Als er toch iets mis gaat, lossen jullie dit perfect op.

• Kies je mediator: Lorena Leijgraaff

Duidelijkheid en snelle reacties op vragen

Proces via je eigen omgeving is duidelijk. Bij vragen via de mail altijd nog de zelfde dag een reactie terug gehad. Ook de persoon die ons aanspreekpunt was is zeer professioneel. Alles word besproken via de mail waar je op je “ex”partner kan meelezen wat er word gevraagd. Wij hadden een pakket waar we zelf alles moesten regelen, maar je word ook zeker nog geholpen om de scheiding gunstiger te maken voor beide partijen. Alles word goed overlegd. Zeker een aanrader qua prijs kwaliteit verhouding.

• Kies je mediator: Petra Lap

Tot nu toe perfect geholpen

Duidelijke informatie Vragen werden beantwoord Tot nu toe zeer tevreden en hoop op een goede afloop of afsluiting

Nette en professionele begeleiding

Vanaf het begin valt de openheid van de organisatie op. Ze begeleiden op een prettige zakelijke manier de afhandeling van de scheiding, middels een toegankelijk online platform. Via een vragenlijst regel je alles waar je mee te maken kan krijgen bij een scheiding. Tijdens een online meeting (ong. 2 uur) worden alle afspraken doorlopen. Hierbij heb ik het als prettig ervaren dat de mediator geen kant kiest, maar alleen duidelijk wil krijgen hoe de afspraken bedoeld zijn. Bij het ouderschapsplan zijn ze ook meegegaan in onze denkwijze en hebben ze meegedacht op punten waar we zelf niet helemaal uit kwamen. Als we tussendoor vragen hadden aan de mediator, werd er binnen 1 werkdag gereageerd. Dit heb ik als zeer prettig ervaren.

• Kies je mediator: Kristel Huisman

Alles wordt netjes en snel geregeld.

Alles via een portaal samen invullen, wat duidelijk en overzichtelijk is. Vragen zijn goed begrijpbaar. Het gesprek met de mediator is fijn, hebben de tijd om vragen t beantwoorden.

• Kies je mediator: Anja van Ree

Tja…aan alles komt een eind, helaas..

Alles goed en netjes afgehandeld, klasse!

Snel en duidelijk

Handige portaal waarmee wij moesten werken. Indien wij meer informatie wilde over een vraag, was Netjesscheiden.nl telefonisch goed bereikbaar.

• Kies je mediator: Anja van Ree

Goed, duidelijk en prima verzorgd.

Behulpzame en vriendelijke mensen. Nemen alle partijen tijd en geven prima adviezen.

• Kies je mediator: Hans van Son

Top mediators

Nette vlotte afhandeling, ze proberen het zo goed mogelijk op te lossen als je iets niet snapt.

• Kies je mediator: Floris Heuyerjans

Prettige ervaring met iedereen zeer vriendelijk en zeer betrokken Onze mediator was een heel betrokken vrouw

• Kies je mediator: Karen Verhoef

Prima ondersteuning van het scheidingsproces.

Gelukkig kunnen wij nog prima door een deur en daardoor is een online scheiding goed te doen. Het proces is goed begeleid, we zijn tevreden over het verloop. De verdeling van de pensioenen zorgde voor oponthoud en onduidelijkheid. Dat kwam omdat elke pensioenorganisatie andere regelingen heeft. Uiteindelijk hebben wij zelf een oplossing gevonden door het pensioenen bij de makkelijkste organisatie zo te verdelen dat we toch elk de helft krijgen.

• Kies je mediator: Lorena Leijgraaff

Proces efficiënt en conform verwachting

Deskundig en duidelijk geïnformeerd; duidelijk portal.

• Kies je mediator: Karen Verhoef

Hoe laat advocaat kun je bezig goeie antwoord

Okee.

Het was okee. Beetje traag maar dat kan ook aan ons gelegen hebben.

• Kies je mediator: Ron Teiwes

Goed tot zover

• Kies je mediator: Anja van Ree

Je krijgt wat je verwacht

Je weet dat je alles online moet doen, dus je krijgt wat je verwacht. Alleen duurt het aanleveren van stukken en het invullen van de vragenlijst een stuk langer dan ze aangeven. Daarnaast vind ik wel dat je de mogelijkheid moet hebben om de mediator te kunnen bellen en dit niet alleen via de mail moet gaan. Tevens zou er een check moeten zijn van de aangeleverde documenten of deze aan de eisen van de rechtbank voldoen. En dit meteen wordt aangegeven als dat niet zo is.

• Kies je mediator: Simone Maten

Hoi Selina, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Bij online scheiden ben je voor een groot deel zelf verantwoordelijk voor de duur van het proces. Het invullen van de vragenlijst kan dan ook op jullie eigen tempo. Online scheiden is een tweezijdige procedure. Dit betekent dat beiden partners op de hoogte moeten zijn van de vragen die gesteld worden en de antwoorden die hierop worden gegeven. Onze mediators mogen daarom geen eenzijdig antwoord geven op telefonisch gestelde vragen. Per mail kun je elkaar meenemen op de CC, dus daarom gaat de voorkeur daarnaar uit. Uiteraard worden de aangeleverde documenten van te voren gecheckt op de eisen van de rechtbank. Natuurlijk kan het gebeuren dat achteraf blijkt dat er iets helemaal juist is. Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze dienstverlening te verbeteren, en willen jou daarom danken voor je feedback. Mocht je nog vragen hebben kun je ons bereiken via [email protected] of 030-2242577. Met vriendelijke groet, NetjesScheiden

Word netjes geholpen, op je eigen manier. En geen dure kosten.

• Kies je mediator: Kristel Huisman

Prettige mensen die een goed advies geven en een luisterend oor. Heel respectvol en een snelle afhan

Prettig, correct, respectvol, en duidelijk.

• Kies je mediator: Lorena Leijgraaff

Duidelijk, efficient en zonder onverwachte situaties

In het begin enige wantrouw, maar al snel vertrouwelijk efficient.

• Kies je mediator: Marieke van Plateringen

Duidelijke procedure met goede uitleg en contact is ook goed, krijg snel antwoord en de afhandeling is vlot. Zeer klantvriendelijk.

• Kies je mediator: Floris Heuyerjans

Snel geregeld!

Ze hebben alles snel opgepakt en afgehandeld.

Hele prettige samenwerking!

Alles is zeer goed en snel verlopen. Erg tevreden ook over de vriendelijkheid van de medewerkers die ik heb gesproken. Zou het een ander zeker aanraden.

• Kies je mediator: Ron Teiwes

Makkelijk, duidelijk en snel

Makkelijke afhandeling van het traject. Duidelijke uitleg zonder teveel juridische jargon.

• Kies je mediator: Marieke van Plateringen

Vlot en prettige begeleiding in het echtscheidingstraject.

Prettig contact met duidelijke informatie over wat er allemaal gaat gebeuren. Snelle reactie bij vragen en vlotte begeleiding om deze vervelende situatie door te komen.

• Kies je mediator: Robert den Nijs

zo als de naam netjes

heel fijn dat je online kan scheiden en niet naar allemaal afspraken hoeft te gaan scheiden is immers al zwaar genoeg

Catharijnesingel 55 3511GD Utrecht

Over NetjesScheiden

Welkom! Hier lees je de ervaringen van onze klanten, die we om een beoordeling vragen nadat wij de scheiding bij de rechtbank hebben ingediend. We hopen dat dit jou helpt om te bepalen of onze manier van werken goed bij jou past. NetjesScheiden maakt scheiden eenvoudig en betaalbaar. Wij zijn er speciaal voor partners die in goed overleg afspraken kunnen maken en alles netjes willen regelen. Een scheiding is niet leuk, en juist daarom is het belangrijk dat de begeleiding deskundig, snel en gemakkelijk verloopt. Met een betrokken team van gecertificeerde scheidingsspecialisten begeleiden wij jaarlijks meer dan 2.000 scheidingen.