Sympathieke service

Ik heb een Yamaha MT09 occasion gekocht bij deze winkel. Bij 3 andere motorzaken geweest om te kijken wat de inruilwaarde van mijn oude motor zou zijn. Bij Motostore Uithoorn kreeg ik de beste deal. De achterband was versleten en deze werd vervangen voor een nieuwe zonder dat ik daar om hoefde te vragen. Een maand later was een knipperlicht defect. Er bleek vocht in te zitten en de monteur heeft beide knipperlichten achter vervangen voor mooie Baracuda led knipperlichten. Gratis; viel onder de garantie vond hij. Dat is toch wel fijne service. Ik ben altijd heel vriendelijk en vakkundig geholpen. Aanbod van motoren en accessoires is dik in orde en op de bovenverdieping kan je terecht voor kleding. Oh ja, als je een proefrit wil maken rij je binnen een paar minuten langs de Amstel waar je goed kan testen hoe de motor stuurt. Ik kan deze motorzaak van harte aanbevelen.

Helaas kun je een motorzaak die garantie geeft ook niet blindelings vertrouwen

Helaas kun je een motorzaak die garantie geeft ook niet blindelings vertrouwen. Ik was al een tijdje op zoek naar een specifiek model van de Honda. Al zoekende kwam ik er 1tje tegen bij deze motorzaak, op het eerste gezicht een super mooie motor. Gelijk foto's gemaakt en een deal gesloten. De motor moest nog wel geimporteerd worden, maar de beloofde 1,5-2 weken werden gauw 1 maand. Nou snap ik dat er een afhankelijkheid is met de RDW. Met de verlating kon ik nog wel leven. Het ergste vond ik dat de motor bij oplevering echt veel herrie maakte vanuit de motorblok, dit exemplaar was dus echt niet goed(ik ben een Honda kenner)! De distributieketting-spanner zou vervangen worden maar dat had niet geholpen, het probleem lag dieper. Gelukkig heb ik de deal kunnen annuleren en kreeg ik mijn aanbetaling netjes terug gestort. Hiervoor mijn dank!!!! En het personeel/eigenaar is ook erg vriendelijk. Daar ligt mijn klacht/frustratie echt niet. Ik heb een maand v/h motorseizoen moeten missen && ben blij gemaakt met een dooie mus. Ik snap niet dat je als erkend motorzaak zo'n exemplaar durft aan te bieden!!!!

Meedenken en goeie service!

Morgen ga ik met mijn Yamaha Tricity 300 naar Denemarken. Bijna kon het niet doorgaan omdat ik begin deze week door een stommigheid de Yamaha had laten vallen. Spiegel stuk, remhendel en windschermbeugel gebroken. Gelukkig had Motorstore Uithoorn mogelijkheden om dit tussen de bedrijven door te repareren. Vandaag weer opgehaald zodat ik morgen op reis kan. Van dit soort service word ik heel blij!

Klantgericht en doen wat je belooft !

In mijn zoektocht naar een gebruikte Honda VFR 800 FI kwam ik terecht bij Motoport Uithoorn. Hier vond ik de VFR uit 2000, die er een stuk jonger uitzag, na een proefrit was ik verkocht. Kleine mankementjes werden direct opgelost, nog een klein beurtje laten geven. Motor werd gepoetst en afgetankt geleverd. Personeel is in voor een geintje, maar levert zeer goed werk. Dat zie je tegenwoordig niet al te veel meer. Uithoorn Bedankt.

Topservice

Klein mankement aan m'n onlangs aangeschafte motor. Ik woon tegen de Belgische grens. Eerst hebben ze geprobeerd om dit in Breda te laten regelen, maar Breda had geen tijd! Meteen volgende dag ingepland in Uithoorn. Mooie rit ook voor de dikke honda. Meteen mankement verholpen. Top jongens .dankjewel Frans en collega's.

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

heel heel slecht als je zelf niet oplet dan kost het je veel geld

na een afspraak gemaakt te hebben voor een suzuki bandit 600 uit 1998 afkomstig van de eerste eigenaar om hier een proefrit mee te maken werd er gezegd als ik hem kan verkopen dan doe ik dat (ik wil toch kopen) uiteindelijk deze motor toch kunnen kopen en een service beurt gegeven alleen de rem moest nog afgesteld worden. helaas ben ik vaker naar uithoorn gereden om de motor te laten maken dan dat ik er plezier van heb gehad. Ik had volgens de eigenaar er 4 duizend kilometer mee gereden maar dat bleek maar 250 kilometer te zijn dit omdat we een foto hadden gemaakt van de kilometer stand want ze hebben de motor terug genomen maar ik moest er wel geld op toe leggen. de remmen zijn niet goed en de motor dus niet veilig de foto's zijn dus mijn redding geweest want anders had ik er geld op toe moeten leggen. De motor staat nu weer te koop met weer de tekst afkomstig van de eerste eigenaar maar ik was toevallig ook een eigenaar maar dat vergeten ze maar. wees dus heel erg allert!!!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Personeel N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.

Vriendelijk, vakkundig, geeft weer vertrouwen in een motorzaak

Ben niet technisch en heb in het verleden vaker meer betaald in motorzaken dan nodig was. Na een inruil bij motor Service uithoorn ben ik hier van teruggekomen, was snel en prettig zaken doen met iemand die verstand van zaken heeft, niet de hoofdprijs vraagt maar wel kwaliteit levert.

Top Service

Altijd al tevreden geweest over Motoport Uithoorn, maar gisteren ook nog eens super service gehad bij het ruilen van een helm Echt helemaal top!!!

• Ervaring met: Helmen

Zoals een motorzaak zou moeten zijn

Binnen komen in een prettige sfeer. Niet alleen de proefrit was zo geregeld maar ook het gesprek daarna met Jaivy als zeer prettig ervaren. Prima zaken kunnen doen en ook nog prettig advies gehad over de verder mogelijkheden wat betreft uitrusting. Zeker het advies waard om een keertje te gaan kijken. Verder alles gegaan zoals afgesproken, hoop dat de service de aankomende jaren net zo goed zal uitpakken.

Gaaf

Zeer klantvriendelijk & goede begeleiding, kon veel motoren uit proberen zonder probleem. Daardoor een top keuze kunnen maken!

• Ervaring met: Motoren

Ontspannen sfeer met veel kennis

Zowel mijn man als ik hebben onze motoren onlangs bij deze winkel gekocht. De manier waarop wij werden geholpen en de tijd die men nam was super. Ook de flexibiliteit voor aanpassingen op mijn motor ben ik over te spreken. Toen ik mijn motor ophaalde zat er een nieuwe achterband op. Dit was niet afgesproken maar men vond het wel bijna nodig. Vond ik top.

Prima motor zaak.

Ervaren personeel en deskundig.

Prima motorzaak.

Na eerst telefonisch contact de motor bekeken en een proefrit gemaakt. Netjes te woord gestaan door Jaivy. Bij de aflevering van de motor wat langer moeten wachten, mede door personeelsgebrek (vakantie, zieken). Verder gewoon netjes behandeld en met een goed gevoel met mijn stalen ros naar huis gereden!

• Ervaring met: Motoren

Het Motoport team uit Uithoorn is een vriendelijk en professioneel team. Van A tot Z geholpen door Mario. Ga zo door!

Fantastisch geholpen!

Motoport Uithoorn is een schitterende zaak waar ik fantastisch geholpen ben met de aanschaf van mijn eerste tevens nieuwe motorfiets. De eigenaar van de zaak was erg vriendelijk en was erg scherp in de prijs! De motorfiets is in rap tempo rijlaar gemaakt en deze heb ik zelfs eerder op gehaald dan in eerste instantie gepland. Kortom een hele fijne zaak om een motorfiets aan te schaffen.

Super service! Heel erg tevreden

TOP

• Ervaring met: Motoren

Zij weten wat bejegening is. Indrukwekkende deskundigheid.

Echte motormannen en vrouwen Warme deken en gevoel van welkom zijn als je binnen komt. Alle medewerkers top als het gaat om bejegening. Straalt ook af van de website. Prachtige occasions veel nieuwe motoren. Voor elk wat wils. Net de cursus kind aan huis afgerond. Ik krijg er geen genoeg van. Als her opstapper 3 jaar geleden onder begeleiding van Ed Heining begonnen op de yamaha xj 6 N lekkere 600. Maar beetje zwaar geworden voor mij qua gewicht. Net een MT 09 SP aangeschaft ( 2019 ). Pracht fiets. En...20 kg lichter, 250 cc meer. Met deze fijne motor mensen, nieuwe motor ga ik een prima zomer tegemoet. Dank jullie wel team Motoport Uithoorn. Groet, Richard Pahud.

• Ervaring met: Motoren

Goede service en kennis van zaken

Bij twijfel over de aanschaf van een motor of over onderhoudsmiddelen en onderdelen krijg ik eerlijk antwoord van de verkopers, monteurs en werkplaats balie. De goede service van alle afdelingen en door het verkoop van oem-onderdelen komt ik graag bij Motoport Uithoorn.

• Ervaring met: Motoren

Een goed voorbeeld voor anderen

Vanaf het begin een goede klik. Nieuwe motorfiets gekocht en die is snel geleverd. Ook dik tevreden over de service. Alle vragen zijn snel en vakkundig beantwoord. En ook vlot de juiste accessoires en verzekering geregeld.

Gastvrij en eerlijk

Relaxte sfeer, vriendelijke benadering. Ruim assortiment, met een eerlijke uitleg.

• Ervaring met: Motoren

uitstekend geholpen door ervaren en vriendelijk personeel

het personeel staat voor je klaar, denkt met je mee, erg geduldig, probeert je echt te helpen en niet alleen maar verkopen verkopen verkopen.

• Ervaring met: Motoren

Alles netjes afgehandeld, prima in orde...

Uitstekende service, alles goed uitgelegd en geholpen de motorscooter in de bus goed en veilig vast te zetten....

• Personeel

Na overleg van te voren proefritten kunnen maken op meerdere motorscooters. Zelfs toen ik nog een tweede keer wou rijden op een model was dat geen probleem. Na goed advies uiteindelijk de juiste keuze kunnen maken. Nadat we een nette deal gemaakt hadden, had ik de mazzel dat mijn keuze voorradig was en kon ik een paar dagen later al rijden!

• Ervaring met: Scooters

Top ervaring, vandaag tweedehands motorfiets opgehaald en mijn oude ingeruild. Al met al super behandeld