Een meer dan tevreden Ducati klant!

Mijn ervaring met Motoport Goes is erg goed bevallen. Verkoper Dennis heeft mij zeer goed geholpen en is heel klantvriendelijk. Ik kom hier graag weer terug!

Ik voel me 'opgelicht'

Bij aankoop van mijn nieuwe motor in juli goed geadviseerd/geholpen. Zeer tevreden daarover. De schadeafhandeling een paar maanden later (dec) laat echter te wensen over. Nette offerte gekregen, precies dat bedrag ontvangen van de verzekering. Motor is op verzoek netjes gepoetst, dit was uiteraard voor eigen rekening. De factuur viel echter ruim 200euro duurder uit. Motoport had hier een verklaring voor maar dit klopte van geen kant. Het werd 'netjes' onderbouwd maar feit blijft dat dit niet terecht was tegenover de consument. Daarnaast zag ik bij thuiskomst dat de kentekenplaat gewoon uitgedeukt is en niet nieuw is zoals op de factuur staat vermeld. Prima als jullie op deze manier meer willen verdienen maar zoals aangegeven zijn jullie mij als klant kwijt. Jammer, want het is een prachtige zaak waarvan we het aanbod van occasions in gaten hielden daar de wens er was nog een motor te kopen bij jullie.

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Uitgebreid aanbod met scherpe prijzen. Klantvriendelijk personeel.

Een grote zaak met veel nieuwe en gebruikte motoren. Prettig geholpen door het personeel.

• Afspraken nakomen N.v.t.
  • Ervaring met: Motoren

Een motorzaak waar de klant echt koning id

Een motorzaak waar de klant echt koning is

Erg vriendelijke

Zitten niet in je nek leggen graag alles uit en hele mooie winkel

• Ervaring met: Motoren

Beurt uitgevoerd zoals gevraagd, eind controle matig.

Mijn geplande afspraak duidelijk en makkelijk gemaakt. Ondanks voor openingstijd toch sleutels kunnen afgeven. De beurt zelf goed uitgevoerd. Had wel graag de uitleg gehad waarom er Forte middelen ingegaan zijn. Wat ik wel erg jammer en niet zo netjes vind, is dat als ik mijn motor ophaal en wil wegrijden dat het zadel er los op ligt, na de accu controle vergeten vast te schroeven. Was dit niet opgemerkt met de proefrit c.q. eindcontrole.

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Fijne service, mooie winkel, prettige & kundige medewerkers.

Prettig zaken doen met MotoPort Goes. Duidelijke en eerlijke onderhandeling over prijs en inruil. Ook is het fijn dat er snel en adequaat gereageerd wordt. Tenslotte, er wordt niet zo geneuzeld over kleinigheden (zoals vergeten meldcode etc.). In zijn geheel een fijne transactie, in een mooie winkel met prettig personeel!

Sympathiek en professioneel

Ik ben uitstekend geholpen. Vakkundig, prettig contact, heel goed én vriendelijk geholpen. Mijn ervaring is uitstekend te noemen !

Keurig geregeld

De helm van mijn zoon kapot, maar is al oud. De onderdelen zijn besteld en netjes er op gezet. Goed geregeld.

• Ervaring met: Helmen

Goed met veel kennis en vriendelijk geholpen

Goede en snelle afspraken gemaakt met Dennis de Haan.

Goeie service

Mooie winkel en goeie cervice alleen jammer van hun beleid "dit verkopen wij normaal niet dus werken wij ook niet aan"

• Ervaring met: Accessoires

Personeel met ervaring!

Als je net begint met motor rijden heb je super veel vragen, meerdere malen in de winkel geweest en iedere keer weer professioneel geholpen. Ze nemen echt de tijd om alles uit te leggen en opties door te nemen. Groot assortiment en een hele fijne sfeer.

Uitstekende 1e ervaring met aankoop nieuwe motor

Fijn contact gehad over inruilvoorstel. Op vragen wordt meteen gereageerd wat een goed gevoel geeft over de service.

Goed geholpen bij de aankoop van mijn tiger 800 xcx

Goed geholpen bij de aankoop van mijn tiger 800 xcx

• Ervaring met: Motoren

Goede ervaring met motorport goes . Na een persoonlijk gesprek met de verkoper in eerste instantie voor een andere type. Alle voor en nadelen besproken van de motor. Proefrit aangevraagd wat geen enkel probleem was. Toch was mijn keuze op een andere gevallen en ook dat was geen probleem. Proefrit uitstekend bevallen en na een gesprek tot de verkoop overgegaan waarbij ik van A tot Z ben begeleid.

Plezierig

Goed en vakkundig geholpen nooit geen problemen en altijd welkom

• Ervaring met: Scooters

Goed, klantvriendelijk en professioneel, kort top

Na overleg (mails) en overleg bezoek aan de Motoport vestiging in Goes, mét betreffende medewerker. Én... Goede ontvangst, klantvriendelijk en professioneel, kort top. Van aan de ingang, over service-begeleiding, tot aan de uitgang alwaar de drukke bediende toch nog alert u een goeden dag wenst, super ☝️ mij zien jullie nog terug.

• Ervaring met: Motorkleding

alles goed en snel geregeld

je word hier goed geholpen, niks is te veel.

Gewoon goede service

Goede vriendelijke service

Goede service en altijd een bakje koffie

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Door een aangenaam telefoongesprek, een vlotte afhandeling, snelle overbouw van artikelen van de oude naar de nieuwe BMW RS ben ik zeer tevreden.

Fijne vlotte samenwerking

Zelf wist ik al redelijk goed welke kant ik op wilde. Vervolgens ben heel goed verder geholpen, niet alleen bij de motor met opties, maar ook de financiering en verzekering.

Uitsekende begeleiding bij koop BMW R 120 GLA

Door Dennis zijn wij uitstekend gehlpen bij onze keuze voor een BMW R 1200 GLA. Ook de service bij de oplevering hebben wij als zeer prettig ervaren

Zo als altijd Top geregeld

Fijne services Bedankt Dennis

• Ervaring met: Motoren

Mooie nette zaak, veel merken motoren en kleding

Kwam voor 1000 km beurt. Een uur te vroeg maar motor ging snel op de brug. Rondje door de zaak is ook geen straf. Zeer veel motoren en kleding.

Nobelweg 4

4462GK Goes

Over MotoPort

Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.