goed geholpen!

aardige mensen met vakkennis, enigste minpuntje was dat de tank van de geleverde motor bijna leeg was toen ik het afhaalde.

Prima geholpen

In mijn zoektocht naar een motor die qua gewicht een stuk lichter moest zijn had ik al eerder een proefrit gemaakt, maar dat was het toch niet. Enige tijd daarna toch nog eens gaan kijken, overleg met Rutger gehad en uiteindelijk de motor gevonden die hopelijk goed bij mijn oudere leeftijd zal passen. De eerste indrukken van de motor zijn in elk geval goed. Prettig geholpen door zowel Rutger als de werkplaats.

• Ervaring met: Motoren

Er wordt rustig de tijd voor je genomen en je wordt prima geholpen. Zeer vriendelijke zaak waar je ook voor wat gezelligheid en een kop koffie binnen kan stappen. Ik ga zeker genieten van de bij Motoport gekochte motor en kom zeker weer eens langs!

• Ervaring met: Motoren

goed en snel geholpen, duidelijk advies

klantvriendelijk en behulpzaam. Duidelijke terugkoppeling gehad over waar ik naar opzoek was, waarom wel / waarom niet. Uiteindelijk toch iets anders geworden maar zeer tevreden met mijn nieuwe aankoop en de opties wie ik er meteen bij heb besteld.

Totaal top!

Gesmeerde, vriendelijke, warme aanpak. Zowel werkplaats, verkoop als aftersales en accessoires, iedereen is enorm vriendelijk. Voor ons was het alsof we er al jaren over de vloer komen. Zo koop je met plezier en dat maakt het nog veel leuker allemaal. Dat hebben ze in Hengelo goed begrepen. Toppers!

• Deskundigheid N.v.t.

Klantvriendelijk

100 procent verbetering in verhoudeng met een paar jaar geleden. Top, ga zo door.

• Ervaring met: Motoren

Mijn motor gekocht en super blij mee!

Netjes geholpen. Motor ingeruild. Zeker de moeite waard om te gaan kijken voor je volgende motor.

Mooi wark, leuke leu!

Motor ingeruild en tot nu toe eerlijk en netjes geholpen, zeker een aanrader!!

Top team

Klantgericht snel en komt afspraken na

Prettig behulpzaam topservice goedgevoel

Zoals altijd het wel bekende huiskamer gevoel ons motto doe maar normaal doe je al gek genoeg en het gevoel hebben dat je serieus wordt genomen top

Super fijn!

Ik ben goed geholpen door de medewerkers van Motoport hengelo! Door alle hulp heb ik een mooie motor kunnen aanschaffen en hiervoor een verzekering afgesloten.

• Ervaring met: Motoren

N.a.v. een mooie jonge occasion ‘even’ heen en weer gereden vanuit de regio Amsterdam. Allerhartelijkst ontvangen en, niet onbelangrijk, zeer deskundig geholpen. Proefrit gemaakt, niet getwijfeld, deal gesloten en de volgende dag werd de machine al geleverd! Extra wangstukken van aangeschafte helm probleemloos nagestuurd per post. Nu trotse bezitter van een mooie Yamaha. MotoPort Hengelo, bedankt voor de prettige koopervaring en wie weet tot ziens!

• Ervaring met: Motoren

Zeer vriendelijk en ervaren personeel

Ik heb mijn allereerste motor en pak bij MotoPort Hengelo gekocht.Al bij het eerste bezoek van de winkel stond iedereen mij zeer vriendelijk te woord en konden zij mij alle nodige advies en informatie geven. De communicatie daarna via de mail of telefoon ging ook erg prettig. Al met al een zeer prettige ervaring gehad!

Goed geholpen, prettige sfeer

Ik had een afspraak gemaakt voor een proefrit op de V-strom. Deze stond netjes op mij te wachten. Toen ik daarna ter vergelijking ook een proefrit wilde maken met een Africatwin werd dit direct voor mij geregeld. Goede service prettige mensen, mooie motorzaag

• Personeel N.v.t.
  • Ervaring met: Motoren

Mooie zaak super geholpen!

Gebruikte tenere 660 gekocht bevalt super en vriendelijk behandeld!

• Afspraken nakomen N.v.t.
  • Ervaring met: Motoren

Aardige en bekwame mensen bij Motoport. Er is altijd tijd voor de klant inclusief een bakje koffie :-).

• Ervaring met: Motoren

Vriendelijk personeel en eigenaren.

Je word hier altijd vriendelijk ontvangen, ook met oude motor en kleding. Verkoper/verkoopsters zijn enthousiast over hun producten, gaven mij goed advies. Over een verkeerd besteld product werd niet moeilijk gedaan. Het kopen van een nieuwe motor was hier fijn,eerlijk over inruil,aflevering boven verwachting! Personeel en eigenaar kijken je nog in de ogen,heb goede ervaringen met deze motorzaak.

Nog steeds geweldig

• Ervaring met: Motoren

Super sfeervol , fijne behulpzaam personeel

Je wordt als mede hobbyist behandeld

Verwacht en gekregen

Al gelijk bij het eerste contact (Rutger] een goed gevoel. Lekker meegedacht in mogelijkheden. Zaterdag de motor opgehaald, no-nonsense afhandeling. Kortom een geweldige ervaring. Heel blij met mijn Honda 1100XX

Ik zal Rutger zeker de complimenten overbrengen! Groet Rob

Keurig advies en correcte prijzen

Ik heb afgelopen week een Harley gekocht bij Motoport. De heren zijn zelf geïnteresseerd en zeer goed op de hoogte. Ik ben erg content met de aankoop, al een mooi weekend gereden en heb een goed gevoel over gehouden aan het zakendoen bij deze firma. Een aanrader.

• Ervaring met: Motoren

Dankjewel voor de mooie woorden!

Service voor, tijdens en na aankoop (motor) top!

Meer dan uitstekende ervaring voor, tijdens en na aankoop motor. Gedegen technische kennis en advies van verkoop en werkplaats. Uitgebreid assortiment motoren, kleding en accessoires. Prettige sfeer en persoonlijke benadering maken elk bezoek de moeite waard!

Dankjewel Hermannus!

Super vriendelijk

Vandaag mijn Suzuki DL1000 V-Strom opgehaald , super bedankt de motor perfect op mijn wensen afgeleverd . En vandaag al even voor lange jaren rond gereden , super fijne motor en nogmaals hartelijk bedankt voor jullie expertise. Groetjes benno wever , jullie manier van klanten (mede motorrijders)ontvangen was uitstekend nemen de tijd , en een proefrit zonder voorbereid te zijn is geen probleem bij jullie,

• Ervaring met: Motoren

Top! Fijn dat je zo tevreden bent :-)

Supertoko! Fijne toegankelijke medewerkers die doen wat ze zeggen.

Thanks Rob!

Het zijn toppers

Zeer goed geadviseerd en alles wat afgesproken is naar tevreden uit gevoerd.

• Ervaring met: Motoren

Dankjewel Anja, fijn dat je tevreden bent. Gas met die Versys! ;-)

Enschedesestraat 210 7552CL Hengelo