Uitstekende zaak met super personeel!

Tot volle tevredenheid in korte tijd 2x een motor gekocht. Nadat ik met de eerste koop niet helemaal tevreden was, deze probleemloos ingeruild voor een andere zonder gezeur of vervelende bijkomende kosten! Helemaal tevreden dus!

• Ervaring met: Motoren

Zeer fijn geholpen niet opdringerig precies goed

Fijne zaak met vriendelijk personeel net nieuwe motor gekocht en zeer tevreden met hoe dat is verlopen

Top geregeld!

Vorig jaar heb ik een Triumph Tiger Sport 1050 hier gekocht en kwam er al vrij snel achter dat de motor olie verbrandde. Andere/dikkere olie hielp ook niet dus het blok zou onder garantie gereviseerd worden deze winter. Dus zo gezegd, zo gedaan en de motor aan het eind van het seizoen terug gebracht. Er ging een tijdje overheen toen ik een belletje kreeg dat het blok zo beschadigd was, dat het meer ging kosten dan de motor waard was. De volgende dag belde Rob mij met de mededeling dat ik voor hetzelfde geld (wat ik voor de Tiger betaald had), een andere motor uit mocht zoeken en ook daar ben ik zeer zeker in geslaagd. Jongens bedankt!

• Ervaring met: Motoren

Goede ervaring inclusief goede service

Nieuwe motor gekocht. Contact was soepel hij werd netjes thuis afgeleverd.

10 sterren alles top !

Iedereen denkt mee in een zeer ongedwongen en relaxte sfeer ! Zeer sterk aan te bevelen !

Prettig

Fijn en professioneel geholpen

• Ervaring met: Motoren

Hier wordt nog meegedacht met de klant

Geen pushende verkoper gewoon op het gemak rondkijken en advies krijgen zonder echt te proberen te verkopen ik houd ervan ! Rob en Rutger bedankt erg blij met mijn nieuwe fiets !

Top motorzaak

Hier is service nog vanzelfsprekend. Super vriendelijke mensen, met passie voor hun vak.

• Ervaring met: Motoren

Goed personeel,iedereen even aardig mijn honda cb 1100 keurig afgelevert thuis,kortom heel goed bedrijf

• Ervaring met: Motoren

Altijd welkom, meedenkend, vriendelijk en gezellig kortom ga zo door!!

Goed bezig Dames en Heren!!!

• Ervaring met: Motoren

Super deskundig team die de klant voorop steld

Vorig jaar mijn motor gekocht. Chopper is niet mijn ding. Samen met mijn vrouw 3 motoren ingeruild voor een BMW R1200RT en een Honda CN700X. Super prijs voor gekregen. Rob en Rutger wisten meteen waar we naar op zoek waren. Week later konden we al een proefrit maken. En waren meteen verkocht. Bedankt jongens

• Ervaring met: Motoren

Ruben Smit komt de afspraken na en is deskundig.

• Ervaring met: Motoren

Vriendelijke mensen die op een Twentse manier werken, niet moeilijk als het makkelijk kan

Super team

Het hele team is geweldig ze hebben mijn nieuwe motor heel snel afgeleverd . En de eigenaar is helemaal geweldig een goede kijk op welke motor bij welke persoon past. In een woord Toppers.

• Ervaring met: Motoren

Zeer aangename ervaring bij de koop van mijn eerste motor. Medewerkers nemen uitgebreid de tijd en zijn bereid mee te denken over oplossingen.

• Ervaring met: Motoren

Ruime keuze in goede (gebruikte) motorfietsen

De in 2017 nieuw gekochte Z900 was toe aan vervanging. Ik had al eerder een Suzuki gekocht bij deze zaak, dus de DL 1000 uit 2014 met 22000 km trok meteen de aandacht. De fiets is weer perfect afgeleverd. De aanschafprijs was iets aan de hoge kant, maar ik kreeg meer dan verwacht voor de Z900. Ik ben opnieuw erg tevreden!

• Ervaring met: Motoren

Super goede ervaring met het kopen van een nieuwe motor.

Ik heb bij Motoport Hengelo een nieuwe motor gekocht, terwijl ik mijn rijbewijs nog niet had. Dit was geen probleem, de motor zou worden klaargemaakt als ik mijn rijbewijs had. Dit is ook netjes gebeurd en alles naar volle tevredenheid. Daarnaast ook nog een helm en kleding bij Motoport Hengelo gekocht, hier was de deskundigheid van het personeel ook hoog en ben ik goed geslaagd voor een mooie bijpassende outfit bij mijn motor.

• Ervaring met: Motoren

Hele fijne vriendschappelijke sfeer.

Fijn geholpen, motor stond mooi klaar buiten voor de proefrit. Leuke amicale sfeer. Fijne hulp met het opladen van mijn “nieuwe” fijne Africa Twin. Één heel klein puntje wat ècht beter moet…. De koffie. Niet uit zo’n thermosfles-tap-pomp-dingetje die ze zelfs bij de scouting al niet meer gebruiken ;-) Maar dat is dan ook het enige.

• Ervaring met: Motoren

Zeer prettige zaak. Met vriendelijke medewerkers

Onlangs een motor ingeruild en een motor gekocht. Zeer goed en kundig geholpen en op de hoogte gehouden van de voortgang. Alles gegaan zoals afgesproken. Fijne informele zaak. En lekkere koffie.

• Ervaring met: Motoren

Goede service en alles zoals afgesproken op orde gemaakt!

Rutger heeft me goed geholpen met mijn nieuwe motor, top geregeld!

Heel matig

Moet veel veranderen als ze ons als klant willen houde.

• Ervaring met: Overige

Top service!

Erg vriendelijk personeel met een hoop kennis. Ze geven oprecht hun mening omdat ze dit vanuit ervaring goed kunnen onderbouwen. Er werd de tijd genomen om mij uitleg te geven over de verschillende motoren, en na een proefrit was uiteindelijk de aankoop van een motor die bij mij paste ook zo gedaan. Afhandeling verloopt net zo netjes.

Correct

Uitstekende ervaring rond het volledig en naar wens afleveren van mijn motorscooter.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Personeel N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.

Supervriendelijk en behulpzaam

Heb een mooie oude motor gekocht en ben heel goed geholpen door vriendelijke, geduldige mensen.

Ver boven verwachting

De nieuwe motor zou pas in 2023 worden geleverd. Enkele weken terug kwam er een telefoon dat de motor reeds door hun was uitgepakt. Ik geniet nu van de Teneré Tevens was er de mogelijkheid om te onderhandelen wanneer de oude motor ingeleverd moest worden. Dit vanwege een rijvaardigheidstraining waarvoor ik me had opgegeven.