Jammer dat de keuze beperkt was. Maar is ook hoogseizoen

Klantvriendelijk en goede service

Bij aankoop van de nieuwe motor goed geadviseerd, zeer vriendelijk en bij het ophalen een duidelijke technisch uitleg. Tijd genomen voor alle vragen.

• Ervaring met: Motoren

Prima geholpen door leuk team die onderling ook leuk met elkaar omgaan

Prima geholpen door leuk team die onderling ook leuk m

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Altijd het juiste advies en geduldig personeel

Fijne winkel, veel keus en vriendelijk personeel

Keurig geholpen

Mevrouw heeft hij prima geholpen. En kwam met ideeën aandragen.

Vriendelijk en goed geholpen

Vriendelijk en ruime keuze

Personeel is altijd vriendelijk en er is ruime keuze.

Prettig geholpen

Goed advies mbt de kou weren tijdens een koudere rit. Gewoon een goede ervaring er was aandacht voor ons. Dikke pluim!

Vriendelijk, goede en snelle service

Prima snelle service ondanks drukte

Prettige sfeer

Vriendelijk geholpen

Prima winkel

Je kunt er rustig rondkijken, geen hijgerige verkopers in je nek. Kassa-afhandeling is vriendelijk. Fijne shop.

Vriendelijke en eerlijke verkopers

We kwamen voor een motorpak. Een behulpzame medewerker stond ons te woord en heeft ons goed geholpen. Op de motor afdeling een fijn en eerlijk advies gekregen over het kopen van een motor.

Top‼️

Altijd goede service. Vriendelijk.

Ben zeer goed vriendelijk en geduldig geholpen door Derk Jan . Kom graag nog eens terug als ik wat nodig heb.

Hartstikke goed

Word door alle personeelsleden altijd uitstekend geholpen. Een hele dikke pluim

Altijd goed

Altijd super goeie service en leuk om er even te kijken.

Onprofessioneel

Werk verricht tijdens een terugroepactie waar ik niet om gevraagd heb of opdracht voor gegeven heb. Vtv ben ik hier niet over gebeld. Wel een rekening hiervoor gekregen a ***euro. Echter ook geen normaal gesprek met de eigenaar mogelijk. Deze werd gelijk erg onprofessioneel en zei dingen als: wat ben jij een zielig persoon.

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

wanneer raken verbinden wordt volgt het delen vanzelf

Ik mag me tóch wel een vaste klant noemen bij motoport Leek, kocht mijn eerste nieuwe bij Roelof in Groningen en daarna nog vele nieuwe fietsen in Leek. Altijd vol vertrouwen, wederzijds. Zowel de eigenaar Roelof, verkoper Erik en de hele crew, het past zoals het laatste puzzelstukje. Tja, prijstechnisch….het is zoals het moet zijn, ik betaal graag voor vakwerk, temeer daar ik uit ervaring weet dat mocht er een keer iets zijn, dan zijn ze er voor je…. Topbedrijf elze schollema

Achterbaks

Je laat een onderhoudsbeurt doen en komt er achter dat ze ongevraagd je nummerplaat frame hebben vervangen voor een waar Motoport op staat als reclame. In mijn oorspronkelijke had ik dat met stift doorgestreept. Dat kan met deze niet, want de letters zijn een profiel. Ze melden dan natuurlijk niet bij de betaling maar de tijd die er aan besteed word is natuurlijk wel gedeclareerd a €75,- per uur. En dit is al niet de eerste keer dat ze zo maat wat doen. De vorige keer verwijderden ze de achter reflector, die wel wettelijk verplicht is en monteren een niet standaard frame 'omdat de meesten die mooi vinden'. Ze jatten je reflector op deze manier en je krijgt er niets voor terug. Niet bepaald klantvriendelijk. Dingen doen zonder overleg is afspraken in feite niet nakomen. Het personeel werkt mee aan dit soort immoreel gedrag. En dit noemt zich een Bovag bedrijf.

• Deskundigheid N.v.t.

Proef rit motor

Ik had een proef rit aangevraagd en nog die zelfde dag was het geregeld. 2 dagen later gereden en motor gekocht. Top service

• Ervaring met: Motoren

Goede service en vertrouwd gevoel.

Kom hier al van 2015 als klant. Prima service. Medewerkers hebben luisterend oor. Eventueel mankement of probleempje met iets wordt keurig opgelost. Nota wordt uitgelegd.

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Heb een F800GS aangeschaft, kon de motor reserveren door een aanbetaling te doen. Kreeg een mooi canvas foto van de motorfiets alvast. Ben goed geholpen en er eerst mee gedacht over de wensen die ik had. Gisteravond de motor opgehaald helemaal naar wens. Motoport Leek bedankt voor de goede aflevering

• Ervaring met: Motoren

Grote keuze en zeer deskundig personeel

Deskundige en vriendelijk personeel verstaan hun vak Eerlijk advies en een prima bak gratis koffie

• Ervaring met: Motorkleding

Goede advisering bij aankoop motorkleding.

Door mijn grote maat altijd moeilijk goed passende kleding te kopen . De mensen bij motoport Leek helpen altijd voor een juiste keus. En bestellen wat niet direct in de winkel ligt.

• Ervaring met: Motorkleding

Over MotoPort

Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.