Top geholpen!!

Heb een gebruikte Ducati Multistrada gekocht. We zijn geholpen door Eelco. Aankoop goed doorgesproken en alles is volgens afspraak uitgevoerd! Geen verkooppraatjes maar duidelijkheid en goede communicatie! Ook op de kledingafdeling goed en vriendelijk geholpen.

Topzaak

Een hele mooie zaak met vriendelijk en deskundig personeel. Super goed geholpen met aanschaf van de motor, zowel mijn ouders als ikzelf. Motor is Keurig voor de deur afgeleverd. In de winkel heel leuk geholpen ook met uitzoeken van de kleding en helm. En wat een geduld hadden ze(heb de halve winkel ongeveer gepast ;))

Gezellige sfeer

Bij Motoport Hippolytushoef is er een vriendelijke/gezellige sfeer! Daar hou ik van

• Ervaring met: Motoren

Vriendelijke en persoonlijke benadering.

Na eerder al een paar keer langs te zijn geweest voor het aanschaffen van kleding en helm voor de rij lessen mijn motor gekocht. Wat mij opvalt is dat ze je herkennen bij naam ook al zit er wat maanden tussen. Persoonlijke en huiselijke sfeer. Niet alleen bij verkoop motoren maar ook op de afdeling kleding en accessoires.

Topper

Na teleurstelling van een motor waar ik al 6 weken op wachtte bij een andere dealer, super geholpen door Eelco! Na een weekend al de eerste 600km gereden! Kom zeker terug

• Ervaring met: Motoren

na telefonische contact, alle informatie ontvangen die ik gevraagd hebt vriendelijk ontvangst in uw bedrijf.

In een woord,Top.

Vriendelijke mensen. Perfect geholpen. Zoeken overal een oplossing voor. Gemoedelijke sfeer,en niet te vergeten,een schitterende motorzaak. Zeker een aanrader. Een aanwinst voor de regio.

• Ervaring met: Scooters

Persoonlijk, ongedwongen en kundig!

Ik kwam met mijn vader kijken voor zijn nieuwe motorfiets, raakte met Eelco aan de praat over waar ik eventueel naar op zoek zou zijn en toevallig was er net zo’n fiets ingeruild geheel in top staat! Deze heb ik natuurlijk niet kunnen laten staan en we hebben gelijk de koop rond gemaakt! Een top dag!

• Ervaring met: Motoren

Gewoon plezierig zaken doen.

Zeer correct en vriendelijk geholpen, ze hebben hier nog goed gevoel bij de klant zelf.

na stop van 3 jaar als vanouds de gezelligheid en vakmanschap

Als oud motorordonnans in 1973 begonnen op een Triumph 3TA bij het 101 Tankbataljon Regiment Huzaren, weer gevonden bij mijn oude MotoPort dealer de Benelli Imperiale 400. Had 3 jaar geleden afscheid genomen van mijn Honda VTX 1800 en 330 kilo zwaar, deze viel niet meer uit de schuur te slepen, maar toen ....... De retro stijl met een knipoog naar de 50'er jaren, de recensies ook bij andere dealers hebben mij weer over de streep getrokken tot aankoop. Vertrouwd onderhoud en stalling wat wil je nog meer. Het gevoel van toen komt weer helemaal tot z`n recht, genieten, één met de natuur en de andere rijders. Elkaar weer ontmoeten in Hippo een bakkie en effe struinen, je weet maar nooit, we gaan het weer beleven.

• Ervaring met: Motoren

Al diverse malen hebben ze me goed geholpen met onderdelen en advies. Zoals onlangs toen ik mijn motor uit 88 met ontstekingsproblemen aanbood voor reparatie. Ze konden mijn helpen maar wezen mij ook op een andere optie, namelijk een klein bedrijfje wat gespecialiseerd is in oude motoren. Advies opgevolgd en tot volle tevredenheid.

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Een prettige communicatie en klantbeleving

Op zoek naar een nieuwe motor werd ik prettig te woord gestaan door Eelco Metselaar. Voor mijn inruilmotor heb ik een eerlijke prijs gekregen. Bij de aanschaf van mijn nieuwe motor werd ik keurig begeleid, werd er de tijd voor alle vragen genomen. En van offerte tot aflevering ben ik dan ook zeer tevreden.

• Ervaring met: Scooters

Top bedrijf met vriendelijk en deskundig personeel

Ik kom regelmatig bij Motoport voor een praatje, om rond te kijken, zien of er nieuwe kleding is en de lekkere koffie. Omdat ik er zo vaak kom ken ik de hele crew, de meiden van de afdeling kleding, de mannen van de werkplaats en natuurlijk Dirk en Eelco, hoe leuk! Onlangs mijn droommotor gevonden bij Motoport Rockanje, zij hebben er voor gezorgd dat de motor afgeleverd werd bij Hippolytushoef en daar alles afgehandeld met de deskundigheid van Dirk en Eelco. Ze zijn professioneel en vriendelijk. Ook bij de meiden van de kleding kun je terecht voor een eerlijke mening, ze zijn aardig en helpen graag. De mannen van de werkplaats zijn in voor een grapje maar zijn altijd vriendelijk en behulpzaam! Ik voel me klant is koning bij Motoport Hippolytushoef!

Een prima ervaring

Afgelopen december trotse eigenaar geworden van een suzuki GSR 750. Eelco is zeer behulpzaam en aardig.

• Ervaring met: Motoren

Zeer blij met mijn nieuwe Triumph

Een aantal keer bij Motoport Hippolytushoef geweest om te kijken bij een motor. Uiteindelijk een Triumph op de site zien staan zonder foto's, gelukkig konden ze mij foto's sturen via de mail. We zijn snel gaan kijken en mochten ook gelijk een proefrit maken. Na even twijfelen toch de keuze gemaakt om voor de Triumph te gaan. De uitlaat bleek geen E-keur te hebben, maar omdat ik dit wel graag wilde, is de standaard uitlaat er zonder problemen weer op gezet. Ook kreeg ik nog bobbins mee, zodat ik hem mooi kon wegzetten in de schuur. Ook is de garantie verlengd omdat ik nog bezig ben met mijn rijbewijs, dus dat is heel fijn! Al met al een fijne ervaring gehad bij Motoport.

• Ervaring met: Motoren

Fijn, deskundig en vriendelijke contact.

Bij de aankoop van mijn Suzuki bij Motoport Hippolytushoef werd ik aangenaam verast door de deskundige en vriendelijke benadering. Er werd een passend prijsvoorstel gedaan en de levering van de Suzuki werd prima geregeld.

Keurig

Alles keurig en goed geregeld

• Ervaring met: Motoren

Zeer deskundig en goed geholpen.

Heb afgelopen jaar 2 motoren gekocht bij Eelco. Zeer aangename sfeer en deskundig geholpen.

Weer een prima ervaring

Na in 2018 bij Motoport Hippolytushoef een prachtige Yamaha FJR 1300 te hebben gekocht, vandaag weer een Yamaha daar gekocht, een FZ S2. 11:30 gekocht om 13:30 - na een heerlijke portie kibbeling ‘van het huis’ - weer op de nieuwe motor naar huis. Bedankt voor weer een prima ervaring !!

• Ervaring met: Motoren

Al diverse motoren hier gekocht, een zeer betrouwbaar adres!

Zeer correcte firma met behulpzame medewerkers. Komen hun afspraken na en reageren vlot op alles.

Erg Plezierig en deskundig

Erg plezierig en vakkundig personeel zowel in verkoop, magazijn en werkplaats.

• Ervaring met: Reparatie & onderhoud

Een gezellig en top bedrijf

Een gemoedelijk en leuk bedrijf . De medewerkers zeer vriendelijk en alles snel geregeld. We zijn zeer tevreden over onze aankoop en hopen nog vele veilige kilometers te rijden op de mooie motor. Voor ons een hele rit naar Hippolytushoef maar het was de moeite zeker waard. We zullen jullie zeker aanbevelen in onze omgeving. Top en ga zo door. Klaus en Leonie Veld

• Ervaring met: Motoren

Aardige mensen, heel blij met mijn aankoop

• Ervaring met: Motoren

Prima geholpen en goede service

bij het uitzoeken van mijn motorscooter goed geholpen. Proefrit door Motoport Hippolytushoef geregeld bij Motoport Wormerveer. Top service!

prima moterzaak

al jaren klant altijd goed geholpen bij alle afdelingen zowel kleding als werkplaats en verkoop motoren

• Ervaring met: N.v.t.

Molenveld 7