Zeer klantvriendelijk en goede service!

• Reden bezoek APK / Onderhoud

De apk verliep soepel. Snel en kundig geholpen door monteur Wouter Stegeman.

• Reden bezoek APK / Onderhoud

Fijne medewerkers Denken mee Goede service Komen afspraken na. Dat heel fijn is.

• Reden bezoek Aanschaf auto

Vriendelijk geholpen bij de aflevering door Verkoper Bram.

• Reden bezoek Aanschaf auto

Duidelijke service en professioneel

In goed overleg werd alleen het benodigde onderhoud uitgevoerd. Met prijsindicatie vooraf

Prima geholpen

Mijn camperbus voor onderhoud en apk weg gebracht. Voor €12,50 vervangend vervoer stond klaar volgens afspraak. Ook de bus weer heerlijk klaargemaakt voor een mooi seizoen camperen!

• Reden bezoek APK / Onderhoud

Stipte afhandeling van grote beurt en apk

• Reden bezoek APK / Onderhoud

Vriendelijk medewerkers die afspraken na komen. Men levert net dat extra service zoals klokje op tijd zetten en een nieuwe sleutel hanger. Zonder dat je erom gevraagd hebt. Zeer klantvriendelijk.

• Reden bezoek APK / Onderhoud

Aandacht voor de klant en oplossingsgericht

Fijne garage, zeer gemoedelijk

• Reden bezoek APK / Onderhoud

Wanneer een lamp blijft hangen onder een auto dan ga je twijfelen

Lamp hing onder auto na reparatie. Gebeld daarover maar werd niet aan monteur doorgegeven intern. Moesten nog een keer bellen daarover.

• Reden bezoek APK / Onderhoud

Geachte heer Profijt, Zeer vervelend om te lezen. En allereerst namens mij de excusses. Dat er een lamp onder de auto hing na reparatie (hoogstwaarschijnlijk een magnetische led looplamp op baterijen) is zeker geen goede zaak. Echter waar gewerkt wordt vallen (soms) spaanders en zal de desbetreffende monteur hierop gewezen moeten worden. Kwalijker vind ik de reactie van de persoon welke u telefonisch te woord heeft gestaan. Vandaag is het zondag, maar morgen zal ik het hier intern met de betrokkenen bespreken en kom ik er bij u op terug. Met vriendelijke groet, Ewald Aaltink ----------------- Vandaag maandag 29 januari heeft u contact gehad met Guido Roelofs onze werkplaatsreceptionist. Blijft natuurlijk staan dat de oplaadbare magneet led looplamp nog onder uw auto zat. Hier nogmaals onze excuses voor aangeboden en begrijpen ook dat dit geen goed gevoel geeft. Daarnaast hebben wij u toegelicht waarom we klanten pas nabellen na 9 uur 's morgens en u daarvoor al terug belde. Gelukkig is uw review ook gebaseerd enkel en alleen op deze ervaring, zoals u zelf aangaf en niet op de jaren ervoor. We zijn dan ook blij dat u wel gewoon klant wilt blijven bij ons bedrijf, waarbij wij ons optimaal blijven inzetten voor u en al onze andere klanten. Met vriendelijke groet, Ewald Aaltink.

Kan niet beter

Erligt altijd een krantje klaar en er is altijd koffie

• Reden bezoek Reparatie

Klasse

Netjes gehandeld

• Reden bezoek Reparatie

Altijd goed, vlot en vakkundig geholpen: betrouwbare garage; niets dan lof!

Altijd goed, vlot en vakkundig geholpen: betrouwbare garage, niets dan lof!

Kan nauwelijks beter

Geen gedoe vooraf of nadien, even een telefoontje en de planning was geregeld, goede planning en helemaal super was de “haal- en brengservice” van Bram.

• Reden bezoek APK / Onderhoud

al jaren een tevreden klant !

je wordt vriendelijk geholpen en er wordt met je meegedacht !

Prima!!

Vertrouwen!

E

Al jaren zeer goed.Prima service en behandeling.q

Top service met persoonlijke aandacht

Al jaren klant en telkens merken we dat er aandacht is voor ons. Fijn gesprek over nieuwe auto en goed advies. Uiteindelijk mooie deal gedaan en auto snel geleverd.

Topbedrijf! Kundig en alle tijd.

Wij zijn heel fijn geholpen bij de afhandeling van onze oude auto, bij de aankoop van onze nieuwe. Het is fijn te merken dat er alle tijd in gestoken wordt en dat mensen goed op de hoogte zijn van 'de hoed en rand'. We voelen ons hier welkom met welke vraag dan ook omtrent onze auto's. Echt super.

Heel fijn geholpen!

Heel fijn geholpen en mijn auto rijdt beter dan ooit!

Jaarbeurt Spacestar

Auto had 40000km beurt nodig, meteen jaarbeurt want 2 jaar oud. Prima verlopen conform afspraak. En kregen bij ophalen nog paar gratis wasbeurten mee. Top van deze fijne en betrouwbare autodealer.

Tot nog toe helemaal tevreden

Prettige contacten en een correcte aflevering van onze (bijna nieuwe) Lynk & Co.

Goede service en klantgerichtheid

Op een snelle en nette manier geholpen

Goede service en kwaliteit. Vriendelijk personeel.

??

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK