Gewoon geweldig

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Geen vraag is te gek en duidelijke antwoorden.

echte klant experience

Ik heb bij Motoport Goes een proefrit gemaakt op een Yamaha Tracer. Deze beviel zo goed, dat ik hem heb aangeschaft. Het verkooptraject ging heel aangenaam. Bij Motoport Goes weten ze hoe ze een klant moeten behandelen. Meteen een servicebeurt laten doen voor een vaste prijs. Hieruit kwamen nog een aantal zaken, die zonder extra kosten werden aangepakt. ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid (en over mijn motor ;-)

fijn en corect

heb het aanschaffen van me nieuwe motor als een fijne ervaring evenarren.

• Ervaring met: Motoren

goed en vlot; alles volgens afspraak afgehandeld

Helemaal goed!

Onzettend klantvriendelijk motorzaak, met verstand van zaken. Vriendelijke mensen.

Top geregeld!

De aankoop was makkelijk en top geregeld. Ben met goed advies voorzien en erg goed geholpen. Daarbij heb ik ook nog een aantal extra's gekregen. Qua overschrijven ed. werd alles voor mij gedaan en ik had er geen omkijken naar. Buitengewoon goed en tevreden! We hebben een behoorlijk eind moeten rijden door de kou, bij binnenkomst kregen we ook meteen koffie aangeboden.

• Ervaring met: Motoren

Doordat ik 2x mijn motor weg gebracht had naar een motorzaak in Roosendaal ivm het knappen,shot geluid van mijn motor tijdens het gas loslaten,was ik het zat,en ben ik opzoek gegaan naar een andere zaak ,die het probleem wel konden verhelpen,toen kwam ik bij Motoport in Goes terecht. Ze kwamen de motor netjes ophalen vanuit steenbergen en ook weer netjes teruggebracht. Die hebben mijn motor een (grote)winterbeurt gegeven en wat vervangen moest worden hebben ze goed gedaan, en probleem was opgelost en een mooie poetsbeurt gegeven Dank hiervoor,ik ben erg tevreden en blij mee!!! Het kost wat,maar je krijgt ook kwaliteit en daar houd ik van. Is niks vervelende als je rijdt en hij loopt niet goed. Dus ik kan iedereen Motoport Goes aanbevelen. Mvg Marinus Platenkamp

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Personeel N.v.t.

Fantastische ervaring

Na het behalen van mijn AVB examen in het najaar van 2023, ben ik mezelf gaan oriënteren welke motor ik graag zou willen gaan rijden na het behalen van mijn AVD examen. Aangezien ik in de buurt van Goes woon ben ik naar Motoport in Goes gegaan. Wat een fijne winkel en wat een fijn personeel. De medewerkers nemen je mee in de wereld van het motorrijden, die nieuw is voor de beginnende motorrijder. De medewerkers zijn erg vriendelijk, open en geven professioneel maar ook reëel advies over mogelijkheden en opties, zowel over motoren maar zeker ook over kleding en accessoires. Je merkt dat de medewerkers verstand van zaken hebben, oprecht zijn en de klant voorop stellen. Uiteindelijk heel blij met de aanschaf van een nieuwe Kawasaki Z650. Wat een fijne motor !!! Dennis, bedankt voor je adviezen en bedankt voor de fijne gesprekken, tot snel bij de 1000 km beurt !!!

Ja gewoon goed

Ja gewoon goed. Op de site een mooie Yamaha tenere 700 wr tegen gekomen voor een leuke prijs. Alles via de mail gedaan en de motor laten afleveren door motortransport beta expresse. Alles naar tevredenheid

Heel fijn geholpen

Top. Netjes geholpen door de verkoper.

• Ervaring met: Overige

Snel en goed geregeld

Personeel was heel snel met helpen, Hebben afspraken samen goed besproken en op papier gezet zodat het duidelijk was voor beide partij. Alles was snel geregeld en heel goed afgesloten.

• Ervaring met: Motoren

Een zeer vakkundig en betrouwbaar bedrijf met uitstekende service en personeel

Is een zeer mooie zaak waar de klant voorop staat. Geweldig personeel en vakkundig ook.

• Ervaring met: Scooters

Vriendelijk en alles overzichtelijk

Vriendelijk personeel de winkel is overzichtelijk

• Ervaring met: Motorkleding

Prima geregeld en geholpen

• Ervaring met: Motoren

Goede en snelle service, ik ben erg blij met mijn scooter

• Ervaring met: Scooters

Zeer prettig geholpen en ruime keuze.

Zeer prettig geholpen voor kleding en helm door Jesper, met veel informatie omtrent veiligheid en kwaliteit. Ruim de tijd voor ons genomen waardoor een weloverwogen keuze gemaakt kon worden. En de "knal kortingen" zijn leuk meegenomen!! :-)

• Ervaring met: Motorkleding

Prettig en deskundig geholpen bij aanschaf van motor.

Nemen de tijd voor je en ervaring met alle personeel is plezierig, behulpzaam en deskundig.

top service

zelf op vakantie, motor ter reparatie aangeboden in deze vakantie periode, contact via mail, goed verzorgt en duidelijke uitleg

Vlot en duidelijk

Beantwoord emails snel en duidelijk. Ook telefonisch altijd bereikbaar.

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Keurig geholpen met beurt, nette gepoetste motor!

Motor rijdt weer heerlijk, kan merken dat er aan gewerkt is. Ook mooi gepoetst, erg fijn!!

• Ervaring met: Motoren

Een meer dan tevreden Ducati klant!

Mijn ervaring met Motoport Goes is erg goed bevallen. Verkoper Dennis heeft mij zeer goed geholpen en is heel klantvriendelijk. Ik kom hier graag weer terug!

Ik voel me 'opgelicht'

Bij aankoop van mijn nieuwe motor in juli goed geadviseerd/geholpen. Zeer tevreden daarover. De schadeafhandeling een paar maanden later (dec) laat echter te wensen over. Nette offerte gekregen, precies dat bedrag ontvangen van de verzekering. Motor is op verzoek netjes gepoetst, dit was uiteraard voor eigen rekening. De factuur viel echter ruim 200euro duurder uit. Motoport had hier een verklaring voor maar dit klopte van geen kant. Het werd 'netjes' onderbouwd maar feit blijft dat dit niet terecht was tegenover de consument. Daarnaast zag ik bij thuiskomst dat de kentekenplaat gewoon uitgedeukt is en niet nieuw is zoals op de factuur staat vermeld. Prima als jullie op deze manier meer willen verdienen maar zoals aangegeven zijn jullie mij als klant kwijt. Jammer, want het is een prachtige zaak waarvan we het aanbod van occasions in gaten hielden daar de wens er was nog een motor te kopen bij jullie.

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Uitgebreid aanbod met scherpe prijzen. Klantvriendelijk personeel.

Een grote zaak met veel nieuwe en gebruikte motoren. Prettig geholpen door het personeel.

• Ervaring met: Motoren

Een motorzaak waar de klant echt koning id

Een motorzaak waar de klant echt koning is

Erg vriendelijke

Zitten niet in je nek leggen graag alles uit en hele mooie winkel

Nobelweg 4 4462GK Goes

Over MotoPort

Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.