ze heeft zich niet een keer vergist met de koppeling die er niet meer is. Ook later niet. Langzaam maar zeker leert ze ook alle systemen en knoppen kennen. Ze vindt het inmiddels wel ontspannen rijden. Dat gaat zeker helemaal goed komen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Dank voor de mooie review! En behoorlijk stoer, zo'n omschakeling. Fijn dat het lukt en meer gewend raakt! Namens het hele team van Vaneman een hartelijke groet en héél veel plezier van de Niro!

Goed geholpen.

Afgelopen week onze nieuwe (private lease) Kia Stonic in ontvangst mogen nemen bij Vaneman in Hoofddorp. De aflevering was op de afgesproken tijd. Vervolgens de auto met grote strik in ontvangst mogen nemen. En na een zeer duidelijke uitleg, waarvoor alle tijd werd genomen door verkoper Jay en het instellen van telefoons en installeren van Kia Connect ook door Jay. Met een zeer tevreden gevoel weggereden in onze nieuwe auto. Dus wat ons betreft een dikke 10.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Wat fijn! Het ophalen van een auto hóórt ook een feestje te zijn :) Geniet van de Stonic en dank voor de mooie review!

Prima voorlichting en afsales service

Onze Kia Stonic, is helemaal top, prima voorlichting door Jay en daarnaast ook een goede aftersales service van hem gekregen, bij enkele kleine vragen een snel antwoord! Jay is natuurlijk een verkoper, maar het is gelukkig niet zo'n gladde die je helaas vaak tegenkomt in de autohandel.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

En zo lezen we het graag. Geniet van de Stonic! Hartelijke groet namens Jay en ons hele team!

Zeer tevreden met mijn Kia Picanto

Nu rij ik al 2.5 maand in mijn bijna nieuwe Kia picanto . Nog steeds zeer blij mee. Er was iets mis gegaan tijdens de aanschaf van de auto , dit is uiteindelijk netjes met mij opgelost door Rolf van Vaneman. Bedankt voor de mooie bloemen .

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Fijn om te lezen, dank voor de mooie review en we houden u op de hoogte! ;)

Ging weg met mijn NIRO en na een week heb ik nog steeds de glimlach.

Auto perfect afgeleverd.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

En zó lezen we het graag! Heel veel plezier van de Niro en een groet namens ons hele team!

Prettig, vriendelijk en deskundig

Ik ben zeer tevreden over Vaneman. Het hele team in Amsterdam, en in het bijzonder Marcel en Wesley, is echt super goed. Zij zijn zeer deskundig en professioneel. Inmiddels heb ik al 3 auto's gekocht bij Vanenman en dat zeg iets over mijn vertrouwen in het bedrijf en het team. Ik voel me herkend en erkend en ga altjid met een prettig gevoel weer naar huis na het bezoek aan de garage voor onderhoud, reparatie of aankoop. Ga zo door!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Dank voor de mooie woorden! Tevreden mensen: daar doen we het voor!

Niet aanbevelen, slechte ervaring.

Om eerlijk te zijn, is het het beste om hier weg te blijven. Ik heb een kia sorento uit 2021 gekocht. De auto in de advertentie zou een kilometerstand van 38.000 km hebben, bij aankomst bij de dealer in Hoofddorp bleek de auto al ruim 42.000 km te hebben. We hebben een proefrit geregeld. Na een tiental kilometers gereden te hebben, besloten we te kopen. We hebben een paar mankementen aan de auto gevonden die de waarde van de auto verlagen. Kom op, meneer Jay heeft geen enkele euro verprutst door te beweren dat de prijs nog steeds aantrekkelijk is. Alle documenten na de aankoop moet je zelf onthouden, ik moest de aankoopfactuur opvragen, want meneer Jay was die zelfs vergeten, ik kreeg geen kopie van het huurcontract en ik vergat ook dat ik contact moest opnemen met de leasemaatschappij. En zo zou er nog veel meer genoemd kunnen worden. Als ik meer tijd had om een ​​auto te zoeken, zou ik deze auto zeker niet bij deze dealer kopen. De bekraste bumper moest worden gepolijst voordat de auto werd overgedragen. Dit was niet gedaan moest weer een afspraak maken met de dealer. Ik heb meer dan 600 euro betaald om de auto klaar te maken voor verder gebruik, de olie zou zijn ververst, maar er stond geen vermelding in het onderhoudsboekje, na mijn navraag verscheen de vermelding plotseling in het onderhoudsboekje. Dat zogenaamd de medewerker was vergeten binnen te komen maar de olie was ververst. Het luchtfilter is waarschijnlijk niet vervangen sinds nieuw (foto hieronder) in het algemeen ben ik erg ontevreden over hoe de hele situatie is afgehandeld. Vandaag is er een trekhaak in mijn auto gemonteerd, de kwaliteit van de montage laat te wensen over. De bumper is gesmolten (foto bijgevoegd) Auto aankoop en service bij deze dealer raad ik eerlijk gezegd af, en als je eenmaal alles ter plekke hebt laten checken of er iets aan gedaan is of niet. Foto's toegevoegd in recensies op Google.

Fantastisch!

Afgelopen week mijn Knaap fiets opgehaald bij Vaneman. Verkoop én aflevering werd gedaan door Oscar Burgerjon. Wat was dit leuk,goed en verfrissend! We werden écht als klant behandeld en kwamen blij uit de winkel. Goede sfeer en oog voor detail. Informatief en met humor. Na de aankoop werd regelmatig op de hoogte gehouden over de afleveringsdatum. In één woord fantastisch. Daar kunnen een hoop dealers een voorbeeld aan nemen! Hartelijk dank hiervoor. Peter.

• Reden bezoek: Andere reden

Top ervaring

Op 19 mei mijn bijna nieuwe KIA Sportage Plug-in opgehaald. Na een zoektocht naar een geschikte auto vanuit de Achterhoek in Hoofddorp terecht gekomen. Door Ramon en ook Mark van kundig advies voorzien. Inmiddels al de nodige kilometers gereden, wat een fijne auto! De door jullie uitgevoerde wrap maakt mijn blauwe KIA tot een "black edition". Hierover ontvang ik alleen maar positieve reacties. Jullie maken je slogan meer dan waar: niet alleen wegrijden met een glimlach, maar elke rit met een glimlach. Tip: zet niet alleen nagenoeg zwarte black editions als voorbeeld op de website, maar ook andere kleurcombinaties. Zal meer mensen, zoals ik, over de streep trekken om de auto nog betere looks te geven.

Uitstekend geholpen

Wij zijn uitstekend geholpen door Mark Rijser bij de aanschaf van een Kia Niro. Mark nam de tijd voor ons en is bekwaam met betrekking tot een goede en duidelijke uitleg op al onze vragen over de auto. Mark komt zijn afspraken na, is behulpzaam en antwoordt zelfs ‘s avonds laat nog. Een echte topper.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Wat goed om te lezen, dank voor de vriendelijke woorden! Een groet namens Mark en het hele team!