Gekomen om ergens naar te kijken, en naar huis gaan met je 1e motor… super goed geholpen

• Ervaring met: Motoren

Heb hier een fijne Honda Africa Twin gekocht. Fijne medewerkers die met goed hebben geholpen met het inladen van de motor. Het enige puntje van verbetering zou zijn dat het fijn zou zijn geweest als het duidelijker werd aangegeven dat de motor nog geimporteerd moest worden (en dit 2-3week tijd kost).

• Ervaring met: Motoren

Bedankt voor je reactie. Wij gaan de volgende keer bij een import machine aangeven dat het in het slechtste geval wat langer kan duren. Veel plezier van je AT!

Klant- en oplossingsgericht personeel

Een minuscuul maar essentieel onderdeel van mijn Schuberth viziermechanisme is los- en zoekgeraakt. En dat 1 dag voor vertrek voor mijn motorvakantie. Na uitgebreid maar vruchteloos zoeken in bakken met onderdelen werd de oplossing gevonden door het tijdelijk uit een winkelexemplaar te halen. Top service die ook nog eens gratis was!

• Afspraken nakomen N.v.t.
  • Ervaring met: Accessoires

Dankjewel Frank, Andrea is er inderdaad een tijdje druk mee geweest. Hoe was je trip naar Noorwegen?

Motor gekocht. Allies goed. Service excellent. Top zaak!

Dankje Jan!

Fijne en gezellige professionals.

MotoPort Hengelo heeft met de nieuwe eigenaar nu een mooi team en het is een gezellig en professioneel team. Ze zijn serieus maar ook een geintje kan hier wel. Al met al en winkel waar ik graag terug kom, ook om gewoon te kijken en een gezellig bakje koffie te drinken.

• Ervaring met: Motoren

Mooie complimenten! De koffie staat klaar hahaha.

Fijne team weer! Super als vanouds

Quick and Dirty sale :-)

Quick & dirty it was ;-)

jammer

helaas is de koop te snel gegaan rij nu twee weken en bevalt mij niet ben terug gegaan maar kom er met hun niet uit krijg na twee weken 1700 euro minder terug krijg zelfs na niet tevreden mijn geld niet terug en de motor achterlaten enigste oplossing voor hun is 1000 euro investeren boven op de aankoop van 4700 euro. wel jammer want een goede klantvriendelijke motorzaak is bijna niet meer te vinden. zal weer op zoek moeten naar een andere winkel waar ze dit wel netjes oplossen. toch vind ik het jammer zijn wel aardige mensen.

• Ervaring met: Motoren

Peter, Jammer dat je overhaast tot aanschaf over bent gegaan en nog vervelender dat je niet tevreden bent met je keuze. De volgende keer iets meer tijd nemen voor aanschaf, je was er ook met een paar minuten al uit, daar was je heel stellig in. Na aflevering heb je ons na een aantal weken inderdaad kenbaar gemaakt dat je te overhaast iets gekocht had en dat je daar spijt van had. De accessoires die je mist op de ST1300 hebben we je netjes voorgerekend. Dat je van de extra kosten niet blij werd, snap ik wel. Toch niet helemaal onze schuld lijkt me... De Honda is door ons voor aflevering netjes klaargemaakt en ongevraagd ook nog voorzien van nieuwe banden, omdat ik je goed op pad wilde sturen. Dat is wel gelukt! Toch veel plezier met je ST1300 en mocht je toch willen inruilen, je weet ons te vinden! Groet Rob

Eerlijke en super goede service!

Mijn eerste motor hier gekocht. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en mijn behoeftes, eerlijke en directe advies gegeven, en het vertrouwen gekregen die ik als (beginnende) rijder nodig had/heb. Ben super blij met m'n nieuwe gele CBR fireblade. Mijn/ons zaakje geworden.

Dankje Luana!

Zeer prettige zaak!

Veel keus, netjes en georganiseerd. Vriendelijk, goede koffie. Eerlijke prijzen, goede afhandeling ook in het lagere segment. Uitstraling, doen en laten nodigt uit om terug te komen.

Topservice

Kawa Versys gekocht, vlotte deal zonder gezeur en snel geleverd.

Fijne zaak

Super klantvriendelijk

Zeer goed.

Toen ik mijn nieuwe motor kwam halen, moest er iets gedaan worden. Dit is direct geregeld. Het kwam overeen met mijn eerdere ervaring. Een aanrader dus.

Heel prettige sfeer

Gelukkig is de sfeer weer terug bij Motoport Hengelo. De eigenaar straalt van trots. En terecht. Een overzichtelijke motorzaak met veel keuze.

• Ervaring met: Motorkleding

Prettige en vertrouwd voelende ervaring

Prettig, vertrouwd. Gemaakte afspraken zijn in goed overleg prima nagekomen.

• Ervaring met: Motoren

Ik werd vriendelijk geholpen. En omdat het een opendag was kreeg ik ook nog een rugtas gevuld met allemaal dingetjes.

• Ervaring met: Motoren

Dankjewel Nick, Leuke goodybag he ;-))

Fijne, informele sfeer

Vakkundig personeel.

• Ervaring met: Motoren

Dankjewel Jenny, enjoy the Z650RS!

Relaxte sfeer en een open en eerlijke communicatie

De aanvraag voor het nieuwe kenteken heeft op zich laten wachten. Langer dan vooraf gedacht. Het team in Hengelo had alle begrip. En met extra inzet van Rutger is het uiteindelijk gelukt en kan ik nu genieten van mijn V Strom.

• Ervaring met: Motoren

Die Rutger ook ;-) Heerlijk dat probleemoplossend vermogen hahaha!

Klantvriendelijk

Bij de aanschaf van mijn Kawasaki z650rs is alles naar wens verlopen

Fenomenaal

Maureen heeft mij erg goed geadviseerd bij het kiezen van de juiste motorkleding. De ontspannen sfeer maakte het dat ik in alle rust de gezellige winkel bekijken. En zo ontdekte ik wel een heel mooie motor in de showroom. Rob deed mij een mooi voorstel en de deal was snel rond. Alle zorg voor een perfecte aflevering. Motoport Hengelo is echt een aanrader!

• Ervaring met: Motoren

Dankjewel Richard, Veel plezier met je Triumph en oppassen bij de pomp he ;-) gr. Rob

Weer een topwinkel zoals vanounds

Eindelijk een nieuwe eigenaar die wél begrijpt hoe je een winkel moet runnen. Personeel enthousiast, goede sfeer, voorraad op orde, ik ben weer helemaal gelukkig.

• Ervaring met: Motoren

Dankjewel Remo en tot gauw voor een bakkie koffie! groet Rob

Gewoon top!

Was al een tijdje aan het kijken naar een nieuwe motor maar nooit echt de "ware" kunnen vinden, tot die mooie rooie in de showroom stond. Motorpak in de auto, richting Hengelo gereden, kort proefritje gemaakt en gelijk verkocht. Geweldig ontvangen, lekker informeel, goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken (import dus moest op kenteken komen) en na 3 weken stond ze bij mij te blinken.

Vriendelijk geholpen

Alleen helaas 2 schroefjes vergeten waarvoor ik terug moet komen vanuit lochem... Maar verder is er een goede sfeer, dit door het vriendelijke en sociale personeel

• Ervaring met: Accessoires

Slordig, slordig! Heb je wel een bakkie koffie en verontschuldigingen mogen ontvangen? ;-) gr. Rob

Prettige samenwerking

Zeer goed geholpen

Binnen komen en mer de juiste motor weggaan, men neemt de tijd voor de klant

• Ervaring met: Motoren

Gewoon top goed geholpen door Rob en rutger

Goed advies bij aankoop van mijn nieuwe motor

Enschedesestraat 210

7552CL Hengelo