Goede service bij apk en kleine beurt.

Transparantie in de kosten en afstemming met de klant over wat echt nodig is en nog kan wachten met vervangen.

Goeie service

• Reden bezoek APK / Onderhoud

Auto gekocht en hierin voorzien van goede adviezen. Jaar termijn paar mankementen gehad en hier goed bij geholpen. Het is een nette klantvriendelijk bedrijf. Aanrader voor auto kopen of onderhoud van auto te laten doen.

Goed geholpen door Bram.

• Reden bezoek Aanschaf auto

Vriendelijk en goede service...

Na het eerste telefoon gesprek, meteen doen wat er is afgesproken....en meer zelfs. Vriendelijk ontvangen en de koop was snel gesloten. Ook bij aflevering, gewoon zeer goed. M.v.G. Martin

• Reden bezoek Aanschaf auto

Altijd prettig contact en overleg

Ook tussen beurten door kan ik altijd binnenlopen en vind gehoor

Prima garage

Prima garage komen afspraken na Goed kwa onderhoud en service Ca 20jaar klant dit zegt genoeg

• Reden bezoek Andere reden

Snelle afhandeling

Alles door gesproken en de auto opgehaald en terug gebracht .

• Reden bezoek APK / Onderhoud

Mijn verwachtingen waren te hoog gegrepen

Begin januari Peugeot e-2008 van 8-2022 gekocht dus vrij nieuw nog. doordat het toen regende gevraagd of er geen schade of beschadigingen waren was het antwoord dat dit niet het geval was. Over marterschade gehad en wat ik er aan zou kunnen doen om dit te vermeiden omdat mijn andere auto dit ook had werd mij van alles uitgelegd om dit te voorkomen maar werd mij niet verteld dat de nieuwe auto ook marterschade had. Bij het ophalen van de auto regende het helaas weer en de auto meegenomen auto staat bij mij onder carport en nadat deze droog was bleek er behoorlijke lakschade op motorkap. Ook ook zag ik toen ik de motorkap omhoog deed dat er behoorlijk door marter de isolatie aangevreten was. Ook miste ik het Peugeot embleem achter, met deze gegevens terug naar de garage geweest waar ze de dingen zouden oplossen dus afspraak gemaakt, auto 3 weken later gebracht nog even doorgenomen wat de te maken dingen waren. ‘s middags auto weer opgehaald maar thuis gekomen bleek dat ze de marterschade maar deels met nieuwe isolatie hadden opgelost en van de andere isolatie hadden ze het aangevreten deel afgesneden de lakschade wel geprobeerd te polijsten maar zit er nog steeds. Ik heb wellicht te hoge verwachtingen gehad. Embleem bleek al sinds aflevering bij hun te liggen deze is terug geplaatst. Volgende keer beter om bij ophalen auto het resultaat met elkaar door te nemen.

• Reden bezoek Reparatie

Geachte heer Hofman, Communicatie en verwachtingen wellicht het meest moeilijke wat er is. Bij een nieuwe auto is dit niet zo complex... het is nieuw dus alles dient ook als nieuw te zijn. Bij een gebruikte is dat anders. Deze is gebruikt, zo ook de uwe 23.844 kilometer gereden en van 2022. Dan zitten er gebruikssporen op, maar goed daar is de prijs dan ook naar. Dan kun je het nog hebben over deze gebruikssporen. Wat wij immers acceptabel vinden, vindt u dat wellicht niet. Hierop kun je besluiten of om de auto niet te kopen of dat we overeenkomen hoe en op welke manier wij dit gaan verhelpen. Daar is het hier mis gegaan. Na de eerste keer hebben wij de auto wederom ingenomen en nog eens kritisch gekeken naar uw gebruikssporen en verholpen / verbeterd zodat ze in onze optiek zeker acceptabel zijn voor een auto van deze prijs en met deze kilometerstand. Wellicht wanneer wij het in eerste instantie zo hadden opgelost, zoals uiteindelijk nu, was het u niet expliciet opgevallen. Nu, nu de focus erop ligt wel. Een leermoment in vele opzichten welke we meenemen voor de toekomst. We vinden het jammer en onze excuses dat wij niet helemaal aan uw verwachtingen kunnen voldoen. Met vriendelijke groet, Auto Aaltink - Mensenwerk in Autoland Ewald Aaltink

Afspraken nakomen.

Zie bovenstaande.

Plezierig en goed.

Ben al klant sedert 2005. Altijd goed geholpen.

Alles perfect, duidelijk, vriendelijke mensen goed gevoel

Alles perfect, duidelijk, vriendelijke mensen goed gevoel

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek APK / Onderhoud

Ik ben hier nu 4 jaar klant tot volle tevredenheid.

Alles prima geregeld

Alle afspraken na gekomen ,wat bij andere firma’s niet altijd het geval is.

• Reden bezoek N.v.t.

Deskundig en vriendelijk

• Reden bezoek Aanschaf auto

Zeer vriendelijk en meedenkend personeel

Het was mijn eerste ervaring met auto Aaltink. Ik ben zeer hartelijk ontvangen en vond dat de medewerkers goed meedachten met mijn wensen.

• Reden bezoek Aanschaf auto

Zoals gewoonlijk goed en professioneel geholpen. Vriendelijk personeel en ook niet onbelangrijk lekkere koffie.

• Reden bezoek APK / Onderhoud

Voel mij er thuis en vertrouwen

Ik kwam jaren geleden binnen voor een auto. Zeer goed dries en altijd heel goed geholpen. Deskundig en vriendelijk

• Reden bezoek APK / Onderhoud

Keurig bedrijf met hele goede service.

Seat Mii aangeschaft bij auto Aaltink. Keurige auto waar we erg blij mee zijn. Ook een auto ingeruild en daar een zeer nette prijs voor gekregen. Ik raad iedereen aan om een auto te kopen bij auto Aaltink. We hebben het als zeer prettig ervaren.

Prettige en goede ervaringen

Altijd ruimte voor op maat gerichte oplossingen.

• Reden bezoek APK / Onderhoud

Snelle en adequate reactie op mijn reactie en voorstel tav aankoop occasion.

Meerdere aanbieders van occasions benadert. Aaltink reageerde snel en naar grote tevredenheid mijnerzijds op mijn vragen.

Snel en netjes geholpen

Met een probleem aan de auto langs gegaan. Zonder afspraak direct geholpen . Auto zelfde dag gerepareerd. Waar vind je nog zulke service.

• Reden bezoek Reparatie

Heel goed en heel direct

Storing auto werd snel gevonden terwijl wegenwacht er 4 uur naar op zoek was en toch niet kon vinden.