De medewerkers geven volledig de aandacht,altijd.

Alles is uitstekend!

Je wordt als klant geholpen, en niet als een nummer.

De heer A.Waldus heeft op 14-1-2019 een fiat 500x 1.0GSE120 city cross opening Edition gekocht. De aflevering van de auto was op 9-3-2019, ik kreeg netjes uitleg over de nieuwe snufjes wat de auto had. Ze gaven op deze auto vyf jaar garantie, dat was ook mooi meegenomen. Wat me wel een beetje verbaasde, toen ik de auto een keer uit de garagebox reed dat er een lampje op het daesbord ging branden voor de banden spanning, direckt naar ruesink gereden, ze hebben geconstateerd dat ik een linke voor band lek was, ze hebben er een prop in gedrukt, en dit moest ik helaars betalen, daar schrok ik wel van, ze hebben my het duidelyk uitgelegt hoe de vork in de steel zat. Ik heb dit ook aan de klanten service by fiat amsterdam verteld, dat ik hier wel van op gekeken had. Het wordt meestals in twente wel vaak gezegt de ene hand was de andere wel soms wel wat lekkers by de koffie.

goede garage , komt afspraken na en leggen de problemen helder en duidelijk uit.

ze zijn vriendelijk en al jaren onze dealer.

Positief

Positief

Ik ben super geholpen met een moeilijk probleem

Wij hadden een moeilijk te vinden probleem met onze Fiat 500. Tot de oplossing gevonden was zijn wij super geholpen door “Swen”. Weet ff niet of ik zijn naam goed schrijf. Hij heeft ons tijdens die periode op een hele nette manier geïnformeerd over de voortgang van de reparatie en ons voorzien van een vervangende Fiat 500. Buiten het feit dat het altijd balen is dat er iets mis is met je auto heeft hij door zijn optreden ons enthousiasme en vertrouwen in jullie bedrijf alleen maar versterkt.

ben 100% tevreden

uitstekende communicatie en overleg eerlijke nette prijzen ; ook helder, netto incl. btw, dus geen verrassing als je komt afrekenen zoals bijv. : dat is dan X bedrag zoals gezegd, komt nog zoveel btw bij .... vlotte afhandeling (zelfde dag klaar, tenzij onderdelen lastig te verkrijgen zijn...(nooit meegemaakt bij Ruesink...) goede kennis van zaken en hun producten, doeltreffende adviezen denken goed mee met de klant kortom : uitstekende service !

Fijne service

Altijd fijn om langs te komen, fijn hoe de tijd voor je wordt genomen en hoe ze meedenken

Zie onder

Vriendelijk personeel, deskundig en welwillend om mee te denken

goede en vriendelijke service met onderbouwd commentaar

goede en vriendelijke service met onderbouwde kanttekeningen die er toe doen. prima!

Prima mensen, snelle hulp vriendelijk.

Prima mensen, snelle hulp, vriendelijk.

Goede service, vriendelijk

zie boven

Eerlijke service en vriendelijk personeel

Ruesink heeft goede service geleverd. Ik dacht zelf dat er een onderdeel vervangen moest worden maar het onderdeel bleek niet goed aangesloten. Ruesink had geld kunnen verdienen maar koos voor een goede en eerlijke service. Ik kom hier zeker terug!

Volledige info en gebeld bij gewijzigde opgave top

Prima netjes correct

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

3 jaar geleden nieuwe Fiat gekocht en is daar nog steeds in onderhoud.

Klant vriendelijk, nemen de tijd voor je. Er is een prijsafspraak gemaakt waar ze zich aanhielden ondanks dat er tegen slag was.

De inruil. De scade.

Mijn ervaring met Ruesink Enschede was prettig. Afspraken zijn nagekomen. Fijne service aan de receptie. Prijs/kwaliteit kan ik weinig over zeggen. Ik vond het wel veel geld. Maar een auto kost nou eenmaal veel geld.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Vond het vrij lang duren (zeker 1.5 uur) voor even vervangen olie+filter+interieurfilter. Stoel bestuurder kraakt en piept nog steeds

Zeer goed en vriendelijk personeel.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik ben goed en vriendelijk geholpen door Lennart. Neemt de tijd en we hebben goede afspraken gemaakt.

Zeer vriendelijk en behulbzaam

Over Ruesink

Al 50 jaar een autobegrip in het oosten van Nederland. Welkom bij Autobedrijf Ruesink, uw Citroën, Fiat en DS Dealer met vestigingen in Ruurlo, Enschede, Doetinchem en Zutphen. Al 50 jaar is “Onze naam uw garantie” Wilt u graag weten wat wij voor ú kunnen betekenen? Kies hierboven uw favoriete merk en bekijk al onze diensten bij het betreffende merk. Wij zien u graag in één van onze vestigingen!