Nette aflevering

Auto was door de leasemaatschappij bij een Fiat dealer in Amsterdam besteld terwijl de gebruiker in Tilburg is. Dit is netjes opgelost door de auto in Tilburg af te leveren. Daarmee goede service! Pluim!!

• Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden? N.v.t.
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden? N.v.t.
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden? N.v.t.
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? N.v.t.

Buitengewoon plezierig geholpen/te woord gestaan

Mark Rijser was een plezierige verkoper voor ons!! Een meer dan plezierige verkoper. In ontvangst nemen van de Kia Niro ging ook erg goed. De jongste generatie Vaneman heeft op een prettige en duidelijke manier de auto uitgelegd.

• Service N.v.t.

Een prima ervaring

Een prima ervaring: ontvangst goed, levering goed, auto rijdt goed. Alleen geen reservesleutels. Daar wordt nog naar gezocht. Heb daar wel nog 3x voor gebeld.

Word er top geholpen.

De onderhoud beurten gingen prima en ook dat de auto schoon word afgeleverd weer is supper, en werd goed geholpen . Nu net een nieuwe niro gekocht en Norbert Hattink heeft ons supper geholpen . Hij nam alle tijd voor ons hier in . Voor heen kwam ik al heel veel jaren bij rustman maar hier vind ik het 10x beter gaan .

Zeer behulpzame medewerkers

Er is alles in het werk gesteld om mijn keuze op korte termijn te realiseren.

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? N.v.t.

Goed advies en vooral nazorg

Ontvangst professioneel maar toegankelijk. Meedenken in oplossingen Fase na aankoop om op de hoogte te blijven kan pro-actiever

Goed geholpen, prettige sfeer

Alles was goed. De verkoper en diegene die de auto heeft afgeleverd.

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Betrouwbaar en prettig bedrijf!

Tijdens al mijn bezoeken aan dit bedrijf kreeg ik de indruk, dat er naar je geluisterd wordt en dat je serieus genomen wordt. De ontvangst is hartelijk. Er wordt onmiddellijk koffie aangeboden en er is een lees/werktafel, die voorzien is van de recente dagbladen. De beloofde tijdsduur van de eventuele reparatie wordt waargemaakt, zodat je niet het gevoel krijgt, dat je aan het lijntje gehouden wordt. Belangrijk is ook, dat er ruimte is voor een grapje. Kortom een bedrijf, waar je met plezier naar toe gaat!

Vriendelijk en behulpzaam

Vanaf het moment dat we binnen liepen voor een proefrit, tot het moment van aanschaf hartstikke fijn geholpen!

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? N.v.t.

Goed alleen uitleg van radio met navigatie etc minder

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? N.v.t.

Ik ben heel tevreden met kia

Ik ben goed behandeld en heb een goede uitleg gehaad over de verschillende keuzes voor een niuewe kia.

Uitstekend!

Goed, professioneel en vriendelijk geholpen. Helaas was een verkeerde trekhaak gemonteerd en is het pinnetje van een vloermat een kwartslag verkeerd gemonteerd. Dat zijn kleinigheden die ook goed verholpen gaan worden.

Super service

In een ochtend toen ik eigenlijk kwam voor een servicebeurt voir de auto van mijn moeder deze als kado ibgeruild voor een fiatv500. De verkoper begreep wat ik wilde en heeft de perfect fiat uit hilversum laten komen met spoed, alle papieren geregeld, verzekering over geschreven en alles lukte zonder dat mijn moeder iets wist. Ik kwam terug met een nieuwe auto die gelijk op haar naam stond. Ongelooflijk mooi gedaan! Ze is er superblij mee! Dank jullie allemaal! Groetjes Pieter

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Prima service, klantgericht

Is allemaal naar wens verlopen.

Mooie toko

Prima geholpen bij vanenman in zuid oost Geen opsmuk en lange verhalen Gewoon zoals het is Met een tevreden gevoel in m'n nieuwe alfa gestapt Ga zo door mannen"

• Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? N.v.t.

Tot nu slechte service en geen opvolging

De aflevering van mijn lease auto Kia e-Niro loopt niet geheel vlekkeloos: - Veel uitstel door diverse redenen. Alleen mail contact, zelfs op hele belangrijke momenten. - Bij aflevering van de auto was iemand die alleen wist hoe de auto in z'n vooruit en achteruit ging. En hoe de auto van de trailers gehaald moest worden. - Na een enkele dagen zelf langs de dealer gegaan voor een soort van afleverinstructie van de auto. Om de ins & outs te leren kennen. Op dat moment was er geen tijd voor. Er zou een afspraak met me gemaakt worden. tot op heden niks gehoord... De auto zelf. Fantastisch!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Ja

Top service bij ophalen auto.

• Bent u tevreden over onze telefoniste(s)?
  • Bent u tevreden over de werknemer die uw afspraak heeft ingepland? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? N.v.t.

Eerste ervaringen erg goed.

Op zoek naar een nieuwe Kia Niro. Op de afdeling verkoop ben ik erg goed geholpen en geadviseerd. Aandacht en tijd genomen voor de koper. Ook op de afdeling aflevering erg goed geholpen met aandacht en tijd voor de koper. Uitgebreide uitleg gekregen. Na aflevering bleek binnenverlichting niet te zijn ingeregeld. Bij terug komst ben ik meteen geholpen en werd dit ter plaatse opgelost. Ook had ik nog wat vragen. Prima geholpen. Alle medewerkers die ik en mijn vrouw binnen het bedrijf heb gesproken waren erg vriendelijk en behulpzaam.

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Heel vriendelijk maar het kan beter

Ik vond de ontvangst bij de dealer voor de aflevering van mijn auto heel vriendelijk. De echte aflevering kan alleen wel beter: * zorgen dat de aanmelding bij het RDW en de leasemaatschappij sneller plaatsvindt, dit maakt het aanvragen van de parkeervergunning veel makkelijker * toesturen van de handleiding van de auto per mail, dan kan je dit al tevoren lezen en alleen de lastige dingen ter plekke vragen * de instructie in de auto rustiger doen, ik vind het een ingewikkelde auto en dan is wat meer instructie fijn.

• Service N.v.t.

top

top

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Vriendelijk, professioneel, goed leveren met soort klant

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Uiterst vriendelijke en betrouwbare service, iedere keer weer

Sinds een aantal jaren bracht ik mijn Fiat voor al het onderhoud naar Vaneman Zuid-Oost naar volle tevredenheid. Altijd vriendelijk, goeie service, duidelijke uitleg. Vorige maand heb ik mijn auto ingeruild bij Vaneman voor een nieuwe en werd wederom uitstekend geholpen gedurende het hele proces. Speciale dank aan Marcel Maat die altijd weer uitstekende service levert!

• Bent u tevreden over onze telefoniste(s)? N.v.t.
  • Bent u tevreden over de werknemer die uw afspraak heeft ingepland? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? N.v.t.

Frank Vaneman is een top garage!

Inmiddels mijn tweede nieuwe Kia die ik gekocht heb en de service en aandacht zijn geweldig. Ook het afleveren van de auto's ging goed en zoals afgesproken.

Goed ontvangen, uitstekend geholpen

Een mooie auto

Het is een mooie en luxe auto, met alles er op en aan.