Geachte heer Profijt, Zeer vervelend om te lezen. En allereerst namens mij de excusses. Dat er een lamp onder de auto hing na reparatie (hoogstwaarschijnlijk een magnetische led looplamp op baterijen) is zeker geen goede zaak. Echter waar gewerkt wordt vallen (soms) spaanders en zal de desbetreffende monteur hierop gewezen moeten worden. Kwalijker vind ik de reactie van de persoon welke u telefonisch te woord heeft gestaan. Vandaag is het zondag, maar morgen zal ik het hier intern met de betrokkenen bespreken en kom ik er bij u op terug. Met vriendelijke groet, Ewald Aaltink ----------------- Vandaag maandag 29 januari heeft u contact gehad met Guido Roelofs onze werkplaatsreceptionist. Blijft natuurlijk staan dat de oplaadbare magneet led looplamp nog onder uw auto zat. Hier nogmaals onze excuses voor aangeboden en begrijpen ook dat dit geen goed gevoel geeft. Daarnaast hebben wij u toegelicht waarom we klanten pas nabellen na 9 uur 's morgens en u daarvoor al terug belde. Gelukkig is uw review ook gebaseerd enkel en alleen op deze ervaring, zoals u zelf aangaf en niet op de jaren ervoor. We zijn dan ook blij dat u wel gewoon klant wilt blijven bij ons bedrijf, waarbij wij ons optimaal blijven inzetten voor u en al onze andere klanten. Met vriendelijke groet, Ewald Aaltink.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.