........

Top, snelle service. Even tussendoor een band wisselen.

Fantastische!

Fantastische motorshop. Zeergoed geholpen goed Atvies. En zeer vriendelijke personeel.

• Ervaring met: Scooters

Goede service, vriendelijke medewerkers

Heel fijn en deskundig geholpen!

Snel band verwisselen!

Na een telefoontje bleek dat de juiste band op voorraad was. Met alleen het wiel kon ik langskomen wanneer ik wilde. De dag erna met wiel naar Rockanje en na enig zoekwerk was de band gevonden en werd deze direct gemonteerd en gebalanceerd. Gelukkig kreeg ik 25% korting omdat ik met alleen het achterwiel kwam! Zo'n GT band is behoorlijk duur....:) Binnen 45 minuten was alles geregeld!! Super Motoport Rockanje!

• Ervaring met: Banden

Zeer goed ben ik geholpen en ik ben zeer vriendelijk ontvangen door Motoport

Voor mijn XSR 900 Yamaha kwam ik vrijdagavond om 19:30 uur bij Motoport Rockanje voor een onderhoudsbeurt. Meteen werd ik vriendelijk ontvangen en werd mijn motor de werkplaats ingebracht. Kopje koffie gehad, even rustig kopje koffie gedronken en door de showroom gelopen om al het moois te bekijken. Ik ben zeer tevreden met Motoport Rockanje. Vriendelijke groet,Richard Mulder

Enthousiast en vakkundig

Vanmiddag heeft Motoport Rockanje, voor mij een nieuwe achterband gemonteerd, ik ben erg tevreden. De monteur die de band monteerde, is vriendelijk, enthousiast en vakkundig. Het was erg druk in de werkplaats, er werd hard gewerkt in een goede sfeer. Mijn zoveelste goede Motoport Rockanje ervaring.

• Ervaring met: Banden

Wij werden geholpen door een ontzettend aardige Rotterdamse mannelijke medewerker. Denkt mee en geeft goede en duidelijke uitleg! Echt top! Zeer tevreden!

• Ervaring met: Scooters

Vrolijke medewerkers, kundig en gezellig praatje! :)

Toppers

Weten altijd alles te vinden voor accessoires en onderdelen en zijn over alles up to date. Als je langs komt is het altijd wel ff gezellig en in voor een praatje met je.......ja in een woord Toppers!!

• Ervaring met: Accessoires

Zoals altijd, SUPER!

Vandaag een beurt aan de motorfiets en nieuwe lampen laten monteren. Snel was ik weer op weg en alles was tiptop uitgevoerd.

Geweldig personeel

Personeel wat echt hulpvaardig is en niet gauw opgeef Als het een moeilijk probleem word En dan op onderzoek uit gaat om toch het juiste onderdeel te vinden

• Ervaring met: Onderdelen

Super zaak met vriendelijk personeel

Als je langs komt voor koffie of een afspraak altijd een vriendelijk woord. Bij problemen denken ze met je mee en zorgen voor een gepaste oplossing.

Of je thuis ben

Het is een mooie zaak waar je altijd vriendelijk en met kennis geholpen wordt. En natuurlijk niet vergeten de gezellige koffie babbel hoek.

• Ervaring met: Onderdelen

Altijd goede service

Ben al zo lang klant,de service is geweldig Er is in al die jaren niets veranderd Een geweldige zaak Ga zo door,ik hoop dat ik er nog jaren plezier van mag hebben

vriendelijk ,en hele goede service

Motor voor kleine onderhoudsbeurt gedaan , en nieuwe helm aangeschaft zeer goed geholpen diverse helmen geprobeerd onderhoud liep perfect op tijd kan niet beter

Motoport Rockanje motors niets anders

30jaar mijn motorzaak ....glory days!

Geweldig geholpen

Voor het eerst begonnen met motorrijden. Ik kwam vroeger als klein kind al in de winkel (samen met paps). Het bleef toen al bij mij hangen, en nog steeds dat je hier altijd super vriendelijk en goed geholpen wordt. Bedankt, mede door jullie goed geslaagd. Tot snel!

Motorband vervangen

Binnen uur vervangen, inclusief ketting stellen en smeren. Top service

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Ik ben goed geholpen door de medewerkers

Leuke medewerker

Lekkere zomerjas

Ok.. Het was druk vandaag.. Maar toch weer een heerlijke zomerjas gescoord bij Motoport!! Toch snel geholpen. Fijne zaak! Vlot personeel!

• Ervaring met: N.v.t.

Fantastisch Kawasaki weekend !!

Afgelopen weekend weer enorm genoten van de Kawasaki Promo Tour ! Was vanzelfsprekend weer super geregeld, een leuke afwisselende rit door de omgeving van 45 min. Professioneel bijgestaan door een voor- en achterrijder. Ik had een vriend meegenomen die nog nooit bij MP Rockanje geweest was en ook die had een geweldige middag ! Na het rijden nog diverse kleding aangeschaft voor mijn vrouw en mezelf. Tegen sluitingstijd huiswaarts gekeerd terugkijkend op een zeer leuke middag bij MP Rockanje, bedankt !!

Wat een fijne zaak!

Prettige ontvangst, goed geadviseerd, we gaan met mooie kleding en helm de deur uit. Aanrader voor iedereen.

• Ervaring met: Motorkleding

Ik kom hier niet voor niets al jaren.

Deskundig en vriendelijk advies.

• Ervaring met: Overige

Zeer goed en netje geholpen met de aanvraag van de extra garantie van mijn Kawasaki.

Moolhoek 6

3235XK Rockanje

Over MotoPort

Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.