gemoedelijk en klant vriendelijk

Ook als je een wat goedkopere motorfiets aanschaft blijven ze alle tijd voor je nemen en komen gemaakte afspraken ook na. Zou met een gerust hart hier weer een motorfiets aanschaffen.

Chagrijnige medewerkers

In de werkplaats wordt prima werk verricht. Daarom is het zo jammer dat ze in de winkel en de servicebalie vaak zo koel, bot of soms gewoon heel onvriendelijk zijn. Geen Brabantse gemoedelijkheid. Het is hier alsof je dankbaar moet zijn dat je klant mag zijn. Voor mij voldoende reden om voortaan naar een echte BMW dealer in Eindhoven door te rijden.

Top motorzaak

Ik heb bij Motoport Den Bosch al meerdere malen een motor gekocht en ben altijd tot volle tevredenheid geholpen. Ook over het onderhoud van de motor ben ik zeer tevreden. Afspraken worden altijd goed nagekomen en er wordt alle tijd voor de klant genomen. Ook mijn motorkleding en accessoires heb ik hier gekocht. Prachtige collectie en heel fijn personeel, dat je deskundig adviseert. Beter wordt het niet.

• Ervaring met: N.v.t.

Super service en personeel

Helemaal vanuit Maastricht vandaag mijn motor gaan ophalen. Vanaf het eerste telefonische contact voor de aankoop van mijn Bmw tot het moment ik vanmorgen wegreed, was de service en vriendelijkheid van het personeel ongekend. Ook met mijn motorkleding werd ik perfect geholpen door de verkoopster die mij hielp en haar collegae. Met plezier rijd je een stuk verder vanuit Maastricht. Chapeau voor motorport Den Bosch.

• Ervaring met: Motoren

Zeer goed geholpen en mooie flag store

Volledig in het idee dat er boven ook motorfietsen stonden liep ik ik de trap op en wat schetste mijn verbazing; geen motorfietsen maar een hele etage met volop kleding en aanverwante zaken. Prachtig, hele assortiment hangt er - in zo’n beetje iedere maat - voor ieder wat wils. Onwijs veel soorten en merken helmen ook. Ik was opzoek naar een nieuwe Gore-Tex Dane motorbroek, de vorige was ook van Dane en daar ben ik heel tevreden over. Goede pasvorm, fijn draagcomfort en een hoge mate van bescherming. Angela heeft mij hierin prima geadviseerd en geholpen. Wat begon als even komen aanwaaien eindigde in huiswaarts keren met een prachtige nieuwe motorbroek. Nogmaals dank en tot de volgende keer!

• Ervaring met: Motorkleding

Zeer geweldige dames op de kledingafdeling

Ik was even binnen gelopen voor een communicatie systeem in mijn helm. En de dames van de kleding afdeling hebben mij geweldig geholpen en zelfs het systeem in onze helmen gedaan. Nogmaals bedankt dames, super geholpen.

• Afspraken nakomen N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.

Personeel niet goed geïnstrueerd.

Personeel weet niet hoe de pasvorm van een helm getest moet worden. Van een afstandje kijken en zeggen "ja dat zit wel goed" heb je niks aan. Vervolgens durven ze het over "service" te hebben wanneer je naar de veel te dure prijs vraagt. Laatste keer voor mij!

• Afspraken nakomen N.v.t.
  • Ervaring met: Helmen

Al vanaf begin Motoport Hans Verwei klant voor div. Motoren.

Mooie goede zaak prettige mensen ,vaklui komen afspraken na groot assortiment.

• Ervaring met: Motoren

Meerdere motoren en kleding gekocht, altijd super goed geholpen.

Ouderwetse service

Een van de bevestigingsschroeven van mijn helmvizier was onderweg losgeschoten (en niet meer terug te vinden). In een vriendelijk en to the point contact leeftijd helm achterhaald en vervolgens is Jenny op zoek gegaan naar de schroeven. In een paar dagen tijd had ik ze in de brievenbus, zonder factuur want ook de leverancier had ze als service gratis gegeven. Complimenten voor de service, ongeacht of het gratis was geweest.

• Ervaring met: Accessoires

Een motorzaak waar de klant nog koning is

2 maanden geleden een nieuwe motor gekocht bij Motoport Den Bosch. De eerste indruk met Hans voelde erg vertrouwd. Over de inruil van mijn motor waren we het vlug eens en de deal was snel gesloten. Nu na 2 maanden de eerste 1000 km. beurt laten doen en ben zeer te spreken over de service en vriendelijke medewerkers.

Wat een geweldige service

Tijdens corona een artikel besteld bij deze motoport. Meteen een prettig contact en dezelfde dag al verzonden. Dank u wel en hopelijk binnenkort kom ik weer eens langs met de motor.

super bedrijf top service

BMW S1000XR gekocht perfekt afgeleverd en alles zoals afgesproken en zelfs meer TOP Team Frits Uden

Prima BMW dealer.

Het verzoek om een proefrit op een gebruikte BMW F800R verliep goed. Vragen werden deskundig beantwoord. Werd uitgenodigd om ook een proefrit op een F 900R te maken. Verkoper was niet opdringerig maar zakelijk en vooral duidelijk. Voor mijn oude BMW werd een goede inruilprijs geboden. De verkoop was toen snel rond. Binnen een week werd de nieuwe motor afgeleverd. Men maakte een compliment voor de wijze waar op ik de motor gepoetst had en inleverde met de totale onderhoudshistorie en uitgebreide documentatie. Binnen 2 weken na mijn aankoop kocht mijn motormaat daar ook een nieuwe F 900 R.

Geweldige motorzaak

Vorige maand heb ik een motor gekocht bij motoport den Bosch. De eigenaar Hans heeft zaken met mij gedaan naar alle tevredenheid. Wat Hans zegt komt hij ook na, wat vaak op andere adressen wel anders is. Ondanks de Corona crisis was het toch goed vertoeven daar. Dit bedrijf is zeker een aanrader.

• Ervaring met: Motoren

Top bedrijf, eerlijk en betrouwbaar

In 2017 mijn eerste motor nieuw bij gekocht. Vandaag mijn tweede nieuwe motor gekocht waarbij ik mijn eerste ingeruild heb. Meteen een prima bod gekregen van Hans, eerlijk en final. Verder in al die jaren goed en eerlijk advies. Gewoon een betrouwbaar bedrijf met Betrokken medewerkers.

Geweldig geholpen door Hans

Kwam gericht voor een KAWASAKI klx250 Samen met Hans snel overeenstemming gekregen. Wilde nog een paar dingen laten doen en die zijn tot de puntjes verzorgd. Top.

• Ervaring met: Motoren

Uitstekend geholpen met een klacht.

Mijn motor had een onderhoudsbeurt gehad en daarbij waren ook beide banden vernieuwd. Na dat ik ging rijden merkte ik op dat mijn motor anders reed dan ik gewend was. Er zat een trilling in die ik niet ken. Ik ben terug gegaan en verteld wat mijn ervaring was. De monteur heeft toen de banden gecontroleerd en vastgesteld dat alles goed was. De monteur heeft toen gereden op mijn motor en deze ondervond ook dat er iets trilling in zat boven de 100 km/pu. Als het erger zou worden konden we verder gaan zoeken wat het probleem zou kunnen zijn. Ik wilde hier meer over weten omdat de motor anders reed dan voorheen. Ik heb toen zelf via het BMW forum de vraag gesteld wat dit zou kunnen zijn. Uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat het aan de achterband moest liggen, maar omdat het wiel goed gebalanceerd was waren er toch twijfels. Met een liniaal op een vast punt bij de achterband en deze langzaam rond te draaien kon ik vaststellen dat er een kleine hoogte slag in de band zit. Ik heb toen het voorstel gedaan aan de dealer, als we de achterband nu vervangen voor een nieuwe, en de klachten zijn weg, dan zijn de kosten voor de dealer. Want dan moet er iets niet goed zijn met die band. Mochten de klachten niet weg zijn dan neem ik het voor mijn rekening. De band was verwisseld en de klacht was verdwenen, gelukkig rijd mijn motor weer zoals het was en daar ben ik echt blij mee. Bedankt voor de prettige medewerking en goede service, Motoport Den Bosch. Dit vind ik nu top service.

• Ervaring met: Motoren

Motorzaak waar de klant nog koning is.

Heb zelf ondervonden dat de service/klantvriendelijkheid na aankoop van een BMW motorfiets echt top is, waarbij door de eigenaar Hans Verwei echt werd meegedacht en de motor door ziekte van mij door tussenkomst van een collega werd gebracht (afstand zo`n 200 km) en werd er zelfs een boeket bloemen gestuurd. Bovendien werd een door de eigenaar met mij gemaakte afspraak over een part v.d. inruildeal nagekomen. Kortom, niet dan lof over dit bedrijf.

• Deskundigheid N.v.t.

top

geen gezeur onderhandelingen, doen wat ze beloven, makkelijk in de omgang. Ga zo door.

• Ervaring met: Motoren

Klantvriendelijk tot in de details!

Vriendelijk, vakbekwaam, altijd mee-denken, nooit het gevoel geven dat er onnodige zaken worden geadviseerd of aan de motor gefixt.

• Ervaring met: Motoren

Snelle reactie en erg vriendelijk

Zeer snelle reactie en vriendelijk ,,aardige man die terug mailde en telefonisch ook ,had nog paar vragen en daar kreeg ik ook uitleg over en nam de tijd

• Ervaring met: Onderdelen

Deskundige mensen en goede service.

Prettige omgang en no nonsense service. Leenmotor nooit een probleem.

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Top bedrijf

Je wordt goed geadiviseerd door klant vriendelijke personeel en doet wat er belooft een goede service 👍👍gaat zo door 👍👍

• Ervaring met: Onderdelen

Fijn bedrijf die nog met de klant meedenkt.

Over MotoPort

Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.