• Ervaring met: Scooters

Inmiddels een jaar of drie naar volle tevredenheid klant. Service is prima en men heeft verstand van zaken zowel op de kleding afdeling als bij het motoronderhoud/verkoop.

• Ervaring met: Motoren

Top service wat op start problemen gehad met de motor alles keurig op gelost naar tevredenheid aanrader

• Ervaring met: Motoren

Voel me goed geadviseerd en serieus genomen in mijn zoektocht naar woonwerk motor.

• Ervaring met: Motoren

Door onverwachte te hoge kosten aan mijn oude motor heb ik de zakelijke maar ook de vriendelijke en klantgerichte service mogen ervaren voor het zoeken naar een andere motor. Juist het persoonlijke kontact bij het zoeken naar een voor mij passende gebruikte motor, Is een rede geweest om bij motoport Wormerveer tot een koop over te gaan. Inmiddels geniet ik elke km van mijn BMW R 1200 RT

• Ervaring met: Motoren

Mooie zaak, met vakkundige mensen waar je op een zeer plezierige manier wordt geholpen. Geen opdringerige verkopers, maar een zaak waar je op je gemak een motor kunt kopen.

Meer parkeerplekken

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Over MotoPort

Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.