Topbedrijf

Beste FrankVanemanAutomotive, Dit autobedrijf kan ik iedereen aanraden, heb hier een Nissan Qashqai gekocht en kreeg een zeer goede inruilprijs op mijn huidige auto. De aflevering was goed alleen was er een klein dingetje wat niemand was opgevallen en dit werd super opgelost! Bedankt Mark (verkoopadviseur) voor de goede service en ik koop zo weer een nieuwe auto bij jouw of Vaneman Hoofddorp! Top bedrijf!

Top service

Na de aflevering van de auto (KIA Niro) in januari, wilde ik nog een trekhaak onder auto. Goede afspraak kunnen maken. Uitstekende vervangende auto stond klaar. In de middag de auto weer opgehaald. Deze stond keurig klaar en het werk (plaatsen van de trekhaak) was perfect uitgevoerd.

• Reden bezoek: Aankoop en/of accessoires

top ervaring

super ervaring, alles top geregeld.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Uitstekende en plezierige ervaring met het aankopen van de auto. Geeft recht toe recht info en een goede deal. Tot over 8 jaar voor de volgende aankoop.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Super bedankt voor de goede service!

Ik kom al jaren bij deze Kia dealer voor onderhoud van m'n Kia. Nu had ik een vrij unieke klacht over de auto, maar werd direct serieus genomen door Zakaria, die een traject is gestart om het probleem op te lossen. Tijdens het traject heeft hij me ook heel prettig proactief op de hoogte gehouden en inmiddels rijd ik weer tevreden rond in m'n gerepareerde auto! Ik wil Zakaria en z'n collega's dan ook hartelijk bedanken voor de goede zorgen!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Heel goed om te horen! :) Houden zo!

Vaneman is een betrouwbare autodealer

Vaneman staat voor: - Service - Deskundigheid - Kwaliteit

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Dank, Edwin! Mooie review!

Geweldige afhandeling na schade

Ik had schade gereden met mijn Alfa. Gemeld bij Vaneman, vrijwel direct een nette, scherpe offerte! Herstelwerkzaamheden zijn keurig netjes uitgevoerd, receptionist is nog meegelopen om het herstelwerk te laten zien en ik ging weer happy de weg op! Thanks Vaneman.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Goed om te horen, Martijn! Dank voor de review!

Het verliep niet helemaal volgens plan, maar is uiteindelijk goed gekomen.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Gelukkig maar! We hopen dat de auto helemaal naar wens is!

Zeer slechte service, jagen je alleen maar op kosten en nemen geen verantwoordelijkheid!

Auto na jaarlijkse controle, blue-mi kapot. Vorig jaar ook al, maar toen kon het gereset worden! Nu moet ik honderden euro’s neertellen. Klacht reageren ze amper op. Zeggen terug te bellen en doen het niet. Je krijgt het bekende kastje-naar-de muur verhaal. Nemen geen enkele verantwoordelijkheid!!! Gisteren voor sterretje gegaan. Was nog te maken, maar pas over 2(!!!) weken!!! Weer een lul verhaal om onder eventuele verantwoordelijkheid uit te komen “als tijdens de reparatie het een barst wordt, dan is dat niet onze schuld”. Dag later is de ster een barst geworden en dit had voorkomen kunnen worden!! Altijd dezelfde man die met een lul verhaal komt!!! Ook laten ze je betalen voor de leen auto!! Ik ken genoeg bedrijven die dit niet doen! Service is zwaar achteruit gegaan!! Ik raad dit bedrijf niet meer aan!!!!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Keurig nette auto bedrijf

Goed ontvangen,de auto stond klaar voor de proef rit,andere auto goed in geruild. Goede service en via de telefoon goed be rijkbaar.

Een dikke 10!

Een fijne en ongedwongen benadering van de verkopen. Geen "agressieve", je tot aankoop dwingende verkoper. Alles piekfijn uitgelegd en besproken. Dik tevreden over het gehele traject en zal zeker Vaneman aanbevelen om daar in ieder geval te geen kijken als mijn kennissen van plan zijn een andere auto te willen kopen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goed geholpen door Martin. Heel aardig en staat altijd voor je klaar met vragen via mail, app of telefonisch!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Houdt deze service vol! Top gedaan

Top geholpen door Martin Verduijn (en collega's maar Martin in het bijzonder. Goeie gozert, top verkoper)

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Ik rij al jaren Alfa Romeo, en een goede dealer is goud waard. De ontvangst door de heer Norbert Hattink was heel erg gezellig en vriendelijk en ik voelde mij direct thuis bij de firma Vaneman. Vele jaren was ik met mijn Alfa's bij de firma Maasland in Voorburg. Ook een topper! En dan de aflevering met roze strik ! Geweldig ! De foto's die de heer Hattink gemaakt heeft, zijn het hele bedrijf( waar ik werk) rondgegaan! Bedankt voor de goede service !

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Vriendelijke verkoper, koffie in overvloed, Er wordt de tijd genomen Wel een slechte behandeling door Kia lease

Prima geregeld

Ik heb er een jong gebruikte alfa gekocht, heb een afspraak gemaakt en ben er netjes ontvangen met een bakje koffie, proefrit gemaakt en auto gekocht de verkoper heeft er wel verstand van. Voor de rest bij aflevering nog wat uitleg gehad. Gewoonweg Top geregeld

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Top, Patrick! Geniet van die dikke Alfa! :)

Helemaal prima

Allee is naar tevredenheid verlopen

Goed om te horen, Ronny!

uitstekend

tot mijn verrassing heeft de verkoper< ramon > mij bij het uitkiezen van een auto perfect geholpen. Ondanks dat ik mijn keuze had gemaakt voor de Kia Niro via mijn huidige private leasemaatschappij te gaan leasen is de verleende service uitstekend gebleven. Hierdoor was de mijn keuze voor de dealer dan ook vrij gemakkelijk en is Alphabet hierin meegegeaan. Bij de aflevering was Ramon helaas afwezig, maar werd deze uitstekend vervangen door een collega. Deze nam zeer uitgebreid de tijd om alles van de auto uit te leggen. mijn dank is groot.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Heel goed om te lezen! Veel rijplezier in die mooie Niro gewenst :)

verrassend

Een feestje met lekker en figuurlijk een grote strik eromheen

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Geweldig om te horen, Paula! Dank voor de mooie review en geniet van je Fiat! :)

Supergoede ervaring!

Probleempje met de auto, ik kon gelijk langsrijden. Er werd een monteur bijgeroepen, die meteen met me meeliep om naar de auto te kijken. Wat een vakkundige mensen! Complete uitleg gekregen over het ontstaan van het probleem en het was gelukkig makkelijk op te lossen. Met een half uurtje kon ik de weg weer op (en dat terwijl ze het volgens mij druk genoeg hadden). Rekening? Nee hoor, service. Topdealer!

Dank, Gert!

Prutsers eersteklas, typische autoverkopers

Deze mensen snappen het niet. Nemen geen verantwoordelijkheid als bedrijf als twee medewerkers en een potje van maken. Niet dienstverlenend. Toezeggingen doen en die niet nakomen. Klant op kosten jagen. Deze typische auto verkopers zijn ongemanierd en onopgevoed zonder fatsoen. Vandaar dat ze vast een klasse lager zijn gaan verkopen in Amsterdam en fiat hebben ingeruild voor KIA. Succes mannen wij komen in ieder geval niet meer terug!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Ik ben niet tevreden met verkoper

Hij deed wat hij wil, Niet wat ik wilde. Volgende auto niet Kia wel andere merk.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: N.v.t.

Goede service, goede aandacht voor klant.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Hartelijk dank, Ferry! Mooie review!

Zeer klantvriendelijk autobedrijf

Ik vind het een zeer klantvriendelijk en vakkundig autobedrijf ! Er werd ook echt de tijd voor ons genomen . Proefrit maken geen probleem !! En ik vond de verkoper die ons geholpen heeft echt top !!!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Tof, Sjaan! Hartelijk dank voor de mooie review!

Goede aflevering van goede Giulia

Martin heeft goed zijn best gedaan; ik ben nu klant bij jullie ipv. bij Van Mossel. Aflevering etc. ging prima. Ik heb nog even contact gehad met Paul Vaarkamp, omdat er de eerste 100 km een brandlucht waarneembaar was. Wordt al minder. Jullie hadden een 10 gekregen als het kenteken met een H was begonnen, van Hazejager. Maar jullie kwamen op het laast pas op het goede idee om de auto op 3 januari te gegistreren. (Mijn garantie staat op dus op 17 December). Ga zo even die Mopar Service installeren. Ben benieuwd.