okl

ok

Prettige sfeer

Geweldige en klantvriendelijk bedrijf

Ik word altijd geweldig goed geholpen en goed geïnformeerd,

Zeer snel geregeld, zodat ik weer de weg op kon.

Ik had onverwachts een lekke band en via de Fiat service kon ik geholpen worden met een reservewiel eronder zetten. Hierdoor kon ik naar Ruesink rijden en ik werd direct geholpen. Een band hadden ze helaas niet op voorraad, maar ze hebben voor mij direct een afspraak gemaakt voor de vestiging in Doetinchem. Hierdoor kon ik direct weer de weg op.

Persoonlijk contact

Als klant voel ik me gezien. Ze weten mijn naam en stellen zich dienstbaar op.

Zeer vriendelijke mensen. Heldere toelichting, prima leenfiets.

bekwaam (voor zover ik dat kan beoordelen) en betrouwbaar

Positief

Super service

Onze ervaring met Ruesink Zutphen is gewoonweg super. Wij hebben een tweedehands Fiat Panda gekocht en over de verkoop waren wij al zeer tevreden. Echter hadden wij een paar kleine punten die door serviceafdeling bijzonder beleefd en goed zijn verholpen. Wij hebben meerder ervaringen gehad met de zgn. premium klasse, zoals Mercedes, BMW en Audi, maar de service die wij nu hebben mogen ervaren is uitmuntend. Wij komen uit Scheveningen en i.v.m. de afstand denken ze mee en komen met een oplossing. Indien wij een nieuwe auto aanschaffen gaan we zeker naar Ruesink, ondanks de afstand. Met dank vriendelijke groet aan de verkoop, service en monteurs, Debbie & Nico Scheveningen

zeer tevreden

Al jarenlang zijn wij zeer tevreden klanten

vriendelijk en duidelijk bij apk/onderhoudsbeurt.

goede info over verwachte werkzaamheden. gemaakte afspraken goed nagekomen.

uitstekend

Altijd vriendelijk en service gericht.

Prima service op korte termijn

Als gevolg van defect, zowat direct geholpen.

Heel goed

Altijd goed en zeer klantvriendelijk

Vriendelijk personeel, snelle correcte afhandeling g

Ben met een tevreden gevoel weer met mijn auto weggereden 🚗😀

zeer goed, zeer tevreden

altijd prettig en bekwaam geholpen . Aardige mensen , vaklui.

Prettig en vriendelijk geholpen

Ik werd snel geholpen, ze wisten gelijk waar ik voor kwam, kreeg een nette leenauto mee en over reparaties werd telefonisch overlegd

Positief

Positief en meedenkend.

Persoonlijke aandacht en de tijd daarvoor.

Door het advies van uw medewerker/ster kwamen wij tot een snel besluit bij de aanschaf van onze occasion. Wij gingen naar binnen voor informatie over een auto met hogere instap dan onze fiat punto. Kregen ruim de tijd en advies welke auto's een hogere instap hadden, diezelfde middag besloten wij voor de C3 pure tech 82 shine te gaan en hebben daar geen moment spijt van gehad. De fiat punto is naar onze zoon en zijn vrouw overgegaan en zo in de familie gebleven. P.S. excuses voor de vertraging van het invullen van dit formulier.

Goeede ervaring/ klantvriendelijk

De werkzaamheden die ik heb laten uitvoeren zijn naar tevredenheid uitgevoerd. De werkplaats chef was klantvriendelijk en heeft het naar tevredenheid begeleid . En binnen de raming afgewerkt .

Planning kan veel beter.

Afspraak ruim op tijd gemaakt voor schadeherstel en kleine beurt. Hebben de wagen op maandagochtend vroeg. Dan op vrijdagmiddag de kleine beurt niet gedaan.

Zoals altijd goed

zie onderstaande beoordelingen..zeer positief

onderstaande beoordelingen wijzen al uit dat ik een heel tevreden klant ben.Ik wordt altijd correct en vriendelijk geholpen en er wordt goed uitleg gegeven wat heel belangrijk is als je er zelf nauwelijks verstand van hebt. Ik ga al jaren met vertrouwen naar automobielbedrijf Ruesink in Zutphen

Vriendelijke ontvangst en goede leenfiets

Goede service en staan altijd klaar bij noodzakelijke reparaties van de auto

Uitstekende service en zeer klantvriendelijk! De afgelopen jaren ben ik meerdere malen klant geweest bij Ruesink Zutphen en ik word altijd uitstekend geholpen!

Over Ruesink

Al 50 jaar een autobegrip in het oosten van Nederland. Welkom bij Autobedrijf Ruesink, uw Citroën, Fiat en DS Dealer met vestigingen in Ruurlo, Enschede, Doetinchem en Zutphen. Al 50 jaar is “Onze naam uw garantie” Wilt u graag weten wat wij voor ú kunnen betekenen? Kies hierboven uw favoriete merk en bekijk al onze diensten bij het betreffende merk. Wij zien u graag in één van onze vestigingen!