Klantvriendelijk en goede service.

Klantvriendelijk en goede service

Uitstekende service, goede communicatie

Erg tevreden met Ruesink Zutphen. Keurige en duidelijke communicatie over het werk aan de auto, komen afspraken na, auto was na de beurt ook nog eens netjes gewassen. Fijne garage!

Volgens mijn idee uitstekend behandeld.

Kom beslist volgende keer weer, al is het hopelijk niet te snel.

Ben zeer tevreden. Altijd vriendelijk.

Vriendelijk personeel en goede garage

Ik heb alleen maar goede ervaringen met deze garage.

Prima bedrijf

Zeer goede uitvoering van de werkzaamheden

Autobedrijf Ruesink, vriendelijk en accuraat en deskundig.

Ik kom al jaren bij dit bedrijf en ervaar steeds de adequate oplossingen als ik met vragen kom en de vriendelijke afhandelingen van de onderhoud beurten. Goede voorlichting vooraf wat er moet gebeuren en vooraf een telefoontje als er iets extra's moet gebeuren.

Betrouwbaar en prettig

Ik kom al jaren in deze garage en wordt er altijd prima geholpen. Duidelijke en heldere uitleg van noodzakelijke reparaties en onderhoud.

Onderhoud en APK keurig uitgevoerd vlgs afspraak.

Voor een auto met een lage km stand op de teller is goed meegedacht om de komende jaren weer zonder problemen te kunnen rijden.

Onderhoudsbeurt goed. Kosten hoog

De service is prima. Ik vond de kosten voor de beurt hoog ondanks dat er een uitgebreide schriftelijke toelichting wordt gegeven.

Altijd uitstekend geholpen

Men werkt zeer service gericht en komt afspraken altijd stipt na.

prima garagebedrijf, prettig, vriendelijk en vakkundig personeel

zie hierboven

De klant is hier echt koning!!!!!

Met een onverwachte storing van mijn Fiat Punto direct naar Garage Ruesink. Bij aankomst werd METEEN een onderzoek gestart wat de oorzaak was. Na onderzoek een opgave gekregen wat de oorzaak was, hoelang het zou duren en wat de kosten zullen zijn. Na een uur probleem opgelost. Hulde voor de vlotte service.

Zoals altijd prima en correct geholpen.

Snelle service, naar tevredenheid alles opgelost.

Personeel super aardig en behulpzaam

Zoals ieder jaar moeten de winterbanden eronder, nog een beurtje en deze keer ook APK. Snelle en vriendelijke service..Super......

uitstekend

correct, vriendelijk en deskundig

Geen klachten mijnerzijds.

Uitgebreide voorlichting en uitleg waar noodzakelijk. zeer vreindelijk en meedenkend personeel.

Snel en vakkundig geholpen.

De wintercheck, lamp verwisselen en nummerplaat aanbrengen plus in overleg nieuwe accu is goed verlopen.

vertrouwenwekkend

Prima, tot nu toe alleen maar goede ervaringen.Vriendelijk, deskundig.

Ik werd volgens afspraak gebeld om te bespreken wat er gedaan moest worden en wat dat zou gaan kosten.

okl

ok

Prettige sfeer

Over Ruesink

Al 50 jaar een autobegrip in het oosten van Nederland. Welkom bij Autobedrijf Ruesink, uw Citroën, Fiat en DS Dealer met vestigingen in Ruurlo, Enschede, Doetinchem en Zutphen. Al 50 jaar is “Onze naam uw garantie” Wilt u graag weten wat wij voor ú kunnen betekenen? Kies hierboven uw favoriete merk en bekijk al onze diensten bij het betreffende merk. Wij zien u graag in één van onze vestigingen!