Absoluut top!

Vriendelijk, competent, kwaliteit en ja, ook gezellig! Wanneer je ook komt altijd en overal staat Tenback voor je klaar. Top! Zo hoort het te zijn.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Vankundig bedrijf , dat weet wat klantvriendlijkheid betekend

Ik rijd graag 60 km. om in mijn oude woonplaats Doetinchem bij dit bedrijf mijn auto te laten repareren . Altijd meedenken ,vakkundig ,klantvriendelijk en vaak zelfs wat extra's waaruit hun liefde voor het vak blijkt .

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Gastvrije en altijd hartelijke ontvangst door oprechte autoliefhebbers

Sinds een jaar of 6 ben ik nu klant bij dit prachtige bedrijf en koop ik hier alle auto’s en bedrijfsbladen. Guido en Marco (tweelingbroers) zijn eigenaar en met hun team leveren ze telkens een topprestatie. Enorm flexibel en behulpzaam. Afgelopen jaar stond een van onze bussen vast en stonden Guido en Jelle me te helpen om deze weer uit te graven om vervolgens de bus mee te nemen en er direct de winterbanden op te leggen. Ook hun kijk op auto’s: “eerst de motor kiezen met genoeg pk’s en dan pas de rest” bevalt mij erg goed. Een auto met veel vermogen verveelt gewoon minder snel is gewoon waar. Oprechte en hartelijke autoliefhebbers en een echte aanrader!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

zeer goed

Na vorig jaar een Jeep Patriot bij TENBACK gekocht te hebben was het tijd voor een nieuwe apk in mijn woonplaats Purmerend. Daar hadden zij een mankement gevonden waardoor de auto afgekeurd zou worden. Mijn vraag was natuurlijk hoe lang was dit al zo? Ik heb dit voorgelegd aan Jelle en Bas,en ik mocht met de Jeep naar Doetinchem komen en daar is de auto keurig gerepareerd en APK goedgekeurd. Ondertussen kreeg ik keurig een leenauto mee. ik moet zeggen dat dit keurig afgehandeld is,complimenten. En zoals Jelle tegen mij zei. Mensen bellen alleen als er iets niet goed is ,maar ik bel niet maar schrijf wel dat dit bedrijf goed is en een goede service levert. groet Marcel

Super service

Auto altijd gewassen terug👍

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Uitstekend aanbod, uiterst vriendelijk en nu ook RAM dealer!

Eindelijk kan ik in de buurt terecht voor een goed advies en aankoop van een Dodge RAM! Geheel in de lijn met de visie van Tenback, leveren ze nu ook alles omtrent RAM. Ik ben er erg blij mee. Jelle heeft me onlangs uitstekend geholpen en binnenkort kom ik langs om over een nieuwe RAM te praten.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Ik heb mijn auto in het onderhoud bij dit bedrijf. Ik kan niet anders zeggen dat zij dit gewoon erg goed doen! EN als extra bonus is de auto na elk bezoekje gewassen :-).

Wederom geweldig! Buiten het positieve van een eerdere recensie móet ik Tenback gewoon weer loven. Van te voren afspraken gemaakt omtrent de beurt, desalniettemin weer zonder moeite geweldige extra service verleend. Top! Hartelijke groet, Pascal, Doetinchem

De goede eerste kennismaking werd met de aanschaf van de Scénic voortgezet: lekkere koffie, een prachtig gepoetste auto en de winterbanden keurig zodanig in de auto geplaatst dat er geen beschadiging kon optreden. Zelfs was de auto volledig afgetankt!

We kwamen om een mooie Scénic te bekijken, hebben hem na een proefrit ook aangeschaft. Maar het was bijzonder om te ontdekken, dat onze eigen auto na de proefrit gewassen op ons stond te wachten! Dat is pas service!

Je zou het bijna niet verwachten als je het doorsnee aanbod van deze Jeep dealer bekijkt, maar wij hebben een Smart Fortwo in Limited Three Edition hier gekocht. Klein autootje maar toch weer iets bijzonders. Daar zijn ze goed in bij Tenback. Al heel veel jaren het adres voor onze privé auto.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Tijdens onderhoud en APK aan de auto moest ik die dag weg. Ik kreeg gratis een van de bedrijfsauto\'s mee, natuurlijk moest ik wel de auto voorzien van diesel na afloop dat moge duidelijk zijn. Super service!!

Na maanden van ,,rondkijken,,bij dit bedrijf uitgekomen.(225Km van thuis)Verademing over de behandeling bij dit bedrijf! After Sale is dik in orde! Eventuele problemen worden meteen netjes opgelost.Van harte aanbevolen.

Half december hebben wij na prettige onderhandelingen met dhr. Klomps onze auto opgehaald. ( Chrysler Grand Voyager ). Na een week gereden te hebben bleek er een scheurtje te zitten in het T stuk van het koelingssysteem. Die begon te spuiten op eerste Kerstdag, `S avonds om 22:00, balen natuurlijk. Voor de zekerheid dacht ik laat ik Tenback informeren per e-mail. Binnen een uur reactie terug van Dhr. Klomps. Hij baalde ook verschrikkelijk en adviseerde in eerste instantie even BOVAG pech hulp te bellen, wat binnen onze garantie viel. 2e Kerstdag `s ochtens opnieuw contact met Tenback en BOVAG voor 11 uur de auto opgehaald en een vervangende auto voor de deur. Binnen 2 werkdagen hadden we onze eigen auto weer voor de deur met een doos appelflappen. Er is tussendoor perfect contact/overleg geweest met Dhr. Klomps die alles wat hij tijdens de verkoopgesprekken beloofd heeft ook waargemaakt heeft. Super aardige man, zeer betrouwbaar en doet wat hij zegt. Behandeld de klant zoals hij zelf behandeld wil worden. Dat is tegenwoordig helaas niet meer vanzelfsprekend. Ondanks de afstand van woonplaats en dealer is alles echt top geregeld en we hebben nog een jaar garantie te gaan welke we hopen niet te hoeven gebruiken. Desondanks hebben we er 200 procent vertrouwen in dat als er weer iets zou zijn dat het weer op deze manier word opgelost. Top bedrijf, Top verkoper. Mocht het zover zijn ga ik zeker kijken ondanks de afstand om nog een auto aan te schaffen. Fam . Visser Rijsdijk / Ridderkerk

Hier een 2-tal keren een auto gekocht.. Voor de laatste keer was het niet eens het \'eigen\' huismerk! Wilde een Citroen C4 Picasso, en dat was geen enkel probleem.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Zoals dit bedrijf zegt: Het gemak vindt U bij Ten Back Altijd correct / afspraak duidelijk na komen + lekkere koffie

Ik ben door een storing in mijn Dodge ram van in contact gekomen met TenBack. Uitermate vriendelijke en deskundig ogende mensen, welke op dat moment geen storing konden uitlezen. eenmaal \'s-avonds na sluitingstijd weer onderweg deed de storing zich opnieuw voor, waarbij de Dodge ter plekke langs de snelweg uitgelezen kon worden. binnen een dag was de reparatie verricht en heb ik er een vaste garage aan overgehouden die mijn bedrijfsauto in topconditie houden. onlangs heb ik mijn trouwe Dodge Ram Van ingeruild voor een nieuwere Chrysler Grand Voyager. uiteraard zien ze mij over pak hem beet 20.000 kilometer terug voor een onderhoud.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Geweldig fijn bedrijf om klant te zijn. Van tevoren duidelijke afspraken, uitstekende service! Top bedrijf!

Good old fashioned doing business! Hier wordt je nog gehoord als klant en beter nog... er wordt EERLIJK met je meegedacht! Je kunt het zo mooi maken als je wil, maar uiteindelijk wil je wel het eerlijke verhaal horen en dat kreeg ik te horen bij Tenback. Bijzonder bedrijf wat ik zeker zal aanbevelen bij mijn vrinden!

Het eerste bedrijf waar ze je van te voren vertellen wat je als klant moet doen om een gebruikte auto te kopen. Letterlijk loopt u er maar 3x omheen, we zetten hem voor u op de brug en neem iemand met verstand van zaken mee om ( dit omdat ik aangaf er te weinig verstand van te hebben ) de juiste beoordeling te maken. De auto had een keer spatbord schade gehad, ook dit werd netjes en dus van te voren verteld, maar de verkoper zei erbij kijkt u maar goed daar kunt u niets meer van zien en inderdaad ook toen mijn zwager die er verstand van heeft meeging beaamde hij dit. Ik vertel dit omdat ik al veel auto\'s in het verleden gekocht heb maar nog nooit heb meegemaakt dat een autoverkoper me voor de verkoop nou eens eerlijk het verhaal verteld om zoals hij zei gewoon duidelijk en eerlijk de auto te omschrijven zodat we na afloop geen discussie hebben. Ik heb de auto gekocht en hij is er in onderhoud naar volle tevredenheid, chapeau

Ik wil het niet mooier maken dan het is, maar bij Tenback zijn ze gewoon zo duidelijk en helder dat je van tevoren gewoon precies weet waar je aan toe bent. Nou was in mijn geval, achteraf iets niet helemaal in orde, maar dat werd zonder problemen (onder de noemer Service) opgelost. Heerlijk bedrijf, waar ik inmiddels al jarenlang met veel plezier koop en mijn service laat verrichten.

Nu ook mijn bedrijfsauto (niet gekocht bij Tenback) in onderhoud gegeven bij Tenback. Alles transparant, van de prijsopgaaf tot de werkplaats. Gelegenheid om zelf de werkzaamheden te bekijken, werd ter plekke uitgelegd door de monteur, top! Geen onzinverhalen, duidelijk en goed. Voertuig stond gewassen (service) te wachten. Ook voor het onderhoud ben ik nu om. (En die cappuccino is inderdaad lekker).