100000km beurt fiat panda presto, afspraak netjes nagekomen en goed uitgevoerd, maar dat gebeurd al 10 jaar zo. dus dik te vreden.

Vlotte en vriendelijke behandeling

Ik wordt altijd netjes op tijd geholpen en de medewerkers zijn altijd vrien delijk

Prettig geholpen, alles uitgevoerd zoals van te voren is afgesproken.

Correct vakkundig en vriendelijk

Zie hierboven.

Wederom prima service. De afspraak online in kunnen plannen, wanneer het mij het beste uitkomt. De leenauto stond netjes klaar en ik werd snel gebeld dat de auto klaar was.

Geweldige klantvriendelijke medewerkers

Nieuwe garage voor mij. Vriendelijke benadering zowel op mail als receptie etc. Duidelijke communicatie wat betreft afspraak en tijdsduur In één woord een tien verdiend

Geweldig geholpen door team Ruesink Doetinchem

Tot voor kort alleen ervaring wb onderhoudsbeurten die altijd feilloos werden uitgevoerd. Maar nu, bij een koude startprobleem, zo fijn en betrouwbaar geholpen voor een betaalbare oplossing. Ik heb alleen maar lovende woorden voor het team. Ze hebben mij altijd geduldig en vriendelijk te woord gestaan en ik kreeg duidelijke antwoorden en uitleg op al mijn vragen. Bedankt!!

Snelle service en vriendelijk personeel

Keurig bedrijf, goede service en erg vriendelijk personeel.

Top service

Goede service en snelle reparatie

Tevreden klant

Correct, vriendelijk en naar volle tevredenheid geholpen

Zeer prettige samenwerking

Behulpzaam en accuraat personeel.

Goede service na afspraak maken

Werkzaamheden goed en netjes uitgevoerd en extra uitgaven eerst overlegt.

prettige ontvangst en goede service

prettige ontvangst en goede service

Zeer goed geholpen!

Je wordt altijd vriendelijk ontvangen en ook telefonisch goed te woord gestaan. Je wordt goed geïnformeerd over wat ze waarom gaan doen, voordat het onderhoud daadwerkelijk wordt uitgevoerd. Ze proberen daarbij met je mee te denken om de kosten waar mogelijk te drukken, zonder dat de veiligheid daarmee op het spel komt te staan.

Prims

Gen

Vriendelijk personeel!

Het uiterst vriendelijke personeel legt alles duidelijk en goed uit. Men werkt mee met eventuele verzoeken van mijn kant, en probeert er alles aan te doen om de wachttijd tot een minimum te beperken. Topgarage/dealer!

Altijd goed

Altijd prettig te woord gestaan en de auto vakkundig behandeld lp

Betrouwbaar

Auto gebracht voor onderhoud en apk. Vooruit werd alles duidelijk uitgelegd en de kosten berekend. Vriendelijk personeel.

nvt

Ga zo door!

Prima service.

was goed .

De auto rijdt na de onderhoud rustiger/soepeler. Alles verliep soepel .

Vriendelijk, deskundig personeel Goeie service

Ik ben zeer tevreden met dit bedrijf

Ik ben zeer tevreden

Goede service.

Er bleek grote schade aan de versnellingsbak bij een relatief lage kilometerstand. Ondanks dat de garantie verlopen was, is er een zeer coulante korting gegeven op de onderdelen en reparatie. Ook de communicatie tijdens de werkzaamheden was goed. We zijn steeds goed op de hoogte gehouden en er is vooraf overlegd over de extra uit te voeren werkzaamheden. Fijn!

Over Ruesink

Al 50 jaar een autobegrip in het oosten van Nederland. Welkom bij Autobedrijf Ruesink, uw Citroën, Fiat en DS Dealer met vestigingen in Ruurlo, Enschede, Doetinchem en Zutphen. Al 50 jaar is “Onze naam uw garantie” Wilt u graag weten wat wij voor ú kunnen betekenen? Kies hierboven uw favoriete merk en bekijk al onze diensten bij het betreffende merk. Wij zien u graag in één van onze vestigingen!