Een prima ervaring

Afgelopen december trotse eigenaar geworden van een suzuki GSR 750. Eelco is zeer behulpzaam en aardig.

• Ervaring met: Motoren

Zeer blij met mijn nieuwe Triumph

Een aantal keer bij Motoport Hippolytushoef geweest om te kijken bij een motor. Uiteindelijk een Triumph op de site zien staan zonder foto's, gelukkig konden ze mij foto's sturen via de mail. We zijn snel gaan kijken en mochten ook gelijk een proefrit maken. Na even twijfelen toch de keuze gemaakt om voor de Triumph te gaan. De uitlaat bleek geen E-keur te hebben, maar omdat ik dit wel graag wilde, is de standaard uitlaat er zonder problemen weer op gezet. Ook kreeg ik nog bobbins mee, zodat ik hem mooi kon wegzetten in de schuur. Ook is de garantie verlengd omdat ik nog bezig ben met mijn rijbewijs, dus dat is heel fijn! Al met al een fijne ervaring gehad bij Motoport.

• Ervaring met: Motoren

Fijn, deskundig en vriendelijke contact.

Bij de aankoop van mijn Suzuki bij Motoport Hippolytushoef werd ik aangenaam verast door de deskundige en vriendelijke benadering. Er werd een passend prijsvoorstel gedaan en de levering van de Suzuki werd prima geregeld.

Keurig

Alles keurig en goed geregeld

• Ervaring met: Motoren

Zeer deskundig en goed geholpen.

Heb afgelopen jaar 2 motoren gekocht bij Eelco. Zeer aangename sfeer en deskundig geholpen.

Weer een prima ervaring

Na in 2018 bij Motoport Hippolytushoef een prachtige Yamaha FJR 1300 te hebben gekocht, vandaag weer een Yamaha daar gekocht, een FZ S2. 11:30 gekocht om 13:30 - na een heerlijke portie kibbeling ‘van het huis’ - weer op de nieuwe motor naar huis. Bedankt voor weer een prima ervaring !!

• Ervaring met: Motoren

Al diverse motoren hier gekocht, een zeer betrouwbaar adres!

Zeer correcte firma met behulpzame medewerkers. Komen hun afspraken na en reageren vlot op alles.

Erg Plezierig en deskundig

Erg plezierig en vakkundig personeel zowel in verkoop, magazijn en werkplaats.

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Een gezellig en top bedrijf

Een gemoedelijk en leuk bedrijf . De medewerkers zeer vriendelijk en alles snel geregeld. We zijn zeer tevreden over onze aankoop en hopen nog vele veilige kilometers te rijden op de mooie motor. Voor ons een hele rit naar Hippolytushoef maar het was de moeite zeker waard. We zullen jullie zeker aanbevelen in onze omgeving. Top en ga zo door. Klaus en Leonie Veld

• Ervaring met: Motoren

Aardige mensen, heel blij met mijn aankoop

• Ervaring met: Motoren

Prima geholpen en goede service

bij het uitzoeken van mijn motorscooter goed geholpen. Proefrit door Motoport Hippolytushoef geregeld bij Motoport Wormerveer. Top service!

• Ervaring met: Scooters

prima moterzaak

al jaren klant altijd goed geholpen bij alle afdelingen zowel kleding als werkplaats en verkoop motoren

• Ervaring met: N.v.t.

Goede service en goede inruil prijs op een nieuwe motorfiets.leuk dat ik nog een restaurant bon kreeg voor de verjaardag van mijn vriendin.top bedrijf!

Prima opgelost, goede service

Probleem met motorbroek. De ontzettend aardige leuke en vriendelijke dames hebben er alles aangedaan om dit op te lossen. De service staat hier hoog in het vaandel. Dames super bedankt! Mvg A. Beentjes

• Ervaring met: Motorkleding

Mooie motorzaak met deskundig personeel

Nieuwe motor besteld, Levertijd duurde wat langer dan verwacht wegens de corona. Goed op de hoogte gehouden wanneer de motor geleverd zou worden.

Uitstekende ervaring met Motoport Hippolytushoef

Toen ik via de website aanvraag had gedaan voor een proefrit, kreeg ik meteen reactie hierop en afspraak was meteen gemaakt. Zeer snelle reacties via de mail. Tijdens het bezoek werd ik zeer aangenaamd ontvangen. En vervolgens een goed/leuk gesprek gevoerd over motors. Offerte aangemaakt en meteen een afspraak om de motor op te halen. Voor de rest verliep alles prima. En ik was zeer tevreden met het eindproduct en het contract met Motoport Hippolytushoef.

• Ervaring met: Motoren

Erg prettig personeel. Ik heb goede ervaringen bij het huren en kopen van een motor. Goed advies, ook in de winkel m.b.t. helm, kleding enz.

Tevreden.

Motoport Hippolytushoef is een bedrijf waar je vrijblijvend kan binnenlopen, rondkijken of zelfs een "bakkie" kan krijgen. Met mijn "nieuwe" motor ga ik zorgeloos en vertrouwd toeren omdat ik weet dat het "daar goed zit ". Er is zelfs nog aan een oplaadsnoertje voor de lader gedacht, echt super !! Ik ben er blij mee met zo n goed bedrijf in ons dorp !

Fantastisch!

De service en klantvriendelijkheid hebben ze hoog staan! Je word vriendelijk geholpen en niks is tegek Ze denken graag met je mee en weten waar ze over praten! Uitstekende winkel om voor een motor te gaan kijken

Wat een top garage

Hele aardige mensen, keurig geholpen en een hele mooie deal gesloten. Deze mensen hebben nog een echt motorhart. Aanrader!

gewoon goed

ik heb d3e indruk er kan veel.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.

Fijn geholpen

Via mail afspraak gemaakt voor een proefrit. Eenmaal aangekomen leuk ontvangst mét wat te drinken (zie je niet vaak meer in deze tijd.) Na de proefrit alle gegevens ingevuld, datum voor ophalen afgesproken en alles klopte. Tevens reageren ze op al je vragen via mail en ook nog eens snel! Super!

• Ervaring met: Motoren

Alles prima geregeld , na een fijne proefrit motor ingeruild voor een x max 300.

Goede afspraak gemaakt en alles is goed geregeld. Na een paar dagen toch nog wat vragen over de bediening van de nieuwe motor , telefonisch goed geholpen. Aflevering prettig verlopen .

Alles prima geregeld

Al tientallen jaren vaste klant. Vertrouwd adres.

Zeer vriendelijke geholpen

na een goede proefrit Was ik meteen verkocht aan de mt09!

Over MotoPort

Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.