Correct en snel geholpen

Correct en snel geholpen. Vriendelijk en vakbekwaam personeel en nog lekkere koffie ook!

Doen wat ze beloven!

Zeer prettig geholpen en goed geadviseerd. Ik heb ‘mijn adresje’ gevonden.

• Ervaring met: Motoren

Goede service, niks mis mee.

Klantvriendelijk, goede service

• Ervaring met: Motoren

Prima onderhoud en schade herstel gedaan

Goede ontvangst , prima werk geleverd, weinig wachttijd gehad .

Heerlijk motorweekend

Yamaha niken gehuurd omdat ik erg benieuwd was waarom Yamaha zoiets op de markt heeft gebracht. In het kort: het is een heerlijke reis motor en ideaal voor een weekend Ardennen. Super stabiel op het recht en in de bocht en toch de ervaring van een normale motor.

Top notch

The bike was ready when I got there, and it was quick to get the keys. Also the bike itself is in perfect condition, and specifically this 125cc Yamaha is much beefier than I thought. Will eat a Virago for breakfast!

Zeer behulpzaam en meedenkend

Mijn motor had schade die gerepareerd moest worden. Ze denken zeer goed mee en zoeken de beste oplossing voor de klant, ook al is dit niet persé het beste voor motoport (op korte termijn). Op lange termijn zeker wel omdat ik als klant zeer tevreden ben en blijf.

Altijd weer goed geholpen

Reparatie weer goed en snel uitgevoerd,en de baliemederker is gewoon en 10.net zo als de rest van het personeel. Ik kom hier graag

Goede service, dure accu

Accu was stuk. Nieuwe was aan de prijs. Online stukken goedkoper te krijgen. Kunnen wachten op reparatie. Netjes geholpen.

Heel klantvriendelijk

Wederom super geholpen ook met het kiezen van de juiste band ze denken daar mee met de klant

Duidelijk en fijn geholpen

Het online boeken gaat eenvoudig, fijne motor en de juiste service. En nog eens geholpen met het maken van de helm, terwijl deze daar niet was aangekocht.

• Ervaring met: Motoren

Deskundig getest en reparatie advies gegeven en uitgevoerd.

Onderhoud laten verrichten, waarbij reparatie advies gegeven werd. Dit is zeer deskundig uitgevoerd en af gehandeld. Mijn motor loopt weer als een zonnetje. Ik weer blij!!

• Ervaring met: Motoren

Volledige garantie beloven en vervolgens geen garantie verlenen.

Scooter gekocht, bij aflevering gevraagd of de koelvloeistof vervangen was. Na 11 jaar nog nooit. Ik gaf aan dit zelf te gaan doen. Tijdens het vervangen bleek een kuipdeel afgebroken te zijn, duidelijke schaafsporen aan de onderkuip op de plek van de breuk. De verkoper, Rogier merkte nog fijntjes op dat het verse schade is de suggestie wekkend dat ik dit zelf wel eens zou kunnen hebben gedaan.... Vervolgens wordt er van alles naar mij toe verweten. Dat ik er zelf beter niet aan had moeten sleutelen tijdens de garantie, maar dan hadden jullie de koelvloeistof moeten vervangen toen bleek dat deze 11 jaar oud was. Verder kreeg ik het verwijt dat er veel te veel koelvloeistof in zat en er zelfs uitliep. De monteur in kwestie heeft dit niet gecontroleerd, hij heeft er geen enkele kap afgehaald om dit daadwerkelijk te bekijken. Ik werd in de werkplaats als een één of andere sukkel neergezet. Bij thuiskomst heb ik het niveau gecontroleerd en dat was perfect op pijl. Verder zit er een alarm knipperlicht installatie opde scooter die door jullie is ingebouwd destijds, deze werkt niet. Toen ik de scooter kocht was het niet helemaal duidelijk waar de schakelaar en het lampje op het stuur voor diende. Dat zou nagevraagd worden.Het werkte niet. Toen ik de scooter op kwam halen was duidelijk dat het waarschuwingslichten zijn. Ik ging ervan uit dat dat deze wel zouden werken bij aflevering. Maar ze werkte niet en ik ben daar verder niet op in gegaan omdat ik ze toch nooit gebruik en ik niet te moeilijk wil doen. Maar nu de onderkuip niet vergoed wordt en ik dingen in de schoenen krijg geschoven waar ik geen schuld aan heb, krijg ik toch een heel ander beeld van Motoport Veldhoven. Ik ben boos, zelf ben ik 8 jaar lang als motorfiets monteur werkzaam geweest bij een Ducati dealer dus ik weet wel hoe het werkt. Een beetje vertrouwen in de klant en eerlijk werken, zo ben ik het gewend.

• Ervaring met: Scooters

Oke

Zoals ik gewend ben motor onderhoud Prima voldaan. En vriendelijk geholpen.

Niet helemaal tevreden

Telefonisch een afspraak gemaakt voor een beurt plus montage verwarmde handvaten op 21-4-22 vanaf 13.00 uur. Bij aankomst bleek dat in hun systeem de afspraak om 12.00 uur genoteerd stond. Was verder geen probleem. Van te voren ook aangegeven dat ik verwarmde handvatverwarming gemonteerd wilde hebben, hetgeen geen probleem was en de kosten hiervan € 167 zijn (excl montage). Bij de montage bleek echter dat ze hiervoor niet de juiste handvatverwarming beschikbaar hadden en moesten bestellen. Moet hiervoor dus een keer extra terugkomen (vanuit Panningen) en ik ga er vanuit dat de prijs ook € 167 hiervan is. Als deze hoger zouden liggen, dan verwacht ik dat ze dit mij hadden voorgelegd.

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Prima service, motor snel geleverd.

Alles is prima gegaan bij de aanschaf van mijn motor. Deze is mooi op tijd afgeleverd zodat ik lekker kan genieten gedurende mijn korte vakantie.

• Personeel N.v.t.

Genoten!

Na 13 jaar geen motor gereden te hebben, heb ik bij Motoport Veldhoven een erg fijne motor kunnen huren voor een weekend. Alles goed geregeld, betaalbaar, geen addertjes onder het gras, en de borg was erg snel terugbetaald. Ik kom zeker terug!

Top geregeld allemaal.

Mijn Kawasaki gekocht bij motoport Veldhoven. Wegens wat medische redenen, heb ik mijn gekochte motor iets later op kunnen halen. Dit was allemaal geen probleem. En ben alltijd vriendelijk geholpen.

Zeer prettige ervaring

Fijne medewerkers met een duidelijke passie voor motorrijden. Deskundig, goed bereikbaar en bereid tot het meedenken in mogelijkheden.

Uitstekend service

Netjes te woord gestaan en duidelijk. Fijn geholpen en alles duidelijk.

• Ervaring met: Verhuur

Zeer goed geholpen

2 nieuwe bandjes op mijn Ktm laten leggen. Monteur ging zorgvuldig te werk

• Ervaring met: Banden

Direct geholpen voor nieuwe banden.

Na advies gevraagd te hebben over de banden konden direct nieuwe erop gelegd worden.

• Ervaring met: Banden

voor een dagje de geweldige R7 meegenomen, aan het einde vd dag vergeten het schijfslot mee te nemen (perongelijk thuis laten liggen) hier werd geen seconde moeilijk om gedaan en heb die de volgende dag terug mogen brengen. De fiets was netjes afgetankt, en reed zoals het hoort.

• Ervaring met: Verhuur

Net niet helemaal

Service en klantvriendelijk is prima. Alleen vantevoren een prijs afgesproken, blikt er na ophalen toch 13 euro duurder te zijn. Dat is een minpunt.

• Ervaring met: Scooters

Probleempje is zeer klantgericht opgelost, echt top

'Brabantse klantvriendelijkheid' is voor mij geen loze slogan gebleken. Probleempje met de voorvering van m'n Tenere 700 echt naar tevredenheid en zeer profesioneel opgelost!

De Run 5202

5504DC Veldhoven

040-2012542

Over MotoPort

Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.