Fantastisch

Een geweldige service, luisteren naar de wensen van de klant en houden je over alles op de hoogte.

Leuke ervaring

Netjes thuis af geleverd volgens afspraak en lekkere kibbeling

• Ervaring met: Motoren

Super bedrijf met fijne begeleiding bij de aankoop van een "nieuwe" motorfiets

Motoport Hippolytushoef heeft mij fijn begeleid bij de aankoop van een "nieuwe" motorfiets. Het contact was prettig, de onderhandeling en service super. Keurig bericht wanneer de motorfiets opgehaald kon worden. Fijne ervaring!

• Ervaring met: Motoren

Geen gelul en snel een deal.

De eerste winkel waar ik eindelijk eens serieus werd genomen, (grapje)

Naar tevredenheid geholpen.

Heel klantvriendelijk geholpen met de aankoop van de motor en kleding in de winkel.

Prima service bij verkoop

Bij de verkoop was de service prima. Eventuele after sales moet nog blijken

Super vriendelijk

Super geholpen met de kleding. En uiteindelijk met een suzuki intruder. Ga zeker af en toe een bakkie koffie halen voor de gezelligheid

vriendelijk en deskundig

vriendelijk en behulpzaam in de totale breedte zowel de kleding afdeling, helmen en de motoren. Maar ook het onderhoud van de werkplaats. Van onze zijde een dikke plus

Heel netjes en professioneel

Na een telefonische afspraak met nogal bijzondere wensen van mijn kant bleek dat alles mogelijk is, dat was ook de uitspraak, alles is hiet mogelijk. En dat is ook gebleken, netjes ontvangen, zeer vriendelijk maar niet slijmerig.

Goed bedrijf, prettige mensen

Mooie Africa Twin gekocht, plezierig geholpen door Eelco, en de motor is keurig afgeleverd. Mooie zaak van echte motorliefhebbers.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.

Een hele prettige ervaring om met jullie in zee gegaan zijn om deze mooie Motor bij u te gaan kopen.!

Prima motorzaak

Goede service, vriendelijk personeel, klein dingetje wat ze vergeten waren bij de afleverbeurt (kan gebeuren), dit direct opgelost en bij een motoport bij mij in de buurt (zelhem) Hier kon ik direct een dag later terecht en wachten tot het klaar was, ondanks grote drukte in hun werkplaats hebben ze tijd gemaakt. Fijne motorzaak met landelijke dekking, een aanrader!

Zeer vriendelijk personeel

Het personeel was heel behulpzaam en zeer vriendelijk.

Top motershop

Top team

• Ervaring met: Motoren

Keurig bedrijf met goede service

Onlangs een mooie Yamaha XT gekocht. Ik zocht een zwarte en Motoport Hippolytushoef had hem staan. De motor werd snel afgeleverd en was ook nog volledig nagelopen. Prima open contact met Eelco en snel zaken kunnen doen.

Eerlijke, vriendelijke mensen.

Ik werd keurig geholpen bij de aanschaf van mij motor. Schone en nette showroom, en voor ieder wat wils aan motoren en accessoires. Na een afleverbeurt stond mijn motor glimmend klaar.

• Ervaring met: Motoren

Leuke mensen, goeie zaak en goede service

Onlangs heb ik een nieuwe motor gekocht bij Motoport Hippolytushoef en heb het contact met Eelco, Dirk en Jeroen als erg prettig ervaren. Prima communicatie en een keurige aflevering. Ga zo door.

• Ervaring met: Motoren

Voel me welkom bij motoport

Je kunt lekker rustig rondkijken en ze staan voor je klaar als je geholpen wil worden. Lekker bakkie koffie erbij en ze nemen de tijd om je goed en vakkundig te helpen.

• Ervaring met: Motoren

Alles keurig geregeld gewoon goed

Voor het eerst een nieuwe Ducati bij MotoPort Hypo gekocht, Mijn Enfield ingeruild het was in 5 minuten geregeld geen geouwehoer gewoon recht door zee. Helemaal top.

Prettige onderhandelingen

Een mooie Ducati gekocht na prettige onderhandelingen . Aflevering is prettig en conform afspraken verlopen

Top geholpen!!

Heb een gebruikte Ducati Multistrada gekocht. We zijn geholpen door Eelco. Aankoop goed doorgesproken en alles is volgens afspraak uitgevoerd! Geen verkooppraatjes maar duidelijkheid en goede communicatie! Ook op de kledingafdeling goed en vriendelijk geholpen.

Topzaak

Een hele mooie zaak met vriendelijk en deskundig personeel. Super goed geholpen met aanschaf van de motor, zowel mijn ouders als ikzelf. Motor is Keurig voor de deur afgeleverd. In de winkel heel leuk geholpen ook met uitzoeken van de kleding en helm. En wat een geduld hadden ze(heb de halve winkel ongeveer gepast ;))

Gezellige sfeer

Bij Motoport Hippolytushoef is er een vriendelijke/gezellige sfeer! Daar hou ik van

• Ervaring met: Motoren

Vriendelijke en persoonlijke benadering.

Na eerder al een paar keer langs te zijn geweest voor het aanschaffen van kleding en helm voor de rij lessen mijn motor gekocht. Wat mij opvalt is dat ze je herkennen bij naam ook al zit er wat maanden tussen. Persoonlijke en huiselijke sfeer. Niet alleen bij verkoop motoren maar ook op de afdeling kleding en accessoires.

Topper

Na teleurstelling van een motor waar ik al 6 weken op wachtte bij een andere dealer, super geholpen door Eelco! Na een weekend al de eerste 600km gereden! Kom zeker terug

Over MotoPort

Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.