Onderhoud en APK keurig uitgevoerd vlgs afspraak.

Voor een auto met een lage km stand op de teller is goed meegedacht om de komende jaren weer zonder problemen te kunnen rijden.

Onderhoudsbeurt goed. Kosten hoog

De service is prima. Ik vond de kosten voor de beurt hoog ondanks dat er een uitgebreide schriftelijke toelichting wordt gegeven.

Altijd uitstekend geholpen

Men werkt zeer service gericht en komt afspraken altijd stipt na.

prima garagebedrijf, prettig, vriendelijk en vakkundig personeel

zie hierboven

De klant is hier echt koning!!!!!

Met een onverwachte storing van mijn Fiat Punto direct naar Garage Ruesink. Bij aankomst werd METEEN een onderzoek gestart wat de oorzaak was. Na onderzoek een opgave gekregen wat de oorzaak was, hoelang het zou duren en wat de kosten zullen zijn. Na een uur probleem opgelost. Hulde voor de vlotte service.

Zoals altijd prima en correct geholpen.

Snelle service, naar tevredenheid alles opgelost.

Personeel super aardig en behulpzaam

Zoals ieder jaar moeten de winterbanden eronder, nog een beurtje en deze keer ook APK. Snelle en vriendelijke service..Super......

uitstekend

correct, vriendelijk en deskundig

Geen klachten mijnerzijds.

Uitgebreide voorlichting en uitleg waar noodzakelijk. zeer vreindelijk en meedenkend personeel.

Snel en vakkundig geholpen.

De wintercheck, lamp verwisselen en nummerplaat aanbrengen plus in overleg nieuwe accu is goed verlopen.

vertrouwenwekkend

Prima, tot nu toe alleen maar goede ervaringen.Vriendelijk, deskundig.

Ik werd volgens afspraak gebeld om te bespreken wat er gedaan moest worden en wat dat zou gaan kosten.

okl

ok

Prettige sfeer

Geweldige en klantvriendelijk bedrijf

Ik word altijd geweldig goed geholpen en goed geïnformeerd,

Zeer snel geregeld, zodat ik weer de weg op kon.

Ik had onverwachts een lekke band en via de Fiat service kon ik geholpen worden met een reservewiel eronder zetten. Hierdoor kon ik naar Ruesink rijden en ik werd direct geholpen. Een band hadden ze helaas niet op voorraad, maar ze hebben voor mij direct een afspraak gemaakt voor de vestiging in Doetinchem. Hierdoor kon ik direct weer de weg op.

Persoonlijk contact

Als klant voel ik me gezien. Ze weten mijn naam en stellen zich dienstbaar op.

Zeer vriendelijke mensen. Heldere toelichting, prima leenfiets.

bekwaam (voor zover ik dat kan beoordelen) en betrouwbaar

Positief

Super service

Onze ervaring met Ruesink Zutphen is gewoonweg super. Wij hebben een tweedehands Fiat Panda gekocht en over de verkoop waren wij al zeer tevreden. Echter hadden wij een paar kleine punten die door serviceafdeling bijzonder beleefd en goed zijn verholpen. Wij hebben meerder ervaringen gehad met de zgn. premium klasse, zoals Mercedes, BMW en Audi, maar de service die wij nu hebben mogen ervaren is uitmuntend. Wij komen uit Scheveningen en i.v.m. de afstand denken ze mee en komen met een oplossing. Indien wij een nieuwe auto aanschaffen gaan we zeker naar Ruesink, ondanks de afstand. Met dank vriendelijke groet aan de verkoop, service en monteurs, Debbie & Nico Scheveningen

zeer tevreden

Al jarenlang zijn wij zeer tevreden klanten

Over Ruesink

Al 50 jaar een autobegrip in het oosten van Nederland. Welkom bij Autobedrijf Ruesink, uw Citroën, Fiat en DS Dealer met vestigingen in Ruurlo, Enschede, Doetinchem en Zutphen. Al 50 jaar is “Onze naam uw garantie” Wilt u graag weten wat wij voor ú kunnen betekenen? Kies hierboven uw favoriete merk en bekijk al onze diensten bij het betreffende merk. Wij zien u graag in één van onze vestigingen!