Top Service

Altijd al tevreden geweest over Motoport Uithoorn, maar gisteren ook nog eens super service gehad bij het ruilen van een helm Echt helemaal top!!!

• Ervaring met: Helmen

Zoals een motorzaak zou moeten zijn

Binnen komen in een prettige sfeer. Niet alleen de proefrit was zo geregeld maar ook het gesprek daarna met Jaivy als zeer prettig ervaren. Prima zaken kunnen doen en ook nog prettig advies gehad over de verder mogelijkheden wat betreft uitrusting. Zeker het advies waard om een keertje te gaan kijken. Verder alles gegaan zoals afgesproken, hoop dat de service de aankomende jaren net zo goed zal uitpakken.

Gaaf

Zeer klantvriendelijk & goede begeleiding, kon veel motoren uit proberen zonder probleem. Daardoor een top keuze kunnen maken!

• Ervaring met: Motoren

Ontspannen sfeer met veel kennis

Zowel mijn man als ik hebben onze motoren onlangs bij deze winkel gekocht. De manier waarop wij werden geholpen en de tijd die men nam was super. Ook de flexibiliteit voor aanpassingen op mijn motor ben ik over te spreken. Toen ik mijn motor ophaalde zat er een nieuwe achterband op. Dit was niet afgesproken maar men vond het wel bijna nodig. Vond ik top.

Prima motor zaak.

Ervaren personeel en deskundig.

Prima motorzaak.

Na eerst telefonisch contact de motor bekeken en een proefrit gemaakt. Netjes te woord gestaan door Jaivy. Bij de aflevering van de motor wat langer moeten wachten, mede door personeelsgebrek (vakantie, zieken). Verder gewoon netjes behandeld en met een goed gevoel met mijn stalen ros naar huis gereden!

Super!

Het Motoport team uit Uithoorn is een vriendelijk en professioneel team. Van A tot Z geholpen door Mario. Ga zo door!

Fantastisch geholpen!

Motoport Uithoorn is een schitterende zaak waar ik fantastisch geholpen ben met de aanschaf van mijn eerste tevens nieuwe motorfiets. De eigenaar van de zaak was erg vriendelijk en was erg scherp in de prijs! De motorfiets is in rap tempo rijlaar gemaakt en deze heb ik zelfs eerder op gehaald dan in eerste instantie gepland. Kortom een hele fijne zaak om een motorfiets aan te schaffen.

Super service! Heel erg tevreden

TOP

• Ervaring met: Motoren

Zij weten wat bejegening is. Indrukwekkende deskundigheid.

Echte motormannen en vrouwen Warme deken en gevoel van welkom zijn als je binnen komt. Alle medewerkers top als het gaat om bejegening. Straalt ook af van de website. Prachtige occasions veel nieuwe motoren. Voor elk wat wils. Net de cursus kind aan huis afgerond. Ik krijg er geen genoeg van. Als her opstapper 3 jaar geleden onder begeleiding van Ed Heining begonnen op de yamaha xj 6 N lekkere 600. Maar beetje zwaar geworden voor mij qua gewicht. Net een MT 09 SP aangeschaft ( 2019 ). Pracht fiets. En...20 kg lichter, 250 cc meer. Met deze fijne motor mensen, nieuwe motor ga ik een prima zomer tegemoet. Dank jullie wel team Motoport Uithoorn. Groet, Richard Pahud.

• Ervaring met: Motoren

Goede service en kennis van zaken

Bij twijfel over de aanschaf van een motor of over onderhoudsmiddelen en onderdelen krijg ik eerlijk antwoord van de verkopers, monteurs en werkplaats balie. De goede service van alle afdelingen en door het verkoop van oem-onderdelen komt ik graag bij Motoport Uithoorn.

• Ervaring met: Motoren

Een goed voorbeeld voor anderen

Vanaf het begin een goede klik. Nieuwe motorfiets gekocht en die is snel geleverd. Ook dik tevreden over de service. Alle vragen zijn snel en vakkundig beantwoord. En ook vlot de juiste accessoires en verzekering geregeld.

Gastvrij en eerlijk

Relaxte sfeer, vriendelijke benadering. Ruim assortiment, met een eerlijke uitleg.

• Ervaring met: Motoren

uitstekend geholpen door ervaren en vriendelijk personeel

het personeel staat voor je klaar, denkt met je mee, erg geduldig, probeert je echt te helpen en niet alleen maar verkopen verkopen verkopen.

• Ervaring met: Motoren

Alles netjes afgehandeld, prima in orde...

Uitstekende service, alles goed uitgelegd en geholpen de motorscooter in de bus goed en veilig vast te zetten....

• Personeel

Na overleg van te voren proefritten kunnen maken op meerdere motorscooters. Zelfs toen ik nog een tweede keer wou rijden op een model was dat geen probleem. Na goed advies uiteindelijk de juiste keuze kunnen maken. Nadat we een nette deal gemaakt hadden, had ik de mazzel dat mijn keuze voorradig was en kon ik een paar dagen later al rijden!

• Ervaring met: Scooters

Top ervaring, vandaag tweedehands motorfiets opgehaald en mijn oude ingeruild. Al met al super behandeld

• Ervaring met: Motoren

Hele fijne zaak waar je altijd vriendelijk en goed geholpen wordt. Breed aanbod en kwalitatief kundig personeel. Zeker een aanrader

• Ervaring met: Motoren

Netjes geholpen. En jaivy neemt echt even de tijd voor je. Inplaats van alleen maar een verkoop te houden. Zeer gepassioneerd en enthousiast

• Ervaring met: Motoren

Begin deze maand wezen kijken voor mijn eerste motorfiets en bij binnenkomst al direct vriendelijk te woord gestaan door Mario. Vervolgens rustig kunnen rondlopen en kijken naar alle verschillende motoren. Week erop zonder problemen een proefrit kunnen maken in de regen was allemaal geen probleem. Motor ook gekocht en handvat verwarming erop laten installeren inclusief db killer. Dit was allemaal geen probleem. De motor is netjes opgeleverd door Javy.

• Ervaring met: Motoren

Erg goede en fijne service. De ervaring hier met alle verschillende motoren is duidelijk te merken. Ik ga hier zeker terug komen voor mijn volgende fiets!

• Ervaring met: Motoren

Erg goed geholpen door Jaivy na een motorscooter te hebben gevonden via hun website

• Ervaring met: Scooters

Vriendelijk ontvangs, en vertrouwelijk overkomend. Zeer goed meewerkend in snelle service en advies. Keuze is reuze.

• Ervaring met: Motoren

Zeer vriendelijke echte mensen. Dringen niet op en denken mee voor een goed advies.

• Ervaring met: Overige

Over MotoPort

Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.