• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

vriendelijk en duidelijk bij apk/onderhoudsbeurt.

goede info over verwachte werkzaamheden. gemaakte afspraken goed nagekomen.

uitstekend

Altijd vriendelijk en service gericht.

• Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden? N.v.t.
  • Bent u naar tevredenheid op de hoogte gehouden van evt. bijkomende werkzaamheden? N.v.t.
  • Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Prima service op korte termijn

Als gevolg van defect, zowat direct geholpen.

Heel goed

Altijd goed en zeer klantvriendelijk

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Vriendelijk personeel, snelle correcte afhandeling g

Ben met een tevreden gevoel weer met mijn auto weggereden 🚗😀

• Bent u tevreden over onze telefoniste(s)? N.v.t.
  • Bent u tevreden over de werknemer die uw afspraak heeft ingepland? N.v.t.

zeer goed, zeer tevreden

altijd prettig en bekwaam geholpen . Aardige mensen , vaklui.

Prettig en vriendelijk geholpen

Ik werd snel geholpen, ze wisten gelijk waar ik voor kwam, kreeg een nette leenauto mee en over reparaties werd telefonisch overlegd

Positief

Positief en meedenkend.

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Persoonlijke aandacht en de tijd daarvoor.

Door het advies van uw medewerker/ster kwamen wij tot een snel besluit bij de aanschaf van onze occasion. Wij gingen naar binnen voor informatie over een auto met hogere instap dan onze fiat punto. Kregen ruim de tijd en advies welke auto's een hogere instap hadden, diezelfde middag besloten wij voor de C3 pure tech 82 shine te gaan en hebben daar geen moment spijt van gehad. De fiat punto is naar onze zoon en zijn vrouw overgegaan en zo in de familie gebleven. P.S. excuses voor de vertraging van het invullen van dit formulier.

• Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden? N.v.t.
  • Is er tijdens het ophalen van uw auto duidelijk uitleg gegeven over de uitgevoerde werkzaamheden? N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goeede ervaring/ klantvriendelijk

De werkzaamheden die ik heb laten uitvoeren zijn naar tevredenheid uitgevoerd. De werkplaats chef was klantvriendelijk en heeft het naar tevredenheid begeleid . En binnen de raming afgewerkt .

• Reden bezoek: Aankoop en/of accessoires

Planning kan veel beter.

Afspraak ruim op tijd gemaakt voor schadeherstel en kleine beurt. Hebben de wagen op maandagochtend vroeg. Dan op vrijdagmiddag de kleine beurt niet gedaan.

• Was de termijn en tijdstip waarop u een afspraak kon maken naar uw tevredenheid? N.v.t.

Zoals altijd goed

• Bent u tevreden over de werknemer die uw afspraak heeft ingepland?
  • Bent u tevreden over de ontvangst bij de receptie? N.v.t.
  • Is er vooraf overleg geweest over de uit te voeren werkzaamheden? N.v.t.
  • Zijn alle werkzaamheden waarvoor u opdracht heeft gegeven naar tevredenheid afgewikkeld? N.v.t.
  • In welke mate zou u de dealer aanbevelen bij vrienden of familie? N.v.t.

zie onderstaande beoordelingen..zeer positief

onderstaande beoordelingen wijzen al uit dat ik een heel tevreden klant ben.Ik wordt altijd correct en vriendelijk geholpen en er wordt goed uitleg gegeven wat heel belangrijk is als je er zelf nauwelijks verstand van hebt. Ik ga al jaren met vertrouwen naar automobielbedrijf Ruesink in Zutphen

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? N.v.t.

Vriendelijke ontvangst en goede leenfiets

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Goede service en staan altijd klaar bij noodzakelijke reparaties van de auto

Uitstekende service en zeer klantvriendelijk! De afgelopen jaren ben ik meerdere malen klant geweest bij Ruesink Zutphen en ik word altijd uitstekend geholpen!

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Vriendelijk en kundig personeel die meedenken met de klant

Je wordt als klant altijd herkend en vriendelijk bejegend. Ik kom er altijd graag en voel me er welkom.

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Onderhoud en de daaruit voortkomende werkzaamheden goed uitgevoerd. Alles in goed overleg.

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

prima service en goede ontvangst

Altijd word ik vriendelijk ontvangen, ik heb het volste vertrouwen in deze garage.

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Hier wordt de klant echt als Koning behandeld.

Pas verhuisd naar Zutphen. Dus op zoek naar een garage voor mijn Fiat. Fijn geholpen, door vriendelijke mensen. We kregen zelfs ongevraagd een paar flesjes ijskoud water mee. Zeer welkom tijdens de hete dag. Top!

Deskundig pesoneel

Goede en prettige informatie

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Professionele en gekwalificeerd vriendelijk persoeneel

Goed ontvangen en zeer goede uit leg!

heel goed

zeer prettig

Deskundig en klantgericht

5 jaar klant en altijd naar tevredenheid.

• Wilt u dat er contact met u wordt opgenomen n.a.v. deze enquete? Nee

Eerlijke garage met goede service

Acht maanden geleden kochten wij een occasion bij Ruesink Zutphen. Wij werden zeer goed ontvangen door de verkoopleider. Hij legde open en eerlijk de situatie van de auto uit (die al wat langer te koop stond). Na enig onderhandelen sloten wij heel snel een overeenkomst (sneller dan wij hadden verwacht). De auto werd prima afgeleverd. Wij zijn nu 8 maanden en 11.000 kilometers verder en zijn nog steeds zeer tevreden over de auto. Die heeft geen enkel mankement(je) gehad. Er waren zes maanden garantie: daar hoefden wij geen gebruik van te maken. Vanwege de goede auto zijn wij tot nu toe niet weer bij Ruesink Zutphen geweest.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto