Top service

Na een eerdere teleurstellende ervaring met een andere auto dealer liep ik Vaneman binnen en werd daar vanaf begin tot einde op een top manier behandeld. Voor mij de eerste keer dat ik een nieuwe auto ging nemen en kan niet anders zeggen dat ik ontzettend goed en met veel geduld werd geinformeerd over de auto en de mogelijkheden..

• Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden? N.v.t.
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden? N.v.t.
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Correcte service. Communicatie zou beter kunnen

Ik miste de communicatie tussentijds over de planning. En toen deze kenbaar werd gemaakt, werd er geen contact gezocht toen er van werd afgeweken. Verder is het lastig om iemand telefonisch te pakken te krijgen of dat er dezelfde dag wordt terug gebeld. Gesprek zelf was wel altijd netjes en professioneel.

• Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden? N.v.t.
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld? N.v.t.

zeer goede service en lekkere koffie

zeer goede service en lekkere koffie

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Goede service en vriendelijk personeel dat met de klant meedenkt

In eerste instantie een minder goed gesprek over het inruilen van mijn auto. Twee dagen later na de proefrit geholpen door Dirk van Kampen. Heel fijn gesprek in alle eerlijkheid en openheid. Nu erg blij met mijn nieuwe auto.

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Alles is correct verlopen.

Goed ontvangen, prettig gesprek met verkoper, ik wist wat ik wilde en dat had hij snel door.

• Deskundigheid N.v.t.

Vriendelijk/duidelijk

Vriendelijk

Geweldig!

Hele fijne service. Van top tot teen geregeld en goed op de hoogte gehouden van alles omtrent mijn nieuwe auto! Voor de 2de keer een KIA gekozen mede door de goede service van de eerste keer. Nu weer geen spijt van de lease!

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Helaas was het disbord kastje niet nagekeken. Lagen nog allemaal facturen in van de vorige eigenaar en er zat een frans-talig instructieboekje in. Tevens zouden ze de winterbanden meeleveren, echter afgesproken dat ze de winterbanden sturen naar het bedrijf dat ik heb opgegeven, echter tot op de dag van vandaag heb ik nog niets vernomen of deze banden zijn afgeleverd of niet. Tevens is mij beloofd dat ik een Internationale autopas erbij zou krijgen, echter ook dit heb ik nog niet ontvangen. Dus alles was prima, echter heb nu het gevoel dat ik achter de rest aan moet

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Niets te klagen, altijd correct en vriendelijk

Vriendelijk en klantgericht

Prima ervaring vriendelijk en meedenkend.

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Persoonlijk en toegankelijk voor iedereen

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

De verkoper was erg vriendelijk , duidelijk, hield ons op de hoogte tot het einde.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Ja

Gewoon netjes, maar niet dat ik mij nou 'bijzonder' voelde!

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? N.v.t.

Frank Vaneman heeft voor mij alles uit de kast gehaald om een probleem zo geweldig voor me op te lossen zodat ik een tevreden klant ben

• Reden bezoek: N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? N.v.t.

Prima geholpen bij de aflevering van mijn nieuwe auto.

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Goede en klantvriendelijke service van begin tot eind goed geregeld

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Goede ervaringen ook al omdat mijn camper bij Vaneman in onderhoud is. Enthousiaste en vriendelijke verkoper die alle tijd nam om mijn nieuwe Jeep uitleg te geven hoe alles werkt. Mijn geduld werd wel op de proef gesteld 4 maanden wachten maar dan heb je ook wat.

Uistekende service

De auto werd zeer netjes en schoon afgeleverd. Ook nam de verkoper uitgebreid de tijd om met mij door de functies van de auto heen te gaan.

• Reden bezoek: Andere reden

Was helemaal top!­čĹŹ

Was helemaal top!­čĹŹ

Goede service, vriendelijk personeel

Dean heeft mij zeer goed geholpen. Ben erg tevreden over de auto.

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Goede service van begin tot eind!

Al jaren klant bij, voorheen vd Wal. Het houdt niet op bij alleen een nieuwe auto kopen. Als er wat is kan je altijd bij ze terecht en van hun op aan.

Heel prettig

Uitstekende service, all-round goed gevoel erbij, gemeende vriendelijkheid en zeer goede uitleg.

Goed , deskundig , vriendelijk en gelijk vertrouwd

Wij zijn naar dit Bedrijf gekomen met de intentie informatie over een KIA Niro Hybride. Gelijk al goed ontvangst , vriendelijk , koffie of iets anders werd aangeboden en ivm drukte even wat lees informatie vooraf, met het verzoek als er vragen waren gewoon dat te doen . Daarna goede ontvangst door de vertegenwoordig Dean Sebajo. Heel deskundig onze vragen beantwoord, verder uitgerekend wat de mogelijkheden waren van een Persoonlijke Lease met alle opties die wij hadden. Wij zijn toen tevreden weggegaan met alle benodigde informatie op zak. Na een korte periode hebben wij de beslissing genomen dat dit hem was en terug gegaan en de overeenkomst en koop afgesloten met dhr. Dean Sebajo. Zeer tevreden verder over de nazorg nadat wij onze auto hebben mogen afhalen werden we na Pasen terug gebeld of er nog eventuele vragen waren of de auto goed beviel met de opmerking om gelijk contact op te nemen mochten er vragen zijn . In een woord Geweldige Service . Ga zo door. Mijn complimenten. Ferry de Freitas Rodrigues en echtgenote

Super!!!!

Afgelopen week mijn eigen fiat 500 op mogen halen!! Super service van begin tot eind ! Als je vragen hebt of iets wat je nog wilt weten.. er is word altijd tijd gemaakt snel beantwoord super service !!! Echte aanrader ! Bij het afhalen ook alles werd uitgelegd er werd echt de tijd genomen !! Extra + punten voor Michiel Super bedankt !!

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Goed geïnformeerd over de auto. Geen opdringer gesprek om meteen te beslissen.

Over Frank Vaneman

Filter op Taal