Bijzonder competent en prettig geholpen. Gesprek gehad met betrekking tot aanschaf van een auto bij Tenback en inruil van mijn oude. Niet alleen de koffie is er uitstekend, het onthaal en de service is zeker net zo warm. Complimenten en dank!

Onlangs een prachtige, jong gebruikte SRT8 gekocht, met de meeste service bedient! Auto is perfect klaargemaakt! Je voelt je welkom en thuis bij Tenback. Mijn vrouw (auto komt -nog- niet van Tenback, had een lekke band, om 17:50 in de namiddag, werd terstond geholpen, wat een service, fijn dat er nog zulke bedrijven zijn. Tenback kunnen wij van harte aanbevelen.

Met de aanschaf van mijn gebruikte auto, is een zeer goede service verleent. Ze hebben er hele lekker koffie!!! :)

Reeds tweede gebruikte auto bij hen gekocht ! Tot volle tevredenheid. Ook voor onderhoud kom ik graag bij tenback.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Heel fijn bedrijf om zaken mee te doen. Het bedrijf is netjes en correct. Ze zijn erg klantvriendelijk.

Gemaakte afspraken komen goed na en zeer deskundig

Goede service: ik werd deskundig, vriendelijk en direct geholpen bij problemen met mijn auto.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

SLECHT! Ze houden zich niet aan de afspraken.

Beste Johan, jammer dat je zo reageert. Want naar ons idee, hebben wij er alles aan gedaan om jou juist te informeren. Wij hadden de afspraak met jou om 10.00 uur 's ochtends voor de bezichtiging. Daarbij ook al aan jou aangegeven dat er veel animo was voor deze auto. Echter om 13.00 uur bel je ons op, met de melding dat je op dat moment zou vertrekken en om 15.00 uur bij ons zou zijn. Door de eerdere afspraak konden wij de reservering, de auto vast houden tot 10.00 uur, niet in stand houden. Nogmaals heel spijtig, maar wij zijn er nog steeds van overtuigd, dat wij hierin correct gehandeld hebben naar jou.

Kreeg snelle reactie op mijn vraag mbt inruilwaarde.