Super service zelfs voor een niet klant!

Ik was al 1,5 maand onderweg om de U Connect Services van mijn 500 C E geactiveerd te krijgen. De auto werd door een ex Opel garage verkocht die mij pas na koop berichtte dat dit een Duitse import was. Enfin Fiat medewerkers en helpdesk Milaan etc konden dit niet regelen...Edwin Bakker deed dit in een paar uur!! Echt super blij mee hab de moed al opgegeven.

• Reden bezoek: N.v.t.

Goede en plezierige service.

Geholpen door Stefan van der Graaf goede en plezierige verkoper ,verstand van auto's wat ik zeer belangrijk vind in de aankoop van een auto.

Top zaak

Wij hadden een auto op internet gevonden op de site van auto Winkel, mooie foto’s en eerlijke tekst , na contact te hebben gehad met Stefan van Der Graaf , super attente verkoper , hadden we een heel goed gevoel over auto winkel, en hebben deze auto ongezien gekocht, we wonen namelijk in de Achterhoek, dus niet naast de deur , op de dag van aflevering stond hij netjes gepoetst en volle tank , onder een doek , in een woord volle lof voor Stefan en Auto Winkel, we zijn blij met de auto!! Ook nog mooie bos bloemen!!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Je wordt blij van de aandacht die je ze geven

Ben aantal keren terug geweest voor kleine dingen maar Marco blijft correct en vriendelijk. En hij lost het direct op. Ben blij met de goede aandacht, Marijke

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Top service!

Klantvriendelijk, deskundig en snel geholpen. Top service! Kan niets negatiefs melden.

Goed dienst geleverd

Met probleem naar hen toe geweest. Daarvoor naar een andere geweest. De laatste heeft twee keer olie ververst, maar het probleem niet opgelost. Auto winkel heeft het echt opgelost. Bijna een maand later en sindsdien geen second probleem gehad. De deskundigheid van Marco is opmerkelijk.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

uitstekend

Voor het eerst bij autowinkel Waddinxveen geweest en ook direct een auto gekocht. Erg prettig geholpen door Stefan niet opdringerig goede uitleg. Verder fijn zaken gedaan en na een aantal dagen na ingebruikname van de auto gebeld of er nog vragen waren of opmerkingen. Top. Dit zijn zaken waarom ik na 20 jaar ben overgestapt van Opel naar in dit geval Jeep. Service vindt ik erg belangrijk.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Mooie showroom. Aardige en deskundige medewerkers. Ik ben goed geholpen.

9.5

Ontspannen sfeer. Niet opdringerig. Zonder problemen een proefrit mogen maken. Auto was volgens afspraak klaar. Ik werd een paar dagen later gebeld of er nog vragen waren en of de auto bevalt.

GEWELDIG

Eigenlijk kwam ik met een onredelijke vraag binnen.. Zo snel mogen een (mijn eerste) nieuwe auto! Maar wauw.. Wat een service en vriendelijkheid! Vanaf het moment dat ik binnen liep had ik al een goed gevoel. Ik heb mijn mini droom koets gevonden hoor! En in een weekje stond hij klaar om opgehaald te worden.. Alsof het allemaal zo heeft moeten zijn :) Edwin Bakker, je bent geweldig! Groet, Kaylee

geweldig

In december 2021 een fiat 500X gekocht. De service ter plekke door Thomas van Elleswijk geweldig. Erg attent dat hij na een week nogmaals belde of alles goed ging met de auto en of we er blij mee zijn.

Goed geholpen.

Edwin heeft mij goed geholpen. Ik moest best wel lang wachten op mijn auto door de corona situatie. Edwin hield mij in de tussentijd op de hoogte.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Vriendelijk, vlot en behulpzaam bij elke vraag

Bij de aankoop van een fiat 500C autowinkel betrokken. Juiste informatie verkregen bij elke vraag. Prima bevallen.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Aangenaam en prettige zaak wat voldoet aan mijn verwachtingen.

Prettige omgeving, aangename service en prettige sfeer om tot aankoop van een andere auto over te gaan wat is gelukt.

Fantastisch..!!

Een aantal weken geleden heb ik mijn eerste eigen autootje op kunnen halen. In mei ben ik gaan kijken in de showroom, hier werd ik super vriendelijk geholpen en kreeg ik passend advies. Door Corona moesten we langer wachten dan normaal. Wel kreeg ik vaak updates hoe het was met de auto en wat het probleem was. Toen ik de auto kon ophalen werd er echt een speciaal momentje van gemaakt. Omdat we langer moesten wachten kreeg ik nog een cadeautje erbij. Al met al ben ik super fijn geholpen, echt een aanrader!

Snelle en duidelijke afhandeling

Vriendelijke verkoper en een goede en duidelijke uitleg en afhandeling.

Fantastich

Vanmorgen in garage geweest om sier stuk op mijn uitlaat te plaatsen.(fiat panda) Ging een beetje moeilijk maar met mee denken van Marko en Monteur een pracht van een oplossing gevonden. Ik ben er heel blij mee. Top garage

• Reden bezoek: Andere reden

Super goed geholpen

Ben goed geholpen niet overdreven daar hou ik van

behulpzaam,meedenkend,pro actief

we hadden al een idee wat betreft de auto die we wilden hebben en in welke prijsklasse hij mocht vallen en de heren bij autowinkel Waddinxveen hebben ons goed geholpen en er voor gezorgd dat we binnen no time onze auto in ontvangst konden nemen.

Goede serviceverlening staat hoog in het vaandel van AutoWinkel Waddinxveen

Hartelijke ontvangst door vriendelijk en vakkundig personeel. Nu voor een tweede keer een auto bij AutoWinkel Waddinxveen aangeschaft omdat wij altijd op een goede service kunnen rekenen.

Top service! Dank Edwin!

Top service! Dank Edwin!

Super goede fantastische service

Ik ben zeer goed geholpen door Edwin Bakker bij wie ik mijn Fiat 500c heb besteld. Geen vraag was teveel en kreeg ook zeer snel antwoord op mijn vragen. De service is echt fantastisch en bij ophalen van de auto geen aandacht tekort. Edwin Bakker nam wederom de tijd voor al mijn vragen en na een aantal uren nam hij nog even contact met mij op of alles naar wens was. Echt super service en heb het als zeer fijn ervaren. Meer dan tevreden met mijn nieuwe auto.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Mijn huidige lease contract liep af en ik was op zoek naar een nieuwe lease auto! Heel fijn contact gehad met Edwin over een nieuwe auto over de mail en telefoon in coronatijd! Geeft een eerlijke prijs aangezien ik offertes heb vergeleken en denkt goed mee over mogelijkheden! Heel blij met mijn nieuwe auto en dus ook zeker een aanrader om met Edwin in gesprek te gaan!

Zeer goed.

Alles heel netjes en goed verlopen. Heel blij met de auto! Zelfs een mooie bos bloemen bij de auto gekregen.

Echte Fiat specialist

Na diverse aanbieders vergeleken te hebben kwam ik er niet meer uit. Na Leaseauto.nl gesproken te hebben ging er een wereld voor mij open. Zij konden precies de verschillen in de aanbiedingen aangeven. Door Reinoud van Leaseauto.nl kwam ik bij Autowinkel terecht. Super vriendelijk geholpen door Edwin. Hee heeft heel veel kennis van Fiat. Top!

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek: N.v.t.

Over Autowinkel Waddinxveen

Fiat, Alfa Romeo, Jeep en Abarth zijn de merken waar ons hart sneller van gaat kloppen bij AutoWinkel. Wij zijn de officiële Fiat, Alfa Romeo, Jeep en Abarth dealer van Gouda / Waddinxveen, Alphen aan den Rijn en Woerden. Voor stijlvolle auto’s, de beste service en Italiaanse gastvrijheid bent je bij ons aan het juiste adres. Wij vertegenwoordigen niet alleen Italiaanse merken, we dragen ze ook uit. In onze vestigingen ben je echt even in Italië.