Zeer behulpzaam en deskundig

Vriendelijk welkom, alle tijd om auto rustig te bekijken, was al klaar gezet voor proefrit.

Positief ondanks corona

Mijn algehele ervaring is ondanks corona positief. Echter zijn er wel zaken die beter kunnen. Zo hebben wij diverse keren contact op moeten nemen om naar de status van de auto te vragen. Wij hadden wat meer acties vwb contact opnemen van u verwacht zeker na het vertrek van dhr Bart Smits. Maar het vervolg was nadat het contact weer op gang was gekomen gewoon goed evenals de aflevering van de auto.

prima !

enthousiaste en vriendelijke medewerkers !

Vriendelijk, professioneel .

De verkoper is erg vriendelijk en hij denkt ook mee , waardoor wij onverwacht goedkoper uit waren .

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Duidelijk. Snel. Goed. En gewoonweg buitengewoon vriendelijk en meedenkend.

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Super fijn en goed geholpen!

Zeer goed en professioneel geholpen, maar toch met een persoonlijke benadering. Erg goede ervaring!

Geweldig!!

Top service! Goed geholpen door Ronald! Niks was te veel. Absoluut een aanrader als je een auto zou willen. Klantvriendelijkheid is zeker aanwezig.

• Reden bezoek: N.v.t.

Goed geregeld!

Alles was goed geregeld.

• Reden bezoek: Aflevering occasion

Super!

Klantvriendelijk, persoonlijke aandacht en goede service.

• Reden bezoek: Aflevering nieuwe auto

Telefonische afspraak gemaakt voor proefrit, bij aankomst stond de auto klaar, duidelijk uitleg. Na ons ritje koffie en een fijn gesprek waarna we tot koop over zijn gegaan. Direct een afspraak gemaakt voor de aflevering daar het om een gebruikte auto ging. Prima geregeld!

Klantgericht,vriendelijk,behulpzaam en oplossingsgericht

Fijn

• Reden bezoek: Andere reden

Uitstekende ervaring bij de inruil en aankoop van onze auto

Zeer prettig en vriendelijk geholpen door Ronald. Snel en makkelijk geregeld. We zijn zeer blij met onze auto. Top!

“Prettige ervaring”

Mijn ervaring met Autohuis Waddinxveen bij het kopen van een occasion is heel goed. Ik voelde me gewaardeerd als klant en het contact met de verkoper was heel prettig en informeel, tegelijkertijd duidelijk en correct.

• Service N.v.t.

Top Service

De hele ervaring was uitstekend! We werden heel vriendelijk ontvangen en Ronald deed absoluut niet opdringerig maar stond wel klaar voor welke vraag dan ook. Dit heeft ervoor gezorgd dat wij in 1 bezoek de auto ook daadwerkelijk hebben gekocht. Levering was ook perfect, alle afspraken zijn nagekomen en nog meer aangezien er onvolkomenheden naar boven kwamen die toch zijn verholpen zonder enige kosten.

Super fijn!

Ik werd geholpen door Bart Smit en vond hem een super fijne verkoper. Neemt de tijd en is super vriendelijk.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Van ontvangst bij testrit tot aflevering voertuig een super ervaring

Na de auto op internet te hebben gezien na sluitingstijd een proefrit aangevraagd. Binnen 30 minuten kreeg ik reactie van verkoper Ronald Bomas. De volgende dag stond de auto klaar, sleutels werden overhandigd en wij konden een uitgebreide proefrit maken. Na de rit afgerond te hebben een prettig gesprek met Ronald gehad en tot een deal gekomen. De auto zou nog een controle ronden krijgen en de afspraken zijn allemaal netjes nagekomen. Bij een volgende aankoop kom ik hier zeer zeker weer terug.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Prijs is goed Winkel doet kil aan

Prijs Kwaliteit is goed, personeel is vriendelijk. Inruil prijs valt tegen waarschijnlijk komt dit doordat de verkoopprijs laag is. Aflevering verliep goed met een mooie bos bloemen werd de auto afgeleverd. Als er een nieuwe Hybride Jeep uitkomt mogen ze ons zeker bellen

Prima geholpen door tim

Netjes geholpen

Heb een mooie bus bij jullie gekocht. Goed geholpen.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Deskundig en vriendelijk en niet beleend.

Alles keurig op tijd geregeld , ook de twee extra's. Duidelijke uitleg.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Erg tevreden met deze autodealer.

Goede ervaring met Autowinkel Waddinxveen. De uitleg was erg goed, niet te lang, niet te kort. Ze belden na een week terug of alles beviel en of er nog vragen waren.

Fijne dealer

Top service van begin tot einde

netjes en snel geholpen

netjes en snel geholpen

Ongekende service

Too

Positieve ervaring. Zeer klantvriendelijke

Over Autowinkel Waddinxveen

Fiat, Alfa Romeo, Jeep en Abarth zijn de merken waar ons hart sneller van gaat kloppen bij AutoWinkel. Wij zijn de officiële Fiat, Alfa Romeo, Jeep en Abarth dealer van Gouda / Waddinxveen, Alphen aan den Rijn en Woerden. Voor stijlvolle auto’s, de beste service en Italiaanse gastvrijheid bent je bij ons aan het juiste adres. Wij vertegenwoordigen niet alleen Italiaanse merken, we dragen ze ook uit. In onze vestigingen ben je echt even in Italië.