Vriendelijk personeel

Goed geadviseerd en vriendelijke benaderd Prettige zaak om te komen

• Ervaring met: Overige

Altijd een feest om het Motoport Rockanje team te ontmoeten

Kom inmiddels al een kleine 25 jaar bij Motoport Rockanje en dat is iedere keer een geweldige ervaring. Niet voor niets dat tot nu toe iedere motor die ik heb geschaft door hen geleverd is, ook al moet ik daar voor uit de omgeving van Haarlem komen!

• Ervaring met: Motoren

Zeer tevreden met alle service, niet alleen in de winkel maar ook zeker de werkplaats. Niet te beroerd om te helpen. Ook in drukke tijden zijn alle medewerkers zeer behulpzaam.

Fijne ervaring

Fijne motorzaak en goed geholpen . Div keren motor gebracht voor onderhoud en altijd heel goed geholpen. Staan altijd open voor vragen.

• Ervaring met: N.v.t.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gedurende het uitvoeren van een onderhoudsbeurt aan de motor, wat rond gekeken naar een jack voor de zomer . Kreeg bijzonder goed advies over de beschikbare mogelijkheden . Leuk breed inzetbaar jack later in de week opgehaald ( was ook een scherpe aanbieding ... )

excellente

lees boven

Zeer goede service

Sinds 2020 klant bij jullie geweest. Mijn 2de motor gekocht bij jullie een moto guzzi grisso. Altijd Vriendelijk en professioneel behandeld door jullie , goed klantgericht. Motoren goed geserviced.

• Ervaring met: Motoren

zeer goed geholpen, geen moeite is teveel

wordt netjes en deskundig geholpen, zolang de bij de nieuwe motor bestelde koffers nog niet binnen waren heb ik een ruil setje meegekregen, Mot p Rockanje doet echt hun best voor je.

• Ervaring met: Motoren

fijne winkel en goed geholpen

grote sortering en wordt goed geholpen, fijne zaak !

• Ervaring met: Motorkleding

Perfect geholpen met kleding + helm advies

Ik ga beginnen met lessen dus ik had motorkleding en een helm nodig. Perfect geïnformeerd door het personeel in de winkel en geadviseerd over wat wel/niet aan te schaffen. Veel kennis over de producten en wat als beginner verstandig is om te kiezen. De winkel verlaten met een volle tas en een goed gevoel om veilig aan de lessen te kunnen beginnen, inclusief 10% starterskorting.

Professioneel en vriendelijk personeel

Mijn motor is in goede handen. Na onderhoud wordt altijd een proefrit gemaakt. Zo wordt mijn motor goed en veilig overgedragen. Tijdens wachten prima koffie.

Een hele blije klant!

Ik was al vaker bij Mototport Rokanje, en het was altijd een hele fijne ervaring, het gevoel als of je bij vrienden bent. Gisteren een motor gekocht, alles verliep naar plan en zoals afgesproken. Een mooie ervaring en zou Motorport Rokanje zeker aanbevelen!! Er lopen hele goede, betrokken mensen rond!

Deskundig en eerlijk

MP Rockanje is het toonaangevende voorbeeld van hoe een bedrijf zich moet manifesteren. Alles is gericht op klanttevredenheid. Geen opdringerige verkoop maar objectief en eerlijk advies.

• Ervaring met: Motorkleding

zaterdag 24-6-2023 zijn we voor het eerst bij Motoport Rockanje geweest een zeer mooi motor zaak met mega veel motoren wij gingen kijken voor een Harley Davidson Roadking. wat ons op viel was de keuze mogelijkheden er stonden div Harley,s de enthousiaste verkopers lieten ons eerst op het gemak kijken en een bakje koffie drinken om daarna tot een overeenkomst te komen ik heb ook geweldig inruil bod gekregen voor mijn Kawasaki classic 1500 CC dus al met al een zeer tevreden klant erbij, Moto Port ! dank je wel voor de samenwerking ,en proefrit die ik mocht maken. met vriendelijke groet Andre Landa uit Halsteren

Vakkundig

Ik ben keurig en vakkundig geholpen door een aardige en geduldige verkoopster.

Prima geholpen

• Ervaring met: Motoren

Je wordt vriendelijk geholpen en deskundig

• Ervaring met: Motoren

Vriendelijk en professioneel, klant is koning

Denken mee, proberen voor alles een oplossing te vinden. Ik kom er met een goed gevoel en ga er met een nog beter gevoel vandaag. Mijn motor rijd altijd weer top als die een beurt heeft gehad.

........

Top, snelle service. Even tussendoor een band wisselen.

Fantastische!

Fantastische motorshop. Zeergoed geholpen goed Atvies. En zeer vriendelijke personeel.

• Ervaring met: Scooters

Goede service, vriendelijke medewerkers

Heel fijn en deskundig geholpen!

Snel band verwisselen!

Na een telefoontje bleek dat de juiste band op voorraad was. Met alleen het wiel kon ik langskomen wanneer ik wilde. De dag erna met wiel naar Rockanje en na enig zoekwerk was de band gevonden en werd deze direct gemonteerd en gebalanceerd. Gelukkig kreeg ik 25% korting omdat ik met alleen het achterwiel kwam! Zo'n GT band is behoorlijk duur....:) Binnen 45 minuten was alles geregeld!! Super Motoport Rockanje!

• Ervaring met: Banden

Zeer goed ben ik geholpen en ik ben zeer vriendelijk ontvangen door Motoport

Voor mijn XSR 900 Yamaha kwam ik vrijdagavond om 19:30 uur bij Motoport Rockanje voor een onderhoudsbeurt. Meteen werd ik vriendelijk ontvangen en werd mijn motor de werkplaats ingebracht. Kopje koffie gehad, even rustig kopje koffie gedronken en door de showroom gelopen om al het moois te bekijken. Ik ben zeer tevreden met Motoport Rockanje. Vriendelijke groet,Richard Mulder

Enthousiast en vakkundig

Vanmiddag heeft Motoport Rockanje, voor mij een nieuwe achterband gemonteerd, ik ben erg tevreden. De monteur die de band monteerde, is vriendelijk, enthousiast en vakkundig. Het was erg druk in de werkplaats, er werd hard gewerkt in een goede sfeer. Mijn zoveelste goede Motoport Rockanje ervaring.

Moolhoek 6 3235XK Rockanje

Over MotoPort

Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.