Achterbaks

Je laat een onderhoudsbeurt doen en komt er achter dat ze ongevraagd je nummerplaat frame hebben vervangen voor een waar Motoport op staat als reclame. In mijn oorspronkelijke had ik dat met stift doorgestreept. Dat kan met deze niet, want de letters zijn een profiel. Ze melden dan natuurlijk niet bij de betaling maar de tijd die er aan besteed word is natuurlijk wel gedeclareerd a €75,- per uur. En dit is al niet de eerste keer dat ze zo maat wat doen. De vorige keer verwijderden ze de achter reflector, die wel wettelijk verplicht is en monteren een niet standaard frame 'omdat de meesten die mooi vinden'. Ze jatten je reflector op deze manier en je krijgt er niets voor terug. Niet bepaald klantvriendelijk. Dingen doen zonder overleg is afspraken in feite niet nakomen. Het personeel werkt mee aan dit soort immoreel gedrag. En dit noemt zich een Bovag bedrijf.

• Deskundigheid N.v.t.

Proef rit motor

Ik had een proef rit aangevraagd en nog die zelfde dag was het geregeld. 2 dagen later gereden en motor gekocht. Top service

• Ervaring met: Motoren

Goede service en vertrouwd gevoel.

Kom hier al van 2015 als klant. Prima service. Medewerkers hebben luisterend oor. Eventueel mankement of probleempje met iets wordt keurig opgelost. Nota wordt uitgelegd.

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Heb een F800GS aangeschaft, kon de motor reserveren door een aanbetaling te doen. Kreeg een mooi canvas foto van de motorfiets alvast. Ben goed geholpen en er eerst mee gedacht over de wensen die ik had. Gisteravond de motor opgehaald helemaal naar wens. Motoport Leek bedankt voor de goede aflevering

• Ervaring met: Motoren

Grote keuze en zeer deskundig personeel

Deskundige en vriendelijk personeel verstaan hun vak Eerlijk advies en een prima bak gratis koffie

• Ervaring met: Motorkleding

Goede advisering bij aankoop motorkleding.

Door mijn grote maat altijd moeilijk goed passende kleding te kopen . De mensen bij motoport Leek helpen altijd voor een juiste keus. En bestellen wat niet direct in de winkel ligt.

• Ervaring met: Motorkleding

Goeie service en klant vriendelijk

• Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Personeel N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.

nooit anders , Perfect

klantvriendelijk, meedenken! alles wat je verwacht krijg je hier . voor mij is het altijd een prachtig mooi uitstapje. Groet Jitse.

Zeer goed geholpen

Ik ben vandaag op een zeer vriendelijke manier geholpen bij het uitzoeken van een motorpak. Zonder mij het duurste pak te willen verkopen heb ik goed advies gekregen en een goed pak gekocht. Fijne winkel.

• Ervaring met: Motorkleding

Prima snel en goed geholpen door DJ

• Ervaring met: Motorkleding

Fijne service, deskundig en prettig shoppen

Al jaren ben ik vaste klant bij Motoport Leek (bedrijfsmatig en privé). Het is een prettige winkel en locatie. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Aanbod kleding is buitengewoon maar het aantal motoren beperkt. De service is persoonlijk en vriendelijk net als het onderhoud. Garantie op onderhoud, service en aankoop is nooit een probleem. Kortom; een fijne motorzaak!

• Ervaring met: Motorkleding

artikel uitverkocht. Geen probleem. Nog op voorraad bij leverancier. Ik heb een mooi zomerjassen voor een mooi prijsje. K bedankt

• Ervaring met: N.v.t.

Uitstekende service en vriendelijk personeel.

Op zoek naar een helm. Vriendelijk geholpen. Diverse helmen in de prijsklasse geprobeerd. De winkel verlaten met een perfect zittende helm. Beneden nog even mooie motors mogen bewonderen.

• Ervaring met: Helmen

Super klantenservice en prachtige motor kleding/assesoires.

Ik ben super geholpen en van goede advies voorzien. Met mooie motorlaarzen naar huis gegaan!

• Ervaring met: Motorkleding

Uitstekende service en uitgebreid aanbod

De helm die ik had gepast wou ik graag even ‘live’ proberen, een proefrit dus. Geen enkel probleem uiteraard, en het is de beste manier om een helm goed te testen.

• Ervaring met: Helmen

Ik kreeg deskundig en zeer klantvriendelijk advies.

Kom zeker terug. Was aangenaam verrast de aankoopnota en kassabon via mail te ontvangen . Deze had ik op de toonbank laten liggen en daar wilde ik zelf nog oo terug komen. Heel fijn. Groeten

• Ervaring met: Motoren

Lieve verkoopster die zeer duidelijk en geduldig heeft uitgelegd!

Super plezierig !!

zeer goed geholpen

nieuwe helm aan geschaft de HJC i 90 top helm

Prima geholpen

Personeel niet opdringerig maar er lopen er wel genoeg om om te helpen. Goede adviezen. Eerder al een keer met een helm nu weer met een paar laarzen

• Ervaring met: Motorkleding

Goed, prettig en vlot geholpen

Ter zake kundig, vlotte bediening

• Ervaring met: Motorkleding

Motorblok in elkaar na verkeerde analyse

Ik ben hier met mijn motor 2x voor hetzelfde geluid geweest en er "was niets aan de hand" werd mij gezegd. Omdat ik het toch niet vertrouwde, reed ik niet meer en bracht ik mijn motor enkele dagen later weg voor een second opinion, echter te laat; een bout bij de uitgaande as brak af (precies waar ik aangegeven had waar het geluid vandaan kwam) en heeft mn hele blok vernield. Gelukkig gebeurde dit op een klein weggetje waar ik slechts 30 reed, anders had ik nog een heel ernstig ongeluk kunnen krijgen doordat de motor acuut uitviel en niet meer voor of achteruit te duwen was.. Echter, een nw blok of reparatiekosten van 2000-2500 euro is voor mij niet haalbaar dus einde motorrijden voor mij. Ik ben er kapot van. Motorrijden is (was) mijn alles, mijn happy place; en dat houdt nu op dankzij MP Leek. Leek wil via de email (lees: zwart op wit ivm aansprakelijkheid?) niet reageren.

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Geweldig, alles klopt zoals afgesproken.

Ik ben zeer tevreden, het contact met de verkoper was SUPER, de gekochte motor bevalt perfect!!! De hulp bij de kleding en valhelmen was ook perfect!!! Ik kom zeer zeker vaker langs bij de vestiging in Leek, en heb deze ook aanbevolen in mijn motorrijdende kennissenkring waarvan er veel uit Assen en omgeving komen.

• Ervaring met: Motoren

Uitgebreid meezoeken naar de beste oplossing

Klantvriendelijk en meedenkt in t maken van de keuzes voor motor laarzen en jas

• Ervaring met: Motorkleding

Super geholpen en sneller klaar dan gedacht

Achterband vervangen en carburateurs synchroniseren + los onderdeel geleverd

Altijd goeie service

alrkkd als ik binnen kom word men vriendelijk begroet en geholpen. En de koffie staat altijd klaar

• Ervaring met: Overige

Zernikelaan 6 9351VA Leek

Over MotoPort

Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.