Goede wijn behoeft geen krans

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Beetje het gevoel dat dingen fout lopen bij jullie

Ik heb op de dag van de onderhouds beurt s’middags zelf gebeld of mijn auto al klaar was. Kreeg iemand aan de lijn die vertelde dat mijn auto niet klaar was en dat er twijfel was of de remvloeistof vervangen moest worden. Dit omdat mijn auto niet veel kilometers gereden heeft. Ik heb gezegd dat ik dat bij de volgende beurt wel laat doen. Dat was prima. Toen niets meer gehoord en ben ik 17 uur naar jullie garage gereden. Bleek mijn auto gewoon klaar te staan. Man achter de balie vertelde dat gebeld ben. Wat niet waar is want ik heb mijn telefoon bij me en ik kan dat ook zien in mijn recente bel lijst. Toen melde de man dat mijn voicemail ingesproken was, dat is ook niet waar want die heb ik uitgeschakeld. (dat is kan namelijk) Toen melde de man dat ze mijn auto nog even gewassen hadden. Nou ik weet niet hoe jullie wassen maar schoon was mijn auto echt niet. Overal vuil en vingervlekken aan de buitenkant op de lak. Dus nee, geen goed gevoel aan de onderhouds beurt overgehouden. Die onderhouds beurt is trouwens wel heel erg duur. Veel duurder dan mijn vorige toyota.

zeer goed

De reparatie waar de auto voor kwam is goed onderzocht, het onderdeel waar het om gaat wat niet goed werkt is besteld en ook gemeld wat de prijs is.

Al 16 jaar zeer tevreden, afspraken worden nagekomen

Al 16 jaar zeer tevreden, afspraken worden nagekomen.

alles was weer goed

Het personeel was weer vriendelijk, mijn fiat 500x was ook weer tevreden. Elk jaar een onderhoudsbeurt dat bevalt prima.

Vakkundige garage

Zeer goede ervaring, werd exact op de hoogte gehouden van de werkzaamheden.

positief

APK en Communicatie naar wens

Gelukkig snelle afspraak, apk was al verlopen Goede communicatie nav afkeuren ivm “bovenlicht” Tot de volgende keer ! Mvg D.Veenstra Buitenpost

Zoals altijd, uitstekend.

Zoals zo vaak erg prettig, geen zorgen over mijn auto

Prima maar niet helemaal

Auto kwam met een goedwerkende airco en kreeg hem mee met een kapotte niet werkende airco. Ze wilden er ook niet naar kijken. Ongeveer 20 jaar klant geweest naar volle tevredenheid maar helaas. Wilde dat ze daar een andere auto voor ons zouden zoeken maar dat bleek achteraf een geïmporteerde auto te zijn die wij niet wilden. En hij was ook uitgeleend aan iemand anders. Medewerker achteraf: jammer, heb ik daar veel werk van gehad en nu willen jullie hem niet. Zelf 46 jaar gewerkt en werk is werk dus ook een mail of telefoontje plegen om een auto te kunnen proefrijden is dat zoveel werk? In mijn ogen niet, dat hoort gewoon bij jouw werk, toch?

Denkt mee met de klant

Mijn auto gebracht voor apk en onderhoud. Bleek er toch meer achterweg te komen. Ben hierop netjes gebeld en samen besloten een aantal minder noodzakelijke dingen in een volgende stap te repareren.

geholpen

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Vriendelijke ontvangst en ik werd goed op de hoogte gehouden van de werkzaamheden.

Na een controle van de auto werd ik geïnformeerd over de werkzaamheden. Dit was prima.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Correct en vriendelijk geholpen

Ook voor een toekomstige nieuwe auto kom ik graag terug bij Jelle Talsma. Was een leuke ervaring om hier een auto te kopen, word ook meegedacht met welke verzekering het beste is en ze leggen alles duidelijk en helder uit. Als beginnende bestuurder ben ik heel blij met de aankoop!!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

De eerste keer dat ik een onhebbelijk gevoel heb.

Kom voor APK en deze wordt heel goed uitgelegd en daardoor ook uitgevoerd. De monteur was heel duidelijk en liet mij ook even wat aandachtspunten zien die ik dan ook laat uitvoeren. Daarna kreeg ik advies van de baliemedewerker dat ik beter de 120.000 km kan laten uitvoeren en de waterpomp ook alvast moet vervangen. Om reden dat alles toch los gaat kan je beter ook alvast alles maar vervangen,ik rij 10.000 per jaar privé en huidige km stand 100.300 km. Deze vraag komt omdat de distributieriem wordt vervangen. Echter elke keer als ik bepaalde adviezen afkeurde kreeg ik de verkooptechnische vraag of ik de adviezen van het garagebedrijf in twijfel trek en dan krijg je als relatie een onhebbelijk gevoel. We zijn het eens geworden overigens en doen de noodzakelijke handelingen.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Vriendelijk, duidelijk en zeer goede prijs kwaliteit verhouding!

De onderhandeling over de aankoop en verkoop van onze auto ging heel soepel. Wij zijn zeer tevreden met de aankoop en met de prijs van de verkoop van onze oude auto. De oplevering was prima goede uitleg over wat de auto kan en niet kan en een halve benzine tanken en een elektrisch was de accu zo goed als vol. De auto hebben we op zaterdag afgehaald en werden maandag gebeld of de auto beviel, prima service!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Geweldige Service

De reparatie werd ondanks dat het vakantie was toch binnen een aanvaardbare termijn uitgevoerd!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Vertrouwd en vlotte service.

Ik kom er met plezier. Vlotte bediening ; men weet waar men mee bezig is.

Uitstekende service op maat

I

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Wordt altijd prima geholpen.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Prettig garagebedrijf met aandacht voor de klant

De reparatie werd naar behoren uutgevoerd en ik werd tussentijds op de hoogte gehouden van het verloop. Wel een flinke prijs.

• Reden bezoek: Andere reden

Professioneel en prettig

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Zoals altijd service op hoogste niveau zonder vervelende verrassingen.

zie hierboven

Prima geholpen