Opgelicht omdat inkoop hun werk niet doen

Ben ruim 20 Jr klant en altijd zeer tevreden geweest. Maar heb vorig jr een gsxr 600 gekocht die ik na 1 jaar heb verkocht. Toen deze motorzaak mij de vrijwaring overhandigde bleek deze motor 30000 km te zijn terug gedraaid. Handelsondernemingen krijgen automatisch tellerstand rapport erbij. Waarop de prijs fie we waren overeengekomen 3750 euro verlaagd werd naar 2000. Motoport echt heeft ook zo'n rapport erbij gekregen toen. Dus ze wisten hiervan of hadden dit MOETEN weten. Ze wilden echter helemaal niets voor me doen. Maar ik had terug moeten komen. Dit ging niet want ik had geen motor meer Ben er bij toeval achter gekomen.. voel me gewoon opgelicht. Veel teveel voor deze motor betaald en niks compensatie. Motoport echt is de zaak voor motoren met terug gedraaide kilometerstanden. Want ze controleren hier nooit op. Moeten ze zelf weten naar dan mag je wel compenseren op zijn minst. En praten ze over op vertrouwen inruilen. Maar als je daar op vertrouwen koopt ben je nat. Koop hier nooit geen motor zonder tellerstand rapport op te vragen. Zo gaan ze hier met vaste klanten om. Echt erg. Ongelooflijk. Maar je doet er niks tegen.

Top bedrijf

Mijn motoren worden gehaald en teruggebracht bij de onderhoudsbeurten. En nu komt het ... volledig gereinigd en gepoetst terug in mijn garage geplaatst. Jeroen bedankt, samen met het hele team. Applaus van ons.

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

mooie motorzaak die met klanten mee denkt

Met veel plezier en hulp van Thjeu een proefrit gemaakt. Eerlijk behandelt en een eerlijke prijs voor de inruilmotor gekregen. Top zaak

Alweer top geholpen

Alweer bedankt Motoport-Echt voor de fijne persoonlijke afhandeling. Ik heb veel nieuwe motoren gekocht en nog nooit teleurgesteld. Helaas kon ik vandaag mijn nieuwe motor door ziekte niet afhalen. Ondanks de drukte werd er toch een mogelijkheid gevonden om de motor bij mij thuis af te leveren. Bedankt daarvoor. Heel behulpzaam personeel. Tjeu, Kenny, Jeroen......bedankt. Een echte aanrader.

Top geholpen

Ik wilde graag een proefrit maken met een Kawasaki zr 7s , deze stond bij hun op de 1e verdieping. Helaas was hun lift kapot en leek het niet mogelijk. Toen hebben de monteurs de motor van de trap gedragen. Super service en ik kon toen fijn proefrijden. Alleen vond ik de motor te snel voor mij. Bedankt voor jullie hulp en ik kom zeker terug voor een rustigere motor te kijken.

Super goede ervaring

Zeer vriendelijk persooneel die de motorpassie delen! Ruime keuze nieuw en gebruikt, goede prijzen. Aanrader!!!

Klantvriendelijk en behulpzaam

Zeer goede ervaring monteurs zijn vriendelijk en behulpzaam met theu is het zeer goed zaken doen alles perfect

Zeker een tien.

Vandaag 18-11-2021 een nieuwe motorhelm gekocht en ben uitstekend geholpen door Kenny en Patrick bedankt mvg;de White Brother.

• Ervaring met: Helmen

1000 beurt

Nieuwe motor gekocht. Terug voor de 1000 beurt . Hiervoor werd 45 min.werktijd geteld. De monteur heb ik zeker 20min. zien bellen. Ketting niet even opnieuw gespannen. Twijfels over deze persoon.Ben jarenlang als automonteur werkzaam geweest Jammer voor een gekochte motor van nieuwwaarde. Overigens de verkoop heeft mij goed behandeld

• Personeel N.v.t.
  • Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Top Motorzaak goede adviezen eerlijke inruil deskundig personeel!

Een vertrouwd bedrijf die volledig achter hun producten staan! Goede en eerlijke inruil! Redelijke prijzen voor de Motoren of Scooters. Deskundige verkopers en zeer goede monteurs! Ik kom van ver,dat bewijst dat ik veel vertrouwen in MOTOPORT ECHT heb. Voor mij alleen Motoport Echt van Familie Vos en het gehele Team

Super zaak

vriendelijk, klantgericht en goede prijs-kwaliteitverhouding.

Top bedrijf

Heel vriendelijk personeel voor al de verkopers

• Ervaring met: Motoren

Ik heb nu al bijna 2 jaar een scooter. Ook zelf bij MotoPort aangeschaft. Zelf ben ik erg ontevreden over de scooter. Meerdere malen stuk. Maar MotoPort staat wel gelijk mij te woord en helpt me zo snel mogelijk. Hierbij ook mijn sorry naar MotoPort en alle medewerkers. In bijzonder de monteurs ik doe het jullie niet na en hoop dat jullie mijn sorry accepteren.

• Ervaring met: Scooters

Super fijne motorzaak met hele goede service!

Vandaag 17-6-2021 mijn Yamaha FZ1S ingeruild op een Tracer 900. Ik werd zeer correct geholpen door de eigenaar (Thieu Vos). Ik kom uit het midden van het het land en hoopte de motor meteen mee te kunnen nemen. Er waren wat verkoop voorwaarden vanuit mijn kant die allemaal in gestaag tempo netjes werden afgehandeld. Op een moment waren er werkelijk 4 medewerkers bezig om de motor klaar te maken zodat ik hem meteen mee kon nemen, waanzinnig! Lang verhaal kort, ik ben zeer tevreden over de hele afhandeling, het magazijn de werkplaats en de administratie. Top zaak, ik zou er zo weer een motor kopen!

• Ervaring met: Motoren

Wederom uitstekend geholpen aan Honda' s

Woj komen er al ongeveer 15 jaar. Ook deze week weer uitstekend geholpen door Kenny aan 2 nieuwe Honda motoren. Goed overleg, mooie prijs en serieus genomen.

Ongeregeld, en slechte onderhoudsservice

Meerdere malen nieuwe motoren gekocht. Voor het kopen van motoren heb ik persoonlijk nooit problemen gehad, maar dit is ook wel te verwachten met nieuwe modellen. Uit ervaring van anderen meegekregen dat vooral de oudere motoren soms in gevaarlijke staat verkocht worden aan beginnend motorrijd(st)ers. (Banden kaal, lekkende vloeistoffen etc.) zonder dat hier een opmerking van wordt gemaakt aan de koper. Dus, voor het kopen van nieuwe motoren zit je hier goed. Maar mijn grootste ergernis is toch wel de service en onderhoud na de verkoop. Wat je kan verwachten als je terug komt voor onderhoud: -Geen verstand van de onderdelen die gemonteerd worden. (Ik sta zelf mee te helpen hoe een frame slider gemonteerd moet worden nadat ik deze besteld heb bij de onderdelenbalie. Geen beschrijving, ontbrekende onderdelen.) -"Er zal gebeld worden als de motor klaar is." Nadat ik na 5 dagen maar eens zelf gebeld heb wat de status is erachter komen dat ie al 2 dagen gereed staat. -Daarna de motor ophalen en met dode accu terugkrijgen (Waarop duidelijk verteld is dat er een GPS tracker ingebouwd is en aangegeven dat deze met een druppellader aangesloten moet staan.) -De ergste, tijdens de rit naar huis erachter komen dat de bouten van de zijpanelen en zadel niet vast zitten. LEVENSGEVAARLIJK. -Hierna conversie van 35kw naar vol vermogen aangevraagd, 45 minuten in de wachtrij staan om zelf de onderdelen te bestellen die ze nodig hebben voor de conversie. (Waarom kan de garage dit niet zelf doorgeven?) -Hierna duidelijk aangegeven wat ze nodig hebben. Met veel gerommel in oude klappers eindelijk de onderdelen besteld. -Weer 3 dagen gewacht zonder gehoor, maar weer opgebeld. Erachter komen dat ze de verkeerde onderdelen besteld hebben en nu wachten op nieuwe. BEDANKT dat ik hier van op de hoogte wordt gesteld en zelf heb moeten bellen. Dit probleem was er niet geweest als de monteur zelf de onderdelen deed bestellen en de klant niet met 4 verschillende mensen in contact moet gaan.

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Al jaren ,zeer goede ervaringen .

Ik koop al 16 jaar regelmatig motors bij hun ,altijd eerlijk en fijn onderhandeld. Zeer zeker aan te bevelen . Prettige omgang met verkopers ,werkplaats Perfecte zaak .

Heel tevreden.

Na in de jaren 80 en 90 diverse motoren te hebben gekocht bij Thjeu Vos nu na 22 motorloze jaren weer opnieuw gestart goed geholpen. En met een probleem tussendoor opgelost.

Verkoop motor

Motor staat volgens de motorsite te koop. Blijkt dat deze verkocht is. Maar op de site staat hij nog steeds als te koop. Toch vreemd! Ook onrealistische documentatie M.i. Motor modeljaar 2019 met bouwjaar 2020 klopt dit wel?

Top zaak met ruime keus

Altijd correct en vriendelijk behandeld bij de Fam Vos

Altijd goed overeen gekomen

• Ervaring met: Scooters

Toppie๐Ÿ‘๐Ÿป

FJR 1300 ingeruild voor een nieuwe v-strom 650. Met deze kan ik toch blijven motor rijden met versleten knieรซn. Perfect geholpen en proefrit gemaakt. Binnen week kenteken binnen en stond motor met verhoogd zadel klaar. Wat een fijne handelbare motor ondanks mijn lengte van 2.02. Goed geholpen door Tjeu.๐Ÿ‘๐Ÿ˜€๐Ÿ‘

Professioneel

Via internet een motor gekocht en verkocht bij Motoport Echt. Echt geweldig! De afstand tussen de woonplaatsen was in deze tijd te groot en voor mij was dit een nieuwe ervaring en ook een groot avontuur. Wederzijds vertrouwen en dat heeft zich uitbetaald. Zij kregen van ons een mooie zeer goede motor die echter niet praktisch was voor ons en wij kochten een bijna nieuwe Burgman terug. De hele afwikkeling van het proces was professioneel en alles is volgens afspraak gedaan. De gekochte motor werd keurig op afgesproken tijd afgeleverd en de onze werd direct meegenomen. Al het personeel is vriendelijk en zeer attent. Komt bij dat de Burgman werkelijk prachtig is en geweldig rijdt. Zeer aan te raden dit bedrijf!

Geweldig !!!

Mijn Suzuki Burgman SV650 XT starte niet op 17-03-2020, na mijn melding bij Motoport re Echt werd hij binnen een uur opgehaald. Direct na de middag kreeg ik een telefoontje dat mijn motor was gerepareerd, nieuwe accu, koppelings handle vervangen en een kleine beurt !!! Kon ik daarna nog even toeren, wederom geweldig geholpen door dit geweldig team van Thieu Vos !!! Met vriendelijke groet, Peter van Helden

• Ervaring met: N.v.t.

Een vriendelijk, fijn en eerlijke zaak.

Mijn ervaring is alleen maar positief. Ging voor een rubberen afsluiting van โ‚ฌ13,90 en ga met een andere motor naar huis ๐Ÿ˜„. Tijdens het inbouwen ben ik wat gaan rondneuzen in de zaak, omdat het toch iets langer duurde. De verkoper vroeg of hij mij van dienst kon zijn en ik zei nee hoor is gewoon tijdverdrijf. Toch bleef ik bij een motor plakken en had dan toch enkele vragen aan de verkoper. Het was een fijn en eerlijk gesprek en het mooiste was dat er totaal geen druk opgelegd werd voor de verkoop. Uiteindelijk zijn wij dan aan tafel gaan zitten en hebben we een reeรซle deal kunnen sluiten. En ook de gemaakte afspraken zijn ze op alle punten nagekomen. Peter bedankt voor de fijne verkoop ๐Ÿ‘ en afhandeling met Thieu.๐Ÿ‘ Hier voelde ik mij nog als Koning. MotoPort Echt bedankt. Armand Bieske.

Over MotoPort

Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.